Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du....du er dumpet. Han har veid deg og kona mot hverandre, og du tapte. Sånn er livet. Det er sånn forhold ender. Den ene parten ombestemmer seg eller har bare lekt med den andre.

Igrunn litt synd. Du og han hadde fortjent hverandre så kunne kona funnet seg noe bedre enn den taperen.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2017 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Du....du er dumpet. Han har veid deg og kona mot hverandre, og du tapte. Sånn er livet. Det er sånn forhold ender. Den ene parten ombestemmer seg eller har bare lekt med den andre.

Igrunn litt synd. Du og han hadde fortjent hverandre så kunne kona funnet seg noe bedre enn den taperen.

Anonymkode: 12f49...b3a

Dumpet? Må nesten le litt av noen av kommentarene her. For det første så er jeg ikke dumpet. Det har aldri vært noe mellom oss, siden han har vært der han er. For det andre, så snapper vi som dagene er lange. Han liker meg fortsatt . Vi har god kontakt fortsatt. At dette er å være trofast igjen mot sin kone er det ikke. Jeg trives med å høre ifra han, samme gjør han. Han å jeg har litt planer litt frem i tid, å i mellomtiden vet vi ingenting om. Det som  skjer, det skjer. 

Noe jeg stusser over er hvor firkantet folk kan være med å ikke tro at menn også kan få følelser en annen plass enn for kona hjemme. Jeg unner ikke folk å miste ekteskapet/forholdet, men det skjer jo. Hvorfor skal vi damer bare få følelsene der? Hva skjedde med Ari og Martha for eks? Det er nok av historier som ender i brudd, desverre. Men på en annen side er det kanskje like greit? Man vil jo leve lykkelig og finne sin sjelevenn. Ikke alltid man finner den med den gifte personen. 

Ts. :)

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med i denne tråden, men ikke kommentert før nå. Rota det til? Du hadde ikke rota det til i utgangspunktet for du visste ikke at han var gift, NÅ har du rota det til. Og jeg håper karma biter det langt oppi rumpa en dag. Du er dessverre altfor naiv til og se at du blir holdt på gress så denne gifte mannen skal ha noen og pule på, og du er nok ikke den eneste. Håper du tester deg for kjønnssykdommer for her har han nok vært rundt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet? Må nesten le litt av noen av kommentarene her. For det første så er jeg ikke dumpet. Det har aldri vært noe mellom oss, siden han har vært der han er. For det andre, så snapper vi som dagene er lange. Han liker meg fortsatt . Vi har god kontakt fortsatt. At dette er å være trofast igjen mot sin kone er det ikke. Jeg trives med å høre ifra han, samme gjør han. Han å jeg har litt planer litt frem i tid, å i mellomtiden vet vi ingenting om. Det som  skjer, det skjer. 

Noe jeg stusser over er hvor firkantet folk kan være med å ikke tro at menn også kan få følelser en annen plass enn for kona hjemme. Jeg unner ikke folk å miste ekteskapet/forholdet, men det skjer jo. Hvorfor skal vi damer bare få følelsene der? Hva skjedde med Ari og Martha for eks? Det er nok av historier som ender i brudd, desverre. Men på en annen side er det kanskje like greit? Man vil jo leve lykkelig og finne sin sjelevenn. Ikke alltid man finner den med den gifte personen. 

Ts. :)

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor skal ikke menn få ha følelser? Hvor har vi sagt noe annet? Men det dere holder på med har ingenting med ekte følelser å gjøre. Ren og skjær egoisme fra begge to. Unner ingen kone å miste sin mann? Vel,du kommer helt sikkert til å miste han på samme måte. Men det unner du de eventuelt kommende par?

Å bli forelsket i andre en kona /mannen er mulig, men her er det viktig å ikke gi etter for føelsene, Men jobbe med det man har. Skal man gi etter hver gang man liker noen litt ekstra så bør man holde seg singel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet? Må nesten le litt av noen av kommentarene her. For det første så er jeg ikke dumpet. Det har aldri vært noe mellom oss, siden han har vært der han er. For det andre, så snapper vi som dagene er lange. Han liker meg fortsatt . Vi har god kontakt fortsatt. At dette er å være trofast igjen mot sin kone er det ikke. Jeg trives med å høre ifra han, samme gjør han. Han å jeg har litt planer litt frem i tid, å i mellomtiden vet vi ingenting om. Det som  skjer, det skjer. 

