Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Angående shopping... :sjenert:

Avsluttet dagen med å kjøpe en 5 ml Burberry Brit Red på Ebay til den nette sum av 75 kr (inklusiv frakt fra UK). Det blir jo en dyr literpris, men en veldig smart måte å teste ut nye parfymer på da. Luktet på den på parfymeri tidligere i dag og synes den virket veldig god, men hadde ikke lyst til å betale 465 kr for 50 ml.

Med så liten flaske varer den jo ikke så lenge, også går det kortere tid før jeg kan kjøpe en ny. :sjarmor: Prøver å begrense antall dufter, men det er jammen meg ikke så lett. Men nå har jeg både en SJP Lovely og en Gucci EDP II som snart er tomme... ;)

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gucci II har jeg stående - brukt veldig lite av altså...synd at de går ut på dato, ellers kunne du fått den av meg om det er en duft du liker. :) Men om jeg forstod deg rett så er du bare fornøyd med at den snart er tom så du kan kjøpe deg en ny duft. ;)

Jeg har endelig funnet parfymen min jeg da - Envy Me fra Gucci. Har vært på leting i SÅ mange år, og her for et par år siden fant jeg den! :hjerte: Så nå har jeg et arsenal av dufter stuet bort i et skap, og bruker aldri noen annen parfyme. Vurderte å ta fram en ny duft til sommern, men jeg vet ikke...hvorfor bytte bort noe som funker? :ler:

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Gucci II veldig godt Dråpe, men det er faktisk veldig sjelden jeg kjøper den samme parfymen to ganger. Har på følelsen at jeg ville gå fort lei på flaske nummer to. Nå var både Gucci EDP II og Lovely 30 ml flasker. Det funker som oftest bedre for meg da det er sjelden jeg bruker opp en hel 50 ml. Da er det bedre å gå tom før man blir lei og heller kjøpe seg en ny hvis man ikke kan leve uten. Jeg har faktisk vurdert å kjøpe en ny flaske Lovely, men jeg tror jeg avventer litt og ser om jeg faktisk savner den. I tillegg har jeg lest at SJP kommer med en ny duft snart som jeg gleder meg til å teste ut. Dessuten håper jeg at Donna Karian Gold blir tilgjengelig i Danmark snart sånn at jeg kan teste ut den også.

Jeg blir nok aldri ikke noen en-dufts person... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av sommeren skal vi gjøre noen omrokkeringer i teamet som betyr at vi alle får noen nye avdelinger vi skal supportere, i tillegg til en eller flere av de vi allerede har. Dette kommer helt klart til å bety mer jobb for meg, i tillegg til at jeg så og si ikke vet noen ting om den avdelingen jeg skal ta over, men etter å ha vært her ett år er det vel også på tide at jeg tar på meg noen litt større utfordringer. Jeg har nok kanskje blitt litt for vant til å bare skli igjennom, uten at det har satt noen stopper for både bedre jobb og lønnsøkning. Tenk hva jeg kanskje kunne utrette hvis jeg virkelig tok meg sammen (!!) ;)

Spennende blir det nok i allefall, både på godt og ondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den forbindelse, litt inspirasjon i forhold til nye utfordringer som jeg blant annet har samlet opp her på KG.

*Presentere meg med etternavn til alle jeg ikke "kjenner" godt

*Snakke roligere (våge å oppta andres tid), men allikevel tilstrebe effektivitet.

*Be om å få undersøke og komme tilbake til vedkommende hvis jeg ikke vet/er sikker.

*Holde blikket på den jeg snakker med.

*Svare seriøst når jeg blir stilt "faglige spørsmål", men lov å beholde en humoristisk tilnærming når det passer seg.

*Tåle stillhet, ikke være den som må si noe for å bryte stillheten.

*Gå inn til et møte (med "voksne" menn i dress og slips) som en likeverdig voksen.

*Ringe kontra mail/chat. Ikke lyst til å ringe -> Vurder mulighet for chat før sending av mail.

*Øve seg på å gå inn av en dør -> Alpinttrening: Å mentalt forbrede seg på den første porten, ta den med glans også går resten av seg selv -> Oversatt til business språk: Tenke på å gå inn i rommet med myndighet, så går resten av møtet på skinner.

