Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun har nevnt noen ganger at de har ting på vent nå og ser an og bare har kontakt via snap. De har bare møtt hverandre 2-3 ganger, men det er mange uker siden nå. 

TS: hvis du vil komme over dette her men føler at du er for svak så anbefaler jeg deg å gjøre som Hulderen skrev over her; slett han fra snap og facebook og alle andre steder han kan kontakte deg. 

(Jeg har en følelse av at du ikke vil kutte kontakten, men jeg tror det vil være det beste for deg. Og nå tenker jeg ikke på at han er en idot mot familien sin og at du lar han få være det ved å ha kontakt, men jeg tenker på deg. Blås i denne mannen og bli fri fra hektet og så kan du feire jul fri)

Anonymkode: 929e4...271

Vet det, men det er så fryktelig vanskelig. Tro det eller ei, men d vil føles helt tomt. Vi har pratet hver eneste dag, sendt bilder og ledd masse. Han sender Snap av barna sine, viser meg hvor koselig han har det, frister meg med innekos/peiskos, lager middag og snapper det. Har tatt dette som at han vil jeg skal se hvor flink han er både med barna og kokkelering, det har aldri vært et minus for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et spm:

Hadde jeg hatt kjæreste da, å vi hadde holdt på som vi har gjort til nå. Ville det vært annerledes da i forhold til den vurderingen han har tatt med han vil avvente ting da? Hadde dere forstått mer hvorfor han ha et opphold med meg? Han ville jo sikkert at jeg også hadde tatt tak hjemme som jeg vil han skal gjøre hjemme. Mulig han hadde følt presset på at jeg hadde hatt kjæreste, å en slags sjalusi som jeg egentlig har nå.

Det er jo vondt å tenke på at han har familie-livet hjemme. Men for all del, my bad, meg som har tulla meg inn i dette. Så prøver ikke å ynke meg. Bare så det er sagt. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et spm:

Hadde jeg hatt kjæreste da, å vi hadde holdt på som vi har gjort til nå. Ville det vært annerledes da i forhold til den vurderingen han har tatt med han vil avvente ting da? Hadde dere forstått mer hvorfor han ha et opphold med meg? Han ville jo sikkert at jeg også hadde tatt tak hjemme som jeg vil han skal gjøre hjemme. Mulig han hadde følt presset på at jeg hadde hatt kjæreste, å en slags sjalusi som jeg egentlig har nå.

Det er jo vondt å tenke på at han har familie-livet hjemme. Men for all del, my bad, meg som har tulla meg inn i dette. Så prøver ikke å ynke meg. Bare så det er sagt. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg tror at om du hadde hatt kjæreste ville det vært midt i blinken for ham. Da hadde det for begge to kun vært et sidesprang, uten følelser for begge (så lenge det gikk). 

Det er ikke gitt at han ville presset på for at du skulle tatt tak hjemme, du tenker kun utifra hvordan du er, få inn i hodet ditt at andre mennesker tenker annerledes enn du om mange ting. 

Du skriver om og om igjen om at han må føle presset, må komme dithen at han må ta et valg. Det er slik det ville vært for deg om du var den gifte parten, men det er slett ikke slik for mange andre! En god del mennesker kan leve slik han gjør, ha en på si i perioder. De føler ikke noe indre krav om å avslutte noe som helst, for dem er det naturlig å leve slik. 

Det er en god grunn til at han vil ha deg for seg selv, nemlig muligheten for seksuelt overførbare sykdommer. Om han kommer hjem med noe slikt, så vil kona naturligvis forstå tegningen. Da er han avslørt, og det ønsker han ikke. Selvfølgelig vil han ikke si dette til deg, han godsnakker med deg og forklarer det med sjalusi. Akkurat det du vil høre. 

