Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, plastfolien skrev:

Om du tar et glass gjør vel ingenting, men det beste er vel å holde seg unna :) det blir så spennende å se om det har klaffet for dere denne mnd! Når skal du begynne å teste?

Ja, det er skikkelig spennende :ninuskapus: Neste helg enten lørdag eller søndag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Tyah skrev:

Ja, det er skikkelig spennende :ninuskapus: Neste helg enten lørdag eller søndag 😄

Å gleder meg allerede:hoppendeglad: tenk så gøy om du våkner opp til en positiv test på søndag, selveste morsdagen😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo - føler meg helt støl nederst i magen, og har følt at det har stikket og «jobbet» litt nederst i magen/livmoren i dag. Våknet fra en lur på sofaen nettopp og brystene mine føltes plutselig x10 tyngre enn vanlig. Dette kan like gjerne være PMS, men jeg føler meg annerledes og annerledes enn forrige PP. Blir så spennende å se neste helg 😍 Ja, tenk å våkne opp til positiv test på morsdagen, @plastfolien :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager i dpo land. Håper dagene fremover går fort :) 

Og så vil jeg gjerne følge med her videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! Jeg hadde også den stølheten i magen i går, 5 dpo! Kanskje det er full klaff hos oss begge denne gangen :nigo: jeg kan i alle fall ikke forklare den stølheten i magen på noe vis, annet enn at jeg eventuelt har gått og holdt inn magen litt for mye de siste dagene :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, -Mala- skrev:

Spennende dager i dpo land. Håper dagene fremover går fort :) 

Og så vil jeg gjerne følge med her videre :)

Du er velkommen! 😄

11 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Det virker positivt hittil vertfall! Spennende 😍

Jaa 😍😍

10 timer siden, Pjusk skrev:

Oi, så spennende! Jeg hadde også den stølheten i magen i går, 5 dpo! Kanskje det er full klaff hos oss begge denne gangen :nigo: jeg kan i alle fall ikke forklare den stølheten i magen på noe vis, annet enn at jeg eventuelt har gått og holdt inn magen litt for mye de siste dagene :hoho:

Tenk det da :ninuskapus: *håpee håpee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo - i går kveld stakk det plutselig kjempe hardt til nederst i magen 😳 Siden det har jeg vært enda mer av denne stølheten nederst i magen. I natt har det vært så plagsomt at jeg ikke fikk sove en gang.. Hvis dette er innbilling skjønner jeg ingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå ømme bryst, og sååå tunge... Gjorde vondt da jeg gikk i trapper på jobb i dag 🙊 Jeg hadde ikke ømme bryst i forrige PP, værtfall ikke på denne måten. Har ikke hatt ømme bryst siden jeg var gravid sist faktisk. Som sagt har jeg også en rar følese nederst i magen (trykkende/følelse av å være støl). Nå har virkelig fått forhåpningene opp. Søren 😢 Vil ikke bli skuffet! Tester lørdags morgen, da regner jeg med å være 11 dpo. Håper tiden går fort! 

Ble ikke mindre verpesyk over videoen til Kylie. Er ikke noe fan, men den var koselig 🙊

I skrivende stund sitter i jeg i badekaret! Hatt den stressende dagen på jobb. Så det var digg 😍 Googlet «badekar og dpo land» kom ingen advarsler opp værtfall 😅 Håper det ikke gjør noe skade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Skorpion91 skrev:

Så spennende, får håpe tiden til testing går fort! :)

Det håper jeg også! Føler det har gått fort så langt værtfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo - Symptomer: stikninger/murring nederst i magen som har tatt seg opp i løpet av dagen. I skrivende stund så er de så sterke som de pleier å være første dagen med mens (har lite menssmerter). Mye sterkere enn forrige PP. Pleier aldri å få sånne smerter en uke før mens.. Hadde lignende smerter forrige gang jeg var gravid også. Dette lover bra synes jeg! Heldigvis har jeg ingen tester hjemme. Får noen tidligtester fra BT i posten i løpet av uken. Drister meg sikkert til å teste 10 dpo om testene kommer til da 🙊 Jeg er så utålmodig.. 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo: I dag våknet jeg til nok en dag med mensmurringer og ømme bryst. Jeg er også kjempe trøtt. La meg kl 20:30 i går kveld 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen tester @Tonio. Får de sikkert i posten i morgen eller fredag 🙊 Hvis ikke hadde jeg nok røket på en test i dag selv om 8 dpo er tiiiiiiiidlig..

Jeg holdt på å sovne på kurs på jobben i dag. Hadde også 2-3 ganske kraftige stikk nederst i magen på vei hjem fra jobb nå. Jeg har mye utflod (hvit og sticky) og i morges en gul slimklump i den hvite utfloden, skikkelig rart.. 😳 jeg har også fremdeles denne stølheten nederst i magen. Hvis ikke det klaffer nå med alle disse symptomene skal jeg slutte å se etter symptomer, @Kaiaermeg

Tusen takk, krysser alt jeg har jeg også @lille_frosk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...