Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Vilali skrev:

Jeg forsvarer overhode ikke utroskap (min eks var utro ved flere anledninger), men nå må dere slutte å gå til angrep mot TS hele tiden! Det er vel ingen tvil om hva de fleste mener her inne, men verden er ikke alltid så svart/ hvitt som man gjerne skulle ønske.

Det er han som er drittsekken her, men han er det litt vanskelig å angripe siden han ikke er her inne. Det er han  som utleverer og nedsnakker sin kone.

TS er betatt/ forelsket, og velger å avvente situasjonen. Folk her inne spør hvordan det går, hun svarer, og blir angrepet igjen

Ønsker deg lykke til TS, hva nå enn utfallet blir!

Takk for det. Jeg vet dette er forferdelig av meg å gjøre, men med de meningene enkelte har, trenger jeg verken se eller høre. Vi får se hvordan alt ender, men at det er noe spesielt med han her er det. Jeg har absolutt ingen intensjoner om å ødelegge familier/ekteskap som noen her tror. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare det, men hvor interessert er HAN i å være hjemme i et hus med seks småunger (jeg tro faktisk TS har fire barn),   hvorav de fleste ikke er hans engang. Tror nok ikke det blir noe færre  "jobbhelger" og "gutteturer" da ....

Anonymkode: d15fd...cf5

Rettelse; Jeg har 3 barn. Hvis du fortsetter å tro at jeg har 4 barn, må du bare det. Det er uansett ikke det som er temaet. Barna mine er det viktigste og det har jeg uansett. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Jeg vet dette er forferdelig av meg å gjøre, men med de meningene enkelte har, trenger jeg verken se eller høre. Vi får se hvordan alt ender, men at det er noe spesielt med han her er det. Jeg har absolutt ingen intensjoner om å ødelegge familier/ekteskap som noen her tror. 

Anonymkode: da354...2ca

Nei, du er nok bare voldsomt forelska og fascinert. Men det blir jo brudd om han skal være med deg. Eller tenker du at han skal ha to familier, med kona og med deg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutes ago, AnonymBruker said:

 Jeg har absolutt ingen intensjoner om å ødelegge familier/ekteskap som noen her tror. 

Anonymkode: da354...2ca

Handlingene dine sier noe annet. Actions speaks louder than words.

Anonymkode: c8a33...d8c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Jeg vet dette er forferdelig av meg å gjøre, men med de meningene enkelte har, trenger jeg verken se eller høre. Vi får se hvordan alt ender, men at det er noe spesielt med han her er det. Jeg har absolutt ingen intensjoner om å ødelegge familier/ekteskap som noen her tror. 

Anonymkode: da354...2ca

Hva er intensjonen da? Umulig å få han uten å ødelegge familier/ekteskap. Det virker som du har problemer med logiske resonnement.

Anonymkode: b0c46...6de

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg har absolutt ingen intensjoner om å ødelegge familier/ekteskap som noen her tror. 

Anonymkode: da354...2ca

Så du kunne med andre ord stått ansikt til ansikt med kona hans og sagt at du bare ligger med mannen hennes i ny og ne, men du vil ikke ødelegge ekteskapet deres?  :fnise:

Selvfølgelig er det mannen som den største skurken her, men du er jammen med på leken. 

Du er enda mer naiv enn jeg trodde det var mulig å være. 

Du har tatt valg hele veien, før du fikk følelser for ham valgte du å fortsette, for det var jo så spennende. Nå vil du fremstå som offer? Du ble bare betatt? Du er et voksent menneske og må ta ansvar for valgene dine, slik alle vi andre voksne må. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hva er intensjonen da? Umulig å få han uten å ødelegge familier/ekteskap. Det virker som du har problemer med logiske resonnement.

Anonymkode: b0c46...6de

Hun velger allerede å ødelegge familien hver gang hun har kontakt med ham, som visst er flere ganger daglig nå i flere måneder.

Anonymkode: c8a33...d8c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vilali skrev:

Jeg forsvarer overhode ikke utroskap (min eks var utro ved flere anledninger), men nå må dere slutte å gå til angrep mot TS hele tiden! Det er vel ingen tvil om hva de fleste mener her inne, men verden er ikke alltid så svart/ hvitt som man gjerne skulle ønske.

Det er han som er drittsekken her, men han er det litt vanskelig å angripe siden han ikke er her inne. Det er han  som utleverer og nedsnakker sin kone.

