Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi får bare se. Jeg tar dagene som de kommer, vi snapper litt og koser oss med det. Jeg vet at jeg betyr noe for han, har gitt uttrykk for det. Jeg er heller ikke helt gal etter han, jeg skulle fint klart meg foruten han på snap. Når jeg ikke vil det nok og på toppen av dette koser meg, så er det ingen grunn for legge deg dødt enda. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi får bare se. Jeg tar dagene som de kommer, vi snapper litt og koser oss med det. Jeg vet at jeg betyr noe for han, har gitt uttrykk for det. Jeg er heller ikke helt gal etter han, jeg skulle fint klart meg foruten han på snap. Når jeg ikke vil det nok og på toppen av dette koser meg, så er det ingen grunn for legge deg dødt enda. 

Anonymkode: da354...2ca

Jo det er en meget god grunn til å legge det død,  nemlig kona hans , som han innrømmer at han elsker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi får bare se. Jeg tar dagene som de kommer, vi snapper litt og koser oss med det. Jeg vet at jeg betyr noe for han, har gitt uttrykk for det. Jeg er heller ikke helt gal etter han, jeg skulle fint klart meg foruten han på snap. Når jeg ikke vil det nok og på toppen av dette koser meg, så er det ingen grunn for legge deg dødt enda. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, du betyr bekreftelse og avbrekk i daglige rutiner. 

Anonymkode: 098be...520

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, wintergirl skrev:
 

Jo det er en meget god grunn til å legge det død,  nemlig kona hans , som han innrømmer at han elsker.

Ser den. Det er jo nettopp det som er problemet, han er gift. 

Ikke for å legge noe skyld på henne, men hun må være ekstremt godtroende over han? Eller hva vet vi... har de et likegyldig ekteskap? 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ser den. Det er jo nettopp det som er problemet, han er gift. 

Ikke for å legge noe skyld på henne, men hun må være ekstremt godtroende over han? Eller hva vet vi... har de et likegyldig ekteskap? 

Anonymkode: da354...2ca

Det er jo nettopp det du gjør her, legger skyld på henne, fordi hun må være ekstremt godtroende.  Og da kan hun liksom bare ha det så godt?  Og det likegyldige ekteskapet finnes nok bare i din fantasi, det er ønsketenkning fra din side, har den tanken streifet deg? 

Og har du tenkt tanken "han må være en god løgner" noengang? 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ser den. Det er jo nettopp det som er problemet, han er gift. 

Ikke for å legge noe skyld på henne, men hun må være ekstremt godtroende over han? Eller hva vet vi... har de et likegyldig ekteskap? 

Anonymkode: da354...2ca

Hva er du da? Altfor godtroende, og du VET at han lyver for kona. Hva tror du han gjør mot deg?

Synes så synd på kona. Håper karma biter deg og gubbeshiten i ræva en dag, hardt!!!

Endret av wintergirl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som egentlig er mest provoserende i denne tråden er den litt «likegyldige» tonen din Ts, det er liksom ikke så farlig med barna hans og konen hans. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å være et medmenneske rett og slett, spesielt ikke for ei som er mor selv, og vet hvor sårbare barn er. Det er han som er ansvarlig i denne situasjonen, uten tvil, men samtidig så gjør du dette med helt åpne øyne, og liksom «koser» deg litt med situasjonen? Du er desverre ingen vinner i denne situasjonen.  Du sier at du blir så lett betatt..det blir vi vel alle? Forskjellen er om man lar seg rive med av følelsene sine, eller klarer å styre seg. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å styre seg? Attpåtil har du kjæreste selv? Det virker så lite ansvarlig rett og slett. Jeg reagerer aller mest på at du handler så veldig på impuls, og at han så godt tak på deg..du kommer til å angre på dette, og jeg er redd barna dine også vil få svi for din manglende impulskontroll. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All tiden han bruker på TS er borte fra familien.

All flørt og godord skulle kona fått. All den tiden skulle  barna ha trengt. 

Egoismens tid. Kvalmende. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, wintergirl skrev:
 

Hva er du da? Altfor godtroende, og du VET at han lyver for kona. Hva tror du han gjør mot deg?

Synes så synd på kona. Håper karma biter deg og gubbeshiten i ræva en dag, hardt!!!

Jeg har selv hatt en kjæreste som har bært utro mot meg...! 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har selv hatt en kjæreste som har bært utro mot meg...! 

