Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.11.2017 den 16.37, Majott skrev:

 

Tenker du noen ganger på at det er DU som må passe hans unger når han er på jobbturer? Og tenker du på hva han kan finne på der, med andre damer, mens du passer hans barn?

Hvordan løser du det når han er mye borte? Da står du der med 5 barn. Det var liksom det som ble resultatet av at du hang deg opp i noen kyss på byen, og at han tekstet deg mens kona satt i andre delen av sofaen! For en fangst han er! Og for en fangst du er! Jeg regner med at du er rimelig beryktet i ditt hjemmemiljø. Sånne som deg har gjerne mange sånne historier bak seg.

 

 

Hæ? De har da vel en mor? Jeg er sammen med en som har barn(det har forøvrig jeg og), og er han borte så er ikke jeg «barnevakt» for hans barn. 

 

Anonymkode: 53758...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? De har da vel en mor? Jeg er sammen med en som har barn(det har forøvrig jeg og), og er han borte så er ikke jeg «barnevakt» for hans barn. 

 

Anonymkode: 53758...3f1

Tror du virkelig at hans (kommende) ex vil passe barna i hans 50% uker etter at det er slutt mellom dem? Du må regne med at hun blir passe bitter når utroskapet kommer for en dag, og ikke blir særlig samarbeidsvillig. Da blir det du som må stille opp. Og det skulle bare mangle. Bryter du opp en familie, så må du ta konsekvensen av at han har barn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? De har da vel en mor? Jeg er sammen med en som har barn(det har forøvrig jeg og), og er han borte så er ikke jeg «barnevakt» for hans barn. 

 

Anonymkode: 53758...3f1

Ja de har en mamma også, samme tenkte jeg. Om de går ifra hverandre ei gang så er det vanlig med 50/50 eller far/mor annenhver helg ++. Det er heller ingen bry å være bonus mamma, det har jeg vært i mange år. Livet er ikke så firkantet at det nødvendigvis må gå etter boka. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hulderen skrev:

Tror du virkelig at hans (kommende) ex vil passe barna i hans 50% uker etter at det er slutt mellom dem? Du må regne med at hun blir passe bitter når utroskapet kommer for en dag, og ikke blir særlig samarbeidsvillig. Da blir det du som må stille opp. Og det skulle bare mangle. Bryter du opp en familie, så må du ta konsekvensen av at han har barn.

Jeg ser ikke problemet. Jeg har ikke problemer med å tilvenne meg det. Dessuten har man dager der man er uten, så når de kommer igjen blir det bare ekstra koselig. Det som blir viktig er å ha plassen til det. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Minosa skrev:

Tråder som dette får virkelig frem det værste i meg. Jeg forstår plutselig at noen blir nettroll😳 Om denne historien virkelig er sann, så må jeg si at TS fremstår som så enkel at tråden burde stenges for å beskytte henne! 

Kan du utdype deg litt mer? Mener du jeg er feilen? Jeg startet en tråd som har blitt til trakassering og nettmobbing. Jeg vet mange er imot det jeg har opplevd/opplever, men syntes enkelte her oppfører seg overraskende lite voksent. Nei, jeg hadde ikke gidda å bruke tid på en tulle-tråd. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype deg litt mer? Mener du jeg er feilen? Jeg startet en tråd som har blitt til trakassering og nettmobbing. Jeg vet mange er imot det jeg har opplevd/opplever, men syntes enkelte her oppfører seg overraskende lite voksent. Nei, jeg hadde ikke gidda å bruke tid på en tulle-tråd. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er en rekke mennesker som har prøvd å forklare deg at det som er mest provoserende er ikke at du har inngått et forhold med en gift mann, menn at du ikke tar til deg råd eller reflekterer på en moden måte over situasjonen. Jeg tror ikke jeg kan forklare det bedre siden du aldri ser ut til å ta til deg andre perspektiver eller evner å se en situasjon utenfra.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nekter som sagt ikke på noen ting her. Hvis noen har problemer med at fortsatt skriver med hverandre, så er det ikke mitt problem. Det er det jeg skriver, tiden vil vise, vi har iallefall kontakt fremdeles. :-)

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske så sikker på at ts har problemer med nære relasjoner og at hun ikke har hatt en A4 oppvekst. Har du hatt noen psykiske problemer ts? du er veldig ung til å ha så mange spesielle forhold bak deg og så mange unger.

