Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er tålig sikker på at han ikke holder på kollegaen sin, som han er sjef for. Blir det funnet ut mister han både kona, jobben og enkelte venner. Hvis han så skal holde på med noen blir det nok utenom jobben hans. Kollegaen er heller ikke til å stole på , så tviler sterk på at de holder på. 

Jeg tror ikke han holder på med flere. Dessuten er han en alle damer går for, men han er sjarmerende. Hvertfall for meg.  

Anonymkode: da354...2ca

Han er både utro mot kona si og flørter med sine underordnede som kan kunne fått sparken for. Kollegan er ikke til å stole på sier du, men hun er den sårbare her - som får seksuell oppmerksomhet fra en som styrer arbeidshverdagen hennes. Du er betatt av en man som liker å ta riskio og som kan såre mange mennesker. Det er lett å se bort fra det om han er sjarmerende og kanskje forklarer at din rival/hans underordnede er "ikke til å stole på" (i motsetning til deg antar jeg). Men dette er personlighetstrekk ved ham som du vil måtte forholde deg til hvis dere blir sammen. Kanskje tar du ikke det så tungt fordi du er litt sånn selv, som ikke tenker altfor mye på andres følelser?

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er tålig sikker på at han ikke holder på kollegaen sin, som han er sjef for. Blir det funnet ut mister han både kona, jobben og enkelte venner. Hvis han så skal holde på med noen blir det nok utenom jobben hans. Kollegaen er heller ikke til å stole på , så tviler sterk på at de holder på. 

Jeg tror ikke han holder på med flere. Dessuten er han en alle damer går for, men han er sjarmerende. Hvertfall for meg.  

Anonymkode: da354...2ca

Men så bra! Da har du jo noe å kaste bort resten av livet på å drømme om, mens den virkelige verden går deg hus forbi. TS, mest sannsynlig bare ler han av deg. Du er virkelig et naivt nek. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er tålig sikker på at han ikke holder på kollegaen sin, som han er sjef for. Blir det funnet ut mister han både kona, jobben og enkelte venner. Hvis han så skal holde på med noen blir det nok utenom jobben hans. Kollegaen er heller ikke til å stole på , så tviler sterk på at de holder på. 

Jeg tror ikke han holder på med flere. Dessuten er han en alle damer går for, men han er sjarmerende. Hvertfall for meg.  

Anonymkode: da354...2ca

😱. Kan ikke du lese med ettertanke det du skriver, du mater egoet til den mannen  at han tror han er en gudagave i stellet for en drittsekk. WakeUpCall!!

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som spiller en rolle er hvordan han er mot deg. Om han begynner å skjule deg, eller ar bruddet drar ut, vel da er han et rævholl, og du bør stikke veldig raskt. 

Om han er ryddig If tydelig på at han er forelsket i deg, og forlater kona, da kan du godt bli 💗

Anonymkode: de63e...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojo, som han har deg rundt lillefingeren. Du holdes på gress som bare det. Han er kun ute etter spenningen.

Du er litt av et rollemodell for barna dine. Tror du virkelig at han ikke flørter med andre? Du er så ufattelig naiv. Har du virkelig ikke lært av han andre gifte du var sammen med???

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det eneste som spiller en rolle er hvordan han er mot deg. Om han begynner å skjule deg, eller ar bruddet drar ut, vel da er han et rævholl, og du bør stikke veldig raskt. 

Om han er ryddig If tydelig på at han er forelsket i deg, og forlater kona, da kan du godt bli 💗

Anonymkode: de63e...dc2

Han sier han ikke har noen andre. Selvfølgelig surrer det i tankene mine at han sikkert har noen andre. Men da håper jeg han blir tatt med "hun" i senga. For å være helt ærlig! Hvor lenge kan han ha det sånn da? Må jo gå utover han til slutt, eller? 

For ei uke siden måtte han hive meg ut av snappen, men la meg til igjen dagen etter. Han var redd kona skulle se navnet mitt. Han sender meg kyss, sier han er glad i meg osv....

merkelig at jeg har falt så for han her. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Han sier han ikke har noen andre. Selvfølgelig surrer det i tankene mine at han sikkert har noen andre. Men da håper jeg han blir tatt med "hun" i senga. For å være helt ærlig! Hvor lenge kan han ha det sånn da? Må jo gå utover han til slutt, eller? 