Anonymkode: da354...2ca

Også? Hva har det med saken å gjøre? Du har ikke lært en dritt. Føler du for å erobre han? Prøver du å bevise noe her? Hvorfor har du kjæreste når du sikler på en gift mann? Du ødelegger mye for seg selv her, men du ser det ikke før det er for sent. Det kommer til å svi, big time. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 7.7.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

det er bare en ting å gjøre. KUTT KONTAKTEN.

Anonymkode: 40283...389

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

På 24.11.2018 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Er du like hekta enda, TS? Håper du har kommet deg ut av det. 

Anonymkode: b677d...385

Absolutt ikke, å deilig er det. Kjenner det er godt å ha sluppet all jaget rundt han. Alle tankene om hva han gjør osv. Jeg har imellomtiden førtet med andre menn, (single menn) og det hjelper. 

Når det er sagt, så snapper han omtrent daglig til meg, filmer ting han gjør, tar bilder og vil ha meg opp på kontoret hans. Det skjer jo ikke. Har ikke sett han på over ett år nå. Etter han har gitt et klarsignal om at han fortsatt er interessert, så holder han opp ei god stund igjen. Vanskelig å vite hva han vil. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke, å deilig er det. Kjenner det er godt å ha sluppet all jaget rundt han. Alle tankene om hva han gjør osv. Jeg har imellomtiden førtet med andre menn, (single menn) og det hjelper. 

Når det er sagt, så snapper han omtrent daglig til meg, filmer ting han gjør, tar bilder og vil ha meg opp på kontoret hans. Det skjer jo ikke. Har ikke sett han på over ett år nå. Etter han har gitt et klarsignal om at han fortsatt er interessert, så holder han opp ei god stund igjen. Vanskelig å vite hva han vil. 

Anonymkode: da354...2ca

Han har deg rundt lillefingeren. Hadde han virkelig vært glad i deg så hadde han fått fra kona si for lengst. Men du lar han holde på og han vet å bruke deg for alt du er verdt. Skaff deg selvrespekt og blokker mannen fra alt av SoMe. 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har deg rundt lillefingeren. Hadde han virkelig vært glad i deg så hadde han fått fra kona si for lengst. Men du lar han holde på og han vet å bruke deg for alt du er verdt. Skaff deg selvrespekt og blokker mannen fra alt av SoMe. 

Anonymkode: f9636...845

Hva bruker ha meg til når han ikke møter meg? Hadde jeg ikke betydd noen ting, hadde han han heller aldri brukt energi på meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker ha meg til når han ikke møter meg? Hadde jeg ikke betydd noen ting, hadde han han heller aldri brukt energi på meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Han bruker deg følelsesmessig. Du er mer enn dum nok til å bite på kroken gang på gang. At du i det hele tatt gidder å bruke tid på han i det hele tatt, skjønner mange av oss ikke. Og du prøver å overbevise deg selv om at du betyr så mye for en mann som ikke vil gå ifra dama si. Tror du at du skal erobre mannen til slutt eller? Er dette blitt et spill for deg? 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han bruker deg følelsesmessig. Du er mer enn dum nok til å bite på kroken gang på gang. At du i det hele tatt gidder å bruke tid på han i det hele tatt, skjønner mange av oss ikke. Og du prøver å overbevise deg selv om at du betyr så mye for en mann som ikke vil gå ifra dama si. Tror du at du skal erobre mannen til slutt eller? Er dette blitt et spill for deg? 

Anonymkode: f9636...845

Ingen spill. Kun en mann jeg har blitt litt glad i. Det er noe med han som gjør at jeg ikke vil glemme han helt. Jeg tror heller ikke han kommer til å forlate kona, men gjør han det ei gang, så er det ingenting som tilsier at det skal bli oss. Vi har bare blitt bedre og bedre kjent, å kjenner det er litt godt. Selv om det er slemt ovenfor kona. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen spill. Kun en mann jeg har blitt litt glad i. Det er noe med han som gjør at jeg ikke vil glemme han helt. Jeg tror heller ikke han kommer til å forlate kona, men gjør han det ei gang, så er det ingenting som tilsier at det skal bli oss. Vi har bare blitt bedre og bedre kjent, å kjenner det er litt godt. Selv om det er slemt ovenfor kona. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Så du trives med å være en bitch? Han bryr seg ikke om deg. Tviler på at du er glad i han også. Du liker å la deg bruke.  Går glipp av mange flotte menn på den måten. Men kanskje du ikke fortjener en slik flott mann heller. De finner seg skikkelige kvinner. 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kanskje du ikke fortjener en slik flott mann heller. De finner seg skikkelige kvinner. 

Så mye ræl en skal se tilsynelatende voksne mennesker lire av seg. ikke rart barn mobber hverandre i skolegården.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...