Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var oppe for å tisse kl 05.00 i natt. Har plutselig blitt kjempe forskjølet med tett/rennende nese og hovne lymfeknuter på halsen. Glemte helt av å ta test i natt. Men tok en nå i 07.00 tiden. Kan skimte noe hvis jeg vil.. men nei. Ingen positiv test, selv om jeg drømte det i natt.. :fart2:

 

270410C7-9FB5-481E-9FF8-D8F6A16DBCBB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, god bedring! 😞

Bildet er veldig mørkt, men jeg tror kanskje jeg ser noe jeg også - men så har jeg veldig lyst å se noe også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :hug:

Jo mer jeg ser på bilde, jo mer kan jeg skimte en strek, du må teste i morgen igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke helt negativ den?🤔 Syns jeg ser noe. Sett klar en strimmel i et glass oppå dolokket når du legger deg i kveld. Da kan du ikke glemme den🙈 

God bedring😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Herlighet så mye støtte det er å få. Føler jeg har min egen lille heiagjeng :ninuskapus: Jo mer jeg ser på den, og når jeg zomer inn der hvor jeg ser en strek, jo mer ser jeg noe 😊 blir spennende å se i løpet av helgen. Samboer sto plutselig utenfor badet i dag «har du tatt test i dag?» «så du noe???» «okei, hvor mange dpo er du da??»

Hahaha, mannen har lært seg ett nytt ord 🙊 Han er så skjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at veldig mange blir syk før de finner utav at de får positiv test 🙈 Har fulgt med her lenge og heier på deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en strek jeg! Vanskelig å si om det er en skyggestrek eller ikke, men jeg er sikker på at det er en eller annen stek der! Skal jo også sies at jeg er ekspert på å se streker som ikke er der da (bare for å ikke få opp forhåpningene dine for mye :ler: ). Heier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også strek (det gjør jeg aldri ellers!), men vanskelig å se om det er skyggestrek eller ikke ... Venter spent på i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk virkelig lyst til å ta en test nå i kveld siden flere av dere så streken også. Vil se om den er der!!! 😆 Men har drukket så mye i kveld og var nettopp og tisset 🙊 men kanskje om jeg holder meg en liten stund? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tyah skrev:

Fikk virkelig lyst til å ta en test nå i kveld siden flere av dere så streken også. Vil se om den er der!!! 😆 Men har drukket så mye i kveld og var nettopp og tisset 🙊 men kanskje om jeg holder meg en liten stund? 🤔

Ja, hold deg og ikke drikk. Gå en tur, svett mye. Da blir urinen konsentrert 😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg klarte å holde meg til nå i morges. Samme svake «skyggestreken» som i går. Jeg begynner å bli overbevist om at det kun er en skygge. Men håpet mitt er ikke ute enda.

Jeg slet jo med å få positive eggløsningsstester, som noen av dere fikk med dere. Fikk «nesten positive» / «positive» en god stund. Men regnet dagen med mest eggløsningsslim som eggløsningsdagen dvs 30.01. Da er jeg 11 dpo i dag. Mens Flo sier 02.02. Da er jeg kun 8 dpo i dag. Jeg har pleid å hatt sykluser på 34-35 dager. Så IKM er ikke før neste lørdag 🙊 

5BFB226B-DAB6-45F8-BDDE-E3773A60A6CA.thumb.jpeg.3a5677e9d6d3fbf3e1eaeb9b3997a774.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Neste PP skal jeg ha som mål å vente til IKM med å teste. Jeg er så lei av å studere disse testene 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, men det er jo som du sier selv, håpet er ikke ute!

Kanskje du må vente noen dager før du tester igjen? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, -Mala- skrev:

Så kjedelig, men det er jo som du sier selv, håpet er ikke ute!

Kanskje du må vente noen dager før du tester igjen? :vetikke:

Ja, tenker jeg venter noen dager! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-11 dpo i dag: Hadde mye mensmurringer i går kveld og jeg har det nå i skrivende stund. Kjennes ut som TR er rett rundt hjørnet. Dette symptomet liker jeg. Mensmurringer og trøtthet var det eneste symptomet jeg hadde før jeg fant ut at jeg var gravid sist. Jeg pleier å spotte brunlig før TR. Forrige PP spottet jeg en uke før TR. Det gjør jeg ikke nå. Det er vell ett positivt tegn :)

Målet er å holde meg til onsdag med å teste på nytt. Da er det kun 3 dager til IKM. Tror jeg skal greie det altså. Er så lei av å studere tester. 

Jeg har blitt invitert på vinkveld i dag, og jeg føler jeg må være litt sosial. Det er sjeldent jeg blir invitert på slike ting, og jeg har virkelig lyst å bli bedre kjent med jentene som inviterte meg. Har vurdert å kjøpe alkoholfri vin, men vet ikke om jeg orker å kjøre innom polet. Jeg har liggende en vin med alkohol. Så tror jeg skal ta den med å ta meg ett beskjedent glass? Hva tenker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...