Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart, men han må jo stole omtrent 100% på meg da. Det i seg selv er egentlig ganske merkelig i og med at vi ble kjent i sommer. Det er jo "godt" han har tillit til meg da, som kunne gjort meg gravid om jeg hadde vært så korttenkt. (Heldigvis er jeg ikke for et ligg og gravid neste). Bare tenk den tilliten da! Også at jeg ikke sladrer til kona, bildebevis ol. 

Anonymkode: da354...2ca

Folk som er ustabile blir ofte tiltrukket av folk som er stabile og til å stole på; han har stabilitet i kona, deg, hvem vet om det er flere. Slike folk er vant til at andre kan betros hemmeligheter, selv er de derimot skjødesløse for å få det som de vil og  tenker ikke risiko på samme måte. De har jo folk rundt seg som ivaretar diskresjon, så om noe blir eksponert er det pga noe de gjør selv. Det at de bekymrer seg så lite kan virke attraktivt i starten, men så begynner man å skjønne tegninga angående hvem som må ta støyten... 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.11.2017 den 20.49, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk! Gjøre sånt  mot familen sin. 

Og har noen som er tilgjengelig og enkel.

Anonymkode: 67bc3...6a5

Er ikke kona det da? 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke kona det da? 

Anonymkode: da354...2ca

Har du hørt om variasjon?? Noen vil ikke ha lapskaus til middag hver dag, eller mer direkte: noen trenger variasjon av partnere når det gjelder sex. At venner av han ikke bryr seg når han kliner med andre  enn kona, sier meg at dette har han gjort før. Lurer på hvor mange han egentlig har på gress.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har flere her inne gitt deg støtte og mange gode råd til hva du kan gjøre for å komme deg videre i livet. Jeg skulle ønske du tok rådene til deg og ikke minst sletter han fra snap og facebook og bryter avhengigheten din av meldingene fra han. Jeg unner deg et forhold med en snill, pålitelig, trofast kjekk mann som ikke er gift og som du kan ha et åpenlyst og normalt forhold til og være sammen med hver eneste dag.

Du må ta innover deg at han ikke er fri. Han sender deg bilder som viser deg at han har det fint, han står på kjøkkenet og lager mat og er sammen med barna sine, som han åpenbart er veldig glad i. Han har ikke bare tatt valget om å leve sammen med sin kone. Han har valgt å leve et tradisjonelt familieliv med barna sine. Det er veldig vanskelig, om ikke håpløst, å utkonkurrere barn. 

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2017 den 11.40, AnonymBruker skrev:

Nå har flere her inne gitt deg støtte og mange gode råd til hva du kan gjøre for å komme deg videre i livet. Jeg skulle ønske du tok rådene til deg og ikke minst sletter han fra snap og facebook og bryter avhengigheten din av meldingene fra han. Jeg unner deg et forhold med en snill, pålitelig, trofast kjekk mann som ikke er gift og som du kan ha et åpenlyst og normalt forhold til og være sammen med hver eneste dag.

Du må ta innover deg at han ikke er fri. Han sender deg bilder som viser deg at han har det fint, han står på kjøkkenet og lager mat og er sammen med barna sine, som han åpenbart er veldig glad i. Han har ikke bare tatt valget om å leve sammen med sin kone. Han har valgt å leve et tradisjonelt familieliv med barna sine. Det er veldig vanskelig, om ikke håpløst, å utkonkurrere barn. 

Anonymkode: 49310...540

Du det er det altså ikke. Hørte et brudd nettopp mellom Kusinen min som har vært gift med sin mann i 15år. 3 skjønne barn sammen, den miste bare et halvt år gammel. Han dro fra henne til ei godt yngre dame, som sikkert ikke har barn, men hun er ung og flott. Siden de ble sammen så fort etter de gikk ifra hverandre, tror alle han har hatt henne litt på si i ekteskapet også. Så ikke si at nærmest er uungåelig at slikt skjer srlv med barn i bildet. Her kan alt skje, kjære deg! Det kommer ann på hvor sterke følelsene er i forhold til akt her. Akkurat nå syntes jeg forferdelig synd på min kusine, det er jo vondt. Men det skjer. Jeg sier ikke dette for nekte på ting, det passet bare veldig greit å hukke inn denne nå. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du det er det altså ikke. Hørte et brudd nettopp mellom Kusinen min som har vært gift med sin mann i 15år. 3 skjønne barn sammen, den miste bare et halvt år gammel. Han dro fra henne til ei godt yngre dame, som sikkert ikke har barn, men hun er ung og flott. Siden de ble sammen så fort etter de gikk ifra hverandre, tror alle han har hatt henne litt på si i ekteskapet også. Så ikke si at nærmest er uungåelig at slikt skjer srlv med barn i bildet. Her kan alt skje, kjære deg! Det kommer ann på hvor sterke følelsene er i forhold til akt her. Akkurat nå syntes jeg forferdelig synd på min kusine, det er jo vondt. Men det skjer. Jeg sier ikke dette for nekte på ting, det passet bare veldig greit å hukke inn denne nå. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Ja, men hans følelser her er ikke en gang ambivalente. Det gjør vondt åpent lese ting gan sier til deg og hvor håpefull du blir over ingenting. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er så ruset på sin forrlelskelse at hun ser så lyst på alt nå. "synes synd på henne, men det skjer".  Omg. 

