Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Tutte skrev:

Ja, selvfølgelig har man ansvaret alene om å være tro mot partneren sin, men det betyr uansett ikke at det er greit å bevisst inngå forhold til personer som er gift eller i et forhold fra før. Det å være med på å gå bak ryggen til et annet menneske er ikke greit uansett om man har sverget på troskap eller ei.

Skal si meg enig i at det hadde vært usmakelig om den utro partneren la skylden på den han/hun var utro med. Men det er jo ikke det det er snakk om her.

This ✌️

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet det at de aller fleste i løpet av et helt liv går gjennom tid med utroskap? Det er også den største årsaken til brudd, visste du det?

La oss si et gift par som har vært sammen lenge, å plutselig gjør det slutt. Da er det ikke utenkelig at den ene allerede har funnet kjærligheten med et annet menneske. Ikke alltid det kommer frem vetdu. Utroskap opplever SVÆRT mange. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Fordi mange er utro så er det greit? Du må finne ut hva som er dine verdier. Hvis du velger å involvere deg i en som er opptatt så får du finne dine egne gode grunner for å fortsette.

Det er ikke rart folk dømmer folk som er utro eller elskere/elskerinner. De ødelegger andre mennesker liv. De bryter tillit, og de er ekstremt egoistiske. 

Fra et medmenneskelig perpektiv så er det tvers igjennom råttent å fortsette med en person som er gift. Hvis man vil ha noe mer med en gift person må man bryte opp ekteskapet. Man går rundt å lever en løgn om man bare skal tro det blir noe mer. Man trenger handling for at det skal være sant. Ellers er det bare tomme ord. 

Anonymkode: 537fd...aca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fort å bli naiv og korttenkt når man er forelsket. Ikke minst i en forelskelse så blir man jo tilbake i tenårings fasen igjen. Jeg føler meg som ei på 14år, proppfull av hormonelle antenner. Jeg blir fnisete å tullete med han.

Godt tips å ta med, da kan jeg merke om det kun er den tingen han er ute etter, eller om det ligger litt mer nysgjerrighet i han. I beg var han mer spørrende, føler det nå har dabbet av litt. Må også si at han er veldig glad i å fortelle om livet sitt, om barna, å går også i dybden om ting som er hemmelig osv. Virker som han allerede stoler litt på meg, med alt han forteller. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Men TS. Nå er du stor jente, ikke en fjortis. Du er tilogmed en voksen trebarnsmor. Du er stor nok til å forstå at man ikke er slave av sine "følelser" /hormoner eller ulike innfall. Følelser, spesielt forelskelse, går ALLTID over. Dette vet du jo selv. Du må faktisk begynne å bruke hodet og ta litt ansvar for både deg selv og de rundt seg. Vet du hva, jeg tror faktisk menn vil få mye mer respekt for deg hvis du begynner å oppføre deg voksent og litt mer kritisk. Det er på tide å legge vekk partygirl-livsstilen nå. Slutt å ligge rundt med gud og hvermann. Ikke bruk tid på opptatte menn. Fokuser på barna dine, deg selv og hobbyer og interesser. Ikke gå i spinn bare en mann viser deg litt interesse. Tenk nøye på hvem du vil bringe inn i livet til deg og dine barn. Ta et skritt tilbake fra dette forholdet du har viklet deg inn i. Hvis du er helt ærlig, tror du virkelig elskeren din vil forlate familien sin til fordel for deg? Har han sagt noe som tyder på det? - og er det virkelig noe du selv vil? Du vil i beste fall ende opp som barnepasser for FEM småbarn mens har er ute med kompisene. Dette er ikke noe å satse på, og jeg tror du vet det innerst inne. Så avslutt det selv, kom ham i forkjøpet og behold et minimum av selvrespekt. 

