Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det jeg undres litt over. Her inne blir det jeg som er den som kona kommer til å hate om hun finner ut av det. Jeg vet at jeg er med på det, å ikke minst rota det til helt forferdelig! Men han er jo den det går mest utover om det blir oppdaget, helt klart. Jeg har ingen mann igjen det kan gå utover, mens han kan miste kone og familielivet. Men han tar jo sjansen. Han kan ikke være Så altfor redd for å miste det han har. 

Det med at vil ha en aleine periode og et singelliv, syntes jeg er helt normalt. Det å hoppe rett over i et annet forhold blir værre. Viktig å få tankene bort fra det forrige. Virker som han har lyst å ha meg, men på en litt diskré måte. 

Anonymkode: da354...2ca

Hvordan er du som menneske som håper at en familie blir splittet? Helt ærlig så tror jeg han kommer til ligge rundt hvis han satser på singellivet nå. Du er ikke med i fremtidsplanene hans. Han VIL være singel så han kan utforske og  ligge med andre damer og kanskje en dag stå utenfor huset til nåværende kone og grine og hulke masse og mase på om hun ikke kan ta han tilbake.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror AB her med at kona blir "irritert" mener at det kan oppstå en situasjon der kona ønsker å redde forholdet, også om det ikke er bra i dag, og at situasjonen kan snu helt rundt hvis utroskapen kommer for en dadg. At TS kanskje undervurderer båndet som ligger i det at de er gift og tror at han er redd, mens han egentlig blir fordi han (og kona) ønsker det. 

Anonymkode: 77678...3c8

De fleste koner gjør gjerne det, bebreider den andre og ønsker redde forholdet.. Og jeg tror nok TS får oppleve riset bak speilet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det jeg undres litt over. Her inne blir det jeg som er den som kona kommer til å hate om hun finner ut av det. Jeg vet at jeg er med på det, å ikke minst rota det til helt forferdelig! Men han er jo den det går mest utover om det blir oppdaget, helt klart. Jeg har ingen mann igjen det kan gå utover, mens han kan miste kone og familielivet. Men han tar jo sjansen. Han kan ikke være Så altfor redd for å miste det han har. 

Det med at vil ha en aleine periode og et singelliv, syntes jeg er helt normalt. Det å hoppe rett over i et annet forhold blir værre. Viktig å få tankene bort fra det forrige. Virker som han har lyst å ha meg, men på en litt diskré måte. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, du mener at han framstår singel utad, men har deg i bakhånd?  Det minner liksom om et eller annet...ja, nå har jeg det. Det minner om hvordan han traff deg, TS! Da ga han også inntrykk av å være singel... Bare at neste gang er det ingen som kan avsløre ham eller stille krav til ham, for du vil da bare være en FF, ikke kjæreste.   Et prakteksemplar av en mann det der gitt. Så du er fornøyd med å være hemmelig elskerinne i årevis du da? Jeg skal fortelle deg en ting, det går på selvrespekten og livskvaliteten løs  å måtte snike rundt for å treffes, det vil du nok merke etterhvert. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det jeg undres litt over. Her inne blir det jeg som er den som kona kommer til å hate om hun finner ut av det. Jeg vet at jeg er med på det, å ikke minst rota det til helt forferdelig! Men han er jo den det går mest utover om det blir oppdaget, helt klart. Jeg har ingen mann igjen det kan gå utover, mens han kan miste kone og familielivet. Men han tar jo sjansen. Han kan ikke være Så altfor redd for å miste det han har. 

Det med at vil ha en aleine periode og et singelliv, syntes jeg er helt normalt. Det å hoppe rett over i et annet forhold blir værre. Viktig å få tankene bort fra det forrige. Virker som han har lyst å ha meg, men på en litt diskré måte. 

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor laget du egentlig denne tråden? Du hører jo ikke et ord på hva som blir skrevet deg.

Slutt og dikte opp den ene unnskyldningen etter den andre når det gjelder denne mannen. Han kan ikke være så altfor redd for å miste det han har mener du? Hadde ikke han vært redd for det og håpet at kona skulle gå fra han, så hadde han gjort ting litt mer åpenlyst. Og ikke kom og si at han ikke holder dette godt skjult. Nå har dere snart holdt på i 4 mnd uten at kona tydeligvis har oppdaget noe. Om hun i så fall har hatt mistanke om noe, så har han i så fall bortforklart det godt. Tror du virkelig en mann som ikke hadde vært redd for å miste det han har hadde klart å være utro så lenge? Da hadde han sørget for at det ble oppdaget på en eller annen måte.

