Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal svare deg for første gang på lenge, fordi nå kommer du argumenter jeg har skrevet og stiller meg spm. Vi er jo totalt helt ulike i toleransen til dette, men jeg forstår hva du mener. Tro meg, jeg blir forvirret selv nettopp fordi han er veldig i opp perioder med kona, å plutselig i ned- perioden igjen. Det virker som at når han er helt i bunn med henne så er trøsten god hos meg. Jeg er jo svak for han, jeg har blitt forelsket i denne mannen - til tross for at han er der han er. Jeg kunne stoppet dette for lenge siden, men det gjorde jeg ikke. Det er typisk det å være etterpåklok i slike situasjoner. 

Du spør om jeg godtar at han hadde vært det mot meg. Det er ikke sikkert det skjer?! Jeg vet jo at jeg ville fulgt godt med, men jeg mener at hvis han forlater kona eller hun forlater han, så var vel det meningen da? Selv de beste går jo fra hverandre. Jeg vet at alle forhold har perioder som er svært dårlige, men er det nok kjærlighet i forholdet, så vil det redde det meste. Er følelsene forsvunnet så er det lettere å få følelser et annet sted. Det er altså ingen fasitsvar på hvordan det vil gå med de to. Håper du har litt forståelse her også. Selvom du står hardt på at de alltid vil være med hverandre. Det rare er jo at du sier at han vil være med henne, men tror du hun har toleranse til alt hun da? 

Anonymkode: da354...2ca

Det at han kommer til deg når det går dårlig hjemme kjennes sikkert bra,men det er et dårlig tegn. Det tyder på at forholdet til henne er det primære, og at du er avledninga fra det forholdet. 

Ja, det trengs mye kjærlighet i et forhold, men også mange riktige handlinger som legger til rette for den kjærligheta. Og her gjør han mye feil, både i forhold til kona og til deg.

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.11.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Nei, men du velger om du skal gjøre noe med forelskelsen. Man må ikke leve ut forelskelsen. Man må ikke utforske "om det er noe der". Hvis du lar være å gjøre går det bare ut over deg selv. Nå sårer du mange.

Anonymkode: c8a33...d8c

Det er så mye lettere sagt enn gjort. Jeg føler denne mannen er spesiell, vi har noe spesielt sammen. Vi har jo hørt par som finner andre selv de er i et forhold. Den nye ble den perfekte å dele livet sammen med. Mange ganger kan man slite i et forhold, å spesielt han som kun har hatt henne, så er det nok litt skummelt å skal gå ifra. Det skjønner jeg. De har tross alt vært sammen i 10 år. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 14.46, Tutte skrev:

Det du skrev først her er nok veldig sant. Du skjønner tydeligvis innerst inne hva han holder på med selv. Han finner trøst hos deg når han har det dårlig med kona, han bruker deg til å løfte selvtilliten sin og berike livet sitt i dårlige perioder. Kaller du dette ekte følelser? Han bruker det fordi han vet du er svak for han, det merker han veldig godt. Og det at han ikke klarer å gå på grunn av barna er tullprat. Er mange som går fra hverandre med barn i bildet. Det er ingen hindring hvis man ikke ønsker eller klarer å være sammen lenger.

Hvis det er slik at det skulle bli et brudd mellom dem fordi kona ikke holder ut lenger og at hun velger å avslutte det, hvordan klarer du da å være sammen med denne mannen? Han har fortsatt ikke valgt deg hvis det er hun som går.

Jeg forstår hva du mener her. Jeg begynner å lure selv om det kun er ungene som holder igjen. Sier "kun" fordi jeg tror kona også har en innvirkning her. Men han er veldig på fortiden, egentlig vært det en god stund. Men jeg spør han ikke, men han har sagt at han har hatt følelser for meg. Han har hatt, men har ikke? :O Er dette en sleiping som ikke eier følelser som overhodet ikke tenker fremtid med meg? 

Hvorfor er han så innmari opptatt av meg da? Han gjør det ikke for å være dumsnill. Selv når de er på hytta sammen, så lurer han på om jeg er med andre menn, om hva jeg gjør osv.  

