Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nina1975
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det blir jo ikke noe melk på han heller, han holder bare TS på "pinebenken" med meldinger om at "kanskje en dag, vi vet aldri hva som skjer". De har ikke møttes på ett år, så det har jo bare vært meldinger mellom dem. Ille nok, men ikke mye melk. 

Han vil bare ha en som vil ha han, som han kan drømme om, men jeg tror nok at han skjønner at det ikke blir noe mellom dem, han bare forer egoet sitt ved å holde kontakten vedlike med TS, tror jeg. 

Anonymkode: 098be...520

Ser nå at jeg leste litt for fort gjennom de siste sidene.. Takk! 

Fyren er jo tydeligvis avhengig av bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det blir jo ikke noe melk på han heller, han holder bare TS på "pinebenken" med meldinger om at "kanskje en dag, vi vet aldri hva som skjer". De har ikke møttes på ett år, så det har jo bare vært meldinger mellom dem. Ille nok, men ikke mye melk. 

Han vil bare ha en som vil ha han, som han kan drømme om, men jeg tror nok at han skjønner at det ikke blir noe mellom dem, han bare forer egoet sitt ved å holde kontakten vedlike med TS, tror jeg. 

Anonymkode: 098be...520

I en annen tråd om et emne som het dere elskerinner som fikk mannen, så svarte ts I denne tråden i den tråden også. Da var det faktisk fornuft i dama. Han hadde ikke hatt kontakt med henne på en stund og han elsket visst kona allikevel.  Hun trodde også han drev på med andre.  Plutselig så fikk hun fikk hun en mld av han en dag og hun ble solgt. Da var det på'n igjen. Ts er veldig besatt av forholdet mellom denne mannen og hans kone. Det er selvsagt elendig forhold og de skilles til slutt. Dette lever hun på. Tror nok at denne tråden  faktisk kan leve i maaaaaaange år til fremover. Ti år etter; En liten oppdatering folkens😉 Etter å ha hatt et opphold på to år så sendte han meg en mld og spurte hva jeg hadde på meg. Han ville se et bilde. Han syns jeg var så fiiiin 😃 Han lurte på om jeg skulle treffe noen andre.  Virker som han er sjalu og ikke vil jeg skal treffe andre menn, noe jeg ikke gjør fordi jeg bare venter på at elskeren min skal gå ifra kona. Tiden vil vise😀😀 Jeg skal ikke mase på han. Han kan ikke gå pga barna som nå går på universitetet"......... Jah!!!  Virker for meg som at ts er litt for tålmodig. Hun kaster bort alle sine år, men det er ikke synd på henne lenger. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør forsøke å bli kjent med noen virkelige mennesker, og ikke la deg selv bli dratt inn i noe som ikke er virkelig og i verste fall et spill der du bare blir brukt som underholdning og boost for hans ego, Han er jo ikke i nærheten av kjæresten din, han er bare en mann som har litt spenning i hverdagen der han sitter i sofaen sammen med sin trygge livsledsager og mor til sine barn. Et helt vanlig familieliv der han kommer i stemning ved hjelp av flørteleken med deg. Kanskje han til og med får et bedre sexliv med kona av å holde på som han gjør. Nå får han spenningen han trenger fra flørting med deg, og beholder samtidig stabilitet, trygghet og kjernefamilieliv med kona og barna. Jeg kan ikke tenke meg at han er fristet til å forlate det trygge fine hjemmet sitt og flytte sammen med deg og dine barn. Det blir for komplisert.

Dessverre hører du ikke på rådene du får, og kaster bort tiden din på en opptatt mann som liker å leke og flørte. Det er utrolig synd at han har sånn tak på deg, og at han ikke er fair nok til å slippe deg fri og gi deg mulighet til å få en mann som bare vil ha deg, og ingen andre.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har vært veldig av og på. Som jeg skrev i den andre tråden, så hadde jeg en periode der jeg fikk helt nok av han. Det var litt pga en diskusjon rundt ei damekollega av han, orket ikke tanken på at han flørtet med andre damer, mens han hadde meg og ikke minst kona hjemme. Han var også litt irritert og stille i den tiden, så hvorfor skulle jeg gidde å "mate" han da....

Nå er han ganske på igjen.. Kaller meg min beste lille venn. Litt vanskelig er det, men føler han har "noe" for meg. Selv er jeg jo blitt helt svak for han her...😑

 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg vet at jeg har vært veldig av og på. Som jeg skrev i den andre tråden, så hadde jeg en periode der jeg fikk helt nok av han. Det var litt pga en diskusjon rundt ei damekollega av han, orket ikke tanken på at han flørtet med andre damer, mens han hadde meg og ikke minst kona hjemme. Han var også litt irritert og stille i den tiden, så hvorfor skulle jeg gidde å "mate" han da....

