Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så enig. Syntes wintergirl har vært på fra starten. Det er helt greit å ha meninger, men å bruke hat ord som hun gjør er jo nesten blitt skremmende. Hun rakker meg  virkelig ned. Igjen, er veldig glad jeg er anonym her😊

Anonymkode: da354...2ca

Nåja, du har vel fisket etter sympati og historier med lykkelig slutt i hele tråden. Det er veldig få som synes det er ok det du holder på med, har du virkelig ikke lagt merke til det?

Og det er vel ikke noe du skryter av og er stolt av i dagliglivet heller?  Det å være en gift manns elskerinne gir deg ikke plusspoeng hos noen, det er min oppriktige mening. 

Han kjekke karen du holder på med, om han var singel og skulle valgt mellom to damer, den ene hadde vært elskerinnen til en gift mann og den andre ikke. Hvem tror du ærlig talt han hadde valgt?  Og de fleste menn hadde valgt?

Finn deg en singel mann så du slipper å ha dårlig samvittighet og leve et hemmelig liv. Det vil slite deg ut til slutt. Da vil du også kunne se deg selv og andre i øynene og gå med rak rygg gjennom resten av livet. Det er mitt oppriktige råd til deg. 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å lure på om du og den gifte mannen chatter med hverandre og lite annet. Ok, du har etter det du skriver hatt sex på en fest og en gang etterpå, men hva etter det? Det rimer dårlig at mannen sier han vil være fri og singel etter en eventuell skillsmisse, hvis han er sammen med og "trofast" mot deg mens han er gift. Det er noe som er rart her.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 15.15, AnonymBruker skrev:

De fleste av oss går faktisk ikke i strupen på TS, og alle er vel enige om at det er mannen som er drittsekken her. Det er imidlertid TS som har opprettet tråden og ber om råd,  og det flere av oss har vært opptatt av er at TS ikke skal kaste bort tiden - og ikke minst verdigheten sin - på denne gifte tobarnsfaren. For de aller fleste med litt selvrespekt så går det nemlig hardt utover psyken å måtte lyve og snike og kun treffe "kjæresten" i dypeste hemmelighet, selv om man ikke er utro selv. TS virker dessverre - om ikke akkurat forstyrret - så ihvertfall som en svært enkel sjel, det merker man både på ordforrådet og evnen til resonnering. Hun lever dessuten i en fantasiverden hvis hun i fullt alvor tror at denne player-mannen som stort sett er borte fra sin kone hver helg, plutselig skal forlate kona og etablere seg på nytt sammen med TS og deres tilsammen FEM veldig små barn. Så vi har vel heller prøvd å si: "Våkn opp litt da, jente" enn å fordømme henne.

Det virker som om ingenting av dette glir inn eller gjør noe inntrykk på TS, så hun får vel bare fortsette å drømme da. Jeg håper for din egen del at du ikke kaster bort altfor mange år av livet på dette, TS!

Anonymkode: d15fd...cf5

Dette oppsummerte det ganske bra! 

Anonymkode: 2b619...6c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nåja, du har vel fisket etter sympati og historier med lykkelig slutt i hele tråden. Det er veldig få som synes det er ok det du holder på med, har du virkelig ikke lagt merke til det?

Og det er vel ikke noe du skryter av og er stolt av i dagliglivet heller?  Det å være en gift manns elskerinne gir deg ikke plusspoeng hos noen, det er min oppriktige mening. 

Han kjekke karen du holder på med, om han var singel og skulle valgt mellom to damer, den ene hadde vært elskerinnen til en gift mann og den andre ikke. Hvem tror du ærlig talt han hadde valgt?  Og de fleste menn hadde valgt?

Finn deg en singel mann så du slipper å ha dårlig samvittighet og leve et hemmelig liv. Det vil slite deg ut til slutt. Da vil du også kunne se deg selv og andre i øynene og gå med rak rygg gjennom resten av livet. Det er mitt oppriktige råd til deg. 

 

Anonymkode: 2719c...614

Hvorfor skal det være forskjell på mannen å kvinnen der? Jeg kunne blitt sammen med han til tross for at han er gift nå og utro. Tar foe gitt at han er det med neste kjæreste. Hvorfor kunne ikke han da ha blitt sammen med meg selvom jeg har visst at han er gift. Skjønner problemet som ligger der. 

Oppstår det forelskelse/kjærlighet mellom 2 personer så er det rart hvor mye man glemmer av fortiden. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være forskjell på mannen å kvinnen der? Jeg kunne blitt sammen med han til tross for at han er gift nå og utro. Tar foe gitt at han er det med neste kjæreste. Hvorfor kunne ikke han da ha blitt sammen med meg selvom jeg har visst at han er gift. Skjønner problemet som ligger der. 