Jeg kunne nesten håper på at kona gikk ifra han, det kan være han da får vist hva han vil selv. Om du forstår? Det som undrer meg er det at han mener hun aldri vil kunne gå ifra han. Hun tviholder på kjærligheten. 'Sier han. Jeg lurer på om det kun er noe han sier til meg, eller er det slik han tenker. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Det trenger aldri inn hos deg, gjør det vel?  Du sitter og håper og håper, for det kan jo skje at han går?  Du sier at det er typisk å være etterpåklok, men hva med alle tydlige råd du har fått her i tråden fra dag 1 om å avslutte, du ville bare ikke høre. Så å trøste seg med at det er lett å være etterpåklok blir litt drøyt her, synes jeg. 

Men det er du som får lide for det, før eller siden. Det er kun du som ikke ser hva han holder på med, han holder deg kun på gress. Jeg tror også at han har vært utro før, han virker for "proff" til å være det for første gang. Han vet akkurat hva han skal si til deg for å holde deg varm nok til ikke å avslutte. Han gir deg noen smuler når han skjønner han må. 

Og at det er kun deg han snakker med? Hvordan i all verden kan du vite det? Er du synsk? Han lyver så det renner av ham til kona, og du tror han er ærlig mot deg? Det er så naivt at jeg knapt finner ord. 

Ord er billige, det er handling som viser virkeligheten. Og hva er hans handlinger? Jo, sex på si med deg. Så fasiten er ganske enkel om du åpner øynene. 

Anonymkode: 2719c...614

Jeg er ikke så naiv at jeg nekter på at han prater med andre. Men altså, det finnes vel ei grense? Det er vel nok å rote det til med éi her! Klarer folk dette så er dette så stressende at jeg tror pumpa kan ødelegges. I såfall, er det ikke lenge han klarer det.  

Jeg håper virkelig han blir singel om han han roter med flere. Når det er sagt så er jeg absolutt ikke sikker på han. Jeg mener at jeg skal se hvordan han er som en singel mann, der ville gått tid - veldig tid før jeg evt hadde blitt sikker. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å synes synd på deg jeg ts...hele kg ser det, men ikke du. Han bruker deg for spenning og lyver deg huden full. Du faller for elskerinnetalen. De løgnene han kommer med til deg er så vanlige å gi elskerinnen at det har fått ett eget navn liksom...Du nekter å høre på all fornuft og jeg begynner nesten å lure på om du har en diagnose og om det er årsaken til naiviteten din.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han så innmari opptatt av meg da? Han gjør det ikke for å være dumsnill. Selv når de er på hytta sammen, så lurer han på om jeg er med andre menn, om hva jeg gjør osv.  

Jeg kunne nesten håper på at kona gikk ifra han, det kan være han da får vist hva han vil selv. Om du forstår? Det som undrer meg er det at han mener hun aldri vil kunne gå ifra han. Hun tviholder på kjærligheten. 'Sier han. Jeg lurer på om det kun er noe han sier til meg, eller er det slik han tenker. 

Anonymkode: da354...2ca

Han er betatt av deg. Han vet at han har et tak på deg, men også at du kan finne på å bli betatt av andre menn, og forlate ham. Det vil han ikke.

Samtidig vil han ikke forlate kona, som er glad i ham og tar vare på ungene hans og som han er familie med. Det kan godt være at han føler seg "fanget" i forholdet til tider, men det er altså ikke nok til å forlate forholdet. 

Om kona går fra ham, får du en mann som ikke kan ta avgjørelser selv. Vil du ha det? Eller han blir singel og gjør som han vil (selv om han ikke nødvendigvis vet hva det skal være)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å synes synd på deg jeg ts...hele kg ser det, men ikke du. Han bruker deg for spenning og lyver deg huden full. Du faller for elskerinnetalen. De løgnene han kommer med til deg er så vanlige å gi elskerinnen at det har fått ett eget navn liksom...Du nekter å høre på all fornuft og jeg begynner nesten å lure på om du har en diagnose og om det er årsaken til naiviteten din.