Og hvorfor i alle dager holder denne mannen på med deg hvis han allikevel ikke ønsker å hoppe rett inn i et nytt forhold, tror du?? De som er seriøse velger da å vente før nye involveres. Han ønsker ikke noe forhold med deg, han ønsker å ha deg som elskerinne ved siden av det å være gift. Han leker nok med tanken om et singelliv fordi han er i en fase hvor han trenger mer spenning. Men siden du er der så gir jo du det han trenger av det, så da slipper han å bli singel allikevel.

Høres bra ut dette her. At du gidder!

Endret av Tutte
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tutte skrev:

Hvorfor laget du egentlig denne tråden? Du hører jo ikke et ord på hva som blir skrevet deg.

Slutt og dikte opp den ene unnskyldningen etter den andre når det gjelder denne mannen. Han kan ikke være så altfor redd for å miste det han har mener du? Hadde ikke han vært redd for det og håpet at kona skulle gå fra han, så hadde han gjort ting litt mer åpenlyst. Og ikke kom og si at han ikke holder dette godt skjult. Nå har dere snart holdt på i 4 mnd uten at kona tydeligvis har oppdaget noe. Om hun i så fall har hatt mistanke om noe, så har han i så fall bortforklart det godt. Tror du virkelig en mann som ikke hadde vært redd for å miste det han har hadde klart å være utro så lenge? Da hadde han sørget for at det ble oppdaget på en eller annen måte.

Og hvorfor i alle dager holder denne mannen på med deg hvis han allikevel ikke ønsker å hoppe rett inn i et nytt forhold, tror du?? De som er seriøse velger da å vente før nye involveres. Han ønsker ikke noe forhold med deg, han ønsker å ha deg som elskerinne ved siden av det å være gift. Han leker nok med tanken om et singelliv fordi han er i en fase hvor han trenger mer spenning. Men siden du er der så gir jo du det han trenger av det, så da slipper han å bli singel allikevel.

Høres bra ut dette her. At du gidder!

Jeg sier ikke at han ikke er redd. Men jeg tror nok at om det blir oppdaget, så blir det oppdaget. Han sier han skulle ønske hun traff en annen mann (blitt enklere for han sier han), for det er tydelig hun som kjemper for å holde familien sammen. Ikke han. Dette spurte jeg om igår. Han vet ikke hva som skjer med andre ord. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at han ikke er redd. Men jeg tror nok at om det blir oppdaget, så blir det oppdaget. Han sier han skulle ønske hun traff en annen mann (blitt enklere for han sier han), for det er tydelig hun som kjemper for å holde familien sammen. Ikke han. Dette spurte jeg om igår. Han vet ikke hva som skjer med andre ord. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, Han vil at hun skal finne en annen mann, så hun får skylda for å splitte opp familien, ikke han. Men det skjer ikke, for kona er tydeligvis forelska i ham og vil kjempe for forholdet. Så hun går ikke, ihvertfall ikke slik situasjonen er nå, og hvis han tar initiativ og går blir det et ujevnt brudd med mye drama. 

Han vet akkurat hva som skjer. Han prøver å provosere henne med utroskap til å gå,  så hun skal ta deler av skylda, men enten er han for diskret og god til å skjule det, eller hun elsker ham og har tålmodighet. 

Uansett, gratulerer med at du har fått deg en konfliktsky mann med lite moralsk ryggrad. Han tenker ikke på barnas eller konas beste oppi dette, eller hvor vondt bruddet blir for alle involverte hvis dette blir langvarig. For ei kone som vil kjempe for ham, kan også komme til å ville ta hevn. Dette blir stygt. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at han ikke er redd. Men jeg tror nok at om det blir oppdaget, så blir det oppdaget. Han sier han skulle ønske hun traff en annen mann (blitt enklere for han sier han), for det er tydelig hun som kjemper for å holde familien sammen. Ikke han. Dette spurte jeg om igår. Han vet ikke hva som skjer med andre ord. 

