Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Med blanke ark og fargestifter til...

Det er en vel en utpreget klisje, men er på sin plass når jeg nå 1200 innlegg fattigere starter påen ny dagbok. Den gamle holdt i over 2 år, og de 147 sidene er trygt lagret på PC'en.

Både gamle og nye ansikter er velkommen.:-D

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Lenge siden jeg har vært innom deg nå - GRATULERER MED NY START! :)

Ha en fin torsdag - det sniker seg mot helg! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Mie, Meja og Kverula. Koslig at dere stikker innom den nye boka, den føltes nemlig litt tom i går kveld, der mitt innlegg tronet alene. Vel, tronet alene.. i allefall i 5 minutter.. :ler:

Mangler forøvrig er kreativt og inspirerende navn til denne dagboken. Malous bok.. Ikke så mye svung og svusj over det.

Jobber hjemme i dag igjen. Utenfor folder det mest udanske vinterlandskap seg ut. Snehvitt, knallblå himmel og strålende sol og -8,6 grader. De som har planlagt å holde sommerferien i Danmark bør med andre ord vente litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Piglet! :-D

Nå har jeg vært ute og kjøpt meg ny badmintonracket. Fikk den for 300, nedsatt fra 600. Lønner seg å kjøpe nå som sesongen nærmer seg slutten, sånn er det jo med det meste.

Fikk også tatt passbilder til det nye maskinlæsbare passet jeg må ha når vi skal til New York i mai. (New York, Neeeeew Yooooooooork) Så nå skal jeg bare innfinne meg på ambassaden en hverdag mellom 10-12. Da har jeg jo veldig ofte fri selvfølgelig. :roll:

Nå skal jeg spise litt også skal vi ut og spille badminton (med den nye superracketen) kl. 18:45.

Snart helg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Snart helg! Heldigvis.

Og jeg må avgårde i butikker nå. Orker egentlig ikke, men må på apoteket anyway, så da så. Men jeg har liksom kræsjlandet her foran PCen med en kaffekopp...

Jeg vil ha vår nå! Deilige lyse kvelder, joggesko, sol med varme i, solbriller og krokus som spirer. Det er så jeg nesten savner myggen også. Men på den annen side - det er jo godt å vite at vi har alt dette foran oss, og ikke bak. Dvs, hvis snøen forsvinner og gradestokken skifter fra blå til rød. *brrrr*

:erke-grønn-av-new-york-misunnelse-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok!

Brrr... Når det er så iskaldt nå, så må det da garantert bli en deilig varm sommer. (Det har vært -15 og-20 de fleste steder, det er jo mye kaldere enn det er i Norge fortiden).

Selv skal jeg i allefall ikke ut før midt på dagen :tunge1:

Den Norske Ambassade kan i allefall ikke skryte av lange, fleksible, åpningstider...

Kan du ikke avspasere en halv dag, og ta en liten bytur i samme ærende? :wink:

(Jeg "pleide" å gå en liten runde, bl.a. til havfruen og gjennom det militære området. Koselig).

Så flink du er som spiller tennis. Jeg leter fortsatt etter en treningsgren som kan passe meg. Husker den gang jeg ville sykle, men de hadde ikke plass til mosjonister i sin klubb! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på ambasaden og det er ganske mye styr. Først måtte jeg ned og levere bilder og fylle ut papirer, og så måtte man tilbake og hente passet en uke senere. Og begge ganger mellem 10 og 12. Men det er vel verdt litt styr å komme til New York? :wink:

Håper du får en fin helg med masse sol!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Takk for at dere stikker innom Mie, Miranda, Dolphina og Piglet. Koslig å finne mange hilsninger i boka.

Har nytt lørdag formiddag på sofaen med lang frokost og bok. Burde vel komme meg en tur ut i sola eller trene litt, men av en eller annen grunn har jeg det mye bedre under teppet eller foran PC'en med Jamie Cullum i bakgrunnen. Merkelig.. :ler:

Heldigvis er det ikke like kaldt i dag som det var i går, selv om termometeret viser - grader i går også. I går når jeg sto opp var det nemlig -18 grader her! Så kaldt har jeg aldri opplevd at det var her i Danmark før. Tror det kaldeste jeg har opplevd her tidligere er -9 eller noe sånt, og dette midt på natta ikke tidlig om morgenen.

Jeg har bestemt meg for å ta en fridag på fredag jeg, sånn at jeg kan reise inn og ordne med pass og kose meg litt med å gå litt i butikker og sånt etterpå. Har noen feriedager til gode som skal brukes innen 1. mai uansett, pluss en avspaseringsdag etter jeg var i Dublin.