Noe jeg stusser over er hvor firkantet folk kan være med å ikke tro at menn også kan få følelser en annen plass enn for kona hjemme. Jeg unner ikke folk å miste ekteskapet/forholdet, men det skjer jo. Hvorfor skal vi damer bare få følelsene der? Hva skjedde med Ari og Martha for eks? Det er nok av historier som ender i brudd, desverre. Men på en annen side er det kanskje like greit? Man vil jo leve lykkelig og finne sin sjelevenn. Ikke alltid man finner den med den gifte personen. 

Ts. :)

Anonymkode: da354...2ca

Nei, du bare lager en flere måneder gammel tråd fordi de ikke er noe mellom dere og det som skjer det skjer....

Det er ingen som benekter at menn kan få følelser for andre, vi bare kommenterer at mange av dem som har dype følelser også viser det i handling, og går fra forholdet de er i. Men det er jo ikke nødvendig, når han kan beholde kona som før og du er glad som ei lerke av bare litt snap.

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

TS: menn og kvinner tenker og føler på helt ulike måter. Nå spinner du bare historier for deg selv, for å innbille deg selv at han går og dagdrømmer om deg. Han tenker neppe på deg. Du er tidsfordriv, en (u)vane han har lagt til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet? Må nesten le litt av noen av kommentarene her. For det første så er jeg ikke dumpet. Det har aldri vært noe mellom oss, siden han har vært der han er. For det andre, så snapper vi som dagene er lange. Han liker meg fortsatt . Vi har god kontakt fortsatt. At dette er å være trofast igjen mot sin kone er det ikke. Jeg trives med å høre ifra han, samme gjør han. Han å jeg har litt planer litt frem i tid, å i mellomtiden vet vi ingenting om. Det som  skjer, det skjer. 

Noe jeg stusser over er hvor firkantet folk kan være med å ikke tro at menn også kan få følelser en annen plass enn for kona hjemme. Jeg unner ikke folk å miste ekteskapet/forholdet, men det skjer jo. Hvorfor skal vi damer bare få følelsene der? Hva skjedde med Ari og Martha for eks? Det er nok av historier som ender i brudd, desverre. Men på en annen side er det kanskje like greit? Man vil jo leve lykkelig og finne sin sjelevenn. Ikke alltid man finner den med den gifte personen. 

Ts. :)

Anonymkode: da354...2ca

Menn kan absolutt få følelser, ingen som har sagt noe annet. Mange forhold som ender i brudd også som alle vet.

Der er bare en ting du ikke ser klart her, og det er at denne mannen har ikke de ekte følelsene for deg. Beklager. DA HADDE HAN FORLATT KONA OG BLITT SAMMEN MED DEG. Så enkel er faktisk menneskehjernen. Alle forklaringer han kommer med for og ikke gjøre det er tullprat fra ende til annen. Når skal du se dette?

Du setter livet ditt på vent for en egoistisk, utro mann som vil ha i både pose og sekk. En mann som til og med prøver å skape mer avstand fra deg. Nå har det snart gått 5 mnd og han tar jo skritt tilbake når det gjelder dere og ikke framover. Ser du det ikke selv at denne mannen ikke har planer om å forlate det han har? Skjønner ikke at det går an å bli så fullstendig blind.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være frekk i munnen for det? Nå er jeg i den situasjonen jeg er i, det har IKKE vært lett å være meg de siste mnd. Jeg vet han er gift fortsatt, å jeg vet ikke om dette holder, det tror jeg ikke. Som det ser ut nå så har han mange mørke stunder hjemme med kona, det fortalte han meg igår. Når det går så opp og ned hele tiden, vil det slite på hjemme. Når det er sagt så jobber han enormt mye. 

