Gå til innhold

Ønsker meg en baby!


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, plastfolien skrev:

Jeg er så spent! Jeg håper virkelig det blir deres tur nå:hjerte:

Tusen takk skal du ha, jeg krysser fingrene for meg selv😉🤞🏼😘

@Mirabella76; jeg tester imorgen hvis mensen ikke kommer idag - IKM er idag, og jeg venter i spenning😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper med deg @FruFiolett ❤️ Håper tanta holder seg borte! Det er visst en del av de som har lite håp igjen og er ganske så lei alt sammen som det plutselig klaffer for, håper det blir sånn for deg også ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle positive tanker og kryssede fingre flotte damer, men mensen har dukket opp. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, jeg orker bare ikke noe mer av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FruFiolett skrev:

Takk for alle positive tanker og kryssede fingre flotte damer, men mensen har dukket opp. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, jeg orker bare ikke noe mer av dette.

Det var virkelig leit 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruFiolett skrev:

Takk for alle positive tanker og kryssede fingre flotte damer, men mensen har dukket opp. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, jeg orker bare ikke noe mer av dette.

Nå har ikke jeg lest hele dagboken din, men jeg må bare si at jeg kjenner følelsen så altfor godt. Vi prøvde på nummer 2 i 19 måneder før det endelig klaffa. Etter pp18 var vi hos Hausken, som mente jeg hadde pcos, og vi var i tenkeboksen på om vi skulle prøve ivf hos de. Ble henvist offentlig i tillegg. Men så klaffa det plutselig av seg selv. Så budskapet mitt er kanskje ikke gi opp - men samtidig skjønner jeg godt hvordan du har det nå. I november i fjor fikk jeg 3 gravidannonseringer samme dag som jeg fikk mensen, den følelsen var så jævlig at jeg får klump i magen av å tenke på det. Det er tungt, det går ikke ann å si noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte og gode tanker dere, tenk at man kan få så mye støtte fra mennesker man ikke engang vet hvem er! Det er veldig verdifullt faktisk, så tusen takk❤️ Jeg må si at dette virkelig blir tyngre og tyngre for hver gang nå, og nå begynner jeg til og med å tvile på den Letrozolen. Virker den ikke som den skal allikevel? Skal vi virkelig aldri få barn nummer to?

Det er tøft å være på jobb idag altså, det må jeg bare si. Både fordi jeg føler meg skikkelig trist og lei meg idag, og fordi ingen vet hva vi går igjennom nå, så jeg må jo bare late som om alt er som vanlig. Æsj altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruFiolett skrev:

Tusen takk for all støtte og gode tanker dere, tenk at man kan få så mye støtte fra mennesker man ikke engang vet hvem er! Det er veldig verdifullt faktisk, så tusen takk❤️ Jeg må si at dette virkelig blir tyngre og tyngre for hver gang nå, og nå begynner jeg til og med å tvile på den Letrozolen. Virker den ikke som den skal allikevel? Skal vi virkelig aldri få barn nummer to?

Det er tøft å være på jobb idag altså, det må jeg bare si. Både fordi jeg føler meg skikkelig trist og lei meg idag, og fordi ingen vet hva vi går igjennom nå, så jeg må jo bare late som om alt er som vanlig. Æsj altså.

Har du vært på UL og sett virkning? Eller tatt blodprøver for å få bekreftet EL? Jeg har tatt både enkel og dobbel Letrozol, men får ikke EL av det. Forrige syklus måtte det Puregon og Ovitrelle til, og denne syklusen blir mest sannsynlig uten EL (kun letrozol denne syklusen, CD24 i dag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Har du vært på UL og sett virkning? Eller tatt blodprøver for å få bekreftet EL? Jeg har tatt både enkel og dobbel Letrozol, men får ikke EL av det. Forrige syklus måtte det Puregon og Ovitrelle til, og denne syklusen blir mest sannsynlig uten EL (kun letrozol denne syklusen, CD24 i dag). 

Jeg tok blodprøver første runde og de bekreftet EL på enkel dose. Så jeg burde vel stole på at det er i orden? 😳🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FruFiolett skrev:

Jeg tok blodprøver første runde og de bekreftet EL på enkel dose. Så jeg burde vel stole på at det er i orden? 😳🤔

Ja, det bør man vel kunne gjøre da ja 🤔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så var mensen over - igjen, og ny prøveperiode er igang - igjen. Nå er det faktisk prøveperiode nr 10, og det føles ganske rart. Hvem hadde trodd det i april liksom? Det er tredje pp på Letrozol, og jeg har veldig liten tro på dette altså. Hvorfor har det ikke klaffet de to første rundene, og hvorfor i alle dager skal det plutselig klaffe på runde tre i så fall? Uansett er det syklusdag 7 idag, og jeg forventer positiv EL-test førstkommende søndag. Føles som en hel evighet til - som vanlig. 

Endret av FruFiolett
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FruFiolett skrev:

Så var mensen over - igjen, og ny prøveperiode er igang - igjen. Nå er det faktisk prøveperiode nr 10, og det føles ganske rart. Hvem hadde trodd det i april liksom? Det er tredje pp på Letrozol, og jeg har veldig liten tro på dette altså. Hvorfor har det ikke klaffet de to første rundene, og hvorfor i alle dager skal det plutselig klaffe på runde tre i så fall? Uansett er det syklusdag 7 idag, og jeg forventer positiv EL-test førstkommende søndag. Føles som en hel evighet til - som vanlig. 

Føler med deg! Tanken om hvorfor det plutselig skal klaffe nå når det ikke har gjort det før 🤷‍♀️ Samme tenker jeg når vi skal nå i gang med IVF. Hadde ingen god erfaring med letrozol, denne syklusen med bare letrozol fikk jeg heller ingen EL... Skuffelser og mye usikkerhet, jeg deler den med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh krysser fingrene 🤞

(Selv om det er pp10 så er det på en måte ikke det siden du har hatt samleie flere dager før EL tidligere, og hatt mindre sjanse for å bli gravid da!)

Lykke til denne gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Patriotpaula skrev:

Føler med deg! Tanken om hvorfor det plutselig skal klaffe nå når det ikke har gjort det før 🤷‍♀️ Samme tenker jeg når vi skal nå i gang med IVF. Hadde ingen god erfaring med letrozol, denne syklusen med bare letrozol fikk jeg heller ingen EL... Skuffelser og mye usikkerhet, jeg deler den med deg ❤️

Takk, og det samme tilbake! ❤️ Jeg får jo EL av Letrozol, men det ser neimen ikke ut som om det klaffer allikevel🤔 Æsj, det er mye greier vi skal hå igjennom ass! Det gjelder bare å håpe at det til slutt vil ende opp med en baby❤️

Endret av FruFiolett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...