Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Google hvor nærmeste voldtektsmottak er. Ikke dusj! Og ta med deg klærne du hadde på deg, inkludert trusa. 

Og snakk med mammaen din når hun kommer slik at hun kan hjelpe deg. Du behøver ikke bestemme deg for om du vil anmelde nå, men ta kontakt med voldtektsmottaket og sikre bevis slik at du kan ta det derifra. 

Anonymkode: c070c...c53

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Ja det er voldtekt selv om du kanskje har mumlet ja i søvnrusen din. 

Dette er ikke greit på noen måte. Ingenting kan rettferdiggjøre dette. Du har ditt på det rene kjære deg ❤️ 

Dette ordner seg til slutt. Synes det er så godt at du har ringt til moren din :hug:

Anonymkode: 0ba37...072

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Du er sterk! Og utrolig modig og smart som involverer din mor. Hun vil være en stor støtte for deg

Husk at du ikke trenger å ta stilling til om du vil anmelde nå. Bare dra ned på voldtektsmottaket slik at de kan samle bevis. 

Anonymkode: db12f...a78

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Google hvor nærmeste voldtektsmottak er. Ikke dusj! Og ta med deg klærne du hadde på deg, inkludert trusa. 

Og snakk med mammaen din når hun kommer slik at hun kan hjelpe deg. Du behøver ikke bestemme deg for om du vil anmelde nå, men ta kontakt med voldtektsmottaket og sikre bevis slik at du kan ta det derifra. 

Anonymkode: c070c...c53

Dette må du gjøre ♥️

Anonymkode: 0ba37...072

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Ikke hør på idiotene som legger skylden på alkohol her. De har ikke dine interesser i tankene. Det er forbudt å tvinge seg på en person uansett om personen har drukket. Dette er ikke din feil, og de som sier noe annet et faktisk dårlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Du var så full at venninnen din fikk deg i seng, og det er alt du husker. Du var ikke i stand til å samtykke til sex. Det er uten tvil voldtekt og du skal ikke føle noen skyld her! 

Flott du ringte moren din, be henne kjøre rett til voldtektsmottak. 

Stor klem til deg ♥️

Anonymkode: 29a0e...5cf

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Kjære deg, be moren din kjøre til legevakta, så får de ta de nødvendige prøvene og sette igang det som skal skje videre. 

Om du ble bært i seng har du vært overstadig beruset og ikke istand til å samtykke. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Du har vitner som hjalp deg i seng fordi du var for full til å legge deg på egen hånd.
Dvs at du ikke var i stand til å samtykke til sex. Du har bevisene på din side.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er stuck på hytta til vennene dine kjører så kan du ringe 02800 og forhøre deg med operasjonssentralen om de kan sende en bil. I bilen har de også utstyr som hindrer mer kontaminering enn det som har vært. Ikke dusj! De kjører deg til voldteksmottak og får sikret spor til senere. De kan også prate med deg om det som har hendt uten at det blir avhør, det er terapi i å prate.

 

klem til deg ❤️ 

Anonymkode: 1ae16...453

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har blitt voldtatt. Bra mamman din kommer å hente deg og dra på voldtektsmottak. Det som er viktig nå er å sikre bevis og få deg hjelp. 

Sender deg mange varme tanker ❤

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Selvfølgelig er det en voldtekt. Man utnytter seg ikke av noen som er så full at de ikke kan komme seg til sengs alene. Du ble båret inn av vennene dine også har det kommet noen inn i etterkant. Når du ikke husker det så var du ikke i stand til å si ja eller nei.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ringt Mamma, sa ingenting annet enn at hun MÅTTE komme og så skulle jeg forklare i bilen. Hun er på tur opp, så hun er her om 1 times tid. Jeg har ikke sagt noe til de andre, jeg har pakket og kommer bare til å dra når Mamma kommer. 

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Ok, det som er viktig er at du holder deg til sannheten. Du vil bli spurt om du sa nei osv, og da er letteste utvei å si at du ikke ville, og så blir du ledet inn i at det var mot din vilje. Det må du unngå.

