Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Hei Mie/Superwoman eller hvem det nå er på avataren din. Blir alltid så glad når jeg ser du har vært innom. :-D Ikke fordi jeg ikke blir glad når andre har vært innom altså, men Mie har jo ikke noen egen dagbok jeg kan sludre i lenger, så jeg er avhengig av at hun kommer hit.

Var innom på et senter og kjøpte litt diverse livsnødvendig kosmetikk og hudpleie på veien hjem. Plukket opp to baljer i sort zink også, som jeg har tenkt å så/plante blomster i når det blir sommer. Så selv om det ikke ble noen nettshopping, fikk jeg da i det minste shoppet litt i RL. Men jeg slo på ingen måte sambo som hadde kjøpt en DVD-opptaker med harddisk og det hele på veien hjem! Så nå er det bye bye video her i huset. På tide, for den bråket såpass mye at det omtrent ikke var mulig å sove på sofaen mens den opptok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var også kun med nød og neppe Kverula. :ler:

Det gikk litt bedre bare jeg kom meg gjennom de første timene, også dro jeg hjem litt tidlig også.

Jippi, fredag i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jepp, fredag i morgen, og bra er det. Har så mye å gjøre for tiden, både på jobb og hjemme, at jeg hadde ikke taklet en dag til! I helgen har jeg nesten ingen planer.

Resten av kvelden skal jeg tilbringe som slakt i sofaen. :dovendyrsmiley:

:vinke:

Og ang. superwoman - syntes liksom den var meg... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Mie, Superwoman ER deg. Vurderte om jeg skulle starte en tråd til Superwoman på Personlige Meldinger her om dagen for å se om du reagerte. :Hehe:

Det er foresste ikke spesielt dovendyraktig å legge seg som et slakt på sofaen når klokka er nesten 22. Man rekker jo nesten ikke "å slakte" før man skal legge seg jo!

Jeg gjesper så tårene triller, godt det er fredag. Lurer på om det begynner å komme litt pollen i lufta jeg, for jeg synes det svir litt i øynene i dag pluss at jeg nyser litt. Jeg har forøvrig ikke pollenallergi, i hvertfall ikke hvert år.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er det jo snart helg jo, malou - bare noen få, få timer igjen nå, vel?! :wink:

Jeg har startet helga allerede jeg - og jammen skinner sola også, gitt! SÅNN SKAL DET VÆRE! :ler:

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Kverula. :-D

Jeg har nettopp feiret inngangen til helgen med å bestille 'White Ladder' med David Gray fra play.com til 108 kr. Nå skal jeg snart feire videre med å sette meg i bilen og kjøre hjem.

Friday is happy day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takker for superduper hemmelig info i dagboka mi! Godt skjult og gode advarsler - dette kan ikke gå galt!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Kverula. Ingen kan i allefall si at de ikke ble advart.. Nå er det nesten som det ligger superduper hemmelig informasjon i dagboken min også. Det ser i allefall unektelig litt spennende ut!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Helg!!! Nuvel, jeg har enda noen timer igjen å jobbe jeg da. Begynner klokka 20 og skal jobbe ca 3 timer tenker jeg. Snakk om å ødelegge fredagskvelden da :evil: Men det er bare en gang i mnd, så jeg overlever vel med nød og neppe :roll:

Helga skal brukes til å rydde ut av kjeller og garasje. Det har plutselig vokst fram en stor container på gårdsplassen her :sjokkert: Var ikke en sånn jeg planta i blomsterkrukka mi.

Kos deg masse i helga da snuppeline!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så du syns det går trått med innleggene mine du! :tunge1: Burde jo klare 100 pr dag, syns du ikke? Jeg får prøve å holde meg oppe litt lenger i kveld...

God natt til dere som kan legge dere! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er det vel helg for deg også heff. Du må forøvrig gjerne advare meg om hva du planta ut sist år, sånn at jeg unngår at det plutselig står en stor container ute på gårdsplasen her. :wink:

God helg til deg også meja og en :kul: tilbake til Kverula.

Utrolig hvor lang tid man kan bruke på å fjerne sminke og rense hud når man samtidig skal skrive innlegg her på KG. Akkurat som ikke jeg har vært her nok før i dag forøvrig.. Men det er jo helg (endelig) og da gjør det jo ikke noe om man bruker lang tid og kommer sent i seng, for man kan jo bare sove lenge i morgen! :danse:

Kvelden har sånn i hovedtrekk gått med til pizzaspisning og TV-titting, blant annet et skikkelig bra Chris Rock stand-up show. Vi måtte forøvrig også ut en halvtimes tid i skumringen og flytte/grave opp noen fliser i forhaven, for det kommer en kamerat av sambo og freser, tromler og sår gress i forhaven vår i 9-10 tiden i morgen. Vi trodde ikke han skulle komme før rundt 12, så vi fikk det plutselig litt travelt. Naboene tror sikkert vi har blitt helt hagegale nå. Enten så gjør vi ingen ting, ellers holder vi på til det nesten er helt mørkt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det nesten så jeg overså deg Kverula! :ler:

100 pr dag er jo et minimum. På den annen side, da skulle jeg hatt over 7000 innlegg, og det har jeg jo ikke (selv hvis jeg regner med de som har blitt slettet), så da er kanskje ikke dagens innsats så ille allikevel da.. :klø: :wink:

Jeg skal i allefall legge meg veldig snart. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lørdag og sol! Kan det bli bedre?!? Det er så deilig vær for tiden, jeg blir helt lykkelig og tror at jeg snart skal ha sommerferie... :kul: Må ihvertfall snart kjøpe litt sommerklær og en ny bikini og sandaler og... :sjarmor: <- shoppesmily...

Søt kanin du har, foresten!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...