Gå til innhold

Ønsker meg en baby!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Metzili skrev:

Gratulerer så mye!! Jeg hadde veldig lite symptomer før uke 7. Da kom kvalmen for fullt. Første gravidiet hadde jeg symptomer som kom og gikk hele tiden.. Så det er nok helt normalt å ikke kjenne noe hele tiden! :) 

Tusen takk! Samme skjedde med meg sist også, da kom kvalmen som et sjokk i uke 7, så jeg kommer til å angre på at jeg ønsker meg symptomer hvis det samme skjer denne gangen også😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Jeey skrev:

Gratulerer med positiv test👏🏻😁 er godt når det endelig skjer etter lang prøveperiode! Vi prøvde i 2 år så vet hvor stas det er når det endelig skjer😃 så er det de bekymringene som kommer når man endelig er gravid da, som du skriver😅 jeg husker jeg hadde veldig mye symptomer av å på til å begynne med også, og jeg gikk nesten konstant med hjertebank den første tiden for jeg var vel kanskje over gjennomsnitte redd for å miste😅 men det gikk jo bra, jenta mi er snart et år nå 😊 så av å på med symptomer er veldig normalt! Husker jeg hadde flere dager av å på der jeg ikke kjente noen ting 😊 men så kom kvalmen og kastet opp hver dag en lang stund og da skjønte jeg ikke hvorfor jeg ville ha alle de symptomene tidligere🤣 så nyt dagene før de evt kommer for fult😅 

Tusen takk!! Og gratulerer med en snart 1-åring! Fy søren det må ha vært to lange år, og jeg skjønner så godt at du var redd for å miste! Godt at det gikk bra, men det er noen vanskelige uker nå syns jeg - håper dagene frem til UL skal gå fort! 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 idag, og dagene snegler seg avgårde. En uke til UL, og jeg er så spent! 😱 Og nervøs! Håper alt står bra til! De siste par dagene har jeg plutselig hatt ekstreme ligamentsmerter, spesielt når jeg gjør brå bevegelser, løfter tungt (for eksempel junior💙) eller nyser! Er i tillegg fortsatt like trøtt, så jeg håper dette er gode tegn🤞🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest ut som du har tydelige graviditetstegn allerede. :tommel: Jammen blir det spennande med UL! :hoppe:

Og så gøy med 3+ på graviditetstesten! :nigo:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt gode tegn! Opplevde det samme da jeg var der du er nå 😁 Gleder meg til UL!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Mirabella76 og @tweet, det blir veldig veldig spennende med UL! Skulle ønske dagene kunne gå litt fortere! 😅

 

Jeg føler meg seriøst så trøtt for tiden at man skulle nesten tro jeg ble dopet ned! Jeg føler virkelig at jeg er konstant såpass sløv at det ikke kan være helt forsvarlig å kjøre bil😱 Men jeg sover 8-9 timer hver natt, så jeg må jo bare tro at det er greit selv om det ikke føles helt sånn🙄 Stakkars mannen min for tiden, jeg legger meg jo nesten rett etter sønnen vår er i seng, haha🤣 Jeg vet i alle fall at jeg var ikke på langt nær så trøtt som dette forrige graviditet, for det hadde jeg husket! 😅 Hver dag handler bare om hvor mange timer det er til jeg kan legge meg - ca 6 timer igjen for idag😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest hele dagboken din, men ikke kommentert før nå. Jeg var også trøtt i starten av graviditeten. For meg varte det i rundt 3 mnd. En venninne hadde det på samme måte, men ikke like lenge. Tror kanskje bare kroppen min gikk litt i rugemodus. Så godt å lese at det endelig klaffet for dere. Gratulerer så mye❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk 50% sykmeldt i noen uker pga trøtthet i min andre graviditet. Har en jobb som krever mye hjemmearbeid i travle perioder, men jeg bare sov etter jobb. Ble bedre rundt uke 16. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Macillah skrev:

Har lest hele dagboken din, men ikke kommentert før nå. Jeg var også trøtt i starten av graviditeten. For meg varte det i rundt 3 mnd. En venninne hadde det på samme måte, men ikke like lenge. Tror kanskje bare kroppen min gikk litt i rugemodus. Så godt å lese at det endelig klaffet for dere. Gratulerer så mye❤️❤️

Hei! 👋🏼 Og tusen takk! ❤️ Godt det er flere som har opplevd denne koma-tilstanden😅 Håper virkelig det går over for meg også etterhvert, ellers må jeg lage en litt annen hverdag faktisk😅 Jobbe mindre, sove mer😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Porcelain skrev:

Jeg var faktisk 50% sykmeldt i noen uker pga trøtthet i min andre graviditet. Har en jobb som krever mye hjemmearbeid i travle perioder, men jeg bare sov etter jobb. Ble bedre rundt uke 16. 

Ja, jeg er ikke fremmed for tanken selv hvis dette vedvarer😅 Dette går jo direkte utover han lille jeg har fra før, for etter en lang dag på jobb må jeg bare slappe av/sove, og det er klart han merker det🙄 Men vi får se, skal prøve å holde ut litt til☺️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld kom kvalmen snikende, og selv om den er til stede idag også, har jeg fortsatt et liiiiite håp om at det ikke er «DEN» kvalmen, men bare en annen tilfeldig kvalme som hadde dukket opp uansett🙄 Det har vært ufattelig mye stress på jobb den siste uka, og jeg har vært så innmari trøtt, så kaaaanskje det kan være en kombi av det som gjør det? Jeg håper det altså, for uansett hvor enormt takknemlig jeg er for både graviditet og symptomer, er jeg ikke motivert til å være såpass kvalm de neste 7-8 ukene🙄 Men, sist var jeg kvalm fra uke 7 til 14, og jeg bikker ikke 7 på tirsdag, så jeg innser at håpet henger i en relativt tynn tråd😅😳 Men altså, jeg mener fortsatt at jeg skal ta HVA SOM HELST så lenge det er et levende lite vesen der inne som vokser som det skal🤞🏼❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

UL er gjennomført, og gjett om det var en spennende halvtime! Så, jeg har opprettet graviddagbok! Tusen tusen takk for følget og all støtte de siste månedene damer, jeg håper dere vil følge med videre også! ❤️ 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...