Anonymkode: 12f49...b3a

"Men hans løgner er så spesielle. Ingen ville løyet sånn hvis det ikke var noe mer? Han må bare få tiden sin, han har tross alt barn. Han sliter hjemme. Han snappet meg meg i går kveld, mens kona satt på andre siden av sofaen.  Det er meg han lengter etter. Ellers så ville han ikke snappet med meg. Kameratene vet om meg, så han bryr seg ikke om kona finner det ut. Men det er opp til henne om det skal bli slutt. Håper hun går ifra han, for det er akkurat det han ønsker. Han blir sjalu på andre menn jeg flørter med. Han spør ofte om jeg har møtt andre menn,så det er MEG, meg han vil ha. Alle i dag er utro og der er mange som møter kjærligheten på den måten.  Det er så fantastisk.  Meg og han ri ned i solnedgangen  sammen.  En mann ødela sin familie for min skyld. Jeg føler meg så heldig. Og masse masse masse masse mer tull og tøys."

Ja, ts har en eller annen diagnose. Hun har fått høre masse fra damer som har vært i hennes sko og som har hørt akkurat de samme frasene, men alikevel så påstår ts at det er noe helt annet med denne mannen.  De har bestemt seg for å være sterk og bryte ut, men ts tror hun har møtt den store kjærligheten til en løgnaktig og feig mann som kun serverer drittsnakk. Får se hvordan det går den dagen de blir oppdaget og han får et ultimatum.

Endret av wintergirl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
14 minutter siden, wintergirl skrev:

"Men hans løgner er så spesielle. Ingen ville løyet sånn hvis det ikke var noe mer? Han må bare få tiden sin, han har tross alt barn. Han sliter hjemme. Han snappet meg meg i går kveld, mens kona satt på andre siden av sofaen.  Det er meg han lengter etter. Ellers så ville han ikke snappet med meg. Kameratene vet om meg, så han bryr seg ikke om kona finner det ut. Men det er opp til henne om det skal bli slutt. Håper hun går ifra han, for det er akkurat det han ønsker. Han blir sjalu på andre menn jeg flørter med. Han spør ofte om jeg har møtt andre menn,så det er MEG, meg han vil ha. Alle i dag er utro og der er mange som møter kjærligheten på den måten.  Det er så fantastisk.  Meg og han ri ned i solnedgangen  sammen.  En mann ødela sin familie for min skyld. Jeg føler meg så heldig. Og masse masse masse masse mer tull og tøys."

Ja, ts har en eller annen diagnose. Hun har fått høre masse fra damer som har vært i hennes sko og som har hørt akkurat de samme frasene, men alikevel så påstår ts at det er noe helt annet med denne mannen.  De har bestemt seg for å være sterk og bryte ut, men ts tror hun har møtt den store kjærligheten til en løgnaktig og feig mann som kun serverer drittsnakk. Får se hvordan det går den dagen de blir oppdaget og han får et ultimatum.

😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når møtte du han sist?

Anonymkode: 82cd2...543

litt over 2 uker siden. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sirah skrev:

Ærlig talt, holder du på med dette enda?

Spør du meg eller andre som er ivrig i diskusjonen? Jeg har fått alt av svar og litt til😅 blitt i overkant en heftig diskusjon tilslutt. Hvis du ikke vil følge med så hopp over😉

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Han er betatt av deg. Han vet at han har et tak på deg, men også at du kan finne på å bli betatt av andre menn, og forlate ham. Det vil han ikke.

Samtidig vil han ikke forlate kona, som er glad i ham og tar vare på ungene hans og som han er familie med. Det kan godt være at han føler seg "fanget" i forholdet til tider, men det er altså ikke nok til å forlate forholdet. 

