Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt skal ikke anmeldes. Ts husker ikke om hun har sagt ja og da blir det feil å anmelde for voldtekt. Hun ødelegger livet til en mann.

Det er best du bare legger dette bak deg og går videre i livet.

Anonymkode: 96de3...d11

Mannen er jo ikke uskyldig når han ligger med ei som ikke er i stand til å gi samtykke (hun var så full at noen andre måtte bære henne til sengen!). De tar jo prøver for å finne ut hvem som er skyldig slik at bare den skyldige dømmes. 

Anonymkode: b748e...c08

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt skal ikke anmeldes. Ts husker ikke om hun har sagt ja og da blir det feil å anmelde for voldtekt. Hun ødelegger livet til en mann.

Nei, det er mannen selv som ødelegger livet sitt ved å begå overgrep. 

Anonymkode: 3c923...511

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er jo ikke uskyldig når han ligger med ei som ikke er i stand til å gi samtykke (hun var så full at noen andre måtte bære henne til sengen!). De tar jo prøver for å finne ut hvem som er skyldig slik at bare den skyldige dømmes. 

Anonymkode: b748e...c08

Dette. 

Anonymkode: 3c923...511

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, BiancaWhite skrev:

Så hvis en dame har sex med en drita mann er det voldtekt og da? Ts husker jo ikke. Hun kan ha vært med på det. 

Ja, faktisk! Iallefall on ikke mannen har husket å samtykke, eller generelt ikke husker noen ting.

Nå må dere faen meg gi dere alle sammen!!! TS husker jo ingenting, hun husker kun hun ble alt for full og at venninna og kjæresten la henne i seng. Hun husker IKKE å ha samtykket til sex, så det er voldtekt. Ferdig snakka, forbanna idioter!! 

Anonymkode: 7e716...cc7

• Liker 23
Skrevet
5 timer siden, BiancaWhite skrev:

Ut fra hva jeg skjønner ts, så husker du altså ikke om du har jatt sex eller om du sa ja.

hvorfor motiverer folk til å anmelde for voldtekt?? Jeg blir nesten frustrert over å kvinne noen ganger. Mannen blir jo alltid gjerningspersonen, kvinnen i offerrollen. Du valgte å drikke deg dritings. 

Du bør i hvertfal skjekke om du er gravid. 

Motivasjonen er vel ikke så vanskelig å se, er den vel? Hindre at gjerningspersonen gjør det mot andre og evt. gi erstatning for psykiske og fysiske plager offeret kan slite mef i etterkant samt signalisere til samfunnet at det ikke er greit.

Du sier hun har seg selv å takke fordi hun valgte å være dritings. Vel, mannen valgte å ta for seg av en som var dritings. Ikke særlig smart det heller.

• Liker 17
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mannen har alt potensielt ødelagt livet til kvinnen.

Piss off.

• Liker 29
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, faktisk! Iallefall on ikke mannen har husket å samtykke, eller generelt ikke husker noen ting.

Nå må dere faen meg gi dere alle sammen!!! TS husker jo ingenting, hun husker kun hun ble alt for full og at venninna og kjæresten la henne i seng. Hun husker IKKE å ha samtykket til sex, så det er voldtekt. Ferdig snakka, forbanna idioter!! 

Hukommelse er ikke det man går etter. Man kan være relativt oppegående i øyeblikket selv om man ikke husker hva som har skjedd.

I dette tilfellet er det at jenta var såpass beruset at hun ikke kunne gå engang, og mtp at hun måtte bli hjulpet i seng så vil hun regnes som ute av stand til å samtykke til sex.

Om blackout er det som er betingelsen for voldtekt, så har jeg blitt voldtatt et uhorvelig antall ganger (jeg får meget lett blackout).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å drikke seg full. Spesielt blant venner og i det som burde vært trygge omgivelser. 

At ei som er jomfru, nærmest på autopilot i sanseløs alkorus skulle gi sitt samtykke? Totalt usannsynlig. Hadde jenta hatt sex tidligere, og vist interesse for gutten, så kanskje. I dette tilfellet; NEI. 

Anonymkode: cbd80...b6c

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, BiancaWhite skrev:

Ut fra hva jeg skjønner ts, så husker du altså ikke om du har jatt sex eller om du sa ja.

hvorfor motiverer folk til å anmelde for voldtekt?? Jeg blir nesten frustrert over å kvinne noen ganger. Mannen blir jo alltid gjerningspersonen, kvinnen i offerrollen. Du valgte å drikke deg dritings. 

Du bør i hvertfal skjekke om du er gravid. 

En anmeldelse er ikke en dom. Det er å overlate til andre (rettsapparatet) å finne ut av skyldspørsmålet. Sånn at det ikke er tvil om hvem som har skyld. 

Anonymkode: f63f9...a64

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, Sphynx said:

Dette er den styggeste kommentaren her.