Sannheten er at du ikke vet om du sa ja eller nei, eller om det var en sovevoldtekt. Dette fordi du var så full. Også sovevoldtekter straffes med fengelstraffer, og du vil ikke at noen av dine venner skal bli uskyldig dømt. Det ødlegger faktisk et liv å komme i fengsel i ung alder. I tillegg må du gjennom flere år med rettsaker og prosesser. Det er heller ikke noe som du ønsker. 

Anonymkode: 90eab...113

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakk ned lakenet av senga, legg det i en pose og ta det med deg.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis han var skikkelig full, de begynte å prate og hadde sex... 

Det var en del alkohol, så du vet jo ikke om det var frivillig fra begge sin side.

Poenget er at man kan ikke rope voldtekt før man har faktiske bevis. Noe hun ikke har enda. Bare at hun var full å ikke husker.. når det her er snakk om at det kan få store konsekvenser for et annet menneske når man ikke engang er sikker på om det var en voldtekt! Herregud, så skal folk være brå sikker etter å ha lest et lite innlegg på et forum og mene at man skal ødelegge et annet sitt liv uten bevis?! 

Det her var en hyttetur hvor alle ble fulle. Sjekk litt rundt med de andre, dra til legevakten... ikke lås deg fast på at det var en voldtekt.

Anonymkode: aa427...819

Hvor tett i pappen er du egentlig? Klarer du ikke å lese? Hun var for full til å samtykke! Det er helt revnende likegyldig hva hun evt har sagt eller ikke sagt! 

Anonymkode: db12f...a78

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, det som er viktig er at du holder deg til sannheten. Du vil bli spurt om du sa nei osv, og da er letteste utvei å si at du ikke ville, og så blir du ledet inn i at det var mot din vilje. Det må du unngå.

Sannheten er at du ikke vet om du sa ja eller nei, eller om det var en sovevoldtekt. Dette fordi du var så full. Også sovevoldtekter straffes med fengelstraffer, og du vil ikke at noen av dine venner skal bli uskyldig dømt. Det ødlegger faktisk et liv å komme i fengsel i ung alder. I tillegg må du gjennom flere år med rettsaker og prosesser. Det er heller ikke noe som du ønsker. 

Anonymkode: 90eab...113

TS skal bare tenke på segselv og hva hun ble utsatt for her. Ingen av vennene kommer til å bli uskyldig dømt. Om det blir påvist en voldtekt er det veldig lett å finne ut hvem av de 3 kara som gjorde det. Og om den personen får livet sitt ''ødelagt'' så er det faktisk fortjent når du prøver å ødelegge et annet liv for din egen seksuelle nytelse. SYKT!!!!

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære deg, du har fått gode råd, så jeg vil bare gi deg en god og lang klem. Du må rett og slett ha det helt forferdelig nå, og ja, du blr utnyttet og voldtatt, du var uansett altfor full til å vite hva som skjedde. 

Anonymkode: 09d9a...0b6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så hva hvis det er to mennesker som er helt totalt drita? Får automatisk mannen voldtekt stempelet da? Når de begge har drukket alt for mye. 

Jeg utelukker ikke at det her kan være en voldtekt..  Men jeg ville ha vært litt forsiktig med å anta at det var en voldtekt før litt flere tråder har blitt nøsta opp. 

Men jeg håper virkelig du finner ut av hva som skjedde, at du får god hjelp uansett om det var en voldtekt eller ikke. 

Anonymkode: aa427...819

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Som en mann som er skeptisk til særdeles mye, så vil jeg garantere deg at dette er voldtekt (jeg har faktisk bl.a. studert strafferett hvor nettopp en slik sak som dette ble tatt opp).

Du måtte bæres i seng og var tilnærmet bevisstløs. Da er du ikke i stand til å gi samtykke, og det vil regnes som voldtekt.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller så kan det hende du sa ja, og dere begge var fulle og du ikke husker.... 

Er det ikke lurt å høre med noen av de andre om de husker noe mer? 

Synes det er litt rart at folk er brå sikker på at det var voldtekt når du var full og det var en del alkohol inn i bildet... 

Anonymkode: aa427...819

Yep, hvis begge var drita og blacket ut, hvem voldtok hvem?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...