Nå er han ganske på igjen.. Kaller meg min beste lille venn. Litt vanskelig er det, men føler han har "noe" for meg. Selv er jeg jo blitt helt svak for han her...😑

 

Anonymkode: da354...2ca

Kutt han 100 prosent, det går over. Vondt og vanskelig?ja! Men etterpå er det helt fantastisk. 

Anonymkode: 449ce...026

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg vet at jeg har vært veldig av og på. Som jeg skrev i den andre tråden, så hadde jeg en periode der jeg fikk helt nok av han. Det var litt pga en diskusjon rundt ei damekollega av han, orket ikke tanken på at han flørtet med andre damer, mens han hadde meg og ikke minst kona hjemme. Han var også litt irritert og stille i den tiden, så hvorfor skulle jeg gidde å "mate" han da....

Nå er han ganske på igjen.. Kaller meg min beste lille venn. Litt vanskelig er det, men føler han har "noe" for meg. Selv er jeg jo blitt helt svak for han her...😑

 

Anonymkode: da354...2ca

Så du synes han skulle ha nok med deg og kona? Da gidder du å "mate" ham?  Å, jøje meg. 

Hvordan i all verden går det an å bli så naiv og lettlurt?  Selvfølgelig smigrer han deg med søte små meldinger, han vet jo akkurat hvilke knapper han skal trykke på for å holde deg på gress. Og du gjør det så veldig enkelt for ham, noen søte ord og du er helt på igjen. Milde måne, skaff deg litt selvrespekt, kvinne! 

En dag vil du våkne opp (før eller senere) og bli rasende på deg selv fordi du kastet bort så mye tid på denne stakkarslige utgaven av en mann. Det er jeg 100 % sikker på!  Hvor mange år vil du kaste bort? Husk på at det er år du aldri får tilbake. 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er litt sånn som hun i When Harry met Sally som bare data en gift mann som aldri forlot kona, og alle sa det til henne, men hun hørte ikke. Ikke før hun møter en annen kar og glemte alt om han andre. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit en tråd fra 2017 og du hakke lært en dritt på et helt år? Move on og ikke vær en naiv tøs. 

Anonymkode: cea52...1e8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg vet at jeg har vært veldig av og på. Som jeg skrev i den andre tråden, så hadde jeg en periode der jeg fikk helt nok av han. Det var litt pga en diskusjon rundt ei damekollega av han, orket ikke tanken på at han flørtet med andre damer, mens han hadde meg og ikke minst kona hjemme. Han var også litt irritert og stille i den tiden, så hvorfor skulle jeg gidde å "mate" han da....

Nå er han ganske på igjen.. Kaller meg min beste lille venn. Litt vanskelig er det, men føler han har "noe" for meg. Selv er jeg jo blitt helt svak for han her...😑

 

Anonymkode: da354...2ca

Du får satse da. Men du for tåle at han kommer til å rote med andre damer også. En damekollega, kona og deg. Hvem blir den neste?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, wintergirl skrev:
 

Du får satse da. Men du for tåle at han kommer til å rote med andre damer også. En damekollega, kona og deg. Hvem blir den neste?

Det har nok vært flere "neste" allerede. Tror ikke en som er så lett utro venter lenge før han er i gang igjen. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det har nok vært flere "neste" allerede. Tror ikke en som er så lett utro venter lenge før han er i gang igjen. 

Anonymkode: 2719c...614

Det er sant, men ts tror nå at hun er noe helt spesiell for han. Stakkars kona hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg vet at jeg har vært veldig av og på. Som jeg skrev i den andre tråden, så hadde jeg en periode der jeg fikk helt nok av han. Det var litt pga en diskusjon rundt ei damekollega av han, orket ikke tanken på at han flørtet med andre damer, mens han hadde meg og ikke minst kona hjemme. Han var også litt irritert og stille i den tiden, så hvorfor skulle jeg gidde å "mate" han da....

Nå er han ganske på igjen.. Kaller meg min beste lille venn. Litt vanskelig er det, men føler han har "noe" for meg. Selv er jeg jo blitt helt svak for han her...😑

 

Anonymkode: da354...2ca

Han var nok litt stille den tiden fordi denne damekollegaen matet han ved siden av kona. Nå har sikkert damekollegaen tatt til fornuft og kuttet han ut, og da skal han ha bekreftelser fra deg igjen.

Har sammen med alle andre i denne tråden fra første stund sagt at nå får du begynne å tenke klart og komme deg videre. Men det er ikke noe vits å si lenger, du virker helt besatt og det utnytter denne utro drittsekken av en mann.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! 

Det finnes massevis av menn som er bedre enn han her. Gå videre, vær så snill!

Anonymkode: be6b6...6fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, wintergirl skrev:
 

Du får satse da. Men du for tåle at han kommer til å rote med andre damer også. En damekollega, kona og deg. Hvem blir den neste?