Anonymkode: 67bc3...6a5

Så mange spesielle forhold bak meg? Du vet ingenting om meg, jeg har et forhold bak meg som er pappa til mine barn. Er det så illegalt da? Nei, jeg har overhode ikke hatt en a4 oppvekst. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter som sagt ikke på noen ting her. Hvis noen har problemer med at fortsatt skriver med hverandre, så er det ikke mitt problem. Det er det jeg skriver, tiden vil vise, vi har iallefall kontakt fremdeles. :-)

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor skriver du i forumet når du ikke ønsker råd angående situasjonen? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Minosa skrev:

Hvorfor skriver du i forumet når du ikke ønsker råd angående situasjonen? 

Alle råd har vært gode råd. Det er bra med forskjellige meninger, mange har ment det ikke er noen fremtid med denne mannen, andre har opplevd noe av det samme og endt opp med "elskeren" som trosset henne fremfor kone, barn, hjem. (Barna har man jo uansett)

Men jeg syntes ikke greit når folk stempler meg som både det ene og det andre, kalle meg stygge ting osv. Er det noe poeng i det? For meg virker det bare bittert og at de har opplevd en hendelse som har vært traumatisk. Det er klart fåtallet velger dama de har på si, men så skjer det iblant det også. Kjærlighet kan oppstå overalt. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter som sagt ikke på noen ting her. Hvis noen har problemer med at fortsatt skriver med hverandre, så er det ikke mitt problem. Det er det jeg skriver, tiden vil vise, vi har iallefall kontakt fremdeles. :-)

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor legger du til smileys? Er det for å hovere at en mann med full av løgner fortsatt vil møte deg for en ligg innimellom?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som mobber deg heller. Slutt å gjør deg til et offer.  Det er bare det at det er få her som syns det er pent gjort å gå bak ryggen på andre. Til fleste har ikke ord for hvor motbydelig det er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle råd har vært gode råd. Det er bra med forskjellige meninger, mange har ment det ikke er noen fremtid med denne mannen, andre har opplevd noe av det samme og endt opp med "elskeren" som trosset henne fremfor kone, barn, hjem. (Barna har man jo uansett)

Men jeg syntes ikke greit når folk stempler meg som både det ene og det andre, kalle meg stygge ting osv. Er det noe poeng i det? For meg virker det bare bittert og at de har opplevd en hendelse som har vært traumatisk. Det er klart fåtallet velger dama de har på si, men så skjer det iblant det også. Kjærlighet kan oppstå overalt. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja da, men som vi har forsøkt å forklare deg så har denne affæren din ingenting med kjærlighet å gjøre. Du dekker et behov for spenning, avkobling, oppmerksomhet - og ikke minst bekreftelse -  i hverdagen. At du ikke forstår det er ærlig talt litt alarmerende i din alder, man skulle tro du var 19 år, ikke 29. Kjærlighet er noe helt annet, den oppstår over tid når man får vært sammen i ulike situasjoner, stilt opp for hverandre, løst utfordringer sammen, opplevd hverdager med stress og problemer og små gleder, samt fått sett den andres karakter på nært hold. Kanskje han til nød er litt betatt/forelsket, men det er garantert ikke nok til å bryte opp et hjem. I de tilfellene der utroskap fører til skilsmisse så er ofte forholdet på hjemmebane såpass dårlig at den nye forelskelsen er det lille "dyttet" som skal til for å avslutte et skrantende forhold. Ingenting tyder på at det er slik i dette tilfellet. Som regel varer heller ikke det nye forholdet særlig lenge.  Ikke selg deg selv på billigsalg, TS!

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da, men som vi har forsøkt å forklare deg så har denne affæren din ingenting med kjærlighet å gjøre. Du dekker et behov for spenning, avkobling, oppmerksomhet - og ikke minst bekreftelse -  i hverdagen. At du ikke forstår det er ærlig talt litt alarmerende i din alder, man skulle tro du var 19 år, ikke 29. Kjærlighet er noe helt annet, den oppstår over tid når man får vært sammen i ulike situasjoner, stilt opp for hverandre, løst utfordringer sammen, opplevd hverdager med stress og problemer og små gleder, samt fått sett den andres karakter på nært hold. Kanskje han til nød er litt betatt/forelsket, men det er garantert ikke nok til å bryte opp et hjem. I de tilfellene der utroskap fører til skilsmisse så er ofte forholdet på hjemmebane såpass dårlig at den nye forelskelsen er det lille "dyttet" som skal til for å avslutte et skrantende forhold. Ingenting tyder på at det er slik i dette tilfellet. Som regel varer heller ikke det nye forholdet særlig lenge.  Ikke selg deg selv på billigsalg, TS!