Oppstår det forelskelse/kjærlighet mellom 2 personer så er det rart hvor mye man glemmer av fortiden. 

Anonymkode: da354...2ca

Skjønner ikke problemet, skulle det stå. Gikk fort i svingene her. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 15.15, wintergirl skrev:

Les alt du har skrevet,fra første side til nå. Du var ikke betatt første dag,  men du valgte å være med å bedra et annet menneske og du rettferdiggjør det hele veien. Du nekter å innse at alt bare er et lek og håper han skal forlate kona for deg. Flere her har fortalt deg det de ser, Men du fortsetter. Du leter etter feil på kona hans istedet. Selv om man er betatt er det mulig å tenke.

Jeg leter da ikke feil på kona. Jeg kjenner henne ikke, har kun sagt hva han har sagt om henne. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leter da ikke feil på kona. Jeg kjenner henne ikke, har kun sagt hva han har sagt om henne. 

Anonymkode: da354...2ca

Jo, det gjør du. Du har spekulert mye om henne. Du har til og med sagt at hun er naiv. Noe du ikke vet en dritt om. 

Og han har ingenting han skulle sagt om henne. Er det noen som er full av dritt her så må vel det være dere to. Kona er uskyldig her. 

Kan du svare på et spørsmål? Du "støtter" utroskap i tråden,men hadde du vært like positiv til det hvis det var du som ble bedratt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være forskjell på mannen å kvinnen der? Tror ikke det er forskjell på menn og kvinner, en person som er utro tror jeg ikke vil ha en mann/kvinne som er sammen med noen som er gift. De har oftest forskjellig krav til moral hos sin partner og seg selv. De tillater seg selv mer, men vil ikke ta sjansen på en slik partner. Selv om de selv har vært utro vil de ikke ha en partner som er med på utroskap. 

 

Jeg kunne blitt sammen med han til tross for at han er gift nå og utro. Tar foe gitt at han er det med neste kjæreste. Tar du det for gitt at han er utro mot neste kjæreste? Eller misforstår jeg?

Hvorfor kunne ikke han da ha blitt sammen med meg selvom jeg har visst at han er gift. Han vil sikre seg selv, han vil helst satse på en person med høy moral så han ikke utsetter seg selv for å bli bedratt. Det er hyklersk, men vi mennesker er rare slik, vi stiller ofte høyere krav til andre enn vi gjør til oss selv.

Skjønner problemet som ligger der. 

Oppstår det forelskelse/kjærlighet mellom 2 personer så er det rart hvor mye man glemmer av fortiden. Jo, men problemet med dere to er at det slett ikke virker som det har oppstått noe som helst kjærlighet. Du er nok forelsket, men han virker kun betatt. Det er lite å bygge en fremtid på, og det vet han nok veldig godt. Det er nok også grunnen til at du ikke tør stille krav, hadde du visst at han hadde sterke følelser for deg så ville du lettere gått til det skritt å forlange at han velger. Nå gjør du ikke det, så dine handlinger viser klart at du vet dette. Selv om du forteller deg selv og oss andre noe annet. Du vil bare ikke tro det du innerst inne vet. 

Finn deg en singel mann og glem denne, han er ingen god og stabil mann uansett. Du vet han lyver til sin kone, vil du virkelig ha en løgner? Hvordan kan du stole på noe han sier? 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leter da ikke feil på kona. Jeg kjenner henne ikke, har kun sagt hva han har sagt om henne. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, du tror på alt han forteller om henne. Du går også langt i å rettferdiggjøre at hun blir bedratt ved å spekulere i at hun kanskje er uoppmerksom, naiv eller ikke ivaretar ham, eller kanskje er utro selv. Folk som er langvarig utro eller har andre hemmeligheter, kan bli ganske utspekulerte i forhold til å skjule dette. Du vet ikke hvilke metoder han bruker for å berolige henne hvis hun har fått mistanke til noe muffens. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, wintergirl skrev:

Jo, det gjør du. Du har spekulert mye om henne. Du har til og med sagt at hun er naiv. Noe du ikke vet en dritt om. 

Og han har ingenting han skulle sagt om henne. Er det noen som er full av dritt her så må vel det være dere to. Kona er uskyldig her. 

Kan du svare på et spørsmål? Du "støtter" utroskap i tråden,men hadde du vært like positiv til det hvis det var du som ble bedratt?

Stakkars kona som blir utsatt for alt dette :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Winza skrev:

Stakkars kona som blir utsatt for alt dette :( 

Helt enig. Alle kan falle og gjøre dumme ting, men det et mulig å legge seg flat og innrømme at man er en stor dritt istedet for å finne på unnskyldninger for det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, wintergirl skrev:

Helt enig. Alle kan falle og gjøre dumme ting, men det et mulig å legge seg flat og innrømme at man er en stor dritt istedet for å finne på unnskyldninger for det. 