Jo fler man har av de man prater med, des høyere er jo sjansen for å bli busted. 

Det har ikke kommet frem at han har noe kontakt med kollegaen sin, men om de har, så er det vel begrenset hvor lenge hun vil holde på da. Ikke alle er like tålmodig som meg. 

Han sier han ikke har henne på Snap, kun meg og familie/venner. Jeg spør, å han svarer. Egentlig har jeg ingenting med å gjøre, men jeg bryr meg. Derfor. 

Hvorfor ha meg hvis han har ei ann ei å holde på med? Det finnes vel grenser hos han også. Man er ikke skapt til å holde på i årevis med flere på ei gang, pluss kona hjemme. 

Så hva kan skje han da? Plutselig finner hun det ut? Da blir det full fyr i bålet. 

 

 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva slags relasjon har du egentlig TS? Litt chatting i ny og ne? Er du fornøyd med det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jo fler man har av de man prater med, des høyere er jo sjansen for å bli busted. 

Det har ikke kommet frem at han har noe kontakt med kollegaen sin, men om de har, så er det vel begrenset hvor lenge hun vil holde på da. Ikke alle er like tålmodig som meg. 

Han sier han ikke har henne på Snap, kun meg og familie/venner. Jeg spør, å han svarer. Egentlig har jeg ingenting med å gjøre, men jeg bryr meg. Derfor. 

Hvorfor ha meg hvis han har ei ann ei å holde på med? Det finnes vel grenser hos han også. Man er ikke skapt til å holde på i årevis med flere på ei gang, pluss kona hjemme. 

Så hva kan skje han da? Plutselig finner hun det ut? Da blir det full fyr i bålet. 

 

 

Anonymkode: da354...2ca

Han kan holde på med så mange han kan han. Enkelte menn elsker f***e altfor mye.

Du er et grusomt menneske. "Hvis hun finner det ut, da blir det full fyr i bålet " Så du ønsker å være med på å skape et helvete for en familie du altså? Trodde seriøst du hadde forandret deg i den andre tråden,  men ser jo nå at du er noe ustabil. Han går ikke fra kona! Finner hun ut av det så er det ikke sikkert hun gjør deg slutt. Men hun kommer til å forlange at han kutter deg tvert. Han må sikkert vise frem tlf sin en periode også, for å bevise at han har kutter ut deg. Tro meg. Han velger ikke deg. Han har visst interesse for en annen dame på jobb. Hvis du er så elskverdig for han så hadde han ikke hatt interesse for andre damer. Grunn til at han var stille en stund er sikkert pga henne . Da var det enda ei ny ei han kunne holde på med.  Hun på jobben gjennomskuet han sikkert. Og da var det tilbake til deg. Du er jo besatt av han. Det vet han. Men han kommer til å finne enda en. Tro meg. Da er du lite interessant igjen. Men du tar han vel inn i varmen igjen du. 

Skulle kona gå ifra han , så vil han garantert bruke deg litt, men han vil uansett finne flere å holde på med. Noen av dem er smarte damer med selvrespekt i motsetning til deg. De vil kutte han ut.  Men du står der og nøyer deg med smuler til du blir helt knust. 

Skjerp deg! Skaff deg en time hos en psykolog.  Pleier aldri å anbefale psykolog til folk, men du trenger det. 

Endret av wintergirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

Jo fler man har av de man prater med, des høyere er jo sjansen for å bli busted. 

Det har ikke kommet frem at han har noe kontakt med kollegaen sin, men om de har, så er det vel begrenset hvor lenge hun vil holde på da. Ikke alle er like tålmodig som meg. 

Han sier han ikke har henne på Snap, kun meg og familie/venner. Jeg spør, å han svarer. Egentlig har jeg ingenting med å gjøre, men jeg bryr meg. Derfor. 

Hvorfor ha meg hvis han har ei ann ei å holde på med? Det finnes vel grenser hos han også. Man er ikke skapt til å holde på i årevis med flere på ei gang, pluss kona hjemme. 

Så hva kan skje han da? Plutselig finner hun det ut? Da blir det full fyr i bålet. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Han her er jo skapt for å holde på med mange på en gang i årevis. Det er jo det han gjør. Og koser seg sikkert stort med det. Hvorfor ha deg når han har ei anna? Ja, da kan man også si, hvorfor ha deg når han har kone? Det blir samme greia. Han er ikke lojal, han har ingen samvittighet når det gjelder forhold og det å være trofast. Han gjør det fordi han kan og fordi han liker det, det er svaret.

Hvis hun finner det ut så blir det vel slutt mellom dem. Så rykker du kanskje et lite hakk opp (eller ned, alt ettersom hvordan man ser det) på rangstigen, men han er fremdeles den samme mannen. Og du vil sannsynligvis alltid være en av flere. Så lenge han har draget, da.

