Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med Tex! Jeg savner Jennifer, men jeg digger Malou og jeg da :wink:

Og jeg er minst like misunnelig som Mie :grine: Enda mørkere grønn om mulig. Høres jo sprekt ut med teltferie da. Snakker vi tomannstelt for de mer intime stundene eller kanskje partytelt??? :Hehe: New York? Nei, fy og føy så kjipt.

Ha en god kveld snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer jeg tilbake fra ferie og så krever det en halv formiddag å oppdatere seg i dagboken din! :fy:

Så du er godt i gang med hagesesongen, du da :) Så flink du er. De siste dager har jeg kjøpt sommer blomster, (kunne ikke dy meg), selv om det er litt tidlig. Nå venter jeg bare på litt varmere netter så jeg kan plante dem ut. Varmen kommer neste uke :P

Jeg er enig med Piglet i at DK er deilig når solen skinner. Og jeg må legge til: "når det ikke blåser for mye".

Gleder meg til en deilig varm sommer med utflukter, havearbeide og avslapping :P

Og en hyttetur på fjellet i Norge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye grønt! :ler: Hvem sier at misunnelse ikke kan være vakkert, i allefall for dem som blir misunnet. :ond-smiley:

Godt du holder dagboken oppe Monja. Her kreves det innsats hver dag for å holde seg på den første siden. Det er jo ikke alltid jeg har noe så skrive da, men er sånn stort sett alltid innom å kikker etter om det har vært besøk i allefall.

Jeg lengter også etter å plante sommerblomster i krukker Miranda, men jeg tror nok det er smart å vente litt til ja. Jeg satser på at jeg kan plante når jeg kommer hjem fra NY midt i mai. Foreløpig har jeg kun en krukke med ceriserosa spanske margueritter som jeg fikk av svigermor, som jeg har tatt inn om natten når det var nattefrost.

Arbeidslysten har ikke vært på topp i dag (etter en forholdsvis god start på uken), så da er det jo godt at jeg snart skal sette meg i bilen og kjøre hjem til yndlingsguttene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror simpelthen jeg bare henger meg på hoppebølgen til Piglet & Monja jeg..

:hoppe:

..og bare 3½ arbeidsdag igjen til NY!

:hoppe: (enda mer)

Dette må være bra for sideflesket! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente selvfølgelig fisk Mie, SIDEFISKEN! :savner-en-fisksmiley-smiley:

Tror jeg mosjonerer sidefisken ned i parkeringskjelleren hvert øyeblikk. Snart kan helgefreden senke seg, skal bare handle inn til helgen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Bare innom for å se hvordan det står til med deg, malou - ferieplanlegging på gang, ser jeg! Skal du til NY i mai??! Og Provence i august??! HELDIGGRISEN!!! :D

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula!

Så var det mandag igjen. Riktignok en bedre av slagsen for jeg startet uka med en hjemmearbeidsdag. Kun tre arbeidsdager denne uka, og da kunne jeg jo like så godt starte hjemme.

Avslappende og ikke så alt for aktiv helg. Grillet sammen med noen venner på lørdagskvelden, men sånn bortsett i fra det har jeg sånn stort sett vært hjemme uten å gjøre så alt for mye. Fikk sett en av filmene jeg hadde liggende (Lost in Translation), så nå har jeg "lov" til å kjøpe en ny igjen. :wink: Synes det skjedde litt lite i den filmen jeg, selv om stemningen og filmingen var veldig bra.

I går booket vi en teltplass på en campingplass i nærheten av Antibes, og jeg har allerede betalt forskudd på 92 Euro så den skulle forhåpentligvis være i boks.

Ellers hadde jeg også noen fornuftige planer, som å beise den andre siden av pileflettlegjerdet på verandaen, men det får vente til etter vi kommer hjem fra NY. My Good, nå er det ikke lenge før vi reiser! *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som skal til NY :)

Hvor lang flytid er det egentlig fra Kastrup...?

Apro po krukke-planting, så har jeg satt en oppstammet Fuchsia på terassen. (Den har overlevd syndefloden som veltet ned i morges :) )

Har plantet noen bundekkeplanter ut mot veien også, regner med de er hardføre... Når jeg tenker meg om, har jeg egentlig plantet litt av hvert. Gikk litt amokk etter et lønnstilskudd fra påsken...

