Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, lille_frosk skrev:

Spennende med EL-testing! Jeg har vel lest at styrken på streken på EL-tester teknisk sett ikke har noe å si, så lenge de ikke er positive er det tilfeldig hvor sterk den blir. Men for meg har de alltid blitt sterkere og sterkere frem mot positiv EL-test. Det er uansett kjempegøy at du tar bilder så vi og kan følge litt med! :nigo: 

Og ja, elsk-hat forhold til testing vet jeg ALT om! Jeg blir sur av å teste og jeg blir sur av å ikke teste. 

Ja, har lest det jeg også, men har også lest det motsatte. Jeg har lest at når den er nesten positiv, så er den faktisk nesten positiv. Så jeg vet ikke helt. Jeg hadde ganske sterke tester frem og tilbake forrige PP uten å få positiv så. Men jeg håper jeg får positiv nå de nærmeste dagene. Jeg har også merket at jeg har vært ganske "frisky" de siste to dagene og at jeg er mer vårt nedentil, samt litt stikninger i brystene. Så tror kanskje det nærmer seg noe. Håper det :nori:

Akkurat slik har jeg det også - blir sur av å teste, og sur av å ikke teste. Haha. Skal ikke være lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den ser like sterk ut, men kanskje litt tynnere? EL er uansett like rundt hjørnet, ser det ut til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Jeg synes den ser like sterk ut, men kanskje litt tynnere? EL er uansett like rundt hjørnet, ser det ut til 😊

Enig! Tester i morgen tidlig og 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Da skjedde det vell kanskje noe ila. natten? :laugh:

Hvis den i går kveld var positiv.... blir gal jeg!! Hvis det blir en PP til så kjøper jeg CB digital så slipper jeg tolke disse strekene her :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Er ikke lett å holde styr på det! Har prøvd CB Digital selv nå, og er fornøyd mtp å slippe å tolke strekene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

:fnise: Er ikke lett å holde styr på det! Har prøvd CB Digital selv nå, og er fornøyd mtp å slippe å tolke strekene :)

Ja, så at det var den du brukte og den virket jo veldig lett å forstå :smilorange: Jeg er så optimistisk fremdeles at jeg tror det klaffer i denne PP også så forhåpentligvis slipper jeg kjøpe den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i går så negativ ut. Kanskje i ettermiddag?:) Ellers ville jeg uansett bare kjørt på! Pleier du å få veldig tydelig positive tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Aryamili skrev:

Den i går så negativ ut. Kanskje i ettermiddag?:) Ellers ville jeg uansett bare kjørt på! Pleier du å få veldig tydelig positive tester?

Dette er PP2. I PP1 fikk jeg ingen postitive tester. Fikk neeesten positiv 😕 Gikk tom til slutt, og da var den siste testen omtrent like sterk som den i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske sterke mensmurringer, og mye utflod. Den er både sticky og lotion aktig. En slags blanding av helt blank væske og hvit lotion 😂 Håper på knall positiv EL test i ettermiddag/kveld.

Samboer reiser bort nå i helgen. Han skal være borte fra fredag - søndag 😥 Vi skal legge inn aksjer fredags morgen før han reiser, og søndags kveld når han kommer hjem. Men lørdagen mister vi jo 😥 Tenk om jeg får knall positiv test lørdag da... da blir jeg sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tyah skrev:

Jeg har ganske sterke mensmurringer, og mye utflod. Den er både sticky og lotion aktig. En slags blanding av helt blank væske og hvit lotion 😂 Håper på knall positiv EL test i ettermiddag/kveld.

Samboer reiser bort nå i helgen. Han skal være borte fra fredag - søndag 😥 Vi skal legge inn aksjer fredags morgen før han reiser, og søndags kveld når han kommer hjem. Men lørdagen mister vi jo 😥 Tenk om jeg får knall positiv test lørdag da... da blir jeg sur!

Holder jo at du legger inn på fredag og søndag 😊 ville ikke stresset med det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, plastfolien skrev:

Har du testet i kveld? :)

Ja, og den var negativ, omtrent lik som den i morges. Det er så kjedelig å være usikker på om EL har vært. I tråden for tolkning av eggløsningsstester ble testen fra igår tolket som positiv/nesten positiv.. blir gal 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Fy søren så frustrerende :( håper på en knall positiv test i dag!

Veldig frustrerende! Samboer reiste på hyttetur i dag, og kommer ikke hjem før søndag. Planen var at vi skulle legge inn aksjer i morges før han reiste, men det klarte vi ikke. Vi fikk litt tekniske problemer :laugh: 

Merket i morges at jeg hadde MYE slim. Så jeg tror faktisk testen på onsdags kveld var positiv jeg. Synes streken faktisk ser sterkere ut (bare at den er tynnere) nå når den har tørket inn. Vi la inn aksjer to ganger på onsdagen. Så det er håp :smilorange: Skal uannsett ta EL-test hver ettermiddag i tilfelle testen ikke var postiv.. Så jeg blir jeg rimelig oppgitt hvis EL-testen er positiv i dag eller i morgen :fnise: Da er det ikke mye håp siden vi bare la inn aksjer mandag og onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...