Om kona går fra ham, får du en mann som ikke kan ta avgjørelser selv. Vil du ha det? Eller han blir singel og gjør som han vil (selv om han ikke nødvendigvis vet hva det skal være)

Jeg tror han skal oppleve mer krise i ekteskapet enn dette for at han drar. Tror allikavel sjansen er høy for at han vil falle for fristelsen flere ganger, om det er med meg eller andre, aner ikke. Det er klart han har følelser her også. Problemet hans er at kona er litt 'kjip' og litt vanskelig for å ha det gøy, spesielt når anledninger byr seg, har han sagt. De er nok litt forskjellige der. Tiden viser hva som skjer, jeg vet at ting skal gå litt naturlig for seg, så ser vi hvordan det ender. Hvis han er min sjelevenn, vil dette kanskje merkes mer og mer. (: 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, wintergirl skrev:

"Men hans løgner er så spesielle. Ingen ville løyet sånn hvis det ikke var noe mer? Han må bare få tiden sin, han har tross alt barn. Han sliter hjemme. Han snappet meg meg i går kveld, mens kona satt på andre siden av sofaen.  Det er meg han lengter etter. Ellers så ville han ikke snappet med meg. Kameratene vet om meg, så han bryr seg ikke om kona finner det ut. Men det er opp til henne om det skal bli slutt. Håper hun går ifra han, for det er akkurat det han ønsker. Han blir sjalu på andre menn jeg flørter med. Han spør ofte om jeg har møtt andre menn,så det er MEG, meg han vil ha. Alle i dag er utro og der er mange som møter kjærligheten på den måten.  Det er så fantastisk.  Meg og han ri ned i solnedgangen  sammen.  En mann ødela sin familie for min skyld. Jeg føler meg så heldig. Og masse masse masse masse mer tull og tøys."

Ja, ts har en eller annen diagnose. Hun har fått høre masse fra damer som har vært i hennes sko og som har hørt akkurat de samme frasene, men alikevel så påstår ts at det er noe helt annet med denne mannen.  De har bestemt seg for å være sterk og bryte ut, men ts tror hun har møtt den store kjærligheten til en løgnaktig og feig mann som kun serverer drittsnakk. Får se hvordan det går den dagen de blir oppdaget og han får et ultimatum.

Da lurer jeg på hvorfor du ikke tar det til deg når det går andre vei? Du har selv sett at ikke alle mener det du mener. Jeg sier igjen at ingen vet hva som skjer. Slutt å pelm på med forskjellige diagnoser og slike ting, herliland. Skulle tro du har en slags traume rundt dette her. Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å synes synd på deg jeg ts...hele kg ser det, men ikke du. Han bruker deg for spenning og lyver deg huden full. Du faller for elskerinnetalen. De løgnene han kommer med til deg er så vanlige å gi elskerinnen at det har fått ett eget navn liksom...Du nekter å høre på all fornuft og jeg begynner nesten å lure på om du har en diagnose og om det er årsaken til naiviteten din.

Anonymkode: 12f49...b3a

Så alle som flørter med gift mann/kone har en diagnose altså. Du vet ikke hvor "naive" andre er. Det er jo dette som kalles utroskap for hans del, å jeg vet hva jeg holder på med. Ja, jeg flørter med en gift mann. Altså slutt å diagnoser folk over nett, det sier mye mer om deg. Akkurat der er jeg sikker på meg selv, uten å begrunne det over her. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg på hvorfor du ikke tar det til deg når det går andre vei? Du har selv sett at ikke alle mener det du mener. Jeg sier igjen at ingen vet hva som skjer. Slutt å pelm på med forskjellige diagnoser og slike ting, herliland. Skulle tro du har en slags traume rundt dette her. Ts

Anonymkode: da354...2ca

Så får du slutte å kalle andre bitre eller at man har traume, bare fordi man reagere med forakt overfor dine handlinger. Det går ikke en annen vei. Det er bare du som tror det. Han forlater ikke kona for din skyld. Hvis du er så skråsikker, så får du sette ultimatum da vet du. Kreve at det blir slutt på å gå bak konas rygg. 

