Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Nina1975 skrev:

Hvorfor blokkerer du han ikke? Så alipper du å bli påminnet om han.

Jeg klager jo ikke på at jeg prater med han.😏

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du virker ganske frekk og hatefull mot meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Ikke hatefull, nei. For å være helt ærlig, TS, så gir jeg blaffen i både "elskeren" din og kona hans (for han finner seg helt sikkert andre å flørte med, om han ikke har det allerede), men siden du skriver inn hit så har jeg et lite håp om at iallefall du ikke skal kaste bort flere år av livet ditt på denne dusten. Jeg tenker at du må tenke ganske lavt om deg selv som synes denne oppførselen hans er smigrende. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klager jo ikke på at jeg prater med han.😏

Anonymkode: da354...2ca

Det handler jo om å avslutte noe, at det er ett tilbakelagt kapittel. Og endel stolthet, at ikke dusten tror han har deg litt på gress fremdeles.  Men så er jo jeg sånn at jeg ikke vil ha altslags folk på snap/fb...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 20.2.2019 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Ikke hatefull, nei. For å være helt ærlig, TS, så gir jeg blaffen i både "elskeren" din og kona hans (for han finner seg helt sikkert andre å flørte med, om han ikke har det allerede), men siden du skriver inn hit så har jeg et lite håp om at iallefall du ikke skal kaste bort flere år av livet ditt på denne dusten. Jeg tenker at du må tenke ganske lavt om deg selv som synes denne oppførselen hans er smigrende. 

Anonymkode: d15fd...cf5

Herlifred, tråden er oppe å går enda. Hadde ikke sett for meg så mye engasjement. ;) 2år er gått og jeg har blitt 2år eldre. 

Jeg håper de fleste forstår hvor vanskelig det er å bli kvitt tankene, når man er så forelskrt og betatt. Selv som en gift mann. Vi møttes jo trossalt helt alene, var et helt døgn med han. Tonen mellom oss var fantastisk. Denne tråden er jo nærmest blitt en bok. 

Ts 

 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Ja, for hvem vil ikke være sammen med en mann som har så lite respekt for den han er sammen med. 

Anonymkode: ffc6b...cdd

Veldig mange kvinner. Går sport i å kapre gifte mannfolk..

Anonymkode: b1938...dbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlifred, tråden er oppe å går enda. Hadde ikke sett for meg så mye engasjement. ;) 2år er gått og jeg har blitt 2år eldre. 

Jeg håper de fleste forstår hvor vanskelig det er å bli kvitt tankene, når man er så forelskrt og betatt. Selv som en gift mann. Vi møttes jo trossalt helt alene, var et helt døgn med han. Tonen mellom oss var fantastisk. Denne tråden er jo nærmest blitt en bok. 

Ts 

 

Anonymkode: da354...2ca

Var?

Anonymkode: f9636...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var?

Anonymkode: f9636...845

Han sa for et par uker siden at han kunne tenkt seg å møte meg igjen. Ikke møtt han. Han er på og han har perioder der han ikke gir lyd ifra seg. Jeg selv forventer ingenting. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa for et par uker siden at han kunne tenkt seg å møte meg igjen. Ikke møtt han. Han er på og han har perioder der han ikke gir lyd ifra seg. Jeg selv forventer ingenting. 

Anonymkode: da354...2ca

Stakkars kona. Ikke bare er mannen hennes føcka opp, men du holder det i live istedet for å kutte tvert. Mannen er ikke interessert i deg annet enn at du spriker for han nå og da og sender han bilder. Kun en fornøyelse er det du er. 

Anonymkode: f9636...845

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Han vil ha litt spenning på si. Du blir betatt. Innleder et hemmelig elskerinne forhold. Han skal skille seg. Skiller seg ikke likevel. Du går i sorg.  Du holder ut maks to år. Finner ut etterpå at de to årene har du kastet bort, og får de ikke tilbake. 

Anonymkode: 2c291...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han vil ha litt spenning på si. Du blir betatt. Innleder et hemmelig elskerinne forhold. Han skal skille seg. Skiller seg ikke likevel. Du går i sorg.  Du holder ut maks to år. Finner ut etterpå at de to årene har du kastet bort, og får de ikke tilbake. 

Anonymkode: 2c291...a32

so what? alle kaster bort litt tid på ditt og datt her i livet så det hadde ikke bekymra meg særlig da. 

Anonymkode: bb008...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jøss , tilfeldig så jeg denne komme på forsiden. Men jeg kan si at vi fortsatt har hverandre på snap. Vi er fortsatt venner, men mindre kontakt. 

Vi er glad i hverandre, eller var iallefall..😏  

Jeg er heldigvis over han nå. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Haha, dette var morsomt. 3 år senere, så kom svaret nesten med en gang😂 Bra du er over han nå da, og ikke sitter fast med følelser enda. Mange kunne sikkert risikert og sagt at de ventet fortsatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.7.2017 den 15.35):

men blir noe surr og styr at han er gift.

🤣🤣

Anonymkode: b0bfc...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er avsluttet for lengst :)

tenk at den båtturen vår skulle føre til en så godt kjennskap flere år etterpå. Ingen tvil om at vi begge likte hverandre. 

Sist vi så hverandre var ifjor. 

Anonymkode: da354...2ca

Men er han fortsatt gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jess. :)

Han sier det er dødt hjemme, men at han er der for barna. Jeg tror aldri de går fra hverandre, isåfall hun som går. Men hun er igjen økonomisk avhengig av han. Så.. 🫣 Jeg er fullstendig over han. Men vi hadde en fin greie. 

Anonymkode: da354...2ca

Han sier det ja 😂😂😂

Anonymkode: 87023...6ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei :)

Anonymkode: da354...2ca

Da er du er du en erfaring rikere :) 

Jeg håper du ser din egen verdi i fremtiden, og ikke finner deg i å bli behandlet slik du ble behandlet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...