Han savner meg og vil være med meg. Han skriver om han får meg, er han heldig. Jeg MERKER at han har følelser for meg (kanskje ikke sterke nok), men han viser noe. Det er kun meg som snakker med han å jeg best akkurat der. Lett for dere å si at han kommer til å forbli hos henne. Han er der mye nå pga barna. Det er ikke alltid lett å finne måten å gå ifra på det man har hjemme. Men at han er glad i kona si er jeg helt sikker på. Jeg unner ikke kona dette hvis noen tror det?! Vet dere hva, jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme i en slik situasjon. Det gjorde jeg, jeg ble for svak for han. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VALGTE selv denne situasjonen når du fikk vite at han var gift. Ikke lett og være deg du liksom. Ikke prøv å fremstå som en helgen ved og si du ikke unner kona dette. DU SETTER KONA I DENNE SITUASJONEN.

Selvinnsikt er en fin bil......

Anonymkode: 713d2...be8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ord, noe annet er handling. Du vet ingenting om hans situasjon hjemme. Du forholder deg bare til hans ord. For alt du vet kan alt det være løgn. I det ene øyeblikket har han det mørkt hjemme, så har han det ikke så verst alikavel, så har han det mørkt igjen. Også spør han om du er klar for å ta i mot flere barn, også sier han at han ønsker å være singel HVIS han skiller seg, han sier også at det ER OPP TIL KONA om hva som skjer. For meg høres det ut som han holder deg på gress. 

Hvorfor er du så besatt av at han skal gå ifra kona og ødelegge det han har hjemme? Hvorfor kunne du ikke kutte han ut allerde da du fant ut at han var gift? Du er trebarnsmor og snart 30 år. Hvor NAIV er der mulig å bli, og tro at det var kjærlighet ved første blikk da du så han på byen første gang?

Hva faen feiler det deg? Du hadde et valgt et fra begynnelsen,men valgte å bli med på å bedra et annet menneske, hans kone og ja, barna også. Du VIL ødelegge for dem. Det er det du vil.  Alt for at ditt underliv skal bli tilfredsstilt.  Mye lå på deg første gang og du valgte å fortsette. Du kunne hatt vett og sagt nei, jeg puler ikke opptatte menn. Neida,du bare tenkte at dette er en mann som har valgt ut MEG til å ha sex med bak konas rygg. Det er MEG han snapper med mens kona sitter på andre enden av sofaen, det er MEG han forteller om situasjon hjemme, det er MEG han vil møte og ha sex med. Oh my shit! Og du sier kona virker naiv.  Han lyver for deg. Tro meg. Er det så mørkt hjemme som han sier, så hadde han gått for lengst.  Barna er ingen hindring her. Men meste sannsynlig så lyver han til deg. Men det viktigst for deg er ikke å ha verdighet og moral og la familien være i fred. Nei, det viktigste for deg er at han velger DEG. 

Det er noe du ikke svarer på. Hva om dere skulle bli sammen og han gjør akkurat det samme mot deg? Eller du skulle møtt en annen singel mann og blitt veldig glad i han, men så finner han ut at han "elsker"en annen og går bak ryggen din. Hadde du vært like tolerant da? Hadde du seriøst tenkt at det er kjærlighet og sånn mennesker treffer hverandre?

Har selv opplevd gifte menn med barn som har flørtet med meg. Aldri om jeg ville tatt sjansen på å gjort noe videre. Men først og fremst vil jeg ikke familien noe vondt. Og for det andre så går forhold igjennom dårlige tider, men det bør jobbes med og ikke være gå videre til neste. Kam de ikke takle dårlige dager så kommer de aldri til å takle forhold heller. For alle har dårlige tider. Alle.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du VALGTE selv denne situasjonen når du fikk vite at han var gift. Ikke lett og være deg du liksom. Ikke prøv å fremstå som en helgen ved og si du ikke unner kona dette. DU SETTER KONA I DENNE SITUASJONEN.

Selvinnsikt er en fin bil......