Og ja, utroskap er jævlig skal jeg si deg. Har du blitt bedratt noen gang? Isåfall,håper jeg du blir det. Kanskje, kanskje, bare kanskje, du forstår hva du selv har vært med på og hvor forkastelig det er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han mannen er er dårlig menneske, ts er ett dårlig menneske. Sånn sett passer dem jo godt sammen..

Og midt mellom alt dette, sitter barna... For noen forbilder de har :(

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle som flørter med gift mann/kone har en diagnose altså. Du vet ikke hvor "naive" andre er. Det er jo dette som kalles utroskap for hans del, å jeg vet hva jeg holder på med. Ja, jeg flørter med en gift mann. Altså slutt å diagnoser folk over nett, det sier mye mer om deg. Akkurat der er jeg sikker på meg selv, uten å begrunne det over her. 

Anonymkode: da354...2ca

Kan begynne å lure, når du valgte å fortsette etter at du fikk vite at han er gift. Det er noe med kvinner og menn som holder på sånn med god samvittighet, og det er ikke positivt.  Du trenger tydeligvis et skikkelig slag i tryne for å våkne opp. Tenk om kona skulle gå ifra han og han blir sammen med deg, så begynner han å tekste henne og savne tilbake.  Han blir desperat og prøver seg masse på henne, bak din rygg. For dette er langt vanligere enn du tror. Veldig vanlig. Skjer med så utrolig mange som har gått fra hverandre på den måten.  Hvordan hadde du likt det da? 

Eller, dere blir oppdaget. Kona stiller et ultimatum og han velger henne og kutter deg tvert. Kanskje de begge søker hjelp og gjør alt for å redde forholdet sitt. De til og med kanskje får det bedre enn noen gang.  Det også skjer mange par. Vil du gledet deg på deres vegne da, for å ham funnet kjærligheten på nytt i sammen? 

Eller hun krever skillsmisse. Han sa han ville være singel hvis det skjedde. Kanskje han da utforsker markedet og puler rundt med forskjellige damer.  Kanskje han har deg litt på si, men han vil "leve livet " nå som han endelig kan. 

Vi andre ser en mann som er sånn. Du tror på alt han sier og kaller i tillegg kona hans for naiv. For alt du vet kan det hende han har gjort sånt før. Menn og kvinner som holder på sånn er flinke til å lyve og manipulere. De nekter plent,men mye av det er løgn. Han lyver for sin kone gjennom mange år. Et menneske han har levd med i tykt og tynt, kjøpt hus sammen, giftet seg, fått barn med. Hun er mor til hans barn og han lyver rått til henne. Hvorfor tror de at du er så jævla spesiell? 

Endret av wintergirl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet hans er at kona er litt 'kjip' og litt vanskelig for å ha det gøy, spesielt når anledninger byr seg, har han sagt. De er nok litt forskjellige der. 

Anonymkode: da354...2ca

Problemet hans er vel at han jobber veldig mye hjemmefra og at når han har fri, vil han heller gå på byen med gutta enn å være hjemme med henne og ungene. Det blir ditt liv også - å vente hjemme mens han er på byen. Hvis han virkelig hadde ment at han ville at kona skulle ha det mer gøy, hadde han vært hjemme med ungene og gjort ekstra husarbeid og tatt seg av logistikk mens hun kunne gå og slå ut håret med venninner, trene, gå på spa etc. Men det er hyggelig med noen som fikser alt på hjemmebane og så kan man attpåtil klage over at de ikke er 20 år og superklar for fest den ene gangen i året farmor stiller som barnevakt. 

Han har jo ikke sagt at noe blir annerledes med deg. Han har ikke engang sagt det blir dere to, sånn at hvis han engang velger deg, blir det på hans premisser siden du skal være glad for at han i det hele tatt velger deg.

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spør du meg eller andre som er ivrig i diskusjonen? Jeg har fått alt av svar og litt til😅 blitt i overkant en heftig diskusjon tilslutt. Hvis du ikke vil følge med så hopp over😉

Anonymkode: da354...2ca

Om du er TS så er det deg jeg spør ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...