*Glatt ansikt og mye bue -> KG-Camelia: Den teknikken jeg prakteriserte da jeg var fiolinist. På de vanskeligste partiene, når fingrene ikke helt ville være med, da var det bare å kjøre på med overbevisende bueteknikk og et konsentrert utrykk i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time - no oppdatering!

Har vært på mitt første motorsykkeltreff noen sinne i helgen. Om jeg ikke visste det i fra før så er det i hvertfall ikke lenger noen tvil om at jeg ikke egner meg til å feste to kvelder på rad. Kom hjem i går midt på dagen og har vært helt utslitt siden. Nå begynner jeg heldigvis å komme meg litt, men tror det blir en lang uke allikevel. Heldigvis kunne jeg jobbe hjemme i dag, hvis ikke tror jeg at jeg måtte ha tatt en sykedag. Men det var veldig gøy da, heldigvis.

Også har KG blitt nytt siden sist. Har ikke vært så veldig aktiv her i det siste, så jeg når de skulle redesigne en gang (...) Det krever vel litt tilvenning, men det har gått ganske fort tidligere så jeg regner med at det blir det samme denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gjespe-smiley: (noen har visst gjemt smileyene etter omlegningen)

Vi endte opp på sykehuset på mandagskvelden. Sambo har problemer med lyskebrokk og hadde veldig vondt. Siden vi ikke visste om han skulle opereres eller ikke endte det med at jeg ble der inne hele natten. Prøvde å halvsove litt i en stol uten særlig hell før jeg dro hjem en tur på morningen for å prøve å sove et par timer. Midt på dagen ble sambo utskrevet og jeg var nede og hente ham etter et par timers søvn. Han skal til undersøkelse hos privat spesialist i morgen. Det blir spennende å se hva de sier.

Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull arbeidsgiver som lot meg få en "hjemmedag" i går uten særlig mange spørsmål. Hvis ikke hadde jeg jo bare måtte ta en fridag, for det var ikke snakk om å dra på jobb i allefall. Setter uansett veldig stor pris på at det er sånn.

I tillegg har jeg blitt halvsyk også. Burde nok egentlig vært hjemme fra jobb i dag, for jeg er ganske sikker på at jeg har hatt feber i natt, i tillegg til vond hals og litt hoste. Hadde sånne verkesmerter i hele kroppen både i går kveld og i natt. Heldigvis kan jeg holde det litt i sjakk med smertestillende, men jeg er fryktelig trøtt og ikke så alt for effektiv er jeg redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det står bedre til med samboeren din!

Du, min New York-inspirasjon... :sjenert: Når var det dere var der? Jeg har så smått fått sambo med på tanken om å reise dit til høsten, da blir det snakk om november. Men hvis det er like kaldt der som her i november, så tror jeg kanskje vi heller sparer turen til en annen årstid... ;)

Når var dere der? Og hvordan var været da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er her, men allikevel ikke...

Kaninen forlot oss i går. Min lille søte kanin er ikke her mer! :grine:

Han har jo hatt en svulst i ansiktet som desverre ikke kunne fjernes siden januar. Den har blitt større og større og i den siste tiden har vi merket at den også begynte å plage han litt. Vi ville jo ikke at han skulle lide heller, så i går tok vi ham med opp til dyrlegen. :tristbla: Det er veldig tomt her nå, men på en måte er det litt godt at det er overstått også, selv om jeg savner han veldig. Ville gjerne kjøpt en (eller to) ny(e) med en gang, men planen er at vi skal kjøpe hund i løpet av høsten.

Når det gjelder hva sambo feiler så er det ennå litt uvisst. Eller, det vil si at legene har en formening om hva det er, men jeg vil ikke skrive om det her før vi får visshet og vet litt mer om hva som skal skje videre.

De siste tre ukene har inntil videre vært de hardeste ukene i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med kaninen din, det er så trist når kjæledyrene ikke er mer.

Håper det går bra med samboeren din, jeg skjønner godt at du ikke orker å oppdatere så ofte når ting ikke er så greie.

Her får du en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Takk alle sammen. :-D

Til info så har jeg planer om å skrible videre her. Denne dagboken vil bli stengt så fort jeg får tak i en moderator.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...