Selvføl

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet det, men det er så fryktelig vanskelig. Tro det eller ei, men d vil føles helt tomt. Vi har pratet hver eneste dag, sendt bilder og ledd masse. Han sender Snap av barna sine, viser meg hvor koselig han har det, frister meg med innekos/peiskos, lager middag og snapper det. Har tatt dette som at han vil jeg skal se hvor flink han er både med barna og kokkelering, det har aldri vært et minus for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lager god middag som han og familien skal kose seg med. Tenkt på hva han sier til kona si?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et spm:

Hadde jeg hatt kjæreste da, å vi hadde holdt på som vi har gjort til nå. Ville det vært annerledes da i forhold til den vurderingen han har tatt med han vil avvente ting da? Hadde dere forstått mer hvorfor han ha et opphold med meg? Han ville jo sikkert at jeg også hadde tatt tak hjemme som jeg vil han skal gjøre hjemme. Mulig han hadde følt presset på at jeg hadde hatt kjæreste, å en slags sjalusi som jeg egentlig har nå.

Det er jo vondt å tenke på at han har familie-livet hjemme. Men for all del, my bad, meg som har tulla meg inn i dette. Så prøver ikke å ynke meg. Bare så det er sagt. 

Anonymkode: da354...2ca

Det kunne du tenkt på da du bestemte deg for å leve ut spenningen med en gift tobarns pappa. Dette er som fortjent. Tenk på kona hans som dere bedrar. Dere to er det ikke noe synd på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen rett til og være sjalu! Dette er IKKE din mann, han har en kone og en etablert familie, selvfølgelig kaster han ikke bort det for en flørt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at om du hadde hatt kjæreste ville det vært midt i blinken for ham. Da hadde det for begge to kun vært et sidesprang, uten følelser for begge (så lenge det gikk). 

Det er ikke gitt at han ville presset på for at du skulle tatt tak hjemme, du tenker kun utifra hvordan du er, få inn i hodet ditt at andre mennesker tenker annerledes enn du om mange ting. 

Du skriver om og om igjen om at han må føle presset, må komme dithen at han må ta et valg. Det er slik det ville vært for deg om du var den gifte parten, men det er slett ikke slik for mange andre! En god del mennesker kan leve slik han gjør, ha en på si i perioder. De føler ikke noe indre krav om å avslutte noe som helst, for dem er det naturlig å leve slik. 

Det er en god grunn til at han vil ha deg for seg selv, nemlig muligheten for seksuelt overførbare sykdommer. Om han kommer hjem med noe slikt, så vil kona naturligvis forstå tegningen. Da er han avslørt, og det ønsker han ikke. Selvfølgelig vil han ikke si dette til deg, han godsnakker med deg og forklarer det med sjalusi. Akkurat det du vil høre. 

Selvføl

Anonymkode: 2719c...614

Det er rart, men han må jo stole omtrent 100% på meg da. Det i seg selv er egentlig ganske merkelig i og med at vi ble kjent i sommer. Det er jo "godt" han har tillit til meg da, som kunne gjort meg gravid om jeg hadde vært så korttenkt. (Heldigvis er jeg ikke for et ligg og gravid neste). Bare tenk den tilliten da! Også at jeg ikke sladrer til kona, bildebevis ol. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Breakeven skrev:

Du har ingen rett til og være sjalu! Dette er IKKE din mann, han har en kone og en etablert familie, selvfølgelig kaster han ikke bort det for en flørt.

Han har jo nærmest gjort det. Han har enda kontakt med meg. Det er fortsatt ikke greit. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart, men han må jo stole omtrent 100% på meg da. Det i seg selv er egentlig ganske merkelig i og med at vi ble kjent i sommer. Det er jo "godt" han har tillit til meg da, som kunne gjort meg gravid om jeg hadde vært så korttenkt. (Heldigvis er jeg ikke for et ligg og gravid neste). Bare tenk den tilliten da! Også at jeg ikke sladrer til kona, bildebevis ol. 