Anonymkode: da354...2ca

Du velger å tro løgnene til denne mannen og vil heller ikke se sannheten som den er. Det eneste du ønsker er at han skal gå fra familien sin for å satse på deg. Sorry, det skjer ikke. Han snakker ikke som han har ekter følelser for deg overhodet,selv om du velger å tro det. Han sier han vil være singel når/hvis han går ut av forholdet med kona, men alikevel så tror du atbdet er fordi han vil satse alt på deg. Saken er sånn at han ikke vil være bindt til noen, men ha frihet til å ligge med så mange damer han ønsker. Og nei, han trenger ikke å være singel før han lissom satser på deg. Han Kommer aldri til å satse på deg. Innse det nå eller fortsett bruke verdifull tid på en utro og egoistisk  idiot som en dag vil dumpe deg for singellivet og masse sex med andre damer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer aldri til å velge deg, selv om han blir singel (det har han jo sagt selv). Du kommer alltid til å være hun som har var utro med, og han kommer til å se ned på deg for det. Hvis han blir singel, så kommer han enten til å gå tilbake til kona (håper hun rævtupper han til h******), eller så blir han sammen med ei som ikke har "forsøplet" seg til på den måten du har gjort. Ingen syns noe særlig om utroskap, han gjør nok heller ikke det, innerst inne. Og hvem har han vært utro med? Jo, deg. Hvem er det som kommer til å minne ham om det han har gjort mot familien sin? Jo, du. Etter den søte kløen kommer den sure svien, også for ham. Men for all del, jeg syns du skal fortsette sånn som du gjør. Den som graver sin egen grav, må selv ligge i den. 

Anonymkode: f74fe...769

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo "singel", så du kan jo ta deg en elsker du også. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo "singel", så du kan jo ta deg en elsker du også. 

Anonymkode: 77678...3c8

Eller to, blir en herlig røre av mulige kjønnssykdommer muligens. Det er nok derfor elskeren hennes er "sjalu" om hun er ute på byen. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller to, blir en herlig røre av mulige kjønnssykdommer muligens. Det er nok derfor elskeren hennes er "sjalu" om hun er ute på byen. 

Anonymkode: 2719c...614

 

Det er så "vakkert" med slike som knuller rundt. Mens de  har uvitende, men ulykkelig partner hjemme som prøver å gjøre at best mulig, men ingen ting er bra nok. Fordi partneren er opptatt med å vanne gresset alle andre steder enn hjemme. 

Jeg syns virkelig synd på kona og barna i dette tilfellet. Hun risikerer på det en og det andre av sykdommer, pluss at hun og ungene kommer til å få hele tilværelsen rasert når TS og typen blir avslørt.

Jeg har liten tro på typen er "trofast" mot TS hvis han treffer en dame til som er like tilgjennlig som TS. Så hun risikerer nok en del hun også.

Endret av Tba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at han ikke er redd. Men jeg tror nok at om det blir oppdaget, så blir det oppdaget. Han sier han skulle ønske hun traff en annen mann (blitt enklere for han sier han), for det er tydelig hun som kjemper for å holde familien sammen. Ikke han. Dette spurte jeg om igår. Han vet ikke hva som skjer med andre ord. 

Anonymkode: da354...2ca

Wow, for en mann du har truffet! :nori: Så samvittighetsfull, real og ikke feig i det hele tatt. Nei, han der må du bare satse på altså.

Det verste er at det er ikke sant en gang. Om kona virkelig hadde truffet en annen mann og bedt om skilsmisse, så hadde han fått panikk. Alt det han sier til deg har mange andre elskerinner hørt før deg av andre utro menn. Skikkelig standard alt han sier. Og du er fullstendig blind og biter på og finner opp unnskyldninger og analyserer alt i den tro om at han en dag kommer til å bli sammen med deg, akkurat som de fleste andre elskerinner til utro menn. Gjør deg selv en tjeneste og avslutt dette nå.

Endret av Tutte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare skulle fått litt fortgang i det hele, så får du han sikkert helt for deg selv og kan feire jul sammen og det blir bare lykke og harmoni - hvis du sier i fra til kona?! Det må da være det beste forslaget hittil, vel? Du sender henne bildebevis i form av skjermbilder av hva dere snakker om og litt sånn forskjellig, så er hun jo bare nødt til å gå fra mannen. Så kan han være singelsammen med deg... (og sannsynligvis en gjeng andre damer som gidder å ha noe med han å gjøre). 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2017 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Behøver absolutt ikke å bli sånn. Tenk nå at det er folk som skifter forhold, det er mange som går lei av sine hjemme. Det er forgitt at de alltid vil leve med hverandre. Hva om forholdet til den andre blir bedre? Som sagt, her er det ingen fasitsvar på det. 