TS er betatt/ forelsket, og velger å avvente situasjonen. Folk her inne spør hvordan det går, hun svarer, og blir angrepet igjen

Ønsker deg lykke til TS, hva nå enn utfallet blir!

Ingen som har påstått at han er uskyldig her. Og ts fremstår ikke bare som forelsket, men noe forstyrret. Hun kunne avsluttet dette fra første stund da hun fant det ut, men spenningen drev henne, altså, ego hennes. Han er utro og hun er med på det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er bedre om han gjør det med andre damer? Hvordan vet du hvordan de er og oppfører seg da? Her deler jeg tankene mine, slettes ikke alle som gjør det. Godt man er anonym. 

Anonymkode: da354...2ca

For en fin unnskyldning.  Sånn skal jeg også tenke om jeg ser en kjekk,men opptatt mann. 《Jeg kan knulle han jeg. Ellers så vil han knulle andre damer uansett 》

Dette du holder på med og sånn du fremstiller deg selv, så virker det nesten som du er noe forstyrret. Fra første stund som du fant ut at han var gift så har du bare fortsatt og fulgt dine egne lyster. Nå er du til og med lissom usikker på han alikavel. Ja,han elsker kona si og blir ikke sammen med deg om det skulle bli slutt. Han har det bra også. Han innrømmet det, men fortsatt så står du og tviholder på håpet om at dere to skal ride sammen inn i solnedgangen. Blir han singel nå så er det andre damer han også må smake på. Glem ikke det da. Men det syns sikkert du helt greit uansett. Utroskap er en naturlig og fin ting som ALLE er. 

Endret av wintergirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, wintergirl skrev:

For en fin unnskyldning.  Sånn skal jeg også tenke om jeg ser en kjekk,men opptatt mann. 《Jeg kan knulle han jeg. Ellers så vil han knulle andre damer uansett 》

Dette du holder på med og sånn du fremstiller deg selv, så virker det nesten som du er noe forstyrret. Fra første stund som du fant ut at han var gift så har du bare fortsatt og fulgt dine egne lyster. Nå er du til og med lissom usikker på han alikavel. Ja,han elsker kona si og blir ikke sammen med deg om det skulle bli slutt. Han har det bra også. Han innrømmet det, men fortsatt så står du og tviholder på håpet om at dere to skal ride sammen inn i solnedgangen. Blir han singel nå så er det andre damer han også må smake på. Glem ikke det da. Men det syns sikkert du helt greit uansett. Utroskap er en naturlig og fin ting som ALLE er. 

Hvorfor virker jeg forstyrret? Det å være forstyrret er jo så mangt. Jeg har ikke personlighetsforstyrrelse pga at jeg er betatt av en gift mann hvis det er det du mener(?!) Jeg er åpen for at at alt kan skje, om det blir han og kona som de lovet for noen år siden, eller om det blir slutt og det blir meg/andre damer. Jeg vet ikke. Men jeg nekter ikke for noe. Det gjør jo du. Du sier "det blir ikke dere", bare glem det - sier du. Du virker svært nedlatende og det virker som du bærer et nag til damer som finner seg interessert i gifte menn. Kan godt være du har vært i den situasjonen selv? Jeg forstår at folk blir provosert, men du trenger ikke å hakke så. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, wintergirl said:

For en fin unnskyldning.  Sånn skal jeg også tenke om jeg ser en kjekk,men opptatt mann. 《Jeg kan knulle han jeg. Ellers så vil han knulle andre damer uansett 》

Dette du holder på med og sånn du fremstiller deg selv, så virker det nesten som du er noe forstyrret. Fra første stund som du fant ut at han var gift så har du bare fortsatt og fulgt dine egne lyster. Nå er du til og med lissom usikker på han alikavel. Ja,han elsker kona si og blir ikke sammen med deg om det skulle bli slutt. Han har det bra også. Han innrømmet det, men fortsatt så står du og tviholder på håpet om at dere to skal ride sammen inn i solnedgangen. Blir han singel nå så er det andre damer han også må smake på. Glem ikke det da. Men det syns sikkert du helt greit uansett. Utroskap er en naturlig og fin ting som ALLE er. 