I kveld skal vi på fest. Har egentlig mest lyst til å være hjemme og slappe av, men det blir sikkert ok når vi først kommer i gang. Bør av samme grunn kanskje snart komme i gang med å gå i dusjen sånn at jeg får smurt meg med selvbruner og diverse andre skjønnhetsfremmende tiltak. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en snartur innom for å si i fra til eventuelle bekymrede sjeler (sikkert fryktelig mange :wink: ), om at jeg har det bra selv om det har vært litt dårlig med oppdatering i dagboka de siste dagene.

På søndag var jeg fyllesyk, eller i allefall veldig trøtt og tidvis svimmel.. I går var jeg busy-busy og i dag har jeg slitt med PC krasj halve dagen og vært busy-busy den andre halvdelen av dagen.

Puh! :tørke-svetten-av-pannen-smiley:

Kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er ikke helt på topp om dagen. Dette, sammen med at jeg har hatt det forholdsvis travelt på jobb gjør at jeg har mest lyst til å sove hele tiden, og å ha fri da selvfølgelig! Påskeferie, where art though? Jeg jobber de tre dagene før påske, men ser allikevel veldig frem til de ekstra dagene med fri. Hadde vært deilig å ha fri de tre dagene også, men siden min nærmeste leder skal ha ferie, synes jeg ikke at jeg kunne be om fri også. Greit at vi er noen på kontoret, selv i stille tider. Jeg kan like så godt kose meg med en lang helg i april jeg! Her i Danmark går nemlig ferieåret fra 1. mai til 30. april, så jeg har fortsatt noen feriedager jeg må bruke opp. Luksusproblem! :D

Har foressten en liten uoffisiell ønske liste på Nordhjem igjen. En stund siden sist nå faktisk, kanskje jeg skal legge inn en liten bestilling? :sjarmor:

Her er det snart klart for TV-kveld, først Desperate Housewives, deretter The O.C. *koser seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet en god del linker etter PC-krasjen i går. Ikke alle det er like lett å bare finne igjen for å si det sånn. Man samler altså mer enn det man umiddelbart tror på et års tid.

Note to self: Ta backup (og søke om tilgang til plass på drive på jobben), men hvor ofte? En gang i måneden? Oftere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til påskeferie! Og en av fordelene med å være studerende OG skrive hovedoppgave, er at jeg selv kan velge hvor lenge jeg skal ha ferie. Så vi ble enige om å holde luksus-utgaven, dvs. fra mandag til mandag. 8) Må nok lese litt, men skal ihvertfall på hytten vår i Norge og slappe av og spise masse god mat.

Hva synes du om Desperate Housewieves? Jeg ser den på norsk TV2, og synes den er veldig bra, om enn litt merkelig til tider. Den er både morsom og søt, og så plutselig litt skummel og creepy.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir luksusutgaven av påskeferien her også Piglet!Jeg tar fri de 4 dagene i uka etter påske, så da har jeg faktisk 1½ uke, eller nøyaktig 11 dager fri. :danse: Det skal bli deilig det! glede-seg-som-et-lite-barn-smiley: Riktignok har jeg ingen store planer for denne perioden, men jeg skal nok klare å aktivere meg. Jeg skal slappe av og kose meg en hel masse. Lese bøker og blader, sove lenge, være ute i frisk luft, shoppe litt, rydde/fikse/ordne etc.

På toppen av dette har jeg fri i morgen også. Snakk om lyse fremtidsutsikter! Og NY i mai! :dobbel-danse:

Dette ble da et unormalt muntert innlegg. Men hvem kan klandre meg? Dessuten er det jo fredag for meg i dag.

Jeg har kun sett to episoder av Desperate Housewives foreløpig Piglet. Den virker da ok, men jeg er ennå ikke helt overbevist om at den er skikkelig bra. Men kjenner jeg meg rett kommer det etter hvert. Sånn hadde jeg det nemlig i starten med The O.C også, og nå "MÅ" jeg se en hver uke. :fjortis-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag formiddag! :-D

Startet dagen med frokost under dyna på sofaen, og og One Three Hill opptak på videoen. Sambo jobber både i dag og i morgen, så jeg er alene hjemme på dagtid.

I dag er planen å shine opp huset litt. Tørke støv og kanskje omarrangere litt, plante (om) noen planter etc. Blir også nødt til å få tatt med dyna på vaskeri, for min kjære lille kanin tisset på den her om dagen. Lekkert! Heldigvis har jeg en ekstradyna, men den andre skal uansett vaskes i helgen, men den er desverre for stor til å ta i vaskemaskinen her hjemme.

Heldigvis er det ikke noe som haster, og jeg kan kose meg en time eller to mer under dyna med et blad. Det er jo det som er så deilig med helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til påskeferien, og så skinner solen til og med, selv om det er litt kaldt!

Høres ut som du hadde en behagelig lørdag. I dag var det min tur til å sove lenge og nå vil jeg gå en tur. Var så flink i går, at jeg godt kan holde litt fri i dag... :ler:

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...