Jeg driver også å skriver med en gift mann ts. Han passer beskrivelsen til samme mannen du skriver om. Kanskje han ikke bruker så mye tid med deg fordi jeg og evt andre damer er prioritert. 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du det er det altså ikke. Hørte et brudd nettopp mellom Kusinen min som har vært gift med sin mann i 15år. 3 skjønne barn sammen, den miste bare et halvt år gammel. Han dro fra henne til ei godt yngre dame, som sikkert ikke har barn, men hun er ung og flott. Siden de ble sammen så fort etter de gikk ifra hverandre, tror alle han har hatt henne litt på si i ekteskapet også. Så ikke si at nærmest er uungåelig at slikt skjer srlv med barn i bildet. Her kan alt skje, kjære deg! Det kommer ann på hvor sterke følelsene er i forhold til akt her. Akkurat nå syntes jeg forferdelig synd på min kusine, det er jo vondt. Men det skjer. Jeg sier ikke dette for nekte på ting, det passet bare veldig greit å hukke inn denne nå. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Er du litt hovmodig blitt? Tror faktisk denne hendelsen gjorde deg glad jeg. Og er du sikker på at det nye forholdet til denne mannen vil vare? 

Vet kusina di om deg og din utro flørt?

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts er så ruset på sin forrlelskelse at hun ser så lyst på alt nå. "synes synd på henne, men det skjer".  Omg. 

Jeg driver også å skriver med en gift mann ts. Han passer beskrivelsen til samme mannen du skriver om. Kanskje han ikke bruker så mye tid med deg fordi jeg og evt andre damer er prioritert. 

Anonymkode: aa443...dcb

Sannsynligheten er ganske liten for at det er akkurat han du skriver med. Men ok, du skriver også med en gift mann, bare det er også en slags utroskap. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke ha en kjæreste som du kan tilbringe tid med? Introdusere til familien og venner? Gå på kino og restaurant.  Tilbringe jul med en kjæreste. 

Dette skjer jo ikke så lenge du holder på en gift mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, wintergirl skrev:

Er du litt hovmodig blitt? Tror faktisk denne hendelsen gjorde deg glad jeg. Og er du sikker på at det nye forholdet til denne mannen vil vare? 

Vet kusina di om deg og din utro flørt?

 

Nei hun gjør ikke det. Selfølgelig er det ikke sikkert det varer. Han tror vel at gresset er grønnere på andre siden. Sjansen for at kusina mi vil ha han tilbake er liten, om han i det hele tatt vil. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sannsynligheten er ganske liten for at det er akkurat han du skriver med. Men ok, du skriver også med en gift mann, bare det er også en slags utroskap. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg mottar samme snaper som du. Han her har også barn. Om det er utroskap eller ikke bør du nok ikke bry deg med. Får på følelsen av at du ikke er førsteprioritet hos han. Hvis vi snakker om samme da

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun gjør ikke det. Selfølgelig er det ikke sikkert det varer. Han tror vel at gresset er grønnere på andre siden. Sjansen for at kusina mi vil ha han tilbake er liten, om han i det hele tatt vil. 

