Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, kisskissbangbang skrev:

Du sitter på et forum på nett og er direkte nedlatende og stygg mot en ung jente. Hvor er respekten, sa du? 

Som jeg har forklart katten, vi har alle ulike meninger om dette her.

Forresten ville jeg mye heller vært et voldtektsoffer enn en voldtektsovergriper, for meg så hadde det vært mest skamfullt å være en voldtektsmann kontra det å være et voldtektsoffer.

Synes du det også var vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er du som kritiserer og prøver å framstille TS sin håndtering av saken, og alle rådene som kommer fram, som mindreverdige kontra dine egne.

Det vi vet er at det aldri er galt å ta dette hos de rette instansene.

 

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Du sitter på et forum på nett og er direkte nedlatende og stygg mot en ung jente. Hvor er respekten, sa du? 

DERE VET hvordan han ER.  

La nå ikke han forsurre tråden, og påvirke ts til å føle seg verre enn det hun allerede gjør,

 

 

Anonymkode: 4552b...f84

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du er som vanlig fullstendig ufyselig i saker som vedrører voldtekt.

Du burde virkelig ikke kritisere mennesker som går via de rette kanalene og benytter seg av et helse- og rettsvesen som bl.a. er lagt opp til å håndtere dette.

 

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Du, en voksen mann, sitter på et forum på nett og er direkte nedlatende og stygg mot en ung jente. Hvor er respekten, sa du? 

Hvor lenge har dere vært medlem?

Og hvor lenge har han vært det?

Alle tre er veldig aktive på kg over år.

Anonymkode: 4552b...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

DERE VET hvordan han ER.  

La nå ikke han forsurre tråden, og påvirke ts til å føle seg verre enn det hun allerede gjør,

 

 

Anonymkode: 4552b...f84

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Hvor lenge har dere vært medlem?

Og hvor lenge har han vært det?

Alle tre er veldig aktive på kg over år.

Anonymkode: 4552b...f84

VI vet hvordan han er, men det er det ikke sikkert unge voldtektsoffer som leser tråden gjør, derfor synes jeg det er viktig å ikke bare la ham ture fram som han vil og la idiotskapen stå uimotsagt. Vil bare ha det klart og tydelig sagt at han ikke representerer noen normal på noen som helst måte. 

Men i prinsippet enig, og jeg skal overse ham fra nå av.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

 

VI vet hvordan han er, men det er det ikke sikkert unge voldtektsoffer som leser tråden gjør, derfor synes jeg det er viktig å ikke bare la ham ture fram som han vil og la idiotskapen stå uimotsagt. Vil bare ha det klart og tydelig sagt at han ikke representerer noen normal på noen som helst måte. 

Men i prinsippet enig, og jeg skal overse ham fra nå av.

:tommelsmil:

Anonymkode: 4552b...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen lar seg påvirke av de forskrudde meningene til en mann som har gått inn i hver eneste voldtektstråd de siste 20 årene for more seg på andres bekostning.

Det er noe alvorlig galt med gribber som iler til for å få oppmerksomhet når andre lider.

Anonymkode: 9d336...c61

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
På 3.8.2018 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Men vi er på hytta, vi skal ikke hjem før i kveld og jeg kjører ikke selv, så jeg er avhengig av å sitte på ned fra fjellet. Akkurat nå ligger jeg inne på rommet, sa jeg hadde hodepine. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!

Anonymkode: 52c9a...3c0

Du ringer politiet og sier det du skrev. Ikke vask deg, ta vare på undertøy og la sengetrekket være på. De vil garantert se at det er sæd og vil kunne identifisere DNA til mennene på hytta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BearMama skrev:

Du ringer politiet og sier det du skrev. Ikke vask deg, ta vare på undertøy og la sengetrekket være på. De vil garantert se at det er sæd og vil kunne identifisere DNA til mennene på hytta.

 

:fnise:

Anonymkode: 4552b...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente på 22 år, på Onsdag dro vi en vennegjeng på hyttetur for å ta en siste «ferie» før skolen starter. Vi var 3 jenter og 5 gutter. Jeg er singel og hadde eget rom på hytta. Så er det to par og 2 av de andre guttene har kjæreste hjemme, men en var singel. Han var defintivt ikke min type og jeg er heller ikke typen som har one night stands eller lignende. Første kvelden tok vi noen glass vin og stemningen var kjempe fin, samme gjorde vi i går kveld, men da ble det noen ekstra glass, jeg husker an ene fyrn var veldig flørtete men jeg sa klart i fra at jeg var uintr. Jeg ble i grunn alt for full etterhvert og det siste husker var at venninna mi og kjæresten hennes la meg i senga, men de kledde ikke av meg. I morges våkna jeg under dyna med topp og genser på, men buksa lå på gulvet og trusa hadde jeg rundt den ene ankelen. Jeg var klissete mellom bena og det luktet ekkelt,jeg føler meg sår og det er ubehagelig der nede. Jeg har aldri hatt sex før så noe er det!!