Anonymkode: 713d2...be8

Så enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er ikke så firkantet at man alltid skal forelske seg i en singel person. Igjen, jeg sier ikke det er riktig, men det er noen forhold/ekteskap som gaktisk går gjennom utroskap, å med det finner kjærligheten til slutt. Du trenger ikke være så sykt bitter. Her er jeg åpen om hvordan ståa er, å jeg visste fra dag én at jeg ville få pepp for dette. Så jeg prøver ikke å unnskylde meg. Tenk alle andre utro par, som holder på det? Det kan være naboen din? Nærmeste Kollega? Nei, det er ikke så sjeldent det skjer...ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg så godt om ei venninne av meg. Hun møtte drømmemannen på studietur i Mexico. Han var gift med barn, men "ulykkelig" hjemme og hun fikk oppmerksomhet. Han var kjekk og generøs med komplimentene. De hadde jevnlig sex. Etterhvert ble det til at hun dro hjem til Norge etter endt studie, mens han ble igjen i Mexico. Han skulle skilles sa han, bare ikke akkurat nå pga barna. Han hadde det helt forferdelig hjemme og det eneste lyspunktet var venninna mi. Han overøste henne med komplimenter og "planer" for framtida. Han hadde ikke sosiale medier, men han hadde snapchat og de tekstet en del via SMS. Han hadde snakket om henne til kompisene, som hun hadde møtt flere ganger mens de åpenlyst flørtet på byen i Mexico. Hun trodde det snart ble dem, for kona måtte jo vite noe?? Hvem kunne velge å være sammen med en som åpenlyst var utro? På spørsmål om hun trodde han kom til å være utro mot henne svarte hun nei. De hadde jo vært så ærlige mot hverandre. Dessuten var de forelsket. Men ukene gikk når hun var tilbake i Norge. Hun hørte mindre og mindre, for han var opptatt med jobb og barna. Han fortalte at han hadde dratt fra kona og kom på besøk til henne i Norge om to måneder. Hun gledet seg helt vilt. Men jo nærmere datoen kom, jo mindre hadde hun hørt fra han. Til slutt oppdaget hun hans FB-konto (som han visstnok ikke hadde) hvor det lå flere kjærlige bilder av kona. De siste tatt for noen dager siden. Venninna mi tok kontakt med hans kompiser, men ingen svarte henne. Hun hørte aldri noe fra han igjen, men hun gikk månedsvis i fornektelse over at det var "over" og at han hadde blitt i Mexico med kona si. Hun sa ting som "dere vet ikke hva vi har!!", "Det er ikke så enkelt om dere tror" og "Han er ikke sånn!" Omsider skjønte hun det selv. Hun er idag flau over hvor langt det gikk. 

Når jeg leser tråden til TS ser jeg de samme likhetene. Jeg vedder deg penger på at det ikke blir dere. 

PS! Venninna mi fant forresten ut at det var flere elskerinner enn henne.

Anonymkode: 82cd2...543

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden er ikke så firkantet at man alltid skal forelske seg i en singel person. Igjen, jeg sier ikke det er riktig, men det er noen forhold/ekteskap som gaktisk går gjennom utroskap, å med det finner kjærligheten til slutt. Du trenger ikke være så sykt bitter. Her er jeg åpen om hvordan ståa er, å jeg visste fra dag én at jeg ville få pepp for dette. Så jeg prøver ikke å unnskylde meg. Tenk alle andre utro par, som holder på det? Det kan være naboen din? Nærmeste Kollega? Nei, det er ikke så sjeldent det skjer...ts

Anonymkode: da354...2ca

Jeg er faktisk ikke så sykt bitter. Jeg er faktisk ikke det. Bare sykt oppgitt over deg og dine innlegg. Sånn folk finner kjærlighet my ass. Det er mange som har gått i fella også. Mange.  Mange som angrer og vil tilbake. 

Og hvor mange som er utro driter jeg i. Det er et valg man tar. Et jævlig dårlig et også. Jeg kommer heller ikke til å unnskylde utroskap pga av at det er mange som er det. Vet du hva? Mange er ikke det heller..

Men igjen. Kanskje du opplever det selv. Kanskje du blir bedratt neste gang. 

Og joda, man kan forelske seg i en opptatt person, Men konsekvensene er ikke alltid av de gode slagene.  