 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men TS. Nå er du stor jente, ikke en fjortis. Du er tilogmed en voksen trebarnsmor. Du er stor nok til å forstå at man ikke er slave av sine "følelser" /hormoner eller ulike innfall. Følelser, spesielt forelskelse, går ALLTID over. Dette vet du jo selv. Du må faktisk begynne å bruke hodet og ta litt ansvar for både deg selv og de rundt seg. Vet du hva, jeg tror faktisk menn vil få mye mer respekt for deg hvis du begynner å oppføre deg voksent og litt mer kritisk. Det er på tide å legge vekk partygirl-livsstilen nå. Slutt å ligge rundt med gud og hvermann. Ikke bruk tid på opptatte menn. Fokuser på barna dine, deg selv og hobbyer og interesser. Ikke gå i spinn bare en mann viser deg litt interesse. Tenk nøye på hvem du vil bringe inn i livet til deg og dine barn. Ta et skritt tilbake fra dette forholdet du har viklet deg inn i. Hvis du er helt ærlig, tror du virkelig elskeren din vil forlate familien sin til fordel for deg? Har han sagt noe som tyder på det? - og er det virkelig noe du selv vil? Du vil i beste fall ende opp som barnepasser for FEM småbarn mens har er ute med kompisene. Dette er ikke noe å satse på, og jeg tror du vet det innerst inne. Så avslutt det selv, kom ham i forkjøpet og behold et minimum av selvrespekt. 

 

Anonymkode: d15fd...cf5

Veldig godt skrevet og oppsummert! Les dette TS, gjerne flere ganger, og ta det innover deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2017 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Men TS. Nå er du stor jente, ikke en fjortis. Du er tilogmed en voksen trebarnsmor. Du er stor nok til å forstå at man ikke er slave av sine "følelser" /hormoner eller ulike innfall. Følelser, spesielt forelskelse, går ALLTID over. Dette vet du jo selv. Du må faktisk begynne å bruke hodet og ta litt ansvar for både deg selv og de rundt seg. Vet du hva, jeg tror faktisk menn vil få mye mer respekt for deg hvis du begynner å oppføre deg voksent og litt mer kritisk. Det er på tide å legge vekk partygirl-livsstilen nå. Slutt å ligge rundt med gud og hvermann. Ikke bruk tid på opptatte menn. Fokuser på barna dine, deg selv og hobbyer og interesser. Ikke gå i spinn bare en mann viser deg litt interesse. Tenk nøye på hvem du vil bringe inn i livet til deg og dine barn. Ta et skritt tilbake fra dette forholdet du har viklet deg inn i. Hvis du er helt ærlig, tror du virkelig elskeren din vil forlate familien sin til fordel for deg? Har han sagt noe som tyder på det? - og er det virkelig noe du selv vil? Du vil i beste fall ende opp som barnepasser for FEM småbarn mens har er ute med kompisene. Dette er ikke noe å satse på, og jeg tror du vet det innerst inne. Så avslutt det selv, kom ham i forkjøpet og behold et minimum av selvrespekt. 

 

Anonymkode: d15fd...cf5

Akkurat for øyeblikket nå så skriver vi bare med hverandre. Han er på guttetur og hører ikke så mye ifra han. Han har vist en interesse for meg som har gjort det vanskelig å la være. Selfølgelig har jeg et annet liv også, jeg har mine små barn jeg elsker over alt.

Jeg tar det litt som det kommer nå, og aner ikke om han her bare er en flørt eller om det er min fremtidige. Om dette skulle bli min, er det jo masse ting som må ordnes. Han må kjenne på det selv, om han klarer å ta en beslutning der han må ta en skillsmisse. Han vet godt at han ikke kan holde på slik. Han har sagt dette vi holder på med til flere av kameratene som er med på tur. Jeg har ingen idé om han vil det ene eller det andre, men jeg setter opp kriterier jeg også. Det er ikke helt blankt. Kanskje det er når vi ikke holder på at han finner ut han vil dra fra kona. Verden er ikke slik at mannfolka de klarer ikke forlate kona si de, noen blir lei og finner ut at de vil flytte ifra. Faktisk ganske mange. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så over på et spm jeg lurer på her. At dette er galt, det vet vi alle. Jeg trenger ikke høre det. 

