Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Forstår frustrasjonen din :( men hvis du kan være 10 dpo, så er det ikke uvanlig med negative tester på det tidspunktet. Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Sille4 skrev:

Forstår frustrasjonen din :( men hvis du kan være 10 dpo, så er det ikke uvanlig med negative tester på det tidspunktet. Krysser fingrene for deg :)

Takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEA2F4E5-F334-4BDC-9BD4-DDCFEF7DE218.thumb.jpeg.06d78674126a3e6d491ef6a51dbbcc1d.jpeg

Øverste er fra i går og den nederste er fra i dag morges. Jeg ser jo to streker på den nederste. Men strek nr to skal jo ikke være helt der borte så går ut fra at det skjedde noe rart med testen. Nå venter jeg bare på TR 😅 

Jeg har skikkelig medfølelse for de som har vært prøvere lenge. Jeg synes allerede det er tungt å få negative tester og jeg er bare i PP1 og sluttet på p-pillen i desember så kan vell ikke forvente så mye annet en negative tester 😥 Sender varme tanker til alle som får negative tester og krysser fingrene for at det snart er vår tur! Vil også sende gode tanker til de som har fått to streker, måtte spiren klamre seg fast ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Prøvetiden kan virkelig være en utfordring :hjerte: Er du sikker på når du hadde EL? Tenkte at kanskje hele syklusen kunne vært forskjøvet, i og med at TR er forsinket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nesten positiv EL test den 30.12. Se bilde 😊 Det er den siste testen jeg tok før jeg gikk tom. Så jeg gikk ut fra at EL var 31, men kan ha vært 01.01 eller 02.01 også.. Eller så har jeg ikke hatt EL i det hele tatt 🤔 

EC49D52A-5FB5-4A26-A4D5-892BB9044362.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg håper at hvis du ikke er gravid nå, så må TR komme fort om fy, så dere kan sette i gang med pp2:hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, plastfolien skrev:

Æsj, jeg håper at hvis du ikke er gravid nå, så må TR komme fort om fy, så dere kan sette i gang med pp2:hjerte:

Det håper jeg også, takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så frustrerende når TR ikke kommer, og man likevel ikke får positive tester. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, lille_frosk skrev:

Det er så frustrerende når TR ikke kommer, og man likevel ikke får positive tester. :hug:

Ja, det er veldig frustrerende! Hvis TR hadde kommet nå hadde jeg blitt glad, for da kan vi snart gå inn i ny PP. Men nå føles det som alt står på vent.. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du hadde EL 31.12 så er du vel 11 dpo i dag? Og da er vel ikke håpet ute enda? 🤔 eller tuller jeg fælt nå? :ler:

Jeg regner med jeg hadde EL 2.1 og har IKM mandag/tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjusk skrev:

Men om du hadde EL 31.12 så er du vel 11 dpo i dag? Og da er vel ikke håpet ute enda? 🤔 eller tuller jeg fælt nå? :ler:

Jeg regner med jeg hadde EL 2.1 og har IKM mandag/tirsdag. 

Jeg tror jeg hadde eggløsning 31.12 eller 01.12. Så ja er jo bare 10-11 dpo. Jeg føler de fleste får svaaake tester 9 DPO så jeg har mistet MYE håp, men alt håpet er selvsagt ikke borte :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det er fortsatt tidlig, ikke ta sorgene på forskudd:hjerte: Håpet er ikke ute før TR kommer, og jeg tror nok du får mer pålitelite tester ila helgen :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, plastfolien skrev:

Du det er fortsatt tidlig, ikke ta sorgene på forskudd:hjerte: Håpet er ikke ute før TR kommer, og jeg tror nok du får mer pålitelite tester ila helgen :smilyblomst:

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-12 DPO

Blendahvit test idag også. Nå er jeg lei av å studere testene mine. Neste PP skal jeg prøve å vente til IKM før jeg tester i det hele tatt. Mye brunlig utflod når jeg tørket meg. Kjennes ut som TR er like rundt hjørnet. 

Ha en fin fredag, og en fin helg dere 😄 Hvis TR kommer så blir det en synes synd på meg selv helg med godteri og pepsi max her 😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin fredag og helg du også. Jeg håper den blir bra for deg, uansett om det blir på den ene eller den andre måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig med hvite tester. Og man blir så sliten av å studere tester som man ikke finner noen strek på :( så sikkert lurt å ikke teste før IKM en evnt neste gang. Det er min plan også, hvis dette ikke går veien :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kjempepositiv. Så gøy endring fra helt negativ test på morgenen!! Jeg har og ofte fått sterkere på kvelden! Gratulerer så masse:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...