Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Tok så mange bilder av den «positive» EL-testen onsdag kveld. Så legger ved noen bilder til 🙊 Sitter å ser på bildene og tenker at den må jo ha vært positiv. Testen + symptomene siste dagene tyder på det synes jeg. Skal som sagt teste hver ettermiddag/kveld for å følge med i tilfelle den ikke var positiv 😊

93612BEF-0A28-4282-A993-2290AB192F91.jpeg

3F0B2B67-65F2-4A28-847B-7A7FC347A542.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Tyah skrev:

Tok så mange bilder av den «positive» EL-testen onsdag kveld. Så legger ved noen bilder til 🙊 Sitter å ser på bildene og tenker at den må jo ha vært positiv. Testen + symptomene siste dagene tyder på det synes jeg. Skal som sagt teste hver ettermiddag/kveld for å følge med i tilfelle den ikke var positiv 😊

93612BEF-0A28-4282-A993-2290AB192F91.jpeg

3F0B2B67-65F2-4A28-847B-7A7FC347A542.jpeg

Veldig positiv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gakkepus skrev:

Veldig positiv! :)

Ja, den må jo ha vært positiv, tenker jeg!! DPO-land here i come :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg ser på denne testen jo mer positiv tenker jeg den er :nigo: krysser fingrene!! Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at jeg har kommet på side 9 allerede i PP2, men det er jo en dagbok, skal man ikke skrive hver dag? :fnise: Tror jeg er litt overaktiv her! Men for meg er det en plass å få ut tanker. Jeg har ikke fortalt noen at vi er prøvere. Vil holde det for meg selv. Selv om jeg tror mamma og min søster har skjønt det. Jeg kan selvfølgelig snakke med samboer, men jeg vil ikke mase for mye. Det er vell begrenset hvor spennende det er å høre om EL-tester, symptomer, DPO-land :fnise:

I dag er jeg 2 DPO. La tiden gå fort! Jeg er 10 DPO neste søndag, og jeg skal IKKE teste før. Det er værtfall målet :fnise: Jeg er så utålmodig.. I følge appen min har jeg (om det klaffet) termin på bursdagen til samboer. Han synes det var koselig :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, plastfolien skrev:

Jo mer jeg ser på denne testen jo mer positiv tenker jeg den er :nigo: krysser fingrene!! Når er ikm?

Ja sant? Skal følge med og teste hver ettermiddag som sagt, i tilfelle. I går ettermiddag var teststreken helt blank nesten 😊 

I følge appen min er IKM 9 februar. Sååå lenge til! Men drister meg til å teste den 4 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tyah skrev:

Ja sant? Skal følge med og teste hver ettermiddag som sagt, i tilfelle. I går ettermiddag var teststreken helt blank nesten 😊 

I følge appen min er IKM 9 februar. Sååå lenge til! Men drister meg til å teste den 4 😄

Å det blir spennende :nigo: spent på dine vegne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til den 4. :nigo: jeg er så spent assa! Håper virkelig det klaffer for dere denne mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Bare en uke til den 4. :nigo: jeg er så spent assa! Håper virkelig det klaffer for dere denne mnd. 

Så god du er 😃 Jeg er kjempespent selv! La denne uken gå fort! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester jo hver kveld etter EL i tilfelle den på onsdag ikke var positiv. Denne fikk jeg i kveld... skjønner ingenting. Slenger inn noen aksjer i kveld selvfølgelig.

FADB6214-F735-4155-B138-77A7ACE39961.thumb.jpeg.4f0cec9ba50baea8581795742bf04a5c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, plastfolien skrev:

Hmmm, den så ganske positiv ut spør du meg?? :klo:

Ja, hvis du spør meg også 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk like sterk strek som i går kveld nå i morges også. Men den var litt tjukkere enn den i går 😅Tror jeg kjøper noen digitale eggløsningsstester på apoteket senere om testen er like sterk i ettermiddag 😅 så får jeg værtfall avkreftet eller bekreftet positiv test. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tyah skrev:

Jeg fikk like sterk strek som i går kveld nå i morges også. Men den var litt tjukkere enn den i går 😅Tror jeg kjøper noen digitale eggløsningsstester på apoteket senere om testen er like sterk i ettermiddag 😅 så får jeg værtfall avkreftet eller bekreftet positiv test. 

Oooofff, ikke rart man blir gal av disse testene :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo bli helt gal av disse EL-testene!! Jeg synes også denne ser positiv ut ... Men det høres lurt ut å kjøpe digitale, så slipper du tolkingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, lille_frosk skrev:

Man kan jo bli helt gal av disse EL-testene!! Jeg synes også denne ser positiv ut ... Men det høres lurt ut å kjøpe digitale, så slipper du tolkingen!

Ja, tenker jeg kjøper inn til neste PP 😄Vi kjører bare på med å legge inn aksjer værtfall annenhver dag og håper på det beste 👌🏾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kroppen altså 😅 hadde mye slim idag som jeg kunne dra i lange tråder. Ingen tvil om at det var fruktbart slim. Så tar jeg en EL-test som er kjempe negativ. Er testene negativ om EL foregår?

Skjønner ingenting nå.. tok testen på ganske utvannet urin da. Så tester igjen senere. Appen min sier at jeg skal ha EL på fredag. Hvem vet, kanskje EL nærmer seg eller så har den vært 😅 Vi fikk lagt inn aksjer nå nettopp så jeg krysser fingrene 👌🏾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror testen er negativ når EL foregår, siden den gir jo positivt utslag når det er like før. Tok du test i går morges? Eller mandag kveld? Kan jo hende du får positiv test den nærmeste tiden hvis det nærmer seg nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...