Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mange spesielle forhold bak meg? Du vet ingenting om meg, jeg har et forhold bak meg som er pappa til mine barn. Er det så illegalt da? Nei, jeg har overhode ikke hatt en a4 oppvekst. 

Anonymkode: da354...2ca

Så du har bare ett forhold bak deg og 3 unger? Så faren til dine barn var han som allerede var i et forhold ? Det merkes at du ikke har hatt noe A4 oppvekst, gjennom dine refleksjoner og emosjoner. Hadde du hatt den trygge grunnmuren i deg selv, hadde du ikke hatt dette behovet for å være i en såpass dysfunksjonell relasjon. I tillegg så opplever jeg deg som umoden og naiv. Men for all del, bare forsett i samme spor.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En veldig god artikkel om det å være hekta på en uoppnåelig dust. Les hele, TS. Også de to faktaboksene. Du vil se at du ikke er alene, og se gode råd for å komme deg løs fra hektet. Om du ikke ser det selv, så er det som å lese om deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg skrevet til en jente som forelsket seg i en fyr for første gang, så kunne jeg mer forstått dette. Man faller, blir helt blind, og godtar all mulig dritt. Men en voksen kvinne med tre (fire?) barn? Dette er da ikke første gang du involverer deg med en mann, har du virkelig ikke lært NOE av tidligere dating? Han vil ikke ha deg, han liker oppmerksomheten, holder deg på gress av den grunn ALENE... ja, han sender snaps, forer deg med noen gloser, men alvorlig talt... han har til og med sagt at han vil være singel om det blir slutt med konen sin... da er han ikke forelsket i deg, da ser han ingen fremtid med deg.

LET. IT. GO.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han litt frem og tilbake der da, han sier den mannen som får meg er heldig. Om det er han selv så er han ekstremt heldig. Sier han. Hvorfor fore meg, gi meg forhåpninger hvis han ikke vil noen ting?! Jeg får meg ikke til å sende én eneste Snap til en jeg ikke bryr meg om. De kutter jeg tvert, enkelt og greit. Rart ikke han gjør det da. Han er med ifølge han den kjedelige kona. Rart jeg lurer på hvordan han egentlig tenker og vil? Veldig frem og tilbake?   

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlifred, hun skulle visst hva han har sagt om henne. Jeg sier ingenting, har ingenting å vinne på det. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er han litt frem og tilbake der da, han sier den mannen som får meg er heldig. Om det er han selv så er han ekstremt heldig. Sier han. Hvorfor fore meg, gi meg forhåpninger hvis han ikke vil noen ting?! Jeg får meg ikke til å sende én eneste Snap til en jeg ikke bryr meg om. De kutter jeg tvert, enkelt og greit. Rart ikke han gjør det da. Han er med ifølge han den kjedelige kona. Rart jeg lurer på hvordan han egentlig tenker og vil? Veldig frem og tilbake?   

Anonymkode: da354...2ca

Men alle er ikke som deg, enkelt og greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er han litt frem og tilbake der da, han sier den mannen som får meg er heldig. Om det er han selv så er han ekstremt heldig. Sier han. Hvorfor fore meg, gi meg forhåpninger hvis han ikke vil noen ting?! Jeg får meg ikke til å sende én eneste Snap til en jeg ikke bryr meg om. De kutter jeg tvert, enkelt og greit. Rart ikke han gjør det da. Han er med ifølge han den kjedelige kona. Rart jeg lurer på hvordan han egentlig tenker og vil? Veldig frem og tilbake?   

Anonymkode: da354...2ca

Nei. Ikke frem og tilbake. Slutt å lur deg selv. Les innlegget over igjen og forsøk å ta det inn. 

Anonymkode: fa193...9ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er han litt frem og tilbake der da, han sier den mannen som får meg er heldig. Om det er han selv så er han ekstremt heldig. Sier han. Hvorfor fore meg, gi meg forhåpninger hvis han ikke vil noen ting?! Jeg får meg ikke til å sende én eneste Snap til en jeg ikke bryr meg om. De kutter jeg tvert, enkelt og greit. Rart ikke han gjør det da. Han er med ifølge han den kjedelige kona. Rart jeg lurer på hvordan han egentlig tenker og vil? Veldig frem og tilbake?   

Anonymkode: da354...2ca

Han har jo gitt deg beskjed om at han ikke vil forlate henne. Prøv å aksepter beslutningen og ikke snakk nedsettende om henne og unnskyld deg med at du bare sier det samme som han har sagt til deg.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Slagstøvler skrev:

Tror det er på tide at vi parkerer denne tråden da TS ikke evner å ta til seg gode råd. Bare en tanke 

Jeg er enig! Hun er uten tvil så skadet av noe at hun bør beskyttes fra seg selv. De siste kommentarene tyder på det..

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han fortjener å være med hun, enkelt og greit? Undres over å lett enkelte kan ha det, når det gjør så vondt hos andre. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste det - tilslutt..! Er lei av å lese de typisk klassiske opplevelsene dom er blitt nevnt her, men jeg kjenner meg veldig igjen i denne. Er ekstremt opptatt av han, sjekker mobilen men allikavel prøve å være litt kostbar også for å få det mer interessant for han. Noe jeg egentlig er og har vært mot andre, tro det eller ei. Forskjellen her er vel at han her av "min " har kone. Jeg lurer bare på hvordan ting skal bli for han da? Får han aldri et savn som jeg gjør, er jeg bare en tanke sånn av og til? Vi damer er vel i overkant følsomme, kunne bare ønske mannfolka også var det. Også i dette tilfelle. 

