Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skryter jeg? Mener du virkelig det? 

Her inne har nærmest fått drapstrusler, hvordan jeg kan klare å leve, osv. Er glad jeg forholder meg anonym og verken sier noe om han eller meg. Når det er sagt så hadde jeg aldri trodd denne tråden skulle fenge så mye som den har gjort. Så til dere negative folk; Denne tråden  har jo faktisk fenget dere også på et vis.  

Ts:) 

Anonymkode: da354...2ca

Skryter på en måte ja. Ser jo også at det fasinerer deg å få oppmerksomhet. Får du ikke nok oppmerksomhet ellers? Holder på de få restene en opptatt mann gir deg og bare håper på at du kan vinne over kona, en eller annen dag som aldri kommer.

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skryter jeg? Mener du virkelig det? 

Her inne har nærmest fått drapstrusler, hvordan jeg kan klare å leve, osv. Er glad jeg forholder meg anonym og verken sier noe om han eller meg. Når det er sagt så hadde jeg aldri trodd denne tråden skulle fenge så mye som den har gjort. Så til dere negative folk; Denne tråden  har jo faktisk fenget dere også på et vis.  

Ts:) 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg synes du er ei god jente TS. Det er ingen som kan sette seg inn i din situasjon. 

Du har ikke vært slem skal du huske. Stor klem ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en tiltaksløs helg, og jeg har lest tråden fra side 30 omtrent. Egentlig burde jeg bruke evnen til å lese fort på noe nyttig, men det er en annen diskusjon. Uansett, jeg forstår TS litt. Jeg òg er naiv. Folk kan lyve meg opp i trynet, og jeg tror dem. Det er vanskelig å ha det på denne måten.

Jeg har levd et ensomt liv uten mye oppmerksomhet fra den andre kjønn (for så vidt det samme kjønn også), hvilket har fått meg til å hoppe på det første og tilsynelatende beste to ganger. 

Jeg stiller ikke krav. Tar til takke med smuler. Krangler ikke

Anonymkode: e9ca9...a92

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Peter007 skrev:

Jeg synes du er ei god jente TS. Det er ingen som kan sette seg inn i din situasjon. 

Du har ikke vært slem skal du huske. Stor klem ;)

 

Hvis du mener det, så takk😊 

Personlig har jeg aldri vært den type menneske som liker å være slem mot andre, så det at jeg har gått bevisst inn for å være råtten mot kona, har jeg altså aldri gjort. Jeg er en person som egentlig setter alle andre før meg, er heller ikke en typisk drama-Queen som noen tror.

Denne settingen her har gjort til at jeg har grått av savn, hatt dårlig samvittighet, vært ufattelig frem og tilbake. Ikke minst veldig svak. Det var også vist at det har kommet frem en side jeg aldri hadde trodd om meg. Helt ærlig, så har jeg selv hatet personer som går å ødelegger andres kjærlighetsliv. Det har jo vist seg at det alikavel er fullt mulig at det kan skje. Spesiellt når ikke man ikke har hatt noen tilhørighet til kjæresten/kona. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt deg fra din aller første post, og må bare få si at OM du hadde vært så lur at du droppet denne fyren idet du oppdaget at han var gift, ville du vært spart for alle tårer og sorg. I stedet har du sykelig dyrket et forhold uten levedyktighet. Hvorfor vet jo bare du 🙂 Jeg husker du skrev at han var mye borte fra familien på «gutteturer» er han det ennå? Får du snapper da, eller får du egentlig bare helt vanlige han like gjerne sender på Snapstory ? Jeg lurer jo på hvorfor han gidder dette om dere ikke treffes på over ett år? 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener det, så takk😊 

Personlig har jeg aldri vært den type menneske som liker å være slem mot andre, så det at jeg har gått bevisst inn for å være råtten mot kona, har jeg altså aldri gjort. Jeg er en person som egentlig setter alle andre før meg, er heller ikke en typisk drama-Queen som noen tror.

Denne settingen her har gjort til at jeg har grått av savn, hatt dårlig samvittighet, vært ufattelig frem og tilbake. Ikke minst veldig svak. Det var også vist at det har kommet frem en side jeg aldri hadde trodd om meg. Helt ærlig, så har jeg selv hatet personer som går å ødelegger andres kjærlighetsliv. Det har jo vist seg at det alikavel er fullt mulig at det kan skje. Spesiellt når ikke man ikke har hatt noen tilhørighet til kjæresten/kona. 

