Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Kanskje vi sitter med positiv test begge to på valentinsdagen :rodmer:

For sent nå uansett, men jeg hadde nok kjøpt en alkoholfri vin på polet. Hadde ikke hatt det godt med meg selv om jeg hadde fått positiv test noen dager senere og visst at jeg hadde drukket alkohol, om så bare liten mengde. Men du må nesten gjøre det som føles riktig for deg. Håper du får en fin, sosial kveld uansett :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, -Mala- skrev:

Kanskje vi sitter med positiv test begge to på valentinsdagen :rodmer:

For sent nå uansett, men jeg hadde nok kjøpt en alkoholfri vin på polet. Hadde ikke hatt det godt med meg selv om jeg hadde fått positiv test noen dager senere og visst at jeg hadde drukket alkohol, om så bare liten mengde. Men du må nesten gjøre det som føles riktig for deg. Håper du får en fin, sosial kveld uansett :biggrin:

Ja det hadde vært så koselig :ninuskapus: nei, tror ikke jeg har det helt godt med meg selv da.. får si at jeg «glemte» vinen og er veldig kresen på vin om de spør om jeg vil smake av de og at jeg tar meg litt brus istedet 😅

Endret av Tyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager til IKM: Jeg har ikke testet i dag, @Kaiaermeg. Skal forsøke å holde meg til onsdag sånn at jeg slipper så mange (flere) skuffelser denne PP. Uannsett hvor tidlig det er når jeg tester, er skuffelsen stor når det er ett negativt resultat. 

Jeg har fortsatt mensmurringer som kommer og går, tunge bryster og er veldig trøtt. Men jeg tror det bare er PMS, har mistet litt troen denne PP 🙊

Ellers så sitter jeg i badekaret. Jeg er drit forskjøla, og verker i kroppen 🤦🏽‍♀️😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tyah skrev:

6 dager til IKM: Jeg har ikke testet i dag, @Kaiaermeg. Skal forsøke å holde meg til onsdag sånn at jeg slipper så mange (flere) skuffelser denne PP. Uannsett hvor tidlig det er når jeg tester, er skuffelsen stor når det er ett negativt resultat. 

Jeg har fortsatt mensmurringer som kommer og går, tunge bryster og er veldig trøtt. Men jeg tror det bare er PMS, har mistet litt troen denne PP 🙊

Ellers så sitter jeg i badekaret. Jeg er drit forskjøla, og verker i kroppen 🤦🏽‍♀️😷

Aah, ja jeg skjønner :) neste PP skal jeg være mye flinkere til å drøye testingen. Er som du sier mye skuffelse å håndtere :)

Tunge bryst var mitt største symptom, så jeg har fort satt troen på deg 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Aah, ja jeg skjønner :) neste PP skal jeg være mye flinkere til å drøye testingen. Er som du sier mye skuffelse å håndtere :)

Tunge bryst var mitt største symptom, så jeg har fort satt troen på deg 🤞🤞

Takk for det :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Tyah skrev:

6 dager til IKM: Jeg har ikke testet i dag, @Kaiaermeg. Skal forsøke å holde meg til onsdag sånn at jeg slipper så mange (flere) skuffelser denne PP. Uannsett hvor tidlig det er når jeg tester, er skuffelsen stor når det er ett negativt resultat. 

Jeg har fortsatt mensmurringer som kommer og går, tunge bryster og er veldig trøtt. Men jeg tror det bare er PMS, har mistet litt troen denne PP 🙊

Ellers så sitter jeg i badekaret. Jeg er drit forskjøla, og verker i kroppen 🤦🏽‍♀️😷

Så flink du er med å ikke teste! Bare to dager igjen :hoppe: God bedring med forkjølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, -Mala- skrev:

Hvordan gikk det i gårkveld da? :)

Det var kjempe hyggelig! Jeg sa at det ikke fristet med vin/alkohol siden jeg er forskjølet, noe som også var sant 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, plastfolien skrev:

Så flink du er med å ikke teste! Bare to dager igjen :hoppe: God bedring med forkjølelsen!

Fristet såå å teste nå i morges, men jeg skal klare det 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tyah skrev:

Det var kjempe hyggelig! Jeg sa at det ikke fristet med vin/alkohol siden jeg er forskjølet, noe som også var sant 😅 

Så bra da! Da har du god samvittighet om du får positiv test på onsdag også😃 

Bare to dager igjen til testing, nå går det fort! :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til IKM

I natt har jeg sovet veldig dårlig. Var varm og hadde vondt i hele kroppen. Så jeg ble hjemme fra jobben i dag. Tror jeg har fått bihulebetennelse. Har ikke feber, men temperatur på 37.8 så den er forhøyet.. Lurer på om jeg må holde meg hjemme i morgen også 🤦🏽‍♀️ 

Så til det denne dagboken skal handle om 🙊 Kjenner tidvis murring i korsryggen og magen, og det kjennes fortsatt som TR er rett rundt hjørnet. Ingen spotting, selv om jeg pleier å gjøre det uken før mens. Men jeg har som sagt mistet litt troen... Spesielt når jeg nå har blitt syk. Hvordan skal kroppen klare å bli gravid når den har nok med å bekjempe denne forkjølelsen? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk dere! :ninuskapus:

4 dager til IKM: Det murrer fremdeles i magen. Trodde nesten jeg fikk TR i dag, kjente plutselig at noe bare rant ut.. Men det var bare mye hvit/gjennomsiktig tyntflytende utflod 😳 Beklager detaljene. Brystene er også tunge, og jeg føler de har vokst 🤔 Det mest lovende er at jeg fortsatt ikke spotter. Pleier å gjøre det på denne tiden før TR :) og det stikker i brystene, AU !!

I morgen tidlig tester jeg. Jeg er forberedt på negativ test og håpet mister jeg ikke før TR er her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til IKM: Blendahvit test 😢 Egentlig som forventet, men samtidig veldig kjipt.. Selv om jeg ikke gir opp håpet helt, håper jeg at at TR kommer på lørdag. Da har jeg værtfall regelmessig syklus 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...