Anonymkode: 612c6...f50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg vet at jeg har vært veldig av og på. Som jeg skrev i den andre tråden, så hadde jeg en periode der jeg fikk helt nok av han. Det var litt pga en diskusjon rundt ei damekollega av han, orket ikke tanken på at han flørtet med andre damer, mens han hadde meg og ikke minst kona hjemme. Han var også litt irritert og stille i den tiden, så hvorfor skulle jeg gidde å "mate" han da....

Nå er han ganske på igjen.. Kaller meg min beste lille venn. Litt vanskelig er det, men føler han har "noe" for meg. Selv er jeg jo blitt helt svak for han her...😑

 

Anonymkode: da354...2ca

Sin beste venn, som han ikke har tatt seg bryet med å møte. OK, dette er faktisk bare fryktelig trist. 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jo fler man har av de man prater med, des høyere er jo sjansen for å bli busted. 

Ikke nødvendigvis, han virker ganske dreven på å gå bak ryggen til kona, har antakelig lang trening i å skjule ting. 

Det har ikke kommet frem at han har noe kontakt med kollegaen sin, men om de har, så er det vel begrenset hvor lenge hun vil holde på da. Ikke alle er like tålmodig som meg. 

Du satser på at du "vinner" ved å være tålmodig? Må si han har gjort et varp på elskerinne-fronten når det gjelder deg, du krever jo absolutt ingenting annet enn små søte ord innimellom. Det er lenge siden jeg har sett eksempel på et så selvutslettende menneske som deg, der vinner du jaggu prisen. 

Han sier han ikke har henne på Snap, kun meg og familie/venner. Jeg spør, å han svarer. Egentlig har jeg ingenting med å gjøre, men jeg bryr meg. Derfor. 

Du tror på det han sier? Antakelig gjør kona hans også det, og han lyver henne huden full. Hvorfor skulle han ikke lyve deg huden full? 

Hvorfor ha meg hvis han har ei ann ei å holde på med? Fordi noen menn liker variasjon. Hvorfor ha deg når han har kona da? Hvorfor nøye seg med bare dere to, han går vel lei etter en stund. Så en kollega, så ei han møter tilfeldig ute sånn som han møtte deg. Kortere og lengre affærer, det er slik enkelte menn liker det, men de har alltid kona i bakhånd, dessuten er hun og barna familien, og derfor stiller kona i en særstilling mht. damene han har på si. 

Det finnes vel grenser hos han også. Man er ikke skapt til å holde på i årevis med flere på ei gang, pluss kona hjemme. 

Hvorfor ikke? Fordi du ikke ville gjort det? Du er ikke ham, så du aner ikke hvordan han tenker. Mange menn holder på med flere i årevis, det er slik de liker å ha det. Vi andre velger annerledes, men vi kan ikke bestemme at slik vi tenker slik vil alle tenke og handle. 

Så hva kan skje han da? Plutselig finner hun det ut? Da blir det full fyr i bålet. Jeg tror det er det du håper på, og så skal han komme til deg og dere lever lykkelig alle deres dager. Du sier du ikke vil si noe, du antar vel at du øker sjansene dine hos ham om han stoler på deg. 

I det store og hele antar du veldig mye, du tror og du håper og trøster deg med at kanskje en vakker dag...

Det mest sannsynlige scenarioet er at en vakker dag våkner du og ser tilbake på årene du har kastet bort. Eldre, og kanskje litt klokere. Håper det ikke tar så lang tid for din skyld, for årene går fort. 

 

Anonymkode: da354...2ca

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han her er jo skapt for å holde på med mange på en gang i årevis. Det er jo det han gjør. Og koser seg sikkert stort med det. Hvorfor ha deg når han har ei anna? Ja, da kan man også si, hvorfor ha deg når han har kone? Det blir samme greia. Han er ikke lojal, han har ingen samvittighet når det gjelder forhold og det å være trofast. Han gjør det fordi han kan og fordi han liker det, det er svaret.

Hvis hun finner det ut så blir det vel slutt mellom dem. Så rykker du kanskje et lite hakk opp (eller ned, alt ettersom hvordan man ser det) på rangstigen, men han er fremdeles den samme mannen. Og du vil sannsynligvis alltid være en av flere. Så lenge han har draget, da.

Anonymkode: 612c6...f50

Jeg er tålig sikker på at han ikke holder på kollegaen sin, som han er sjef for. Blir det funnet ut mister han både kona, jobben og enkelte venner. Hvis han så skal holde på med noen blir det nok utenom jobben hans. Kollegaen er heller ikke til å stole på , så tviler sterk på at de holder på. 

Jeg tror ikke han holder på med flere. Dessuten er han en alle damer går for, men han er sjarmerende. Hvertfall for meg.  

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...