Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 29.10.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:
 

Kjære vene, hvordan vet du det, all den tid dere ikke treffes? 

Anonymkode: 80f63...e14

Jeg stoler på det han sier. Hvorfor lyve til meg når han ikke har noe å tape? 

Han er ikke pliktig til å forholde at "trofast mot meg? Selv om han viser en side der han ikke vil ha noen andre enn meg ....🤭

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.10.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:
 

Kjære vene, hvordan vet du det, all den tid dere ikke treffes? 

Anonymkode: 80f63...e14

Jeg stoler på det han sier. Hvorfor lyve til meg når han ikke har noe å tape? 

Han er ikke pliktig til å forholde at "trofast mot meg? Selv om han viser en side der han ikke vil ha noen andre enn meg ....🤭

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg stoler på det han sier. Hvorfor lyve til meg når han ikke har noe å tape? 

Han er ikke pliktig til å forholde at "trofast mot meg? Selv om han viser en side der han ikke vil ha noen andre enn meg ....🤭

Anonymkode: da354...2ca

Han er ikke pliktlig overfor deg i det hele tatt.  Han skylder deg ikke noe heller.

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Jeg stoler på det han sier. Hvorfor lyve til meg når han ikke har noe å tape? 

Han er ikke pliktig til å forholde at "trofast mot meg? Selv om han viser en side der han ikke vil ha noen andre enn meg ....🤭

Anonymkode: da354...2ca

Det han har å tape er at det blir dårlig stemning hvis han forteller sannheten. Så enkelt.

Anonymkode: 612c6...f50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det han har å tape er at det blir dårlig stemning hvis han forteller sannheten. Så enkelt.

Anonymkode: 612c6...f50

Da kan han bare ta igjen da, ødelegge for meg også. Har jo fått "kjæreste" i etterkant, så han vet han kan slå tilbake med samme mynt. 

Ja, jeg vet jeg er fæl som jeg holder på som dette. Livet er ikke basert på at alt skal gå etter boka, desverre. Jeg finner bare ikke ut av noen ting. Det hele er vanskelig, fordi jeg er betatt av denne ene mannen. 

Det viktige å få frem er at det er over ett år siden jeg har sett han. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Da kan han bare ta igjen da, ødelegge for meg også. Har jo fått "kjæreste" i etterkant, så han vet han kan slå tilbake med samme mynt. 

Ja, jeg vet jeg er fæl som jeg holder på som dette. Livet er ikke basert på at alt skal gå etter boka, desverre. Jeg finner bare ikke ut av noen ting. Det hele er vanskelig, fordi jeg er betatt av denne ene mannen. 

Det viktige å få frem er at det er over ett år siden jeg har sett han. 

Anonymkode: da354...2ca

Du er ikke fæl, du er bare veldig veldig dum. Om noen år kommer du til å se tilbake på denne tiden og ergre deg over at du kastet bort så stor del av livet ditt på denne drømmen.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Da kan han bare ta igjen da, ødelegge for meg også. Har jo fått "kjæreste" i etterkant, så han vet han kan slå tilbake med samme mynt. 

Ja, jeg vet jeg er fæl som jeg holder på som dette. Livet er ikke basert på at alt skal gå etter boka, desverre. Jeg finner bare ikke ut av noen ting. Det hele er vanskelig, fordi jeg er betatt av denne ene mannen. 

Det viktige å få frem er at det er over ett år siden jeg har sett han. 

Anonymkode: da354...2ca

Du har kjørt deg så fullstendig fast i denne mannen. Det er litt skummelt egentlig. 

Dere har ikke sett hverandre på ett år og enda så har du denne dragningen, du har funnet deg en annen mann, men får ikke til å føle for han som du gjør for denne gifte mannen. 

Dette er ikke han du ønsker, du har diktet deg opp denne mannen og hva dere kunne vært for hverandre. Han sender deg meldinger som gjør at det kiler i magen (eller andre steder på kroppen) og så er det masse huller der fordi det bare er via snap eller andre måter dere har kontakt, og de hullene tetter du igjen med fantasier. Og hjernen og fantasiene er mektige saker, så det kan bli vanskelig å få bukt med det. 

Den eneste måten jeg kan tenke meg at du blir kvitt avhengigheten på er å slette og blokkere og ikke ha noe mer kontakt. Dyrk heller den kontakten du har fått med han nye. 

