Gå til innhold

Ønsker meg en baby!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håhååå, jeg er så spent! Jeg kommer til å være såå utålmodig på dine vegne den dagen du blir gravid og må vente på oul 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tweet skrev:

Håhååå, jeg er så spent! Jeg kommer til å være såå utålmodig på dine vegne den dagen du blir gravid og må vente på oul 😂

Ååååå, så koselig! Og jeg er så spent selv! Det MÅ bare klaffe snart, sånn at ventingen på OUL kan starte! 🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7, og jeg har fortsatt ikke tatt noen test! Er rent overrasket over meg selv! 😂 Føler egentlig det er helt meningsløst å skulle teste nå, for jeg er så sikker på at jeg ikke er gravid. Har ikke et eneste tegn på at noe er i ferd med å skje i denne kroppen, ikke vondt noe sted, ingen stikninger, ingen utflod - ingen ting. Øm i puppene ja, men siden det forklares med økt progesteron (?), så er liksom ikke det noe å satse kortene sine på heller. Jeg vet at det er altfor tidlig å forvente symptomer altså, men jeg tror virkelig kroppen vil føles litt annerledes hvis man faktisk er gravid - tror dere ikke det? Her det i alle fall ingen unormaliteter å hente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruFiolett skrev:

Dag 7, og jeg har fortsatt ikke tatt noen test! Er rent overrasket over meg selv! 😂 Føler egentlig det er helt meningsløst å skulle teste nå, for jeg er så sikker på at jeg ikke er gravid. Har ikke et eneste tegn på at noe er i ferd med å skje i denne kroppen, ikke vondt noe sted, ingen stikninger, ingen utflod - ingen ting. Øm i puppene ja, men siden det forklares med økt progesteron (?), så er liksom ikke det noe å satse kortene sine på heller. Jeg vet at det er altfor tidlig å forvente symptomer altså, men jeg tror virkelig kroppen vil føles litt annerledes hvis man faktisk er gravid - tror dere ikke det? Her det i alle fall ingen unormaliteter å hente!

Mange sier jo at der var nettopp den mnd de ikke kjente noen symptomer (eller pms da) de var gravide, så ikke mist håpet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, bondekone skrev:

Mange sier jo at der var nettopp den mnd de ikke kjente noen symptomer (eller pms da) de var gravide, så ikke mist håpet😉

Det er jo veldig sant det, så jeg har absolutt ikke avskrevet håpet asså☺️ Det er bare min generelle negative holdning som kommer frem i lyset nå😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, FruFiolett skrev:

Det er jo veldig sant det, så jeg har absolutt ikke avskrevet håpet asså☺️ Det er bare min generelle negative holdning som kommer frem i lyset nå😅

Kjenner meg igjen😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med å ta en test idag - negativ. Og jeg var så irritert på meg selv, for jeg visste jo at den kom til å være negativ, men jeg klarte ikke å la være. Så nå sitter jeg så klart med skuffelse skrevet tvers over panna, selv om jeg VET det er for tidlig for å kunne slå ut på test foreløpig. Jeg er virkelig håpløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 10, og testen er negativ. Jeg føler liksom at dag 10 er skjebnedagen, jeg hadde jo testet positivt idag hvis jeg var gravid. Så da forventer jeg å begynne å spotte idag, før mensen ankommer på tirsdag. Faen altså, jeg ER! SÅ! LEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at testen var heilt negativ i dag og. :troest: Skjønnar godt at du er skuffa og pessimistisk no, viss du heller ikkje føler deg gravid.

Når det er sagt, så er det er jo faktisk ikkje alle som testar positivt så tidleg, så alt håp er ikkje ute enda! Men eg skjønnar at du hadde håpa på ein svak strek på testen i dag. Når eg vart gravid med minstesøster, var eg 100% sikker på at eg ikkje var gravid. Eg hadde absolutt ingen graviditetssymptom, og tok berre ein test dagen før IKM, sånn at eg kunne ringa klinikken og bekrefta at eg ikkje var gravid. Når det kom fram ein strek, var eg overbevist om at det var noko feil med billigtesten. Eg trudde ikkje på at eg var gravid, før eg tok ein digitaltest dagen etter, som også var positiv. ;) Så eg heiar uansett på deg litt til! :duskedame:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, lenge siden jeg har skrevet til deg! Ikke mist håpet enda iallefall! Jeg testet dag 9 og 10 og den var negativ, så testet jeg dag 12 og da var den positiv! Så ikke mist håpet enda du! Det gjorde jeg også på dag 10 så ble mildt sagt sjokkert etter 2 års prøving og negativ test dag 10😅 jeg vedder på at det klaffer snart for deg! Føler det på meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så synd at testen var heilt negativ i dag og. :troest: Skjønnar godt at du er skuffa og pessimistisk no, viss du heller ikkje føler deg gravid.

