Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, padawan skrev:

Så mye ræl en skal se tilsynelatende voksne mennesker lire av seg. ikke rart barn mobber hverandre i skolegården.

Enig. Denne tråden er full av hets hele veien. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Denne tråden er full av hets hele veien. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Du får la vær å pule på gifte folk da vet du så skal du se at det gir seg.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Så mye ræl en skal se tilsynelatende voksne mennesker lire av seg. ikke rart barn mobber hverandre i skolegården.

Så du støtter ts? Du hadde satt 

Anonymkode: f9636...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du støtter ts? Du hadde satt 

Anonymkode: f9636...845

 satt pris på å date en kvinne som drev med opptatte menn selv? Ikke misbruk ordet mobbing. 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Denne tråden er full av hets hele veien. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Hva er du da? Mobbet blir du ikke. 

Anonymkode: f9636...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du støtter ts? Du hadde satt 

Anonymkode: f9636...845

Selv om jeg synes mange slenger unødvendig mye dritt mot TS I denne tråden så er jeg nødvendigvis ikke enig i hvordan hun gjør ting.

Slutt å gi meg meninger jeg ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, padawan skrev:

Selv om jeg synes mange slenger unødvendig mye dritt mot TS I denne tråden så er jeg nødvendigvis ikke enig i hvordan hun gjør ting.

Slutt å gi meg meninger jeg ikke har.

Greit det. Men da kan du slutte å dra mobbekortet og.

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit det. Men da kan du slutte å dra mobbekortet og.

Anonymkode: f9636...845

Hvem tror du at du er egentlig? Det kommer jeg ikke til å slutte med. Bare fordi man er såpass feig at man på død og liv poster som anonym bruker så betyr ikke det at man på død og liv skal kaste alt som heter folkeskikk ut av vinduet. Men på en annen side kan man kanskje ikke forvente mer av noen som ikke tør stå for det de mener(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, padawan skrev:

Hvem tror du at du er egentlig? Det kommer jeg ikke til å slutte med. Bare fordi man er såpass feig at man på død og liv poster som anonym bruker så betyr ikke det at man på død og liv skal kaste alt som heter folkeskikk ut av vinduet. Men på en annen side kan man kanskje ikke forvente mer av noen som ikke tør stå for det de mener(?)

Du er egentlig anonym selv, selv med brukernavn. 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er egentlig anonym selv, selv med brukernavn. 

Anonymkode: f9636...845

Man kan være anonym selv med brukernavn men hvis du titter på lenkene i signaturen min opphører langt på vei anonymiteten min. Det samme når jeg poster flere bilder i bildetråder på forumet.

Grunnen til at jeg reagerte litt lenger oppe er fordi mange tilsynelatende mister vanlig folkeskikk når de poster som AB. Hadde man snakket til en venn, kollega eller lignende slik mange skriver til AB ville man fått mange problemer med sine sosiale relasjoner. Det er greit nok at folk her inne sier eller gjør noe som man er uenig i eller ikke liker men man trenger ikke oppføre seg som en dritt av den grunn. Vær saklig når du poster og snakk skikkelig for deg. Oppfør deg som det skikkelige menneske som du (forhåpentlig) pleier å være til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, padawan skrev:

Man kan være anonym selv med brukernavn men hvis du titter på lenkene i signaturen min opphører langt på vei anonymiteten min. Det samme når jeg poster flere bilder i bildetråder på forumet.

Grunnen til at jeg reagerte litt lenger oppe er fordi mange tilsynelatende mister vanlig folkeskikk når de poster som AB. Hadde man snakket til en venn, kollega eller lignende slik mange skriver til AB ville man fått mange problemer med sine sosiale relasjoner. Det er greit nok at folk her inne sier eller gjør noe som man er uenig i eller ikke liker men man trenger ikke oppføre seg som en dritt av den grunn. Vær saklig når du poster og snakk skikkelig for deg. Oppfør deg som det skikkelige menneske som du (forhåpentlig) pleier å være til vanlig.

