Gå til innhold

Ønsker meg en baby!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Alt håpet er ikke ute enda 🤞🏻 Du kjenner jo kroppen din best og mange kjenner vel langt på vei hva som er i vente ❤️

Tusen takk, du har så rett☺️ Håper det kan være symptomer denne gangen🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Spennande tider! Eg kryssar fingrane for deg, FruFiolett! :klem:

Tusen takk😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremalla, idag har jeg så vondt helt nederst i magen! Samme vondt som jeg hadde ved EL, og samme type vondt som ved mensen, men det er liksom bare i nederste delen av magen! Dette MÅ jo bety graviditet? Jeg tørr nesten ikke skrive det engang, i frykt for å gjøre skuffelsen enda større😳 Men hvis det ikke er graviditet så begynner jeg nesten å bli bekymra for hva det kan være - altså, kan man få menssmerter to døgn før mensen liksom? Jeg pleier jo aldri det! 🤔 Idag har det faktisk vært litt sånn «må-krumme-meg-litt-sammen»-vondt faktisk, og må si at det er ukjent fenomen for meg🤔 Men, puppene er like lite ømme som alltid, og det var sånn jeg kjente det sist, så jeg burde vel egentlig fått det nå også i så fall? 🤔 Tror nesten jeg må ta en test imorgen - hvis jeg tørr🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jaaaa, men tenk om den er negativ da! Da kommer jeg til å være så i villrede før mensen kommer😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, FruFiolett skrev:

Ååååh, jaaaa, men tenk om den er negativ da! Da kommer jeg til å være så i villrede før mensen kommer😱

Da sier jeg: tenk om den er POSITIV ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg testa! Med tre forskjellige tester! Og alle tre testene kom ut forskjellig! 😱 Hjelp? Og se på den midterste (og nederste for så vidt da)! Er det seriøst? 😱

A6DD5C42-411B-40C6-B005-F5B5336BE0C2.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruFiolett skrev:

Herregud, jeg testa! Med tre forskjellige tester! Og alle tre testene kom ut forskjellig! 😱 Hjelp? Og se på den midterste (og nederste for så vidt da)! Er det seriøst? 😱

A6DD5C42-411B-40C6-B005-F5B5336BE0C2.jpeg

Omg! Jeg ser strek på de to nederste ja! Tillater meg å si gratulerer😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk dere, jeg kan seriøst ikke tro det er sant! Er det virkelig sant? Kan sånne tester bli falsk positive? 🤔 Skal sies at den øverste også fikk strek etter noen flere minutter, men jeg hadde ikke noe info om hvilket tidsrom den skulle leses av😅🙈 Sitter på jobb og det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg må ta flere tester når jeg kommer hjem - og ikke minst imorgen tidlig😱🙈 Men altså, de syke stikningene nederst i magen er like intense idag, så jeg må jo bare tro at det stemmer! Fortsatt ikke en eneste antydning til vondt i puppene, men for all del, det er jo kjekt å slippe selvfølgelig😅 Nei, dette er faktisk litt uvirkelig akkurat nå, og jeg tørr liksom helt å tro det enda🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! ☺️❤️ Måtte ta to nye tester når jeg kom hjem fra jobb, men de var enda svakere enn de jeg tok til morgen idag - meeeeen, jeg antar at det er fordi HCG-nivået er høyere på morgenen? Tar jo nye imorgen tidlig selvfølgelig, og håper alt jeg kan at de er tydelig positive! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, endelig! :hoppe: Gratulerer så mykje med positiv test, FruFiolett! :hug:

Kryssar fingrane for at testane blir enda sterkare dei neste dagane, og at spiren klorar seg godt fast der inne, heilt fram til november! :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...