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden er ikke så firkantet at man alltid skal forelske seg i en singel person. Igjen, jeg sier ikke det er riktig, men det er noen forhold/ekteskap som gaktisk går gjennom utroskap, å med det finner kjærligheten til slutt. Du trenger ikke være så sykt bitter. Her er jeg åpen om hvordan ståa er, å jeg visste fra dag én at jeg ville få pepp for dette. Så jeg prøver ikke å unnskylde meg. Tenk alle andre utro par, som holder på det? Det kan være naboen din? Nærmeste Kollega? Nei, det er ikke så sjeldent det skjer...ts

Jo du prøver å unnskylde deg HELE tiden, ved at med dere er det følelser, det kan bli kjærlighet , tenk på alle andre utro par.

Realiteten er at det ikke var kjærlighet ved første blikk, du VALGTE og utforske dette, la det gå videre og sprike med bena. Hva alle andre gjør er revnende likegyldig, det er hva DU gjør som diskuteres. Du er jo helt blind for hva du utsetter kona og barna hans for. Spør som Wintergirl: hva om noen gjorde dette mot deg? Kan du prøve og svare på det?

 

Anonymkode: 713d2...be8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, wintergirl skrev:

En ting er ord, noe annet er handling. Du vet ingenting om hans situasjon hjemme. Du forholder deg bare til hans ord. For alt du vet kan alt det være løgn. I det ene øyeblikket har han det mørkt hjemme, så har han det ikke så verst alikavel, så har han det mørkt igjen. Også spør han om du er klar for å ta i mot flere barn, også sier han at han ønsker å være singel HVIS han skiller seg, han sier også at det ER OPP TIL KONA om hva som skjer. For meg høres det ut som han holder deg på gress. 

Hvorfor er du så besatt av at han skal gå ifra kona og ødelegge det han har hjemme? Hvorfor kunne du ikke kutte han ut allerde da du fant ut at han var gift? Du er trebarnsmor og snart 30 år. Hvor NAIV er der mulig å bli, og tro at det var kjærlighet ved første blikk da du så han på byen første gang?

Hva faen feiler det deg? Du hadde et valgt et fra begynnelsen,men valgte å bli med på å bedra et annet menneske, hans kone og ja, barna også. Du VIL ødelegge for dem. Det er det du vil.  Alt for at ditt underliv skal bli tilfredsstilt.  Mye lå på deg første gang og du valgte å fortsette. Du kunne hatt vett og sagt nei, jeg puler ikke opptatte menn. Neida,du bare tenkte at dette er en mann som har valgt ut MEG til å ha sex med bak konas rygg. Det er MEG han snapper med mens kona sitter på andre enden av sofaen, det er MEG han forteller om situasjon hjemme, det er MEG han vil møte og ha sex med. Oh my shit! Og du sier kona virker naiv.  Han lyver for deg. Tro meg. Er det så mørkt hjemme som han sier, så hadde han gått for lengst.  Barna er ingen hindring her. Men meste sannsynlig så lyver han til deg. Men det viktigst for deg er ikke å ha verdighet og moral og la familien være i fred. Nei, det viktigste for deg er at han velger DEG. 

Det er noe du ikke svarer på. Hva om dere skulle bli sammen og han gjør akkurat det samme mot deg? Eller du skulle møtt en annen singel mann og blitt veldig glad i han, men så finner han ut at han "elsker"en annen og går bak ryggen din. Hadde du vært like tolerant da? Hadde du seriøst tenkt at det er kjærlighet og sånn mennesker treffer hverandre?

Har selv opplevd gifte menn med barn som har flørtet med meg. Aldri om jeg ville tatt sjansen på å gjort noe videre. Men først og fremst vil jeg ikke familien noe vondt. Og for det andre så går forhold igjennom dårlige tider, men det bør jobbes med og ikke være gå videre til neste. Kam de ikke takle dårlige dager så kommer de aldri til å takle forhold heller. For alle har dårlige tider. Alle.

 

 

 

Så enig!

