Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

jeg er ute på rusletur innom dagbøkene jeg og hilser på folk :rosasmil:

Ønsker deg en fin dag med mye herligheter (min er sjokolade).

Klem fra Kunstner'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Piglet, Monja og Kunstner'n! Og gratulerer så mye med innlegg nummer 100 i min dagbok heff. En stor ære.. :ler:

Så er det langhelg! Men hvor i all verden er fredagsfølelsen? Er litt "blue" i dag, uten og egentlig ha noen spesiell grunn til det.

Senere skal jeg kose meg med Desperate Housewives og The O.C. Kanskje det kan hjelpe på humøret og fremkalle helgefølelsen? Vil jo ikke gå glipp av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig at du bare er innom for å si at du er innom Mie! :-D

Noe av grunnen til at jeg føler meg litt "blue" i dag skyldes helt klart at jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å komme meg ordentlig opp i treningsomdreininger for tiden. Trener litt, men langt fra nok. Også er jeg inne i en downperiode på jobben (igjen), men da er det jo godt at jeg har lang helg nå.

Så når jeg tenker meg om har jeg det jo forsåvidt ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh deilige fridag! Har sovet lenge og spist frokost og slappet av foran TV'en (må benytte sjansen når alene hjemme :wink: ). Nå har jeg vasket kaninbur og trappen ved inngangsdøren som har båret preg av at forsiden av huset har lignet (og fortsatt til dels ligner) en annleggsplass. Vi er ikke ferdig ennå, så den blir sikkert sånn igjen, men siden vi får gjester i morgen (svigers) så er det jo litt ok at det ser sånn halvveis pent ut i allefall. Ikke at de bryr seg så mye sikkert, men allikevel..

Nå skal jeg spise lunch. Etter det skal jeg vaske på badet og hvis jeg gidder skal jeg også vaske benken som står under bjørka i hagen pluss et lite ekstra havebord så det er klart til å bli oljert i helgen.

Når sambo kommer hjem skal jeg bake gulerot kake til i morgen mens sambo tar seg av grillingen. Etterpå har sambo lovt å bli med på lang tur. Sunt for kropp og sjel (og samvittigheten)!

Inne i mellom alt dette skal det også være tid til å slappe av litt, sånn som nå med en liten KG pause. Den skal bare ikke bli alt for lang for da gidder jeg ikke gjøre noe mer etterpå. *tar seg selv i nakken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monja, er det deg? Hvor f*** har du vært? :wink::ler:

Er det dette som kalles å finne seg sjæl? :Hehe:

Velkommen tilbake i allefall!

I dag er det store bededag. Hvem vet hvorfor det er det, men siden det er rød dag i kalenderen er det bare å være glad og fornøyd ikke sant?

Svigers kommer på besøk i dag, på fremskutt bursdagsfeiring for sambo. Vi er i NY på dagen. I går var det faktisk kun to uker til vi reiser. Tiden fra vi bestilte turen, fra den gangen det føltes som en evighet har gått lynfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det meja, selv om denne helgen unektelig snart er slutt desverre.. :-(

Jeg har vært utrolig aktiv i dag. Har holdt på med forskjellige hagegjøremål store deler av dagen. Vi har legjerde i pileflett rundt verandaen, og i dag har jeg behandlet den ene siden med trebeskyttelse. Desverre (eller skal jeg si heldigvis??) så hadde jeg kun nok trebeskyttelse til den ene siden, så jeg må kjøpe mer i løpet av uken og ta den andre siden neste helg. Litt av en jobb å komme til i alle kriker og kroker. Jeg håper at ikke dette er noe vi behøver å gjøre hvert år i allefall! Jeg har også vasket og oljet en hagebenk som har stått ute under åpen himmel hele vinteren, pluss litt beskjæring og vanning. Etter det var det ikke så alt for mye igjen av dagen. I hvertfall ikke når man ikke er ferdig med å spise middag før klokken halv ti! Skulle tro vi hadde ferie med de spisetider..

Det skal sies at vi ikke gjorde særlig mye i går da, bortsett i fra å handle litt. Men det har vi i allefall tatt igjen med renter i dag.

Nå skal jeg legge meg. En ny arbeidsuke kaller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei,

er bare innom for å si at jeg syns du virker som en knall jente, og at jeg skulle ønske du kunne ta tilbake det gamle nicket ditt........

Ha en fantastisk uke!!

Klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei på deg!

Om du ikke har funnet deg sjæl, så har i hvertfall jeg funnet deg. :ler:

New York. :roll: Sjeeeedelig. Bare sånn shopping og greier jo, det hadde jeg ikke giddet. :sjenert::ironi:

*grønn av misunnelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelig hilsen Tex. Jeg tror nok ikke Jennifer dukker opp igjen, for jeg synes likssom ikke det er meg lenger, men man skal vel aldri si aldri..

Godt du fant meg Mie, så slipper jeg i det minste å lete lenger. Du har (som alltid) helt rett Mie, New York blir bare SÅ sjedelig. Faktisk så sjedelig at jeg er i gang med å planlegge sommerferien i Provence i august istedet.. Har sendt bookingforespørsel til en campingplass litt inne i Provence for den første 1-1½ uka. Er spent på om de har ledige plasser og jeg får positivt svar. Da går jeg nemlig i gang med å booke teltplass til den resterende 1½ uke, ute ved Middelhavskysten.

Det er mange ting og se frem til for tiden! :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, Provance hørtes deilig ut! Mye bedre enn kjiip tur til New York... :wink: Men egentlig er det jo ganske bra her i Dk også, med masse sol og ikke så lenge til en nye lang helg.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett Piglet, det er ikke så verst her i DK heller, men absolutt best når man har fri. :wink: Men jeg har hatt kjempelyst til å dra til Provence noen år nå, så det skal bli skikkelig deilig å endelig få komme dit. For å ikke snakke om sjedelige NY.. :wink:

Jeg har fått svar fra campingplassen om at man ikke trenger å reservere når man kun har telt og at de alltid har ledige plasser. Høres litt rart ut synes jeg, men når de skriver det så må jeg jo bare stole på at det er riktig. Men jeg hadde fortrukket en reservasjon da. Så er det bare å gå i gang med å finne en teltplass ute ved kysten. Det skal helst være i nærheten av sandstrand, har sett litt på Antibesområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
...jeg er i gang med å planlegge sommerferien i Provence i august istedet.. !

:Gjesp:

:grine: Vil være med! :mørkegrønn av misunnelse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...