Vet det er alt for tidlig. Det burde være ulovlig å selge sommerblomster/planter før midt i mai :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miranda. Jeg tror flytiden fra Kastrup til NY er 8 timer hvis man flyr direkte, men for å gjøre det litt billigere flyr vi via Paris og da tar det ca 10 timer.

Det burde være ulovlig å selge sommerblomster/planter før midt i mai.

Enig! Gud så fristende det er å kjøpe en hel masse når man står i et stort havesenter som bare bugner over av flotte sommerblomster. Jeg ble satt på hard prøve på lørdag, men klarte å begrense meg til å kun kjøpe en liten plante. Jeg har nemlig bestemt meg for å vente til vi kommer igjen fra NY, sånn at de som skal ta inn posten etc slipper å vanne uteblomster også. Dessuten er det nok litt tidlig ennå, selv om det er skikkelig flott og varmt (!!) i dag.

Årets første sykkeltur ble gjennomført i går. Pga at jeg trengte nytt sykkelhjul har den blitt utsatt litt. Det var en god tur, men jeg kan godt merke at det er lenge siden jeg har syklet. Rompa har det etter forholdene bra i dag, men det er noe merkelig på fremsiden av det ene låret.. :-?

2 arbeidsdager igjen til NY. :danse: Jeg kan nesten ikke vente! Men jeg vet godt at dagene rett før man drar nesten er de beste, når man bare går rundt og gleder seg. Vanskelig å konsentrere seg om kjedelig arbeid da, men jeg blir vel nødt til å gjøre et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare helt fantastisk vær i dag, rundt 20 grader tror jeg. Derfor bestemte jeg og to kollegaer oss for å gå tur i lunchpausen i dag, så for ikke så lenge siden var vi tilbake fra ½ times gåtur i de nydelige skogomgivelsene som ligger rundt jobben. Det er så flott akkurat nå når naturen er helt lysegrønn. Litt tungt og sette seg ned foran PC'en etterpå da, men i det minste har man da nytt det fine været litt mer enn ved å bare sitte inne på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en annen tråd her; Hva er det beste med sommeren?

- Å ha fri på jobben og dra på ferie

- Lange lyse dager og lune sommerkvelder

- Å bade i havet (noe av det beste som finnes)

- Spise is

- Pynte opp i hagen med sommerblomster

- Gå i sandaler med "fresh" neglelakk på tærne

*drømmer*

Selv om det er NY som står først på planen nå, så kan jeg ikke la være å drømme om Middelhavet i august. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn den følelsen man får når kroppen man etter å ha ligget i solen blir deilig avkjølt av havvann.

*drømmer enda mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boooooooooring! :Gjesp: (Var det noen som sa arbeidslyst, where art though?)

I kveld sendes finalen i Top Model her i DK. Jeg vet jo selvfølgelig hvem som vinner, men who cares..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en god tur å benytte lunsjpausen til en gåtur. Regnet har virkelig gjordt underverker for å få frem naturens grønne sider. Og når solen skinner blir det jo riktig flott! I steden for å krype til køys i morges var jeg ute og plantet noen stedmorsblomster :oops: Resultatet er at "natten" har blitt kort og at jeg nok kommer til å være ekstra trett på arbeid. (Men det går nok).

Selv om jeg synes det er deilig å være hjemme etter en lang ferietur, er jeg nok litt misunnelig på din NY-tur, likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda! :-D I dag har du i allefall ingen unnskyldning for å ikke sove vel? Sommerværet fra i går er i allefall avløst av pøsende regnvær i dag..

Siste dag på kontoret før 12 dager ferie og NY! :hoppe: Spiller ikke stor rolle om været er litt dårlig da. Nå håper jeg bare denne arbeidsdagen går lynende fort.

Koser med med White Ladder CD'en til David Gray på PC'en i dag. Har ikke fått hørt så mye på den siden jeg bestilte den fra play.com, men det blir det slutt på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har i alle fall ingen unnskyldning for ikke å gå å legge meg igjen, (sand og grus har kommet), nå mangler bare flisene og det kan jo ta timer ennå.

Men faktum er at jeg føler meg litt våken og kunne godt ha tenkt meg å kaste meg ned på sofaen med et teppe og en reprise av morgen TV (eller Days of Our Lives) :ler:

Men stakkars familie og kollegaer om jeg ikke sover :Hehe:

Håper du får en kjempe fin tur til NY!! :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...