Jeg skal svare deg for første gang på lenge, fordi nå kommer du argumenter jeg har skrevet og stiller meg spm. Vi er jo totalt helt ulike i toleransen til dette, men jeg forstår hva du mener. Tro meg, jeg blir forvirret selv nettopp fordi han er veldig i opp perioder med kona, å plutselig i ned- perioden igjen. Det virker som at når han er helt i bunn med henne så er trøsten god hos meg. Jeg er jo svak for han, jeg har blitt forelsket i denne mannen - til tross for at han er der han er. Jeg kunne stoppet dette for lenge siden, men det gjorde jeg ikke. Det er typisk det å være etterpåklok i slike situasjoner. 

Du spør om jeg godtar at han hadde vært det mot meg. Det er ikke sikkert det skjer?! Jeg vet jo at jeg ville fulgt godt med, men jeg mener at hvis han forlater kona eller hun forlater han, så var vel det meningen da? Selv de beste går jo fra hverandre. Jeg vet at alle forhold har perioder som er svært dårlige, men er det nok kjærlighet i forholdet, så vil det redde det meste. Er følelsene forsvunnet så er det lettere å få følelser et annet sted. Det er altså ingen fasitsvar på hvordan det vil gå med de to. Håper du har litt forståelse her også. Selvom du står hardt på at de alltid vil være med hverandre. Det rare er jo at du sier at han vil være med henne, men tror du hun har toleranse til alt hun da? 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, AnonymBruker said:

Verden er ikke så firkantet at man alltid skal forelske seg i en singel person.

Anonymkode: da354...2ca

Nei, men du velger om du skal gjøre noe med forelskelsen. Man må ikke leve ut forelskelsen. Man må ikke utforske "om det er noe der". Hvis du lar være å gjøre går det bare ut over deg selv. Nå sårer du mange.

Anonymkode: c8a33...d8c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal svare deg for første gang på lenge, fordi nå kommer du argumenter jeg har skrevet og stiller meg spm. Vi er jo totalt helt ulike i toleransen til dette, men jeg forstår hva du mener. Tro meg, jeg blir forvirret selv nettopp fordi han er veldig i opp perioder med kona, å plutselig i ned- perioden igjen. Det virker som at når han er helt i bunn med henne så er trøsten god hos meg. Jeg er jo svak for han, jeg har blitt forelsket i denne mannen - til tross for at han er der han er. Jeg kunne stoppet dette for lenge siden, men det gjorde jeg ikke. Det er typisk det å være etterpåklok i slike situasjoner. 

Du spør om jeg godtar at han hadde vært det mot meg. Det er ikke sikkert det skjer?! Jeg vet jo at jeg ville fulgt godt med, men jeg mener at hvis han forlater kona eller hun forlater han, så var vel det meningen da? Selv de beste går jo fra hverandre. Jeg vet at alle forhold har perioder som er svært dårlige, men er det nok kjærlighet i forholdet, så vil det redde det meste. Er følelsene forsvunnet så er det lettere å få følelser et annet sted. Det er altså ingen fasitsvar på hvordan det vil gå med de to. Håper du har litt forståelse her også. Selvom du står hardt på at de alltid vil være med hverandre. Det rare er jo at du sier at han vil være med henne, men tror du hun har toleranse til alt hun da? 

Anonymkode: da354...2ca

Nei jeg har ikke det. Å gi opp så lett er ikke kjærlighet og da har aldri vært det. Kjærlighet består til det siste uansett. Men det er sjeldent det er ekte kjærlighet da. Tydeligvis. 

Det er lett for deg å si at folk finner hverandre gjennom utroskap,det må oppleves først for at du skal forstå. Du må bli bedratt så får du se hvor deilig det er. 

Det er sjelden utroskap fører noe godt videre i nye forhold også. Se på flere innlegg her inne. De ligner på din situasjon nå. Les den siste om hun med venninna i Mexico. Det at du tror at dere er anderledes er bar tull. For det er dere ikke. Her har du et valg, og du velger å vente på en utro mann???