Jeg har fullstendig panikk, jeg tør ikke se noen i øynene i dag og alle virker helt normal. 

Kan jeg ha blitt voldtatt? Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Ja, tenk om du sa ja/ var med på det uten at du husker det....  For meg blir det feil å anmelde noen for et overgrep som du ikke vet om er blitt begått (hvordan i all verden skal det da kunne bevises?).  Nei, denne hendelsen synes jeg du får ta på "tabbekonto`n", og så drikker du litt mindre neste gang.

Anonymkode: 3021d...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk om du sa ja/ var med på det uten at du husker det....  For meg blir det feil å anmelde noen for et overgrep som du ikke vet om er blitt begått (hvordan i all verden skal det da kunne bevises?).  Nei, denne hendelsen synes jeg du får ta på "tabbekonto`n", og så drikker du litt mindre neste gang.

Anonymkode: 3021d...76f

Selflgelig var det et overgrep!

Anonymkode: 4552b...f84

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for så fine meldinger (nesten) alle sammen. Jeg var på legevakten og det var utrolig tøft, og jeg har pratet med noen av de på hytten. Jeg ønsker ikke si mer enn at dette er anmeldt med vitneutsagn fra de andre på hytten grunnet samarbeidet med legevakt og historien fra de som hjalp meg i seng. Grunnen til at jeg ikke ønsker uttale meg videre om dette er at jeg ser at noen bruker en tråd som dette der jeg desperat når ut anonymt for å søke gode råd blir en hoggstabbe av mennesker som i mine øyne mangler både empati og respekt. 

 Til alle dere som ga meg viktige råd i starten, tusen takk ❤️

Til alle dere som har uttrykt omsorg, delt egne erfaringer, gitt av dere selv for å hjelpe og trøste, dere er fantastiske mennesker, takk ❤️

Til alle dere som mener jeg kan takke meg selv, som mener jeg bør se på det som en «tabbe», og som småliggjør situasjonen, jeg håper dere har bedre mennesker rundt dere i en krise enn hva dere var i min ❤️

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Så bra at du har anmeldt saken, jeg håper at han blir dømt for det han har gjort mot deg slik som han fortjener.

Det er helt uforståelig at folk kan bruke tråden din til å være så ignorerende å komme med direkte grusomme kommentarer og utsagn angående deg og din situasjon. Jeg håper at du klarer å heve deg over disse menneskene og ikke tar til deg det som de skriver.

Anonymkode: 21517...db0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Når ingen vet hva som har skjedd så har du en dårlig sak. Det er vanskelig nok for de som vet helt sikkert at de ble voldtatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for så fine meldinger (nesten) alle sammen. Jeg var på legevakten og det var utrolig tøft, og jeg har pratet med noen av de på hytten. Jeg ønsker ikke si mer enn at dette er anmeldt med vitneutsagn fra de andre på hytten grunnet samarbeidet med legevakt og historien fra de som hjalp meg i seng. Grunnen til at jeg ikke ønsker uttale meg videre om dette er at jeg ser at noen bruker en tråd som dette der jeg desperat når ut anonymt for å søke gode råd blir en hoggstabbe av mennesker som i mine øyne mangler både empati og respekt. 

Til alle dere som ga meg viktige råd i starten, tusen takk ❤️

Til alle dere som har uttrykt omsorg, delt egne erfaringer, gitt av dere selv for å hjelpe og trøste, dere er fantastiske mennesker, takk ❤️

Til alle dere som mener jeg kan takke meg selv, som mener jeg bør se på det som en «tabbe», og som småliggjør situasjonen, jeg håper dere har bedre mennesker rundt dere i en krise enn hva dere var i min ❤️

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

1 år senere, også er saken din henlagt,

Uansett finn deg noen å snakke om dette :)

Anonymkode: 4552b...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for så fine meldinger (nesten) alle sammen. Jeg var på legevakten og det var utrolig tøft, og jeg har pratet med noen av de på hytten. Jeg ønsker ikke si mer enn at dette er anmeldt med vitneutsagn fra de andre på hytten grunnet samarbeidet med legevakt og historien fra de som hjalp meg i seng. Grunnen til at jeg ikke ønsker uttale meg videre om dette er at jeg ser at noen bruker en tråd som dette der jeg desperat når ut anonymt for å søke gode råd blir en hoggstabbe av mennesker som i mine øyne mangler både empati og respekt. 