Anonymkode: da354...2ca

Akkurat.  Kanskje det samme med den utro gubben du roter med da. Og hva så om det er liten sjanse for at kusina di tar han tilbake? Er det godt nok å holde på en mann som elsker en annen, men blir hos den nye fordi exen ikke vil ha han tilbake? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du det er det altså ikke. Hørte et brudd nettopp mellom Kusinen min som har vært gift med sin mann i 15år. 3 skjønne barn sammen, den miste bare et halvt år gammel. Han dro fra henne til ei godt yngre dame, som sikkert ikke har barn, men hun er ung og flott. Siden de ble sammen så fort etter de gikk ifra hverandre, tror alle han har hatt henne litt på si i ekteskapet også. Så ikke si at nærmest er uungåelig at slikt skjer srlv med barn i bildet. Her kan alt skje, kjære deg! Det kommer ann på hvor sterke følelsene er i forhold til akt her. Akkurat nå syntes jeg forferdelig synd på min kusine, det er jo vondt. Men det skjer. Jeg sier ikke dette for nekte på ting, det passet bare veldig greit å hukke inn denne nå. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Ja, kjære deg, ts. I ditt tilfelle kan ikke alt skje. Han har sagt til deg at han velger sin kone og barna, det jo noe du selv har fortalt her inne. Den som har fulgt med i tråden her siden starten har fått med seg at stort sett alt du baserer "forholdet" deres på er disse snappene dere driver og sender. Han har et samliv med en annen kvinne og er ikke på vei ut av ekteskapet. Her forsøker folk å støtte opp, men du gir deg ikke. Nå også med argumenter om at det ikke er vanskelig å utkonkurrere barn. Du er bare ikke sann. Enten er du fullstendig fjern eller så er dette bare tull alt sammen.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke kastet bort nok tid nå Ts på denne mannen? Du vil ikke se etter andre i det hele tatt så lenge du holder fast ved ham. 

Du håper og håper, men en dag vil vel tålmodigheten din også være oppbrukt? 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjære deg, ts. I ditt tilfelle kan ikke alt skje. Han har sagt til deg at han velger sin kone og barna, det jo noe du selv har fortalt her inne. Den som har fulgt med i tråden her siden starten har fått med seg at stort sett alt du baserer "forholdet" deres på er disse snappene dere driver og sender. Han har et samliv med en annen kvinne og er ikke på vei ut av ekteskapet. Her forsøker folk å støtte opp, men du gir deg ikke. Nå også med argumenter om at det ikke er vanskelig å utkonkurrere barn. Du er bare ikke sann. Enten er du fullstendig fjern eller så er dette bare tull alt sammen.

Anonymkode: 49310...540

TS virker helt borte, altså det er lys i toppen men ingen hjemme. 90 prosent av svarene her sier at dette er psyk, dette er moralskt forkastelig, at han ikke vil velge henne osv...ts lever i en annen verdensoppfatning enn de fleste andre.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS virker helt borte, altså det er lys i toppen men ingen hjemme. 90 prosent av svarene her sier at dette er psyk, dette er moralskt forkastelig, at han ikke vil velge henne osv...ts lever i en annen verdensoppfatning enn de fleste andre.

Anonymkode: 67bc3...6a5

Men bare hun har de rosa brillene på, husk det! 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå som kusina hennes har blitt dumpet til fordel for en yngre og "penere" dame, så må jo dette være være et tegn fra oven. Et bilde på ts og hennes løgnaktige flamme. Nei fysj, dette er bare ille og verre blir det garantert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, holder TS fortsatt på å sikle etter denne gubben. Seriøst, kvinnemenneske. Skaff deg et nyp et annet sted.

Anonymkode: e1fdb...ac3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du det er det altså ikke. Hørte et brudd nettopp mellom Kusinen min som har vært gift med sin mann i 15år. 3 skjønne barn sammen, den miste bare et halvt år gammel. Han dro fra henne til ei godt yngre dame, som sikkert ikke har barn, men hun er ung og flott. Siden de ble sammen så fort etter de gikk ifra hverandre, tror alle han har hatt henne litt på si i ekteskapet også. Så ikke si at nærmest er uungåelig at slikt skjer srlv med barn i bildet. Her kan alt skje, kjære deg! Det kommer ann på hvor sterke følelsene er i forhold til akt her. Akkurat nå syntes jeg forferdelig synd på min kusine, det er jo vondt. Men det skjer. Jeg sier ikke dette for nekte på ting, det passet bare veldig greit å hukke inn denne nå. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Kusina di kan trøste seg med at han kommer til å angre etterhvert. Tipper denne mannen hennes har en 40 års krise. Hørtes ut som et typisk eksempel på det. Og når denne mannen angrer seg og kommer tilbake med halen mellom beina, så håper jeg kusina di aldri finner på å ta han tilbake og har funnet en ny og bedre mann. Denne andre dama er ikke like ung og flott etterhvert hun heller. Karma is a bitch, sier jeg bare. Man får tilbake hva man gjør mot andre på en eller annen måte en vakker dag.

Endret av Tutte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...