Jeg tror ikke jeg kunne tilgitt utroskap noengang, da har jo personen gjort det en gang så da vet man at personen er i stand til å være utro og at det likesågodt kan hende igjen /:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, wintergirl skrev:

Jo, det gjør du. Du har spekulert mye om henne. Du har til og med sagt at hun er naiv. Noe du ikke vet en dritt om. 

Og han har ingenting han skulle sagt om henne. Er det noen som er full av dritt her så må vel det være dere to. Kona er uskyldig her. 

Kan du svare på et spørsmål? Du "støtter" utroskap i tråden,men hadde du vært like positiv til det hvis det var du som ble bedratt?

Støtter ikke folk som er utro. Jeg mener at man kan være fullstendig oppegående selvom man er utro og innleder seg med en gift person. Jeg ville selfølgelig ikke likt å bli bedratt. Jeg ville hivt han på dør om jeg hadde en mann som var utro. Jeg lurer på hvor lenge det ekteskapet vil holde til de som holder på slik, når han allerede har vært utro. Da er sjansen stor for at det skjer enda ei gang og mer fare for å bli oppdaget. Jeg sier ikke at det er riktig av meg å holde på som jeg gjør, tvert imot. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Winza skrev:

Jeg tror ikke jeg kunne tilgitt utroskap noengang, da har jo personen gjort det en gang så da vet man at personen er i stand til å være utro og at det likesågodt kan hende igjen /:

Så uansett om han vil fortsette livet med kona nå så lever forholdet de sitt farlig. Det vil nå jeg si. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du en dag får smake på din egen medisin. At du kan gjøre dette er for meg helt sykt. Har inntrykket av at du har lav selvtillit og ikke har noe respekt for deg selv. Kvinner som deg Ts ser jeg ned på! 

Anonymkode: 7608b...b35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å lure på om du og den gifte mannen chatter med hverandre og lite annet. Ok, du har etter det du skriver hatt sex på en fest og en gang etterpå, men hva etter det? Det rimer dårlig at mannen sier han vil være fri og singel etter en eventuell skillsmisse, hvis han er sammen med og "trofast" mot deg mens han er gift. Det er noe som er rart her.

Anonymkode: 49310...540

TS, dette lurer jeg også på. Hvor ofte møter du denne mannen egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støtter ikke folk som er utro. Jeg mener at man kan være fullstendig oppegående selvom man er utro og innleder seg med en gift person. Jeg ville selfølgelig ikke likt å bli bedratt. Jeg ville hivt han på dør om jeg hadde en mann som var utro. Jeg lurer på hvor lenge det ekteskapet vil holde til de som holder på slik, når han allerede har vært utro. Da er sjansen stor for at det skjer enda ei gang og mer fare for å bli oppdaget. Jeg sier ikke at det er riktig av meg å holde på som jeg gjør, tvert imot. 

Anonymkode: da354...2ca

Men du klarer ikke la vær fordi du er som mange kvinner.. Blir slave for dine følelser. 

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Støtter ikke folk som er utro. Jeg mener at man kan være fullstendig oppegående selvom man er utro og innleder seg med en gift person. Jeg ville selfølgelig ikke likt å bli bedratt. Jeg ville hivt han på dør om jeg hadde en mann som var utro. Jeg lurer på hvor lenge det ekteskapet vil holde til de som holder på slik, når han allerede har vært utro. Da er sjansen stor for at det skjer enda ei gang og mer fare for å bli oppdaget. Jeg sier ikke at det er riktig av meg å holde på som jeg gjør, tvert imot. 

Anonymkode: da354...2ca

Sjansen for at det skjer igjen ja. Da er sjansen for at han ville vært utro mot deg også ganske stor da. Hvorfor vil du at ekteskapet deres skal ryke da og du ta han som kjæreste? Hvorfor tror du han vil være mer tro mot deg? Hadde det ikke vært bedre hvis kona og han faktisk vil ordne opp i sine problemer og jobbe med forholdet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så uansett om han vil fortsette livet med kona nå så lever forholdet de sitt farlig. Det vil nå jeg si. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er ditt ønske ja. Tror deres forhold ville et enda mer utsatt. For alt du vet så kan det hende han velger å gi alt for kona si istedet og faktisk tar seg kraftig i sammen. Noe han neppe ville gjort for deg. Han ønsker ikke forhold med deg, bare være singel som han selv sier. Sier mye om hva han tenker om deres framtid. Ingenting !

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener du å bli skjelt ut som elskerinne eller har dere ikke kommet helt dit? Hvis dere ikke har et utroskapsforhold som innebærer sex og hemmelige treff jevnlig, er det ikke så rart at kona der hjemme ikke oppdager noe, og du er ikke fullt så ille som mange her tror.

Anonymkode: 49310...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...