Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Så bra det var deilig å ikke teste! Gleder meg til 21 mars 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med dpo-land! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene ❤️

Så bra at det har funket fint for deg uten EL-tester, jeg gleder meg til å prøve uten jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, plastfolien skrev:

Så bra det var deilig å ikke teste! Gleder meg til 21 mars 🤩 

Jeg også 😄 Det er så spennende!

14 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Deilig med dpo-land! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene ❤️

Så bra at det har funket fint for deg uten EL-tester, jeg gleder meg til å prøve uten jeg også :)

Ja, nå krysses alt som er ❤️ Samboer er overbevist om at jeg MÅ være gravid nå 🙊

Ja, jeg tenker at det ikke er noen grunn til å teste egentlig. Jeg er ganske sikker på at jeg har EL og når uannsett 😊 Bortkastet tid og penger, og jeg ble bare forvirret av testene 🙊 Jeg føler at sexen ikke har vært så påtvunget denne PP heller, så det er jo bra 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han har rett! :nori:

Så bra, det er nettopp det jeg også håper at det vil føre til! At det blir mer naturlig liksom, ikke plikt! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, plastfolien skrev:

Skal du vente til IKM med å teste eller skal du teste før?😊

Venter så lenge jeg klarer. Målet er å vente til IKM, men kjenner jeg meg selv rett så tester jeg fra 8 dpo 😂

12 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Håper han har rett! :nori:

Så bra, det er nettopp det jeg også håper at det vil føre til! At det blir mer naturlig liksom, ikke plikt! :laugh:

Jeg også! Håpe hååååpe 😄

11 timer siden, -Mala- skrev:

Velkommen til dpo-land 😄

Tusen takk 😄 spennende for oss begge nå fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag mtp videre sykemelding. Jeg er gradert sykemeldt en liten periode nå. I utgangspunktet for å ta det rolig med foten nå i starten. Men vet ikke helt om jeg trenger det. Skal se hvordan jeg føler meg på mandag. Vil nyte det å jobbe så lenge jeg kan 😊 Gladnyhet: legen min kunne ikke forstå hvorfor fysio hadde sagt at vi burde vente med graviditet. Han ga oss tommel opp til å prøve videre 😊 Så da velger jeg å høre på han 🙊 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tyah skrev:

Jeg var hos legen i dag mtp videre sykemelding. Jeg er gradert sykemeldt en liten periode nå. I utgangspunktet for å ta det rolig med foten nå i starten. Men vet ikke helt om jeg trenger det. Skal se hvordan jeg føler meg på mandag. Vil nyte det å jobbe så lenge jeg kan 😊 Gladnyhet: legen min kunne ikke forstå hvorfor fysio hadde sagt at vi burde vente med graviditet. Han ga oss tommel opp til å prøve videre 😊 Så da velger jeg å høre på han 🙊 

 

Så bra! Deilig med gode nyheter! :nori: Da er det bare å håpe på to streker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg denne måneden! Går inn i dpo-land selv kommende uke, tenk om vi kan gå inn i påsken som gravide :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, svakni skrev:

Heier på deg denne måneden! Går inn i dpo-land selv kommende uke, tenk om vi kan gå inn i påsken som gravide :D 

Åååh, det hadde vært helt fantastisk! Krysser fingrene for oss begge 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo og ganske så kraftige mensmurringer? Kanskje ikke EL har vært da, og dette er EL smerter. Kjennes ut som mensen er like rundt hjørnet, så kraftige er de. Til og med smerter helt ned i lårene 🤔

Vi hiver nå inn aksjer i dag og ett par dager fremover sånn i tilfelle EL ikke har vært 😊 Det SKAL klaffe denne perioden!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklusdag 23, forventet mens om 10 dager. Ingen mensmurringer i dag, men både i går kveld og i kveld har jeg vært ganske kvalm?🤢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To netter etter hverandre har jeg nå hatt mareritt. Veldig ubehagelige. Våknet opp svett og med å ynke meg slik at jeg vekker samboer. Graviditetstegn? Pleier aldri å ha mareritt.

Endret av Tyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge appen min er jeg 4 dpo i dag. Men siden jeg ikke har testet etter EL aner jeg jo egentlig ikke når EL har vært. Men jeg vet helt sikkert at jeg er på syklusdag 24 og venter mens om 9 dager. 

I dag har jeg mensmurringer, vondt i korsryggen og er utrolig trøtt 😴. Jeg var nettopp på toalettet og da hadde jeg MYE gul utflod, med en liten flekk brunt i 😳Sorry for ekkle detaljer 🤭 Hadde nokså lik utflod forrige PP på denne tiden av syklusen, utenom den brune flekken da. Så vi får se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syklusdag 25, 5 dpo og 8 dager til IKM.

Jeg skulle jo ikke være på symptomjakt denne PP. Men jeg synes det er litt underholdende 🙊

Dagens «symptomer»: Ømme bryster. Føler de har vokst litt også. Mye hvit tyntflytende utflod og ekstremt trøtt. Jeg har en god følelse på denne PP. Tror jeg skal driste meg til å ta en test fredag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tyah skrev:

Syklusdag 25, 5 dpo og 8 dager til IKM.

Jeg skulle jo ikke være på symptomjakt denne PP. Men jeg synes det er litt underholdende 🙊

Dagens «symptomer»: Ømme bryster. Føler de har vokst litt også. Mye hvit tyntflytende utflod og ekstremt trøtt. Jeg har en god følelse på denne PP. Tror jeg skal driste meg til å ta en test fredag. 

Spennendeeee! Jeg er enten 8 dpo eller 6 dpo i dag og har også veldig ømme bryster og mye hvit utflod, puppene har vært ømme siden EL. Jeg skal vente i en uke før jeg tester, så er skikkelig spent på hvordan det går for deg på fredag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Aryamili skrev:

Spennendeeee! Jeg er enten 8 dpo eller 6 dpo i dag og har også veldig ømme bryster og mye hvit utflod, puppene har vært ømme siden EL. Jeg skal vente i en uke før jeg tester, så er skikkelig spent på hvordan det går for deg på fredag :)

Håper det er full klaff hos begge da 🤞🏽😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...