Anonymkode: 098be...520

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sykelig, og hva i alle dager får du ut av dette? Og har du kjæreste også er du jo virkelig litt tett i pappen. Hva kan han slå tilbake med? 

Tenker du lever i en litt sykelig parallell verden.. Finn en som vil være med deg i all offentlighet og som faktisk bryr seg! 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han er ikke pliktlig overfor deg i det hele tatt.  Han skylder deg ikke noe heller.

Anonymkode: f9636...845

Er jo akkurat det jeg mener. :)

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du er ikke fæl, du er bare veldig veldig dum. Om noen år kommer du til å se tilbake på denne tiden og ergre deg over at du kastet bort så stor del av livet ditt på denne drømmen.

Anonymkode: d15fd...cf5

Alle som holder på med en fyr/dame som er gift, er dumme da? 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du er ikke fæl, du er bare veldig veldig dum. Om noen år kommer du til å se tilbake på denne tiden og ergre deg over at du kastet bort så stor del av livet ditt på denne drømmen.

Anonymkode: d15fd...cf5

Du, og du andre som skrev et lengre innlegg under her... Hva med meg som har det litt på samme måte, men med en ikke-gift mann? 
Pga stor avstand får vi ikke sett hverandre, og jeg sliter sånn med depresjoner og negative tanker om meg selv at jeg skyver vekk folk fra meg. Jeg turte ikke å ta steget med han, jeg var ikke klar og er det ikke enda. jeg går i terapi, har nylig begynt. 
Jeg så ingen grunn til å ta noe initiativ til å holde kontakten med han, men han tar kontakt av og til. Trodde det egentlig var over nå, for har ikke hørt fra han siden februar, men jeg hørte fra han for 2 uker siden..vi hadde bare en fin samtale der vi fortalte litt om planene vi hadde. Han flørtet i hvertfall ikke, så jeg tror ikke han prøver å holde meg varm, men han vet heller ikke hva jeg føler. 
Følelsene har kommet litt på avstand, men jeg har tydeligvis fått en "one that got away" , for han har blitt en veldig følelsesmessig reise for meg. Jeg trodde ikke at noe slik eksisterte. 
Jeg ser fremdeles inen grunn til å ta kontakt med han, for jeg er litt sånn "hvorfor nå når jeg ikke kontakter han hver dag?" . Avstanden er stor, og livene våre er vanskelige. Likevel, så har jeg så lyst vi skal få det til på en måte.
Jeg møter andre menn, men får ingen følelser for de. Men er jeg dum da? fordi jeg fikk følelser for en mann langt unna? Og fremdeles har litt kontakt med han? Ingen av oss er i forhold.

Anonymkode: aa443...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du, og du andre som skrev et lengre innlegg under her... Hva med meg som har det litt på samme måte, men med en ikke-gift mann? 
Pga stor avstand får vi ikke sett hverandre, og jeg sliter sånn med depresjoner og negative tanker om meg selv at jeg skyver vekk folk fra meg. Jeg turte ikke å ta steget med han, jeg var ikke klar og er det ikke enda. jeg går i terapi, har nylig begynt. 
Jeg så ingen grunn til å ta noe initiativ til å holde kontakten med han, men han tar kontakt av og til. Trodde det egentlig var over nå, for har ikke hørt fra han siden februar, men jeg hørte fra han for 2 uker siden..vi hadde bare en fin samtale der vi fortalte litt om planene vi hadde. Han flørtet i hvertfall ikke, så jeg tror ikke han prøver å holde meg varm, men han vet heller ikke hva jeg føler. 
Følelsene har kommet litt på avstand, men jeg har tydeligvis fått en "one that got away" , for han har blitt en veldig følelsesmessig reise for meg. Jeg trodde ikke at noe slik eksisterte. 
Jeg ser fremdeles inen grunn til å ta kontakt med han, for jeg er litt sånn "hvorfor nå når jeg ikke kontakter han hver dag?" . Avstanden er stor, og livene våre er vanskelige. Likevel, så har jeg så lyst vi skal få det til på en måte.
Jeg møter andre menn, men får ingen følelser for de. Men er jeg dum da? fordi jeg fikk følelser for en mann langt unna? Og fremdeles har litt kontakt med han? Ingen av oss er i forhold.

Anonymkode: aa443...dcb

Sammenligner du det å rote med en gift mann som i tillegg flørter med andre, med å like en som bare bor langt unna, men som er singel?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Er jo akkurat det jeg mener. :)

Anonymkode: da354...2ca

Hvordan føles det å prøve å holde den ene siden av senga varm for en mann som ikke eier respekt for deg? 