Anonymkode: da354...2ca

Takk for ditt fyldige svar. Ja jeg mener det oppriktig. Dine følelser styrer også det som skjer i livet ditt. 

Du lever bare en gang. Det er altfor mange som styres av fornuft og ikke har det bra. 

Det er evt.bedre å angre på det en har gjort enn ikke gjort. Lykke ❤️til

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe synd på deg Ts. De som støtter deg er av samme slaget selv på en eller annen måte.  Du har dyrket denne bekreftelsen fra første stund. Du tillegger han og kona en historie du ikke kjenner til, annet enn det han forteller deg. Han har også i mellomtiden drevet litt med en annen dame også. Eneste det er synd på her er kona hans. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fulgt deg fra din aller første post, og må bare få si at OM du hadde vært så lur at du droppet denne fyren idet du oppdaget at han var gift, ville du vært spart for alle tårer og sorg. I stedet har du sykelig dyrket et forhold uten levedyktighet. Hvorfor vet jo bare du 🙂 Jeg husker du skrev at han var mye borte fra familien på «gutteturer» er han det ennå? Får du snapper da, eller får du egentlig bare helt vanlige han like gjerne sender på Snapstory ? Jeg lurer jo på hvorfor han gidder dette om dere ikke treffes på over ett år? 

Anonymkode: 80f63...e14

Aner ikke selv hvorfor han vil sende meg. Nei det er ikke alltid bare typiske my story snapper. Fikk for eks en snap om at han koser seg alene nå i vinterferien, mens familien var på hytta. Okei, nå får jeg nok et hav med hets for det, men sier bare slik det er. Kan ikke gå mer i detalj, det kan jo hende de ser hva som blir skrevet. Han kan sende av seg selv, hva han holder på med osv. Det virker som han har en interesse, men ikke nok til at han gjør noe med det. 

Han snappet i helga også om turen han var på. Sendte at han heller ville se meg, fremfor de andre damene som var der. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Peter007 skrev:

Takk for ditt fyldige svar. Ja jeg mener det oppriktig. Dine følelser styrer også det som skjer i livet ditt. 

Du lever bare en gang. Det er altfor mange som styres av fornuft og ikke har det bra. 

Det er evt.bedre å angre på det en har gjort enn ikke gjort. Lykke ❤️til

Er enig med deg. Fornuft har ødelagt veldig mye for meg. Men jeg var aldri en elskerinne. Men ts ber om å bli sett ned på. 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg. Fornuft har ødelagt veldig mye for meg. Men jeg var aldri en elskerinne. Men ts ber om å bli sett ned på. 

Anonymkode: aa443...dcb

Ikke for å dra inn andre her, men tenk hvor mange som holder på med opptatte menn/damer? Det er fåtall som skriver om det som jeg gjør. De fleste klarer å snike seg unna hatskapet og de aller fleste klarer det uten at det blir merket. Jeg var kollega med to stk som drev å holdt på bakrommet, godt gift var de begge - begge i 40årene. Dette ble pratet om. Jeg er ikke den eneste som blir sett ned på, i såfall. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å dra inn andre her, men tenk hvor mange som holder på med opptatte menn/damer? Det er fåtall som skriver om det som jeg gjør. De fleste klarer å snike seg unna hatskapet og de aller fleste klarer det uten at det blir merket. Jeg var kollega med to stk som drev å holdt på bakrommet, godt gift var de begge - begge i 40årene. Dette ble pratet om. Jeg er ikke den eneste som blir sett ned på, i såfall. 

Anonymkode: da354...2ca

Så fordi at andre bedriver sånne stygge ting bak sine ektemenn/koners rygg, så kan du gjøre det sammen.

Han ser så absolutt på andre damer, men du tror det kun er deg, noe han vet og benytter seg godt av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
5 minutter siden, wintergirl skrev:

Så fordi at andre bedriver sånne stygge ting bak sine ektemenn/koners rygg, så kan du gjøre det sammen.

Han ser så absolutt på andre damer, men du tror det kun er deg, noe han vet og benytter seg godt av. 

