Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Jeg blir i hvert fall sinnsykt overrasket om du ikke får positiv test! Jeg husker at jeg hadde litt gult i utfloden min også, like før positiv test. Stølheten og stikkingen i magen er det jeg synes høres ut som sikreste tegn! 😀 Dette går nok veien!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Tyah skrev:

Jeg har ingen tester @Tonio. Får de sikkert i posten i morgen eller fredag 🙊 Hvis ikke hadde jeg nok røket på en test i dag selv om 8 dpo er tiiiiiiiidlig..

Jeg holdt på å sovne på kurs på jobben i dag. Hadde også 2-3 ganske kraftige stikk nederst i magen på vei hjem fra jobb nå. Jeg har mye utflod (hvit og sticky) og i morges en gul slimklump i den hvite utfloden, skikkelig rart.. 😳 jeg har også fremdeles denne stølheten nederst i magen. Hvis ikke det klaffer nå med alle disse symptomene skal jeg slutte å se etter symptomer, @Kaiaermeg

Tusen takk, krysser alt jeg har jeg også @lille_frosk 😍

Du, jeg hadde også sånn gul slimklump i den hvite utfloden i dpo land :tommelsmil: gleder meg til du skal teste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Jeg blir i hvert fall sinnsykt overrasket om du ikke får positiv test! Jeg husker at jeg hadde litt gult i utfloden min også, like før positiv test. Stølheten og stikkingen i magen er det jeg synes høres ut som sikreste tegn! 😀 Dette går nok veien!

 

17 minutter siden, plastfolien skrev:

Du, jeg hadde også sånn gul slimklump i den hvite utfloden i dpo land :tommelsmil: gleder meg til du skal teste!

Det er umulig å ikke få forhåpninger nå når dere sier dette!!!! Jeg er så spent på å teste :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tyah skrev:

 

Det er umulig å ikke få forhåpninger nå når dere sier dette!!!! Jeg er så spent på å teste :yvonne:

Det skjønner jeg :nigo: har du kjøpt vanlige eller sensitive? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, plastfolien skrev:

Det skjønner jeg :nigo: har du kjøpt vanlige eller sensitive? 

Sensitive 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tyah skrev:

Sensitive 😄

Yey! Da kan du vel teste på fredag om de kommer i morgen? For da er du 10 dpo? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, plastfolien skrev:

Yey! Da kan du vel teste på fredag om de kommer i morgen? For da er du 10 dpo? :nigo: 

Ja, om de kommer i morgen så gjør jeg det! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tyah skrev:

Ja, om de kommer i morgen så gjør jeg det! 😄

Gleder meg :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å få opp forhåpningene dine enda mer altså, men hvis du ikke er gravid så vet ikke jeg :vetikke: Gleder meg mer til du skal teste enn til jeg skal teste :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pjusk skrev:

Ikke for å få opp forhåpningene dine enda mer altså, men hvis du ikke er gravid så vet ikke jeg :vetikke: Gleder meg mer til du skal teste enn til jeg skal teste :hoho:

 

Hahaha 😂 Jeg ler! Nå føler jeg hele greien er «jinksa» eller hva man sier. Nå er jeg sikkert ikke gravid siden alle på KG tror det 🙊 

1 time siden, -Mala- skrev:

Spennende dager her inne ser jeg :nori: 

Følger spent med :nigo:

Ja, det er såå spennende 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo: I går kveld slet jeg med å sove skikkelig. Hadde denne merkelige følelsen nederst i magen, og var kvalm 😳 Bra jeg skal til legen neste uke, for vist jeg ikke er gravid nå er det noe annet som plager meg. Jeg har blitt litt tett i nesen og nyser litt. Når jeg nyser stikker det skikkelig til nederst i magen :fnise: Kjennes ut som mensen er på vei, men ingen spotting eller noe. Forrige TR spottet jeg i en uke før mensen kom. Håper testene har kommet i dag. Da kan det være jeg ryker på en i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test nå på utvannet ettermiddagsurin. Idiotisk av meg, men klarte ikke å vente 😂 Tenkte først «blendahvit» men tror jeg kan skimte begynnelsen på noe? 🤔 Sikkert bare jeg som ønsker så sterkt at det skal være en strek der.. Blir så blind på disse testene når jeg stirrer lenge på dem.. Tester på nytt i morgen tidlig.

 

1601A9D3-6BA1-44B7-8EE1-977F97604CCA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir spennende å se i morgen :Nikke:

ikke enkelt å holde på tålmodigheten i forhold til testing i dpo-land! Jeg er bare 6dpo selv og det klør i fingrene etter å få testen om noen dager :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også jeg kan se en svaaak svaaak strek, men som du sier, man ser seg jo blind. Test igjen i morgen tidlig, jeg er så spent :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett annet bilde hvor jeg værtfall ser «streken» bedre. Herregud, dette er så spennende 😄

890A0C08-E890-4ED1-9C25-83C7F7EEF151.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...