Anonymkode: da354...2ca

Du er forelsket i ham, tror du ikke han vet det? Dermed vet han at du er lojal, så lenge han holder deg med gode ord og et treff i ny og ne. At han ikke har følelser for deg (annet enn å være betatt) gir ham all makt i relasjonen dere har. Ser du ikke det?

Hm, og det eneste du leser ut av situasjonen er at han har tillit til deg? 

Du er vel etterhvert blitt klar over at du er den perfekte elskerinnen for en mann som ikke vil bryte ut av ekteskapet sitt?

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en god grunn til at han vil ha deg for seg selv, nemlig muligheten for seksuelt overførbare sykdommer. Om han kommer hjem med noe slikt, så vil kona naturligvis forstå tegningen. Da er han avslørt, og det ønsker han ikke. Selvfølgelig vil han ikke si dette til deg, han godsnakker med deg og forklarer det med sjalusi. Akkurat det du vil høre

Aaha, mulig derfor han ikke helt liker at jeg er på byen. Redd for at jeg finner meg åpen mann som kan gi meg seksuelle overførbare sykdommer som Gonoré, herpes osv.. 😅 Nei godt jeg ikke er der. Han er i hodet mitt hele tiden, å akkurat nå kunne jeg faktisk ikke fallt for en annen. :natti:

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er forelsket i ham, tror du ikke han vet det? Dermed vet han at du er lojal, så lenge han holder deg med gode ord og et treff i ny og ne. At han ikke har følelser for deg (annet enn å være betatt) gir ham all makt i relasjonen dere har. Ser du ikke det?

Hm, og det eneste du leser ut av situasjonen er at han har tillit til deg? 

Du er vel etterhvert blitt klar over at du er den perfekte elskerinnen for en mann som ikke vil bryte ut av ekteskapet sitt?

Anonymkode: 2719c...614

Du har nok rett. Jeg merker dette, men har hele tiden ventet på at han skal dra. Ja han er nok betatt, for hvem vil ha seg med ei dame 2 ganger på en kveld uten å syntes noe om henne. Det vi har gjort er helt krise, jeg er innforstått med det. Jeg er bare i overkant ærlig her i forumet. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet det, men det er så fryktelig vanskelig. Tro det eller ei, men d vil føles helt tomt. Vi har pratet hver eneste dag, sendt bilder og ledd masse. Han sender Snap av barna sine, viser meg hvor koselig han har det, frister meg med innekos/peiskos, lager middag og snapper det. Har tatt dette som at han vil jeg skal se hvor flink han er både med barna og kokkelering, det har aldri vært et minus for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Dette høres jo kjempetrist ut! Han viser deg hvor koselig han har det med familien sin, som du IKKE er en del av. Det er jo kona og ungene han koser seg med, så å sende snapper til deg som viser hvor godt de har det, det er jo bare slemt!

Han frister deg liksom med dette? Det tror jeg ikke. 

Han er sikkert flink med både barn og matlaging, men han sender deg faktisk bilder som viser hvor godt han har det der han er. Han vet nok veldig godt at det ikke vil fortsette om han forlater kona si. Da blir det bitter eks, og barn som må forholde seg til en helt annen hverdag.

Det høres ut som han trives veldig godt der han er!

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett. Jeg merker dette, men har hele tiden ventet på at han skal dra. Ja han er nok betatt, for hvem vil ha seg med ei dame 2 ganger på en kveld uten å syntes noe om henne. Det vi har gjort er helt krise, jeg er innforstått med det. Jeg er bare i overkant ærlig her i forumet. 

Anonymkode: da354...2ca

En som er kåt. Så enkelt. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet det, men det er så fryktelig vanskelig. Tro det eller ei, men d vil føles helt tomt. Vi har pratet hver eneste dag, sendt bilder og ledd masse. Han sender Snap av barna sine, viser meg hvor koselig han har det, frister meg med innekos/peiskos, lager middag og snapper det. Har tatt dette som at han vil jeg skal se hvor flink han er både med barna og kokkelering, det har aldri vært et minus for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

For en drittsekk! Gjøre sånt  mot familen sin. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som er kåt. Så enkelt. 