Jeg ville sagt det samme ansikt til ansikt med en kollega eller venn som skrøt av å ha kontakt med en gift mann jo

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt det samme ansikt til ansikt med en kollega eller venn som skrøt av å ha kontakt med en gift mann jo

Anonymkode: f9636...845

Og som jeg prøver å si er det veldig fint å si man er uenig eller ikke liker noe så lenge du holder deg konstruktiv og bruker normal folkeskikk når du sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, padawan skrev:

Man kan være anonym selv med brukernavn men hvis du titter på lenkene i signaturen min opphører langt på vei anonymiteten min. Det samme når jeg poster flere bilder i bildetråder på forumet.

Grunnen til at jeg reagerte litt lenger oppe er fordi mange tilsynelatende mister vanlig folkeskikk når de poster som AB. Hadde man snakket til en venn, kollega eller lignende slik mange skriver til AB ville man fått mange problemer med sine sosiale relasjoner. Det er greit nok at folk her inne sier eller gjør noe som man er uenig i eller ikke liker men man trenger ikke oppføre seg som en dritt av den grunn. Vær saklig når du poster og snakk skikkelig for deg. Oppfør deg som det skikkelige menneske som du (forhåpentlig) pleier å være til vanlig.

Også må du tåle at alle ikke har samme mening som deg. Det er hverken mobbing eller usaklig å bli oppgitt over en voksen dame som skryter av å drive med en som er gift. Samme hva du mener om meg. 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Også må du tåle at alle ikke har samme mening som deg.

Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener. Det bryr meg midt i ryggen hva du mener. Vær gjerne uenig hvis du føler for det men ikke oppfør deg som en dritt når du er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, padawan skrev:

 

Og som jeg prøver å si er det veldig fint å si man er uenig eller ikke liker noe så lenge du holder deg konstruktiv og bruker normal folkeskikk når du sier ifra.

Jeg sier det jeg mener. Ts er en syk dame, eller så er hun en meget fælt menneske. Får ikke støtte for den type oppførsel av normale oppegående folk. Det er ingen lek å holde på sånn med andre mennesker.

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan skrev:

Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener. Det bryr meg midt i ryggen hva du mener. Vær gjerne uenig hvis du føler for det men ikke oppfør deg som en dritt når du er uenig.

Rapporter da, hvis du syns det er så fælt.

Anonymkode: f9636...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sier det jeg mener. Ts er en syk dame, eller så er hun en meget fælt menneske. Får ikke støtte for den type oppførsel av normale oppegående folk. Det er ingen lek å holde på sånn med andre mennesker.

Anonymkode: f9636...845

Du skjønner fremdeles ingenting. Jeg gir deg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Ser den. Det er jo nettopp det som er problemet, han er gift. 

Ikke for å legge noe skyld på henne, men hun må være ekstremt godtroende over han? Eller hva vet vi... har de et likegyldig ekteskap? 

Anonymkode: da354...2ca

Dream on. I og med at han ønsker å forbli sammen med henne er de neppe likgyldige til hverandre. Hvis ekteskapet virkelig hadde haltet hadde hun nok vært mer mistenksom enn hun er også.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Denne tråden er full av hets hele veien. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Du kan "trøste"deg med at du sitter med de verste kortene😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Også må du tåle at alle ikke har samme mening som deg. Det er hverken mobbing eller usaklig å bli oppgitt over en voksen dame som skryter av å drive med en som er gift. Samme hva du mener om meg. 

Anonymkode: f9636...845

Skryter jeg? Mener du virkelig det? 

Her inne har nærmest fått drapstrusler, hvordan jeg kan klare å leve, osv. Er glad jeg forholder meg anonym og verken sier noe om han eller meg. Når det er sagt så hadde jeg aldri trodd denne tråden skulle fenge så mye som den har gjort. Så til dere negative folk; Denne tråden  har jo faktisk fenget dere også på et vis.  

Ts:) 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...