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal svare deg for første gang på lenge, fordi nå kommer du argumenter jeg har skrevet og stiller meg spm. Vi er jo totalt helt ulike i toleransen til dette, men jeg forstår hva du mener. Tro meg, jeg blir forvirret selv nettopp fordi han er veldig i opp perioder med kona, å plutselig i ned- perioden igjen. Det virker som at når han er helt i bunn med henne så er trøsten god hos meg. Jeg er jo svak for han, jeg har blitt forelsket i denne mannen - til tross for at han er der han er. Jeg kunne stoppet dette for lenge siden, men det gjorde jeg ikke. Det er typisk det å være etterpåklok i slike situasjoner. 

Du spør om jeg godtar at han hadde vært det mot meg. Det er ikke sikkert det skjer?! Jeg vet jo at jeg ville fulgt godt med, men jeg mener at hvis han forlater kona eller hun forlater han, så var vel det meningen da? Selv de beste går jo fra hverandre. Jeg vet at alle forhold har perioder som er svært dårlige, men er det nok kjærlighet i forholdet, så vil det redde det meste. Er følelsene forsvunnet så er det lettere å få følelser et annet sted. Det er altså ingen fasitsvar på hvordan det vil gå med de to. Håper du har litt forståelse her også. Selvom du står hardt på at de alltid vil være med hverandre. Det rare er jo at du sier at han vil være med henne, men tror du hun har toleranse til alt hun da? 

Anonymkode: da354...2ca

Det du skrev først her er nok veldig sant. Du skjønner tydeligvis innerst inne hva han holder på med selv. Han finner trøst hos deg når han har det dårlig med kona, han bruker deg til å løfte selvtilliten sin og berike livet sitt i dårlige perioder. Kaller du dette ekte følelser? Han bruker det fordi han vet du er svak for han, det merker han veldig godt. Og det at han ikke klarer å gå på grunn av barna er tullprat. Er mange som går fra hverandre med barn i bildet. Det er ingen hindring hvis man ikke ønsker eller klarer å være sammen lenger.

Hvis det er slik at det skulle bli et brudd mellom dem fordi kona ikke holder ut lenger og at hun velger å avslutte det, hvordan klarer du da å være sammen med denne mannen? Han har fortsatt ikke valgt deg hvis det er hun som går.

Endret av Tutte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger aldri inn hos deg, gjør det vel?  Du sitter og håper og håper, for det kan jo skje at han går?  Du sier at det er typisk å være etterpåklok, men hva med alle tydlige råd du har fått her i tråden fra dag 1 om å avslutte, du ville bare ikke høre. Så å trøste seg med at det er lett å være etterpåklok blir litt drøyt her, synes jeg. 

Men det er du som får lide for det, før eller siden. Det er kun du som ikke ser hva han holder på med, han holder deg kun på gress. Jeg tror også at han har vært utro før, han virker for "proff" til å være det for første gang. Han vet akkurat hva han skal si til deg for å holde deg varm nok til ikke å avslutte. Han gir deg noen smuler når han skjønner han må. 

Og at det er kun deg han snakker med? Hvordan i all verden kan du vite det? Er du synsk? Han lyver så det renner av ham til kona, og du tror han er ærlig mot deg? Det er så naivt at jeg knapt finner ord. 

Ord er billige, det er handling som viser virkeligheten. Og hva er hans handlinger? Jo, sex på si med deg. Så fasiten er ganske enkel om du åpner øynene. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.11.2017 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Men hvorfor skal det gå mnd til før han innser hva han har hjemme? helt plutselig forandrer seg og får kalde føtter? Er det slik menn gjør mot 'elskerinnene' sine? Får de aldri følelser for disse.... Skulle gjerne hørt om noen faktisk har blitt sammen sin elsker. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er fordi du trakk inn den andre mannen. 

Når du så lett kan gå til en annen mann, så ser han ikke vitsen med å forlate kone, barn og hjem for deg.

Han orker ikke å bryte opp familien sin, selge huset/evt kjøpe ut kona, for ei dame som like godt drar inn en annen mann. Skulle du hatt sjans på han, funker det ikke å prøve å gjøre han sjalu.

 

 

Anonymkode: 56f09...b55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...