Anonymkode: f9636...845

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Alle som holder på med en fyr/dame som er gift, er dumme da? 

Anonymkode: da354...2ca

Ja. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du, og du andre som skrev et lengre innlegg under her... Hva med meg som har det litt på samme måte, men med en ikke-gift mann? 
Pga stor avstand får vi ikke sett hverandre, og jeg sliter sånn med depresjoner og negative tanker om meg selv at jeg skyver vekk folk fra meg. Jeg turte ikke å ta steget med han, jeg var ikke klar og er det ikke enda. jeg går i terapi, har nylig begynt. 
Jeg så ingen grunn til å ta noe initiativ til å holde kontakten med han, men han tar kontakt av og til. Trodde det egentlig var over nå, for har ikke hørt fra han siden februar, men jeg hørte fra han for 2 uker siden..vi hadde bare en fin samtale der vi fortalte litt om planene vi hadde. Han flørtet i hvertfall ikke, så jeg tror ikke han prøver å holde meg varm, men han vet heller ikke hva jeg føler. 
Følelsene har kommet litt på avstand, men jeg har tydeligvis fått en "one that got away" , for han har blitt en veldig følelsesmessig reise for meg. Jeg trodde ikke at noe slik eksisterte. 
Jeg ser fremdeles inen grunn til å ta kontakt med han, for jeg er litt sånn "hvorfor nå når jeg ikke kontakter han hver dag?" . Avstanden er stor, og livene våre er vanskelige. Likevel, så har jeg så lyst vi skal få det til på en måte.
Jeg møter andre menn, men får ingen følelser for de. Men er jeg dum da? fordi jeg fikk følelser for en mann langt unna? Og fremdeles har litt kontakt med han? Ingen av oss er i forhold.

Anonymkode: aa443...dcb

Lag egen tråd. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du, og du andre som skrev et lengre innlegg under her... Hva med meg som har det litt på samme måte, men med en ikke-gift mann? 
Pga stor avstand får vi ikke sett hverandre, og jeg sliter sånn med depresjoner og negative tanker om meg selv at jeg skyver vekk folk fra meg. Jeg turte ikke å ta steget med han, jeg var ikke klar og er det ikke enda. jeg går i terapi, har nylig begynt. 
Jeg så ingen grunn til å ta noe initiativ til å holde kontakten med han, men han tar kontakt av og til. Trodde det egentlig var over nå, for har ikke hørt fra han siden februar, men jeg hørte fra han for 2 uker siden..vi hadde bare en fin samtale der vi fortalte litt om planene vi hadde. Han flørtet i hvertfall ikke, så jeg tror ikke han prøver å holde meg varm, men han vet heller ikke hva jeg føler. 
Følelsene har kommet litt på avstand, men jeg har tydeligvis fått en "one that got away" , for han har blitt en veldig følelsesmessig reise for meg. Jeg trodde ikke at noe slik eksisterte. 
Jeg ser fremdeles inen grunn til å ta kontakt med han, for jeg er litt sånn "hvorfor nå når jeg ikke kontakter han hver dag?" . Avstanden er stor, og livene våre er vanskelige. Likevel, så har jeg så lyst vi skal få det til på en måte.
Jeg møter andre menn, men får ingen følelser for de. Men er jeg dum da? fordi jeg fikk følelser for en mann langt unna? Og fremdeles har litt kontakt med han? Ingen av oss er i forhold.

Anonymkode: aa443...dcb

Hvor jævla langt unna er han da? Japan? Australia? Månen? Verden er full av single som møtes, har avstandsforhold og gifter seg. Her er det jo du som ikke vil pga depresjon og annet. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi har sammen er ikke annet enn en flørt. Tror jeg! Det ligger litt spenning i det fra begges side. Jeg har jo tatt vel så mye initiativ som det han har gjort, kanskje litt mer. Vi vet begge to at dette ikke er greit, å jeg legger heller ikke skjul på at jeg er litt flørtete av meg. Alltid blitt fort betatt. Siden vi ikke har møtt hverandre på lenge, å fortsatt har så god kontakt, er jo nesten utrolig. 