Dessverre er ikke alle like "ridderlige" og vil følgelig gjøre seg tilgjengelige for noe som allerede er i et forhold (samboer, gift, etc). Selv om det er mange som ville trukket seg ut av samme grunner som du skisserer her vil det alltid være noen som "tilbyr" seg. Har man bestemt seg for å ha et forhold på si så leter man til man finner noen som er tilgjengelige. Det er sånn verden er. At folk ikke liker det er greit nok men det er ikke stort man får gjort med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper nok at en vakker dag, TS, så blir enten du eller han voksne nok til å ta et skritt tilbake og tenke: hvorfor gidder jeg egentlig dette? Den følelsen av å være så spesiell, å ha en hemmelig beundrer - den kan nok gi en egoboost en liten stund, men etter en stund vil jo de fleste tenke : er dette egentlig noe å være så stolt av? Dette kan jo hvem som helst få til? Kanskje sier det noe om dere begge sin evne til å bygge dypere relasjoner? En uforpliktende snap-dialog koster jo absolutt null og niks. Et forhold handler om så mye mer enn å vri ut av av seg lettvinte utsagn som at man skulle ønske du var der. Det handler om å hjelpe hverandre, stille opp for hverandre, bygge en framtid sammen og utfordre hverandre. Du tror at siden han gidder å snappe så må jo du "bety" noe for ham. Svaret på det er : Ikke nødvendigvis. Han kan for eksempel får vannet egoet sitt ved å merke at du fremdeles er interessert. Jeg ser på dette som dårlig fast food: Den som aldri har spist kvalitetsmat synes kanskje fast food er topp, men har du først fått smaken på skikkelig god mat så smaker det ikke noe særlig. Det virker som et ganske stusselig "forhold" dette her, og du virker ganske blåst i pappen. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke selv hvorfor han vil sende meg. Nei det er ikke alltid bare typiske my story snapper. Fikk for eks en snap om at han koser seg alene nå i vinterferien, mens familien var på hytta. Okei, nå får jeg nok et hav med hets for det, men sier bare slik det er. Kan ikke gå mer i detalj, det kan jo hende de ser hva som blir skrevet. Han kan sende av seg selv, hva han holder på med osv. Det virker som han har en interesse, men ikke nok til at han gjør noe med det. 

Han snappet i helga også om turen han var på. Sendte at han heller ville se meg, fremfor de andre damene som var der. 

Anonymkode: da354...2ca

Men hva gir det deg?? I 18!! mnd, uten å treffes? Nesten så jeg egentlig ikke helt tror at noen er villige til å holde på sånn her så lenge. Ville det ikke vært bedre å finne en som faktisk var villig til å bruke tid på deg? 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, padawan skrev:

Dessverre er ikke alle like "ridderlige" og vil følgelig gjøre seg tilgjengelige for noe som allerede er i et forhold (samboer, gift, etc). Selv om det er mange som ville trukket seg ut av samme grunner som du skisserer her vil det alltid være noen som "tilbyr" seg. Har man bestemt seg for å ha et forhold på si så leter man til man finner noen som er tilgjengelige. Det er sånn verden er. At folk ikke liker det er greit nok men det er ikke stort man får gjort med. 

Hvorfor må du alltid komme med hvorvidt alle ikke er like riddelige eller ikke? Det jeg prøver å si at ts ikke bør rettferdiggjøre sine handlinger gjennom andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, wintergirl skrev:

Hvorfor må du alltid komme med hvorvidt alle ikke er like riddelige eller ikke? Det jeg prøver å si at ts ikke bør rettferdiggjøre sine handlinger gjennom andre.

Fordi det er alt for mange i denne tråden som kommer drassende med sine "ridderlige" holdninger som de heller som dritt utover TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, padawan skrev:

Fordi det er alt for mange i denne tråden som kommer drassende med sine "ridderlige" holdninger som de heller som dritt utover TS.

Ja, sånn går det når hun godter seg over å gå bak ryggen på andre. Tror det for handler mer om å konkurrere med kona enn at hun egentlig er så glad i han. Hun har skrevet i mot han i en annen tråd her inne. Så hun vet godt hva hun gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på dette som dårlig fast food: Den som aldri har spist kvalitetsmat synes kanskje fast food er topp, men har du først fått smaken på skikkelig god mat så smaker det ikke noe særlig. Det virker som et ganske stusselig "forhold" dette her, og du virker ganske blåst i pappen. 

Og du virker ganske frekk og hatefull mot meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nina1975 skrev:

Hvorfor blokkerer du han ikke? Så alipper du å bli påminnet om han.

Fordi hun liker det, og fordi hun mangler noe vesentlig info om hva ekte kjærlighet er. Det Ts driver med handler ikke om kjærligheten men behov for bekreftelse.

Anonymkode: 449ce...026

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...