Når det er sagt, så er det er jo faktisk ikkje alle som testar positivt så tidleg, så alt håp er ikkje ute enda! Men eg skjønnar at du hadde håpa på ein svak strek på testen i dag. Når eg vart gravid med minstesøster, var eg 100% sikker på at eg ikkje var gravid. Eg hadde absolutt ingen graviditetssymptom, og tok berre ein test dagen før IKM, sånn at eg kunne ringa klinikken og bekrefta at eg ikkje var gravid. Når det kom fram ein strek, var eg overbevist om at det var noko feil med billigtesten. Eg trudde ikkje på at eg var gravid, før eg tok ein digitaltest dagen etter, som også var positiv. ;) Så eg heiar uansett på deg litt til! :duskedame:

Tusen takk for optimismen, det er så utrolig fint å få litt andre innspill enn min egen tankevirksomhet! Jeg er fortsatt veldig pessimistisk, og har absolutt ikke troa, men sånne hyggelige meldinger varmer så innmari altså! Tusen takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jeey skrev:

Hei igjen, lenge siden jeg har skrevet til deg! Ikke mist håpet enda iallefall! Jeg testet dag 9 og 10 og den var negativ, så testet jeg dag 12 og da var den positiv! Så ikke mist håpet enda du! Det gjorde jeg også på dag 10 så ble mildt sagt sjokkert etter 2 års prøving og negativ test dag 10😅 jeg vedder på at det klaffer snart for deg! Føler det på meg😊

Hei tilbake, og tusen takk! Det er AKKURAT sånn jeg har intenst lyst til å oppleve også! Så jeg håååååper jo at det skal være min skjebne denne måneden altså, og selv om jeg ikke er tidenes optimist akkurat nå (am I ever? 😅), så hjelper det sånn på at andre er det!☺️ Så tusen takk😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11, og testen er like negativ som alltid. Jeg begynte aldri å spotte igår da, så det er jo for så vidt spennende, men jeg legger egentlig ikke så mye i det, for det er bare de to siste periodene jeg har spottet. Så det kan like gjerne være bare en variasjon hos meg enn noe annet. Men følgende tanker melder seg:

- jeg bruker strimmeltester kjøpt på eBay, og har foreløpig bare brukt tester fra samme pakke - kan det være noe galt med de?

- mensen kommer helt sikkert imorgen, så hvorfor ikke bare begynne å spotte nå, så jeg kan få et endelig svar?

- er det rett og slett for tidlig enda? Er jeg sånn som flere andre at jeg ikke tester positivt før enda nærmere IKM? 

Jeg hater dette, virkelig. Å gå sånn i uvitenhet, og håpe og håpe, selv om jeg egentlig skjønner at de negative testene taler tydelig nok for seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruFiolett skrev:

Dag 11, og testen er like negativ som alltid. Jeg begynte aldri å spotte igår da, så det er jo for så vidt spennende, men jeg legger egentlig ikke så mye i det, for det er bare de to siste periodene jeg har spottet. Så det kan like gjerne være bare en variasjon hos meg enn noe annet. Men følgende tanker melder seg:

- jeg bruker strimmeltester kjøpt på eBay, og har foreløpig bare brukt tester fra samme pakke - kan det være noe galt med de?

- mensen kommer helt sikkert imorgen, så hvorfor ikke bare begynne å spotte nå, så jeg kan få et endelig svar?

- er det rett og slett for tidlig enda? Er jeg sånn som flere andre at jeg ikke tester positivt før enda nærmere IKM? 

Jeg hater dette, virkelig. Å gå sånn i uvitenhet, og håpe og håpe, selv om jeg egentlig skjønner at de negative testene taler tydelig nok for seg. 

Åååå, føler sånn med deg!! Er i akkurat samme situasjon. Så irriterer det meg at jeg ikke husker fra de forrige svangerskapene hvilken dag jeg testet positiv.😕

Det lille håpet jeg har er at jeg er en av de som tester positivt sent, men synes nesten alle gravide her inne tester positivt 10, 11 eller 12 dpo. 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, da jeg så hvor mange nye sider det var her inne tenkte jeg noe hadde skjedd. :sad: Men så er det bare det at du er så flink til å oppdatere! 

Dag 11 er jo fortsatt tidlig, så skal krysse fingrene. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tutta23 skrev:

Åååå, føler sånn med deg!! Er i akkurat samme situasjon. Så irriterer det meg at jeg ikke husker fra de forrige svangerskapene hvilken dag jeg testet positiv.😕

Det lille håpet jeg har er at jeg er en av de som tester positivt sent, men synes nesten alle gravide her inne tester positivt 10, 11 eller 12 dpo. 😣

Tusen takk, og egentlig veldig koselig at vi er i identisk situasjon! Bare synd selve situasjonen ikke er så koselig akkurat nå! Jeg testa positivt dag 15 forrige gang jeg, men det var også første dagen jeg testa, så aaaaner jo ikke hvor lenge i forveien den hadde vært positiv🙄 Jeg er egentlig helt overbevist om at jeg ikke er gravid, jeg kjenner det liksom på meg, men siden jeg ikke har begynt å spotte lever det liksom et bittelite håp allikevel. Og det stresser meg faktisk overraskende mye, dette er fryktelig slitsomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tonio skrev:

Uff, da jeg så hvor mange nye sider det var her inne tenkte jeg noe hadde skjedd. :sad: Men så er det bare det at du er så flink til å oppdatere! 

Dag 11 er jo fortsatt tidlig, så skal krysse fingrene. :yvonne:

Huff, ja, jeg har kanskje vært i overkant ivrig med skrivinga, men dette har liksom blitt stedet jeg får utløp for all frustrasjon, pessimisme og alt øvrig gørr😅 

Tjaaa, er dag 11 egentlig så veldig tidlig? Jeg føler nesten alle har fått et positivt resultat på dag 11, det bør vel være såpass mye HCG i kroppen at det slår ut nå? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å teste så tidlig, du blir bare skuffet. Vent til den dagen mensen skulle ha kommet, da bevarer du håpet mye lenger. Husk at du enda er tidlig i forsøket med å få barn, det er bare noen få måneder enda. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...