Anonymkode: 929e4...271

Og har noen som er tilgjengelig og enkel.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er han litt frem og tilbake der da, han sier den mannen som får meg er heldig. Om det er han selv så er han ekstremt heldig. Sier han. Hvorfor fore meg, gi meg forhåpninger hvis han ikke vil noen ting?! Jeg får meg ikke til å sende én eneste Snap til en jeg ikke bryr meg om. De kutter jeg tvert, enkelt og greit. Rart ikke han gjør det da. Han er med ifølge han den kjedelige kona. Rart jeg lurer på hvordan han egentlig tenker og vil? Veldig frem og tilbake?   

Anonymkode: da354...2ca

Han sier til deg her at det blir ikke han som får deg. Han vil ikke ha deg nok til det. Han forer deg ikke, det er du som ikke evner å se hva som skjer. Det er du selv som forer deg med håp ut fra hvordan du tolker alt i helt feil retning.

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg er bare i overkant ærlig her i forumet. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er veldig bra at du er ærlig. Enda bedre er det om du begynner å være snill mot deg selv, bli glad i deg selv, unn deg selv det beste. Denne mannen er alt annet, og det vet du innerst inne. 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.10.2017 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Men er ikke dette det typiske da? Legger ikke inn noe unnskyldning for det, men hvordan ender slike forhold tilslutt da? Kona finner ikke ut av noe og lever lykkelig uvitende? Eller vet hun det og tviholder på ekteskapet uansett? Det kan da umulig gå bra. Samme hva som skjer mellom meg og han. 

Anonymkode: da354...2ca

Det finnes et eget sted i helvete for kvinner som ikke hjelper hverandre -        Liza Marklund            Lotta Snickare            Monica Hellström            Randi Christina Krogsveen

Anonymkode: 54807...b28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet det, men det er så fryktelig vanskelig. Tro det eller ei, men d vil føles helt tomt. Vi har pratet hver eneste dag, sendt bilder og ledd masse. Han sender Snap av barna sine, viser meg hvor koselig han har det, frister meg med innekos/peiskos, lager middag og snapper det. Har tatt dette som at han vil jeg skal se hvor flink han er både med barna og kokkelering, det har aldri vært et minus for meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Og tenk at oppe i denne innekosen, peiskosen og middagen er også kona hans. Kanskje det er hun som til og med har laget middagen. At du vil deg selv så vondt som dette, det skjønner jeg ikke. 

Og denne mannen, ikke er han bare frekk nok til å gå bak ryggen på familien sin, han sender også bilder av privatlivet i hjemmet og barna dems. Det du skulle gjort var å sende disse bildene til kona hans og forklare hele situasjonen. Nå har jeg ikke ord lenger.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tutte skrev:

Og tenk at oppe i denne innekosen, peiskosen og middagen er også kona hans. Kanskje det er hun som til og med har laget middagen. At du vil deg selv så vondt som dette, det skjønner jeg ikke. 

Og denne mannen, ikke er han bare frekk nok til å gå bak ryggen på familien sin, han sender også bilder av privatlivet i hjemmet og barna dems. Det du skulle gjort var å sende disse bildene til kona hans og forklare hele situasjonen. Nå har jeg ikke ord lenger.

 

Jammen han er jo så flink med barna og kokkelering..han frister henne med peiskos og greier.  Og i hennes hodet er dette mannen med stor M. Herregud, psyke greier. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har nok truffet hverandre mer enn som så, opptil 10-12 ganger. Mye i edru tilstand, altså ikke på byen. Møtt han utenfor jobben hans på korte samtaler, byen og andre steder vi avtaler i forkant. 

Anonymkode: da354...2ca

10-12 ganger på 5 mnd?

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...