Nå bør du roe ned litt. Du har vært PÅ ts siden starten i tråden. Ja, hun er med en gift mann, og det er ikke bra. Men det er ikke noe du trenger å ta innover deg så mye som du faktisk ser ut til å gjøre.

Du ser også ut til å være forstyrret. Synd å si det, for du har mange andre gode innlegg. Men i denne tråden framstår du faktisk som MEGET forstyrret! Når en ser alle dine innlegg her i denne tråden, og at du har fulgt ts og kommentert henne  fra starten av denne tråden, så er det tydelig at du trenger hjelp. 

 

 

Anonymkode: 56f09...b55

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå bør du roe ned litt. Du har vært PÅ ts siden starten i tråden. Ja, hun er med en gift mann, og det er ikke bra. Men det er ikke noe du trenger å ta innover deg så mye som du faktisk ser ut til å gjøre.

Du ser også ut til å være forstyrret. Synd å si det, for du har mange andre gode innlegg. Men i denne tråden framstår du faktisk som MEGET forstyrret! Når en ser alle dine innlegg her i denne tråden, og at du har fulgt ts og kommentert henne  fra starten av denne tråden, så er det tydelig at du trenger hjelp. 

 

 

Anonymkode: 56f09...b55

Så jeg får ikke lov å uttale meg som flere andre her gjør? Nei jeg er ikke forstyrret, blir bare ganske oppgitt over hvor motbydelig mennesker kan være og samtidig rettferdiggjør det hele veien. Ro deg ned selv. Lager man en tråd som dette så må man tåle å høre det også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor virker jeg forstyrret? Det å være forstyrret er jo så mangt. Jeg har ikke personlighetsforstyrrelse pga at jeg er betatt av en gift mann hvis det er det du mener(?!) Jeg er åpen for at at alt kan skje, om det blir han og kona som de lovet for noen år siden, eller om det blir slutt og det blir meg/andre damer. Jeg vet ikke. Men jeg nekter ikke for noe. Det gjør jo du. Du sier "det blir ikke dere", bare glem det - sier du. Du virker svært nedlatende og det virker som du bærer et nag til damer som finner seg interessert i gifte menn. Kan godt være du har vært i den situasjonen selv? Jeg forstår at folk blir provosert, men du trenger ikke å hakke så. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Les alt du har skrevet,fra første side til nå. Du var ikke betatt første dag,  men du valgte å være med å bedra et annet menneske og du rettferdiggjør det hele veien. Du nekter å innse at alt bare er et lek og håper han skal forlate kona for deg. Flere her har fortalt deg det de ser, Men du fortsetter. Du leter etter feil på kona hans istedet. Selv om man er betatt er det mulig å tenke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste av oss går faktisk ikke i strupen på TS, og alle er vel enige om at det er mannen som er drittsekken her. Det er imidlertid TS som har opprettet tråden og ber om råd,  og det flere av oss har vært opptatt av er at TS ikke skal kaste bort tiden - og ikke minst verdigheten sin - på denne gifte tobarnsfaren. For de aller fleste med litt selvrespekt så går det nemlig hardt utover psyken å måtte lyve og snike og kun treffe "kjæresten" i dypeste hemmelighet, selv om man ikke er utro selv. TS virker dessverre - om ikke akkurat forstyrret - så ihvertfall som en svært enkel sjel, det merker man både på ordforrådet og evnen til resonnering. Hun lever dessuten i en fantasiverden hvis hun i fullt alvor tror at denne player-mannen som stort sett er borte fra sin kone hver helg, plutselig skal forlate kona og etablere seg på nytt sammen med TS og deres tilsammen FEM veldig små barn. Så vi har vel heller prøvd å si: "Våkn opp litt da, jente" enn å fordømme henne.

Det virker som om ingenting av dette glir inn eller gjør noe inntrykk på TS, så hun får vel bare fortsette å drømme da. Jeg håper for din egen del at du ikke kaster bort altfor mange år av livet på dette, TS!

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvor ofte treffes dere? Hvis han jobber, er borte i helgene og så er han vel litt med familien også, når har han tid til å ha sex med deg? Og hva gjør han når han er bortreist i helgene, bare jeg som tenker at han da er mrd ei annen elskerinne?

Skjønner du er betatt, men det finnes andre ledige menn som vil kunne prioritere deg. Hadde ikke det gitt deg mye mer, enn smuler fra en gift fyr, som nå tydeligvis har det bedre med kona? ( Eller de har det sikkert supert, men han vil ha deg på gress litt til..) 