Anonymkode: da354...2ca

Javisst finnes det mange som bryter opp, forskjellen ligger i hvorfor og hvordan man bryter opp. Bryter man opp fordi man ikke fungerer sammen lengre så er det et helt normalt brudd. Bryter man opp fordi far (eller mor) har funnet seg en elskerinne, blir bruddet traumatisk. Det virker som mannen du roter med er av det ekstremt feige slaget som vil ha i pose og sekk, men egentlig trives veldig bra hjemme, så han ville garantert fått panikk om det ble oppdaget (det blir det jo alltid til slutt), og siden han er så feig så vil all skyld plasseres på deg, fordi du i hans øyne har "tvunget" frem et brudd (feige folk reagerer ofte på den måten) 

Jeg har forresten vært kona til en som bedrar. Jeg har vært den som sitter i andre enden av sofaen og aner fred og ingen fare. Da jeg oppdaget hva som foregikk gikk jeg på dagen. Det kunne ikke falt meg inn å ta i mannen med ildtang etter noe sånnt. Nå, 8 år senere (og ny ektemann og nytt barn) står han fortsatt på sidelinjen og vil ha meg tilbake, selv om han har samboer. Kan ikke være særlig kult å være den samboeren. Han har vært nærmest besatt av meg etter bruddet. 

Når barna hans får vite hva som har skjedd (det gjør de) vil de føle forakt for faren og for deg, fordi han har valgt dem bort, kun for å knulle på deg. Tenk det! Et menneske som setter et ubetydelig knull høyere enn sin egen familie. De vil selvsagt også forakte deg, for du kommer til å stå som hun som ødela familien deres. Beklager, det er harde ord, men det er akkurat dette du risikerer. Hva med å vente til han er singel? Hvorfor er det et stort problem for deg?

Anonymkode: 5d5c8...ca4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Akkurat! Har hatt det sånn selv i mitt tidligere forhold der jeg var sammen med han i 4år. Vi fikk et barn sammen og følte på slutten at det var så daut/m krangling osv. Håpte til slutt han kunne gjøre noe som fikk bedret samvittigheten min, desverre. Vi møter oppturer óg motgang i forhold/ekteskap som av og til som ender med brudd, sånn er det bare. Det skal ikke vær verd uansett hva. 

Her med oss to, så ønsker vi å møtes igjen, vi vet bare ikke hvor. Jeg merker hvor ofte han er alene, altså helt uten henne så og si hver kveld. Ser at de muligens har det litt kjipt. At jeg blander meg inn her gjør litt vondt også kjenner jeg. - Men må også si jeg også er redd for at han plutselig ikke vil mer... 😶 - TS 

Anonymkode: da354...2ca

Vent litt..

Du traff din eks når du var 22 og fikk 3 barn sammen med han. Du er nå 28. Men før det igjen var du sammen med en i 4 år, og har også et barn sammen med han? Du er 28 år, har 4 barn med 2 forskjellige, og har rotet deg inn i et forhold med en gift mann..? Du virker veldig..snar på trekkeren....

Det er mulig å leve uten en mann også, du vet det? For det virker nesten som du er livredd for å være alene. Og det er litt merkelig når du skal oppdra 4 barn.

Eller, er det egentlig bare en jævlig dårlig trolletråd? :alice:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det synes åpenbart at trådstarter får lite oppmerksomhet fra menn når hun for alt i verden ikke klarer å slippe en fyr hun har klina litt med på byen. 

Anonymkode: 941ac...457

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2017 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at han ikke er redd. Men jeg tror nok at om det blir oppdaget, så blir det oppdaget. Han sier han skulle ønske hun traff en annen mann (blitt enklere for han sier han), for det er tydelig hun som kjemper for å holde familien sammen. Ikke han. Dette spurte jeg om igår. Han vet ikke hva som skjer med andre ord. 

Anonymkode: da354...2ca

Ny unnskyldning? Eller er denne resirkulert? 

Kan du ikke si hva du håper vi skal svare deg sånn at du får de svarene du vil ha? Også kan du forsette uten dårlig samvittighet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan går det TS?

 

Anonymkode: 82cd2...543

Har holdt meg litt borte fra KG å tråden. Først å fremst til den personen som tror jeg er ute etter oppmerksomhet og tror dette er en trolletråd, så nei - det er ingen trolletråd. Heller ikke ute etter oppmerksomhet, det var ikke derfor jeg startet denne tråden. Jeg sier bare hva som skjer mellom oss to til punkt å prikke, å gjør ikke dette for å være ekkel mot familien hans, tror dere dette er enkelt? Å at jeg gjør dette for gøy? Er ikke en person som vil ødelegge for andre, tvert imot. Det er ikke lett å gi slipp på en som stadig gir meg oppmerksomhet, som viser MEG en god side, det stadig dukker opp situasjoner der jeg møter han uten at vi har avtalt det. Han smiler å bryr seg, det er meg som merker dette. Ikke gå etter prototypen for utroskap, han har fortalt meg at dette skulle han ha vært foruten. 

