Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme tenkte jeg... Er det en boligannonse eller (snik)reklame for StylebyNorway...? :klo:

Ta en titt på boligannonnser rundt omkring, er blitt mer og mer vanlig med bilder/detaljbilder av interiør de senere årene, så dette er ikke utelukkende noe som er spesielt for denne annonsen eller fotografen. Fotografer/meglere er mer opptatt av å skal vise alt frem på denne måten enn å vise huset/leiligheten skikkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har skjedd med Gladhjem på instagram? Finner henne ikke :P

Har du kommet i fare for å påpeke hennes likhet med Camilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kommet i fare for å påpeke hennes likhet med Camilla?

Nei, aldri kommentert der, kan ikke finne henne på isntagram overhodet :P

 

Kan ikke finne henne på den andre brukeren jeg har heller.

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig fred, hårsår? Er veldig enig med deg at de senere årene så inneholder boligannonsene mer og mer bilder/detaljer av interiør enn av selve huset. Denne annonsen er inget unntak. Før var meglere og fotografer mer opptatt av at mest mulig personlige ting skulle fjernes, nå er det ikke det så nøye lenger.

 

Jeg har heller ikke sagt at fotografen styler, men en fotograf kan rette på ting. Det vil si, om han/hun mener det ser bedre ut med redd opp/uredd seng så ordner de det før bildetaking. Det er også boligfotografer som driver med småstyling før bildetaking også. Men av den erfaringen jeg har, flytter de om osv om det er noe de mener ikke skal være med/være med på bildene. Jeg følte du var ute etter å kritisere Camilla for bildene, når det ikke er hun som har styrt med det. Forøvrig synes jeg megleren hadde satt på veldig lite oppfinnsomme tekster under bildene. Dårlig dag på jobb for han kanskje?

 

Eh.. hvordan fikk du det til at jeg 'var ute etter å

kritiserte Camilla'?  :huh:

 

Skulle tro det var pyntegjenstander og møbler som er til salgs, ikke huset!

Skjønner ikke vitsen av å legge ut bilder av en uoppredd seng, et brett fullt av lys og pynt. Det følger da ikke med huset?

:ler:

 

:sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Camilla kan fremdeles lokke frem et skjevt smil hos meg:

I det siste har hun blitt mye flinkere til å merke innleggene sine som reklame. Så godt som alle innlegg inneholder omtale av diverse produkter hun selger, for som flere har bemerket i denne tråden så består stort sett bloggen av salgsfremmende innhold krydret med litt bilder av barna og annet personlig stoff.

I dag bemerket noen i kommentarfeltet at bloggen bare har bestått av reklame i det siste. Camilla svarer tilbake at 'neida,- det er akkurat som det alltid har vært, hun bare merker innleggene som reklame/annonse nå'.

:-)

Ingen kan hevde at hun fremstår som beregnende og manipulerende slik mange hevder Caroline Berg Eriksen & Co gjør, ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt over at hun hele tiden referer til "min nettbutikk" eller "egen nettbutikk" når hun faktisk bare eier 25 % av aksjene og ikke har en lederstilling i bedriften. I hvertfall ikke i følge offentlige registere.

Der er jo eksmannen hennes "administrerende direktør" (høres veldig flott ut...).

Hvorfor mon tro?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt over at hun hele tiden referer til "min nettbutikk" eller "egen nettbutikk" når hun faktisk bare eier 25 % av aksjene og ikke har en lederstilling i bedriften. I hvertfall ikke i følge offentlige registere.

Der er jo eksmannen hennes "administrerende direktør" (høres veldig flott ut...).

Hvorfor mon tro?

selv om hun bare har 25% i firma så kan det da være hennes butikk..

Kan jo være eksmannen synes det er ok at hun skriver dette. Ingen av oss vet noe om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt over at hun hele tiden referer til "min nettbutikk" eller "egen nettbutikk" når hun faktisk bare eier 25 % av aksjene og ikke har en lederstilling i bedriften. I hvertfall ikke i følge offentlige registere.

Der er jo eksmannen hennes "administrerende direktør" (høres veldig flott ut...).

Hvorfor mon tro?

Enig... Sånn var det i det gamle firmaet også. Da eide hun 6 % og sto ikke oppført som daglig leder. Likevel sier hun at det er hennes butikk... Spesielt!

Skal liksom alle som jobber et sted omtale det som "mitt firma"? På facebook har hun også skrevet eier og styrer av Stylebynorway. Kan jo være for å slippe ansvar når de konker sjappa neste gang!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Sånn var det i det gamle firmaet også. Da eide hun 6 % og sto ikke oppført som daglig leder. Likevel sier hun at det er hennes butikk... Spesielt!

Skal liksom alle som jobber et sted omtale det som "mitt firma"? På facebook har hun også skrevet eier og styrer av Stylebynorway. Kan jo være for å slippe ansvar når de konker sjappa neste gang!

fatter ikke at dette virkelig er noe å henge seg opp i.. La nå dama si min butikk om hun vil det. Snakk om å henge seg opp i små idiotiske detaljer..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva disse selgerne hennes får ut av jobben? Får de en prosent av salget? Virker som mye jobb for å gi opp sin egen identitet på feks Instagram og kun fronte StylebyNorway.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg skjønner ikke helt hva disse selgerne hennes får ut av jobben? Får de en prosent av salget? Virker som mye jobb for å gi opp sin egen identitet på feks Instagram og kun fronte StylebyNorway.

Det lurer jeg også på. Jeg googlet StyleByNorway, og det virker som om hun har flere ansatte rundt omkring i landet. Er disse forhandlere, "ambassadører", eller hva er strukturen?

Noen som vet?

Jeg kikket raskt innom butikken hennes også, og for noen priser! 2500 for et lite, rundt speil, f.eks.. Dette kan da umulig være noe folk kjøper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Det er ihvertfall ET menneske som synes disse møblene og tilbehøret er verdt pengene.

Kanskje derfor Camilla ikke tar noe "offentlig oppgjør" med Glade Hjem?

Hun er tross alt en svært innbringende og lojal kunde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Haaploes

Husk at advokat er veldig dyrt, så hvorfor sløse bort penger på det hvis vedkommende uansett ikke skader noen?

Hvorfor sløse penger på advokat når det ikke er noe man får gjprt? Er du klar over hvor mye advokat koster?

Det eneste man trenger er et litt fancy brevhode og uforståelig språk, så skal du se at folk blir redde uten at det trenger å koste mer enn portoen.

 

Kan dere ikke ta gladehjem i en egen tråd...? 

Unnskyld! Det er bare litt vanskelig å se forskjell innimellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det er ihvertfall ET menneske som synes disse møblene og tilbehøret er verdt pengene.

Kanskje derfor Camilla ikke tar noe "offentlig oppgjør" med Glade Hjem?

Hun er tross alt en svært innbringende og lojal kunde...

Right on.

Det var noe med å ikke bite den hånda for forer deg, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste man trenger er et litt fancy brevhode og uforståelig språk, så skal du se at folk blir redde uten at det trenger å koste mer enn portoen.

 

Unnskyld! Det er bare litt vanskelig å se forskjell innimellom :fnise:

Det er jo uansett utrolig lite hun får gjort. Denne gladehjem dama har jo gjort dette før med andre, er jo ikke mulig å stoppe henne ser det ut som. Creepy spørr du meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager har Gladehjem råd til å kjøpe nye ting hele tiden?? Nå skal hun kjøpe ny sofa ol...

Hun jobber jo ikke. Hvordan er det mulig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...