Til alle dere som ga meg viktige råd i starten, tusen takk ❤️

Til alle dere som har uttrykt omsorg, delt egne erfaringer, gitt av dere selv for å hjelpe og trøste, dere er fantastiske mennesker, takk ❤️

Til alle dere som mener jeg kan takke meg selv, som mener jeg bør se på det som en «tabbe», og som småliggjør situasjonen, jeg håper dere har bedre mennesker rundt dere i en krise enn hva dere var i min ❤️

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Stolt av deg. Dette var en tung og viktig avgjørelse.

Nå er det viktigste at du tar vare på deg selv. Om dette treffer deg hardt og påvirker deg i hverdagen, kan du søke om permisjon fra studiene samt få omgjort lånet fra lånekassen til sykestipend. Dette vil fastlegen din kunne hjelpe deg med, om det er aktuelt.

Husk at det er viktigere å være menneske enn å være vellykket, og ditt fokus bør være hundre prosent på deg selv og din både mentale og fysiske helse.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for så fine meldinger (nesten) alle sammen. Jeg var på legevakten og det var utrolig tøft, og jeg har pratet med noen av de på hytten. Jeg ønsker ikke si mer enn at dette er anmeldt med vitneutsagn fra de andre på hytten grunnet samarbeidet med legevakt og historien fra de som hjalp meg i seng. Grunnen til at jeg ikke ønsker uttale meg videre om dette er at jeg ser at noen bruker en tråd som dette der jeg desperat når ut anonymt for å søke gode råd blir en hoggstabbe av mennesker som i mine øyne mangler både empati og respekt. 

Til alle dere som ga meg viktige råd i starten, tusen takk ❤️

Til alle dere som har uttrykt omsorg, delt egne erfaringer, gitt av dere selv for å hjelpe og trøste, dere er fantastiske mennesker, takk ❤️

Til alle dere som mener jeg kan takke meg selv, som mener jeg bør se på det som en «tabbe», og som småliggjør situasjonen, jeg håper dere har bedre mennesker rundt dere i en krise enn hva dere var i min ❤️

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Skjerp deg! I åpningsinnlegget ditt som jeg siterte fra så sier du at "Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?"  Ja, tenk om du gjorde det, og så anmeldte saken som en voldtekt. Hvem er da i en krise? Du, eller en mann som ble anmeldt for noe han ikke hadde gjort?  Nå svarer jeg litt på generelt nivå, for hva som har skjedd iakkurat denne saken vet jo ikke jeg, mine svar tar utgangspunkt i det du selv har sagt.

Anonymkode: 3021d...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg! I åpningsinnlegget ditt som jeg siterte fra så sier du at "Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?"  Ja, tenk om du gjorde det, og så anmeldte saken som en voldtekt. Hvem er da i en krise? Du, eller en mann som ble anmeldt for noe han ikke hadde gjort?  Nå svarer jeg litt på generelt nivå, for hva som har skjedd iakkurat denne saken vet jo ikke jeg, mine svar tar utgangspunkt i det du selv har sagt.

Anonymkode: 3021d...76f

🖕

Anonymkode: 4552b...f84

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjerp deg! I åpningsinnlegget ditt som jeg siterte fra så sier du at "Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?"  Ja, tenk om du gjorde det, og så anmeldte saken som en voldtekt. Hvem er da i en krise? Du, eller en mann som ble anmeldt for noe han ikke hadde gjort?  Nå svarer jeg litt på generelt nivå, for hva som har skjedd iakkurat denne saken vet jo ikke jeg, mine svar tar utgangspunkt i det du selv har sagt.

Anonymkode: 3021d...76f

Og det vi vet er at det er anmeldt med begrunnelse i funn fra legevakt og vitnemål.

Du kan også drite og dra.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: 4552b...f84

Det er morsomt å ringe voldtektsmottaket og ta vare på DNA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BearMama skrev:

Det er morsomt å ringe voldtektsmottaket og ta vare på DNA?

Du har stor tiltro.

Anonymkode: 4552b...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...