Jeg er ikke ute etter å skal ha han som kjæreste. Men er nok litt mer følelsesmessig betatt av han, enn kanskje det han er. Akkurat nå liker jeg det vi har. Jeg har vært ærlig i denne tråden og jeg visste folk ville være fæle i kommentarene. 

Bare husk på at det ikke nødvendigvis er så unormalt å holde på som dette. I løpet av et liv er de fleste utro titt og utitt. Sier ikke det er greit, men så svak er det fort å bli når man først havner i en slik situasjon. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Alle som holder på med en fyr/dame som er gift, er dumme da? 

Anonymkode: da354...2ca

Uhm.. Ja! At det er ett spørsmål er for meg underlig. :klo:

Anonymkode: b677d...385

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det vi har sammen er ikke annet enn en flørt. Tror jeg! Det ligger litt spenning i det fra begges side. Jeg har jo tatt vel så mye initiativ som det han har gjort, kanskje litt mer. Vi vet begge to at dette ikke er greit, å jeg legger heller ikke skjul på at jeg er litt flørtete av meg. Alltid blitt fort betatt. Siden vi ikke har møtt hverandre på lenge, å fortsatt har så god kontakt, er jo nesten utrolig. 

Jeg er ikke ute etter å skal ha han som kjæreste. Men er nok litt mer følelsesmessig betatt av han, enn kanskje det han er. Akkurat nå liker jeg det vi har. Jeg har vært ærlig i denne tråden og jeg visste folk ville være fæle i kommentarene. 

Bare husk på at det ikke nødvendigvis er så unormalt å holde på som dette. I løpet av et liv er de fleste utro titt og utitt. Sier ikke det er greit, men så svak er det fort å bli når man først havner i en slik situasjon. 

Anonymkode: da354...2ca

Da antar jeg at du syns det er helt greit hvis du opplever at noen er utro mot deg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det vi har sammen er ikke annet enn en flørt. Tror jeg! Det ligger litt spenning i det fra begges side. Jeg har jo tatt vel så mye initiativ som det han har gjort, kanskje litt mer. Vi vet begge to at dette ikke er greit, å jeg legger heller ikke skjul på at jeg er litt flørtete av meg. Alltid blitt fort betatt. Siden vi ikke har møtt hverandre på lenge, å fortsatt har så god kontakt, er jo nesten utrolig. 

Jeg er ikke ute etter å skal ha han som kjæreste. Men er nok litt mer følelsesmessig betatt av han, enn kanskje det han er. Akkurat nå liker jeg det vi har. Jeg har vært ærlig i denne tråden og jeg visste folk ville være fæle i kommentarene. 

Bare husk på at det ikke nødvendigvis er så unormalt å holde på som dette. I løpet av et liv er de fleste utro titt og utitt. Sier ikke det er greit, men så svak er det fort å bli når man først havner i en slik situasjon. 

Anonymkode: da354...2ca

Det vi prøver å fortelle deg, TS, er at det er bare en taper i denne historien, og det er DEG. Det er ikke noe så himla spesielt eller utrolig å være "betatt" av noen, men det er ganske korka å bruke så mye tid og ikke minst følelsemessing energi på noe som aldri kommer til å bli noe av. Du bør tenke litt igjennom hvorfor du er så opptatt av å få en slags bekreftelse fra en fremmed (ja, for det er det han er) og heller vil leve i en drømmeverden enn i det virkelige livet. Hvorfor blir du så smigret av at en gift mann gidder å sende deg noen meldinger? Det koster ham jo ikke noe. Du skriver du liker det dere har. Dere har INGENTING. Du er bare litt krydder i hverdagen for ham. Våkn opp før det har gått enda et år. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det vi prøver å fortelle deg, TS, er at det er bare en taper i denne historien, og det er DEG. Det er ikke noe så himla spesielt eller utrolig å være "betatt" av noen, men det er ganske korka å bruke så mye tid og ikke minst følelsemessing energi på noe som aldri kommer til å bli noe av. Du bør tenke litt igjennom hvorfor du er så opptatt av å få en slags bekreftelse fra en fremmed (ja, for det er det han er) og heller vil leve i en drømmeverden enn i det virkelige livet. Hvorfor blir du så smigret av at en gift mann gidder å sende deg noen meldinger? Det koster ham jo ikke noe. Du skriver du liker det dere har. Dere har INGENTING. Du er bare litt krydder i hverdagen for ham. Våkn opp før det har gått enda et år. 

Anonymkode: d15fd...cf5

Så enig med deg!

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...