Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/3/2018 at 11:57 AM, AnonymBruker said:

Og hadde han sovet og vært drit full, og hun hadde gått inn til han og hatt sex med han - hadde hun voldtatt han.

Anonymkode: e26af...5d8

Ja, men det var ikke det som skjedde, så det er ikke relevant!

Anonymkode: 6bcf0...ac3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/4/2018 at 3:43 PM, AnonymBruker said:

Dette du skriver her vet vi ikke om er 100% sikkert. Ts husker ikke alt selv engang.

For din og han sin skyld Ts, så håper jeg du ikke anmelder og ødelegger ett liv. Det beste er å la det ligge og holde deg unna de menneskene heretter.

Anonymkode: 96de3...d11

Er du tjukk i huet?? TS var dritings og husker ikke hva som skjedde. Så hvis en eldre senil person blir voldtatt og ikke husker noe så behøves det ikke å verken granskes eller anmeldes....milde, for noen holdninger folk har!

Anonymkode: 6bcf0...ac3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2018 den 9.22, AnonymBruker skrev:

En anmeldelse er ikke en dom. Det er å overlate til andre (rettsapparatet) å finne ut av skyldspørsmålet. Sånn at det ikke er tvil om hvem som har skyld. 

Anonymkode: f63f9...a64

Det er ofte tvil selv om en sak har vært gjennom rettssystemet. Der det er tvil, blir tiltalte frikjent. 

På 4.8.2018 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Jada. Og om fyren var på blacoutfylla også så er det jo da hun som har voldtatt henne og da risikerer hun å bli fengslet selv....

Anonymkode: 8d06a...587

Samme hvor full mannen er, i en situasjon hvor han går inn på noen andres rom og tar seg til rette på noen som er sovende/bevisstløs/ute av stand til å protestere, så har ikke mannen blitt voldtatt, nei. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2018 at 11:11 AM, AnonymBruker said:

Jeg er ei jente på 22 år, på Onsdag dro vi en vennegjeng på hyttetur for å ta en siste «ferie» før skolen starter. Vi var 3 jenter og 5 gutter. Jeg er singel og hadde eget rom på hytta. Så er det to par og 2 av de andre guttene har kjæreste hjemme, men en var singel. Han var defintivt ikke min type og jeg er heller ikke typen som har one night stands eller lignende. Første kvelden tok vi noen glass vin og stemningen var kjempe fin, samme gjorde vi i går kveld, men da ble det noen ekstra glass, jeg husker an ene fyrn var veldig flørtete men jeg sa klart i fra at jeg var uintr. Jeg ble i grunn alt for full etterhvert og det siste husker var at venninna mi og kjæresten hennes la meg i senga, men de kledde ikke av meg. I morges våkna jeg under dyna med topp og genser på, men buksa lå på gulvet og trusa hadde jeg rundt den ene ankelen. Jeg var klissete mellom bena og det luktet ekkelt,jeg føler meg sår og det er ubehagelig der nede. Jeg har aldri hatt sex før så noe er det!!

Jeg har fullstendig panikk, jeg tør ikke se noen i øynene i dag og alle virker helt normal. 

Kan jeg ha blitt voldtatt? Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Ja du har trolig blitt voldtatt!

Men han kommer aldri til å bli dømt for det, dessverre, men sånn er det i Norge!

Så du må bare prøve å komme over det og event søke psykolog hjelp om du vil trenge det..

Lykke til og alt godt..

Anonymkode: 5a71b...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2018 den 1.27, AnonymBruker skrev:

Det er vondt å lese historien din, og jeg skulle ønske jeg kunne gi deg en klem. Har jeg forstått tråden her riktig så har imidlertid TS allerede valgt å anmelde, og jeg gir henne full støtte i den avgjørelsen. Jeg valgte selv å ikke anmelde, og har angret siden. Selv om han ikke ble dømt ville det ha markert at det han gjorde mot meg ikke var ok. At jeg ikke fant meg stilltiende i det. 

Jeg fant meg stilltiende i det. Det er min skam! Han som voldtok meg ble politimann. Det var faktisk en av grunnene til at jeg ikke anmeldte. Jeg visste at han ønsket å bli det, og jeg følte at jeg var et grusomt menneske dersom jeg knuste drømmen hans om det. 

Jeg var 18 år, og det hadde ikke vært meg som knuste drømmen hans, det risikerte han selv da han tok valget om å overhørte mine bønner og mine protester. 

Nå må jeg for alltid leve med tanken på at han står overfor ofre for voldtekt selv, som politimann, og kanskje tenker det han sa til meg da. "Jeg vet at du vil! Du er jo våt!" 

Jeg var så tørr som en kvinne kan bli! Det er aldri knusktørt der nede om du kjører fingrene inn med makt! Det er noe naturlig fukt, uansett hvor absolutt ikke- kåt man er! 

Jeg skulle ønske jeg sto opp for meg selv! Han skulle ikke blitt politi! 

Anonymkode: f0e06...909

For noen grusomme minner. Hvis det er noe å gjøre med nå, håper jeg at du gjør det. Den dritsekken fortjener skammen og å bli avskjediget. Håper du kan snakke med noen om hva du har opplevd hvertfall! 

***

Lurer også på hvordan det går med TS

Endret av Handful
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2018 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Politiet har ikke lov til det, om du leser linken.

Forventer du at politet skal bryte loven?

Anonymkode: 4552b...f84

Hva har ikke politiet lov til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 16.34, AnonymBruker skrev:

And so?

Ingen beviser ingen blir dømt, og politiet kan ikke informere at den og den personen nektet å ta dna testing, og akkurat som de ikke kan informere hvem som ja til det.

De har taushetplikt.

Anonymkode: 4552b...f84

De skriver sannsynligvis rapport på dette, og det vil kunne legges frem i retten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 16.42, waco skrev:

Se hva BBC mener om norsk barnevern. https://www.bbc.co.uk/programmes/b0bfdqzx

Ja jeg skjønner at jeg er håpløs, men jeg er ikke spesielt mot barnevernet. Er mer bekymret for omsorgssvikt og traumer, og jeg er ikke spesielt for pedofili, faktisk har jeg aller største forakt mot pedoer.

Ikke liker jeg voldtekt, og ikke liker jeg utroskap, så jeg misliker nok minst like mye som det du misliker!

Du da, - som aldri er kritisk mot myndigheter, - ligger det en trygghet i den troen om at myndigheter alltid vet best?

BBC-kampanjen mot barnevernet er full av faktafeil og inneholder skrøner fra foreldre som legger ut med falske påstander uten at barnevernet kan svare fordi de tar hensyn til barnet og har taushetsplikt.

BBC-journalisten har forresten uttalt til norske medier at norsk barnevern ikke er noe verre enn i andre land og at de ikke overtar omsorgen i noen større grad enn i andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja du har trolig blitt voldtatt!

Men han kommer aldri til å bli dømt for det, dessverre, men sånn er det i Norge!

Så du må bare prøve å komme over det og event søke psykolog hjelp om du vil trenge det..

Lykke til og alt godt..

Anonymkode: 5a71b...6ed

Dessverre går 9/10 fri, MEN - det betyr at 1/10 dømmes. Uansett, ikke tid og sted for dette. 

Anonymkode: 57a14...1f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hvordan går det med deg nå TS?❤️

Anonymkode: 7d15e...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...