Anonymkode: 80f63...e14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Jeg vet dette er forferdelig av meg å gjøre, men med de meningene enkelte har, trenger jeg verken se eller høre. Vi får se hvordan alt ender, men at det er noe spesielt med han her er det. Jeg har absolutt ingen intensjoner om å ødelegge familier/ekteskap som noen her tror. 

Anonymkode: da354...2ca

Men det er just det du er delansvarlig å gjøre. Det er ekstremt ødeleggende for uvitende tredje part. Og lengre tiden går mer illa blir det for henne å oppdage dette. Du har ansvar.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.11.2017 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Nå bør du roe ned litt. Du har vært PÅ ts siden starten i tråden. Ja, hun er med en gift mann, og det er ikke bra. Men det er ikke noe du trenger å ta innover deg så mye som du faktisk ser ut til å gjøre.

Du ser også ut til å være forstyrret. Synd å si det, for du har mange andre gode innlegg. Men i denne tråden framstår du faktisk som MEGET forstyrret! Når en ser alle dine innlegg her i denne tråden, og at du har fulgt ts og kommentert henne  fra starten av denne tråden, så er det tydelig at du trenger hjelp. 

 

 

Anonymkode: 56f09...b55

Så enig. Syntes wintergirl har vært på fra starten. Det er helt greit å ha meninger, men å bruke hat ord som hun gjør er jo nesten blitt skremmende. Hun rakker meg  virkelig ned. Igjen, er veldig glad jeg er anonym her😊

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så enig. Syntes wintergirl har vært på fra starten. Det er helt greit å ha meninger, men å bruke hat ord som hun gjør er jo nesten blitt skremmende. Hun rakker meg  virkelig ned. Igjen, er veldig glad jeg er anonym her😊

Anonymkode: da354...2ca

Slike mennesker som det du virker som trenger å bli pratet sånn til for å snappe ut av det. Du er åpenbart en svært egosentrisk, forstyrret, naiv kvinne som gir beng i både dine egne unger og hans fordi du ikke har selvkontroll til å handle fornuftig når det risler i trusa. Dere fortjener hverandre. Dere er noen patetiske unnskyldninger for noen foreldre begge to. Jeg håper virkelig dere snart tenker på ungene deres og hvilken lærdom og konsekvenser dere sender videre til de og at dere faktisk aktivt ødelegger barndommen deres, noe som også setter spor i voksenlivet deres. Dere to er helt forferdelige mennesker.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så enig. Syntes wintergirl har vært på fra starten. Det er helt greit å ha meninger, men å bruke hat ord som hun gjør er jo nesten blitt skremmende. Hun rakker meg  virkelig ned. Igjen, er veldig glad jeg er anonym her😊

Anonymkode: da354...2ca

Ja,jeg hater løgn og bedrag og spyr av sånne som deg som rettferdiggjør det i tillegg. Tror virkelig ikke du forstår hvor fælt utroskap er og hva det gjør mot et annet menneske. Det er så forkastelig at det er ikke ord for det.  Hadde du vært like positiv hvis en mann var utro mot deg, en mann du elsket? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike mennesker som det du virker som trenger å bli pratet sånn til for å snappe ut av det. Du er åpenbart en svært egosentrisk, forstyrret, naiv kvinne som gir beng i både dine egne unger og hans fordi du ikke har selvkontroll til å handle fornuftig når det risler i trusa. Dere fortjener hverandre. Dere er noen patetiske unnskyldninger for noen foreldre begge to. Jeg håper virkelig dere snart tenker på ungene deres og hvilken lærdom og konsekvenser dere sender videre til de og at dere faktisk aktivt ødelegger barndommen deres, noe som også setter spor i voksenlivet deres. Dere to er helt forferdelige mennesker.

Anonymkode: 12f49...b3a

Helt enig. Hvis hun ikke tåler at noen av oss har fulgt med så får hun avslutte tråden da. Ikke sitte å skryte av at han skriver med henne og har lyst på henne. Og i tillegg si at det blir mange forhold av utroskap. Skal aldri involvere meg med en gift eller opptatt mann. Er han sånn mot dama si så vil han gjøre det samme mot meg. Også bare tanken på at han er i stand til å gå bak ryggen på dama si. Nei takk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...