Vi prater enda, å han er fortsatt veldig lei det hjemme. Ellers er det ikke mye fremgang, men jeg vil ikke sette krav og vil heller ikke pushe på. Nå går jeg etter hva jeg føler, å jeg føler det beste er å ta det rolig og se med tiden hva som skjer. Hvis jeg begynner å sette krav til at han skal forlate kona, vil jeg tro han kutter meg ut tvert. Det ønsker jeg ikke. Godt mulig jeg etterhvert blir knust av sorg (utrolig hvor fort man kan bli i et menneske), men her er det ikke en jeg bare treffer for å "ha meg et nummer". Nei her er det så mye mer! Vi har pratet om alt, om hvordan det ville vært om meg og han var sammen, om hvordan han skal gå ifra kona... osv.. De er i en setting hjemme der det går dårlig, sånn er det bare. Tiden får vise hva som skjer.

Nå kommer det en feig kommentar fra meg; men jeg håper fortsatt han blir min en dag. Blir han ikke, så var ikke det meningen heller. Hvis det er kjærlighet mellom oss, så vinner den tilslutt.

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har holdt meg litt borte fra KG å tråden. Først å fremst til den personen som tror jeg er ute etter oppmerksomhet og tror dette er en trolletråd, så nei - det er ingen trolletråd. Heller ikke ute etter oppmerksomhet, det var ikke derfor jeg startet denne tråden. Jeg sier bare hva som skjer mellom oss to til punkt å prikke, å gjør ikke dette for å være ekkel mot familien hans, tror dere dette er enkelt? Å at jeg gjør dette for gøy? Er ikke en person som vil ødelegge for andre, tvert imot. Det er ikke lett å gi slipp på en som stadig gir meg oppmerksomhet, som viser MEG en god side, det stadig dukker opp situasjoner der jeg møter han uten at vi har avtalt det. Han smiler å bryr seg, det er meg som merker dette. Ikke gå etter prototypen for utroskap, han har fortalt meg at dette skulle han ha vært foruten. 

Vi prater enda, å han er fortsatt veldig lei det hjemme. Ellers er det ikke mye fremgang, men jeg vil ikke sette krav og vil heller ikke pushe på. Nå går jeg etter hva jeg føler, å jeg føler det beste er å ta det rolig og se med tiden hva som skjer. Hvis jeg begynner å sette krav til at han skal forlate kona, vil jeg tro han kutter meg ut tvert. Det ønsker jeg ikke. Godt mulig jeg etterhvert blir knust av sorg (utrolig hvor fort man kan bli i et menneske), men her er det ikke en jeg bare treffer for å "ha meg et nummer". Nei her er det så mye mer! Vi har pratet om alt, om hvordan det ville vært om meg og han var sammen, om hvordan han skal gå ifra kona... osv.. De er i en setting hjemme der det går dårlig, sånn er det bare. Tiden får vise hva som skjer.

Nå kommer det en feig kommentar fra meg; men jeg håper fortsatt han blir min en dag. Blir han ikke, så var ikke det meningen heller. Hvis det er kjærlighet mellom oss, så vinner den tilslutt.

Anonymkode: da354...2ca

" hvordan det ville vært om meg og han var sammen, om hvordan han skal gå ifra kona... osv" 

Vet du, det der er så simpelt at det er til å bli kvalm av, det er så dårlig gjort av dere begge. Å legge planer bak konas rygg - planer som betyr store endringer for HENNES liv. Det er så graverende egoistisk at det ikke finnes ord.

Dette er altså en mann du veldig gjerne har lyst å introdusere for dine 4 barn? En som går bak konas rygg, og ødelegger familien for barna sine - fordi han faen ikke er mann nok til å ta ansvar der han har laget ansvar. Hvis de har det så uffatelig vanskelig, hvorfor i helvete tar han ikke samtalen med kona - istedenfor deg? Slik en skikkelig mann ville gjort. Jeg får bakoversveis over enkelte mennesker. 

Du gjentar gang på gang hvor vanskelig dette er for deg. Skjerp deg! Dette er IKKE vanskelig for deg. Du lager en haug med unnskyldninger for å kunne fortsette dette ryggradsløse opplegget deres, du døyver din egen samvittighet og egoisme med å lage unnskyldninger for deg selv. 

At du som mor og kvinne kan dolke en annen kvinne og hennes barn så til de grader i ryggen....nei, det finnes ikke ord. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...