Anonymkode: d15fd...cf5

Du sier det bare så bra! 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? De har da vel en mor? Jeg er sammen med en som har barn(det har forøvrig jeg og), og er han borte så er ikke jeg «barnevakt» for hans barn. 

Anonymkode: 53758...3f1

Ja, barna har en mor som skal ha barna deler av tiden. Likevel, det er et poeng at TS ser litt ned på den "kjedelige" kona hans som er hjemme med barna mens han er på byen eller på reise. Snart er det hun selv som må passe på den enda større barneflokken. Det er jo ikke noe problem å ha ansvar for dine +mine barn, men TS virker urealistisk i forhold til hva som blir hverdagen om de to en gang blir sammen og han har delt omsorg for barna sine. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da, men som vi har forsøkt å forklare deg så har denne affæren din ingenting med kjærlighet å gjøre. Du dekker et behov for spenning, avkobling, oppmerksomhet - og ikke minst bekreftelse -  i hverdagen. At du ikke forstår det er ærlig talt litt alarmerende i din alder, man skulle tro du var 19 år, ikke 29. Kjærlighet er noe helt annet, den oppstår over tid når man får vært sammen i ulike situasjoner, stilt opp for hverandre, løst utfordringer sammen, opplevd hverdager med stress og problemer og små gleder, samt fått sett den andres karakter på nært hold. Kanskje han til nød er litt betatt/forelsket, men det er garantert ikke nok til å bryte opp et hjem. I de tilfellene der utroskap fører til skilsmisse så er ofte forholdet på hjemmebane såpass dårlig at den nye forelskelsen er det lille "dyttet" som skal til for å avslutte et skrantende forhold. Ingenting tyder på at det er slik i dette tilfellet. Som regel varer heller ikke det nye forholdet særlig lenge.  Ikke selg deg selv på billigsalg, TS!

Anonymkode: d15fd...cf5

Det er jo det jeg har fått frem i de siste innleggene jeg har hatt her. Jeg har mer og mer tenkt at det ikke kommer til å bli noe mellom oss, men jeg vet at han setter seg selv og ekteskapet for fare i det 'dagsbehovet' han fyller ut. Han sier han har følelser for meg, men han vil ikke gjøre noe - Iallefall ikke enda. Det er vi alle innforstått med. Det kan være han får en sterkere følelse på hva han vil gjøre nå som han ikke treffer meg. Alt kan skje med tiden, deg kan være han vil savne dette om vi hadde avsluttet dette. Av og til går det tid, selv for gifte menn. Det er ikke alltid gitt at en gift mann kun er ute etter spenning og for utfylle hverdagen til noe annet.

Kjære tid, det varierer da fra mann til mann. Bare ikke tro at jeg ikke forstår det. Dere vil kanskje ha deg til at jeg ikke forstår her, men jeg har kontakt med han fordi jeg vil det selv. Også på grunn av at han vil. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være han får en sterkere følelse på hva han vil gjøre nå som han ikke treffer meg. Alt kan skje med tiden, deg kan være han vil savne dette om vi hadde avsluttet dette.

Anonymkode: da354...2ca

Ja, det er bare å si at du ikke vil treffe ham mer med mindre han avslutter ekteskapet sitt. Så får du jo se hva som skjer "med tiden". 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare å si at du ikke vil treffe ham mer med mindre han avslutter ekteskapet sitt. Så får du jo se hva som skjer "med tiden". 

Anonymkode: 77678...3c8

Nå har jo allerede HAN sagt at han ikke vil treffe TS, så nå er det bare meldinger som holder liv i "forholdet"  - og som hun klamrer seg til.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har faktisk et samliv med en annen kvinne, mens du sitter ved telefonen og venter på neste melding. Triste greier. Det er enda tristere at han har lurt familien sin. Jeg skulle ønske du hadde nok vett og viljestyrke til å sette en strek og gå videre i livet. Forsøk å legge noen planer for livet ditt som ikke har noe med ham å gjøre, som for eksempel hva du skal fylle julen med, hvordan du skal feire nyttårsaften, hva du skal gjøre i stedet for å vente på og svare på meldinger han eventuelt sender. Avslutt dette med litt verdighet i behold. 

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...