Nå kan jo han her være noe annerledes med han enn denne benevnelsen. Det merkes spes når jeg er stille. Hvordan blir disse mannfolka tilslutt da? Leve på kona å fortsette jakten.. .? 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har spurt før men du har ikke svarr- hvor ofte setter han av tid til deg for å treffe deg?

 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste det - tilslutt..! Er lei av å lese de typisk klassiske opplevelsene dom er blitt nevnt her, men jeg kjenner meg veldig igjen i denne. Er ekstremt opptatt av han, sjekker mobilen men allikavel prøve å være litt kostbar også for å få det mer interessant for han. Noe jeg egentlig er og har vært mot andre, tro det eller ei. Forskjellen her er vel at han her av "min " har kone. Jeg lurer bare på hvordan ting skal bli for han da? Får han aldri et savn som jeg gjør, er jeg bare en tanke sånn av og til? Vi damer er vel i overkant følsomme, kunne bare ønske mannfolka også var det. Også i dette tilfelle. 

Nå kan jo han her være noe annerledes med han enn denne benevnelsen. Det merkes spes når jeg er stille. Hvordan blir disse mannfolka tilslutt da? Leve på kona å fortsette jakten.. .? 

Anonymkode: da354...2ca

Så bra at du leste det, flink jente!

Da er du klar for neste steg, å kvitte deg med hektet. Det blir tøft, men det hjelper at vi går inn i advendt. Forhåpentligvis får du så mye å gjøre at du klarer å fjerne ham fra tankene dine.

Begynn med dette, i dag: "• Kutt all kontakt, hindre personen i å kunne nå deg. Slett Facebook-vennskap og unngå steder dere kan risikere å møtes." 

Glem heller ikke punktet om å være snill mot deg selv: 

"• Legg merke til alle tegn på bedring. Kjenner du at du har tenkt på noe annet en liten stund, ros deg selv og si «mer av dette, takk!».

• Finn tilbake til den du var. Vær god mot deg selv. Selvstøttende, ikke selvfordømmende."

 

Lykke til, dette klarer du! Det var også et punkt om å skrive for å få hjelp til å se ting utenfra. Det kan du fortsatt bruke denne tråden til :)

Endret av Hulderen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, har spurt før men du har ikke svarr- hvor ofte setter han av tid til deg for å treffe deg?

 

Anonymkode: 80f63...e14

Jeg tror hun har nevnt noen ganger at de har ting på vent nå og ser an og bare har kontakt via snap. De har bare møtt hverandre 2-3 ganger, men det er mange uker siden nå. 

TS: hvis du vil komme over dette her men føler at du er for svak så anbefaler jeg deg å gjøre som Hulderen skrev over her; slett han fra snap og facebook og alle andre steder han kan kontakte deg. 

(Jeg har en følelse av at du ikke vil kutte kontakten, men jeg tror det vil være det beste for deg. Og nå tenker jeg ikke på at han er en idot mot familien sin og at du lar han få være det ved å ha kontakt, men jeg tenker på deg. Blås i denne mannen og bli fri fra hektet og så kan du feire jul fri)

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han virkelig vært interessert så hadde det ikke gått flere uker mellom hver gang dere ser hverandre. Hvis han har lyst til og være med deg så gjør han alt han kan for og treffe deg. Kontakten på snap er kun for og holde deg varm. Nei, kom deg unna..du sløser tid på en som ikke vil ha deg, når du kunne brukt tiden på og finne deg en ordentlig mann istedet.

Endret av Breakeven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun har nevnt noen ganger at de har ting på vent nå og ser an og bare har kontakt via snap. De har bare møtt hverandre 2-3 ganger, men det er mange uker siden nå. 

TS: hvis du vil komme over dette her men føler at du er for svak så anbefaler jeg deg å gjøre som Hulderen skrev over her; slett han fra snap og facebook og alle andre steder han kan kontakte deg. 

(Jeg har en følelse av at du ikke vil kutte kontakten, men jeg tror det vil være det beste for deg. Og nå tenker jeg ikke på at han er en idot mot familien sin og at du lar han få være det ved å ha kontakt, men jeg tenker på deg. Blås i denne mannen og bli fri fra hektet og så kan du feire jul fri)

Anonymkode: 929e4...271

:sjokkert: forelska i en mann hun har møtt 2-3 ganger, og han er gift og vil ikke gå? :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, har spurt før men du har ikke svarr- hvor ofte setter han av tid til deg for å treffe deg?

 

Anonymkode: 80f63...e14

Ikke så ofte, men er nærmere 3 uker siden nå. Av og til vil han ha et lite opphold, men plutselig vil han igjen. Han tok initiativet sist. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miss summers skrev:

:sjokkert: forelska i en mann hun har møtt 2-3 ganger, og han er gift og vil ikke gå? :ler2:

Vi har nok truffet hverandre mer enn som så, opptil 10-12 ganger. Mye i edru tilstand, altså ikke på byen. Møtt han utenfor jobben hans på korte samtaler, byen og andre steder vi avtaler i forkant. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så ofte, men er nærmere 3 uker siden nå. Av og til vil han ha et lite opphold, men plutselig vil han igjen. Han tok initiativet sist. 

Anonymkode: da354...2ca

Ha et opphold fra dama som påståes å være den beste for han? Altså, tror han koser seg bra hjemme med kone og barn enn han innrømmer for deg. Ikke sikkert han er så mye ute som han sier heller. Men for all del. Forsett å bedra deg selv. Eneste som er synd om er kona og barna hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...