For ei uke siden måtte han hive meg ut av snappen, men la meg til igjen dagen etter. Han var redd kona skulle se navnet mitt. Han sender meg kyss, sier han er glad i meg osv....

merkelig at jeg har falt så for han her. 

Anonymkode: da354...2ca

Du er vel mer forelsket i ideen om at dere har noe. Hvorfor har dere ikke truffet hverandre på et år? 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han sier han ikke har noen andre. Selvfølgelig surrer det i tankene mine at han sikkert har noen andre. Men da håper jeg han blir tatt med "hun" i senga. For å være helt ærlig! Hvor lenge kan han ha det sånn da? Må jo gå utover han til slutt, eller? 

For ei uke siden måtte han hive meg ut av snappen, men la meg til igjen dagen etter. Han var redd kona skulle se navnet mitt. Han sender meg kyss, sier han er glad i meg osv....

merkelig at jeg har falt så for han her. 

Anonymkode: da354...2ca

Du skjønner vel at han er redd for å miste kona si?😂 Tenke seg. Du vil faktisk ha han selv om han ligger rundt. Syns synd på barna dine som har en mor med såpass lite selvrespekt. Du duger til han finner en annen å rote med. Sånn type er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke vil han gå i fra kona

Han startet en fling med en annen når han har deg

Også evner du ikke å se....

Ts...du er ett tidsfordriv. Han velger alle andre, til og med nye mennesker FØR deg. Skjønner du virkelig ikke hvor stygt han begandler både deg å kona?

Nå må du snart snappe ut av det. Du kaster bort livet ditt på han her og du kommer til å ende opp grøftekjørt.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
merkelig at jeg har falt så for han her. 

Anonymkode: da354...2ca

Han gir deg nok akkurat nok til at du hele tida blir hekta nok på ham til at du blir. Du blir avhengig av ham som en gambler på en spilleautomat. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så ikke vil han gå i fra kona

Han startet en fling med en annen når han har deg

Også evner du ikke å se....

Ts...du er ett tidsfordriv. Han velger alle andre, til og med nye mennesker FØR deg. Skjønner du virkelig ikke hvor stygt han begandler både deg å kona?

Nå må du snart snappe ut av det. Du kaster bort livet ditt på han her og du kommer til å ende opp grøftekjørt.

Anonymkode: 12f49...b3a

Han innser det kanskje ikke FØR han mister meg da.... Jeg gir han god oppmerksomhet, kanskje han ser litt kona i meg. Han vet at han kan si alt til meg. Han vet at jeg bryr meg.. Kanskje han også vil få kjenne på det å ha det vondt da ... 😑

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han innser det kanskje ikke FØR han mister meg da.... Jeg gir han god oppmerksomhet, kanskje han ser litt kona i meg. Han vet at han kan si alt til meg. Han vet at jeg bryr meg.. Kanskje han også vil få kjenne på det å ha det vondt da ... 😑

Anonymkode: da354...2ca

Han bryr seg ikke om deg, kjære deg. Han bytter deg lett ut. Han har jo allerde gjort det. Men i motsetning til deg så var hun andre smart. Ellers hadde han fortsatt med henne. Du hadde vært glemt. 

Sånn helt ærlig. Du skal ikke snakke med noen? Du høres faktisk psykotisk ut. Du er besatt av han. Du ser kun det du vil se. Du tillegger han følelser for deg som han ikke har. Han driver sikkert å spaner på jenter når han er ute. Se om han kan erobre enda en, eller enda flere. Neste gang han finner en som er interessert i han også, så kutter han ut deg igjen. Han syns det er herlig med noe nytt. Men slapp av! Med en gang en annen dame dumper han, så kontakter han deg igjen. Du duger for spenningen skyld. Skulle kona gå i fra han så tror jeg han kommer til å hore rundt til den store gullmedaljen.  

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han sier han ikke har noen andre. Selvfølgelig surrer det i tankene mine at han sikkert har noen andre. Men da håper jeg han blir tatt med "hun" i senga. For å være helt ærlig! Hvor lenge kan han ha det sånn da? Må jo gå utover han til slutt, eller? 