TS: uansett om du kan ha sakt ja på blackoutfylla så er det voldtekt. For du var ikke istand til å ta en avgjørelse. Menn som har sex med jenter som er så dritings at de ikke klarer å tenke klart, de voldtar og utnytter seg.

Be noen av jentene komme inn på rommet og snakk med de. Be om at det skal være diskre også kjører dere.

Jada. Og om fyren var på blacoutfylla også så er det jo da hun som har voldtatt henne og da risikerer hun å bli fengslet selv....

Anonymkode: 8d06a...587

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jada. Og om fyren var på blacoutfylla også så er det jo da hun som har voldtatt henne og da risikerer hun å bli fengslet selv....

hun som har voldtatt han selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hun har voldtatt mannen siden han var drita full og derved ikke kunne samtykke til å ha sex med henne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Da hadde han ikke klart å gjennomføre voldtekten, eller ha hatt ereksjon/utløsning. Om du ikke kan noe om lovverket i landet du bor i, eller om anatomi - så burde du holde deg for god til å kommentere stygt til en som akkurat har blitt voldtatt. 

Anonymkode: 6f752...f07

LAtterlig. Det er ingenting som sier at en mann ikke kan ha sex fordi han er for full, rent fysisk, noe mer enn at en kvinne ikke kan ha sex fordi hun er for full.

• Liker 2
Skrevet

Fy søren, jeg blir faktisk skremt av holdningene til mange i denne tråden. Glad for at såpass mange både menn og kvinner snakker ut mot dem, og håper det er sistnevnte type mennesker TS møter på i framtida. 

TS, du er steintøff! Jeg blei så glad av å lese at du har et sånt forhold til mamman din at du turte å/ville ringe henne. Det er gull verdt! Lykke til videre! 

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Når hun har blitt hjulpet inn i egen seng på ENEROM så er det jo ingen tvil om at karen som har vært i stand til å gå inn på rommet hennes (i.e. Ikke så sørpefull at han måtte bæres rundt) er den som har skyld her og må stilles til ansvar for det! 

TS, vær så snill å se bortifra alle kommentarene til den jeg siterer her nå. Det er bare gjort for å så tvil i dine tanker, men stol på instinktene dine og du har vært utrolg sterk allerede som har fortalt din mor og fått gjort undersøkelser!!! Du har så mye støtte i oss alle her, bortsett fra noen få jævler som sannsynligvis er voldtektsmenn selv. 

Anonymkode: 84e1a...b32

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man vet jo ikke om hun har blitt voldtatt engang! Når hun har vært sååå dritings, kan jo hva som helst ha skjedd. Hun kan ha stått opp etter at de andre gikk og la seg, falt eller skadet seg på annen måte. Det er jo helt utroliig at 99% hyler opp om voldtekt og nærmest krever offentlig avrettelse fordi TS tror hun kan ha blitt voldtatt. Det er jo like stor sjanse for at hun ikke ble voldtatt.

Anonymkode: 60ab2...1c1

• Liker 4
Skrevet

TS: Jeg håper det går bra med deg! Det er godt å lese at du er åpen om dette til flere rundt deg, så de kan følge deg opp. Det tror jeg kan føre til at dette kommer til å gå bra (så bra det kan gå).

Ellers vil jeg bare si at jeg nesten blir litt rørt av å lese denne tråden. Så mye medfølelse og støtte! Og noen av rådene som blir gitt her, er kanskje det som skal til for at TS kommer seg greit igjennom dette. Det er også godt å lese at de som, upassende nok, prøver å gi TS skylden, får svar på tiltale med sterke, saklige argumenter. :) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen så mange idioter det sitter bak tastatur her. Skremme Ts til å ikke anmelde fordi hun var så full? Er dere skada? Det er ALLTID den som er våken sin skyld. En person som er så full at h*n må bæres i seng er ikke i stand til å samtykke noe som helst! Hva faen feiler sånne som dere egentlig?? Dere hadde altså gått for å voldta noen bare fordi de var fulle er det det dere sier? Dere mener jo at det er greit å ha sex med noen som er møkkings med blackout, så da regner jeg med at dere er potensielle voldtektsmenn/kvinner dere som tenker «det var Ts sin skyld». Grav dere ned er dere snille 

Anonymkode: a316d...303

• Liker 21
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Men man vet jo ikke om hun har blitt voldtatt engang! Når hun har vært sååå dritings, kan jo hva som helst ha skjedd. Hun kan ha stått opp etter at de andre gikk og la seg, falt eller skadet seg på annen måte. Det er jo helt utroliig at 99% hyler opp om voldtekt og nærmest krever offentlig avrettelse fordi TS tror hun kan ha blitt voldtatt. Det er jo like stor sjanse for at hun ikke ble voldtatt.

Anonymkode: 60ab2...1c1

Det er jo derfor hun dro til legevakten slik at de kan stadfeste om en evt voldtekt har skjedd. Fram til da fortjener TS all vår støtte.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...