For ei uke siden måtte han hive meg ut av snappen, men la meg til igjen dagen etter. Han var redd kona skulle se navnet mitt. Han sender meg kyss, sier han er glad i meg osv....

merkelig at jeg har falt så for han her. 

Anonymkode: da354...2ca

Han sier da selvsagt ikke noe til deg om han treffer andre i tillegg. Han sier nok like mye til deg som han gjør til kona si som damene han driver på med. 

Spørs om det var kona han var redd for at skulle se navnet ditt, det var kanskje heller den kollegaen eller ei anna dame. I og med at du ikke har truffet han på så pass lenge, så er det nok en veldig stor sannsynlighet for at han faktisk treffer ei eller flere andre i tillegg til kona si.

Han har lært seg hvordan man holder ei (gal) dame varm hvertfall, han skal ha for det. Han virker til å ha en spennende hverdag.

 

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han innser det kanskje ikke FØR han mister meg da.... Jeg gir han god oppmerksomhet, kanskje han ser litt kona i meg. Han vet at han kan si alt til meg. Han vet at jeg bryr meg.. Kanskje han også vil få kjenne på det å ha det vondt da ... 😑

Anonymkode: 

Spiller ingen rolle om du har gode kvaliteter. Mannen er ikke seriøs. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 1.43, AnonymBruker skrev:
 

Han sier da selvsagt ikke noe til deg om han treffer andre i tillegg. Han sier nok like mye til deg som han gjør til kona si som damene han driver på med. 

Spørs om det var kona han var redd for at skulle se navnet ditt, det var kanskje heller den kollegaen eller ei anna dame. I og med at du ikke har truffet han på så pass lenge, så er det nok en veldig stor sannsynlighet for at han faktisk treffer ei eller flere andre i tillegg til kona si.

Han har lært seg hvordan man holder ei (gal) dame varm hvertfall, han skal ha for det. Han virker til å ha en spennende hverdag.

 

Anonymkode: b040d...6c3

Han var hjemme da han slettet meg. Dessuten har han ingen knytning til noen andre enn kona si, så de har lite de skal kreve i forhold til å se det. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 21.22, AnonymBruker skrev:
 

Så ikke vil han gå i fra kona

Han startet en fling med en annen når han har deg

Også evner du ikke å se....

Ts...du er ett tidsfordriv. Han velger alle andre, til og med nye mennesker FØR deg. Skjønner du virkelig ikke hvor stygt han begandler både deg å kona?

Nå må du snart snappe ut av det. Du kaster bort livet ditt på han her og du kommer til å ende opp grøftekjørt.

Anonymkode: 12f49...b3a

slapp av folkens. Kanskje ts er masochist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han var hjemme da han slettet meg. Dessuten har han ingen knytning til noen andre enn kona si, så de har lite de skal kreve i forhold til å se det. 

Anonymkode: da354...2ca

Hva var det som gjorde at du plutselig tok ham inn i varmen igjen? Eller var det han som tok deg inn i varmen? 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva var det som gjorde at du plutselig tok ham inn i varmen igjen? Eller var det han som tok deg inn i varmen? 

Anonymkode: 2719c...614

Det var han. Han begynte å gi litt etter litt... 

Han kan gjerne si at "åå, nå vil jeg møte deg snart..." men for meg høres det ut som deg ligger mest i ordene - han gjør ikke noe med det. På en måte viser han en bestemt side av seg selv. Akkurag her virker det som at han prøver å unngå å være utro igjen. Han vil nok egentlig møte meg, men han sier det fort kan bli noe rot da. Samtidig vet jeg at det ikke skal så mye til heller for at vi hadde møtt hverandre igjen. Han hinter om det flere ganger. 

Var ute med mine venninner i helga, vi var over en tur til DK først. Og han fikk vel sendt 3 bilder av seg selv før jeg gikk ut på kvelden. Litt den.. 'husk på meg..'

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han var hjemme da han slettet meg. Dessuten har han ingen knytning til noen andre enn kona si, så de har lite de skal kreve i forhold til å se det. 

Anonymkode: da354...2ca

Kjære vene, hvordan vet du det, all den tid dere ikke treffes? 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...