Hva skal forventes av meg da, nå som jeg gjennom hele dagen håper på at Snap kommer fra han, mld osv. Han er jo på guttetur og har blitt litt mer anonym de siste dagene. Vi møttes jo rett før han dro, å  det siste jeg vil er jo å bli utnyttet/ha ei dame å pule litt på. Han spør nå lite hva jeg holder på med, skriver mindre kyss tegn, mindre romantisk osv. Jeg lot være en halv dag å skrive til han, da fikk jeg mld om; hvorfor er du Så stille lille venn? 

Hva kan jeg gjøre for å se om han har litt for meg, eller om dette kún går på en ting...? Grunnen til jeg gjør dette er jo fordi jeg er interessert. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en enkelt  ting du kan gjøre, med mindre du er villig til å si at han må flytte ut eller ikke ha kontakt med deg. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne saken er bare dum, ts. Du ser kun det du vil se. Du har fått masse forklaringer her, men nekter å ta det inn til deg. Håper bare alt går til helvete for dere to. Dere fortjener ikke noe bra ut av dette, annet enn dritt for hvordan dere BEGGE går bak ryggen på kona hans. Gjennom et helt samliv så er det normalt å bli betatt av andre mennesker og faktisk miste følelsen for sin partner, og svært mange faktisk, angrer for at de ikke kjempet for forholdet. Hverdagen kom til det nye paret også og den ene angret for å ha ødelagt det forholdet han/hun var i. Men deres tidligere kone/mann har gått videre og vil ikke ha dem tilbake og denne personen holder da enten ut i det nye forholdet, fordi de er redde for å være alene. Eller de går fra den nye og blir singel  og bitter for å ha ødelagt det beste dem hadde bare for en forelskelse som gikk over. Det er faktisk mange av dem også.

Noen valgte fra førsten av å kjempe for forholdet og er i dag lykkelige for at de ikke ødela, men heller jobbet for det som trengte å jobbes med, ble nyforelsket i hverandre og har det bedre enn noen gang. Dette skjer også svært mange ts. Det er mange skilsmisser ja. Noen er for det beste da de var dårlige, enten ene, eller begge to. Men sånn ellers er det altfor mange som gir opp for lett. Det er trist! For de lover troskap i gode og dårlige dager. Dårlige dager kommer til alle og man bør være mer voksne å skjønne at det er reelt for omtrent alle par. 

Ønsker ikke deg og han noe godt her. Dere fortjener faktisk å lide av konsekvensene dere har lagt opp til selv,ved å bedra et annet menneske som vil lide mye pga deres egotripp. Kona og ungene håper jeg vil komme seg raskt på beina og få det kjempe godt igjen. 

Endret av wintergirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kanskje det eneste som hjelper! Fordi blir jeg stille og ikke skriver på en dag blir han veldig på å vil høre fra meg. Burde jeg spørre om han savner meg litt?:-| Ingen av oss er særlig iniativsrike, å for meg virker det til at han vil være litt kostbar. Han vet vel at han har meg rundt fingeren uansett.

Jeg tror egentlig han ikke vet hva han vil. Han sier flere ganger at det ikke gjør noe om kona skulle finne en annen. Spørs jo om det stemmer. Ja, jeg spør meg selv, hvorfor gidder jeg å holde på som dette??,! Men ikke lett når jeg får snap av han, å smiler fra øre til øre. HÅPER hver gang jeg får snap, at det er han...

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Hele denne saken er bare dum, ts. Du ser kun det du vil se. Du har fått masse forklaringer her, men nekter å ta det inn til deg. Håper bare alt går til helvete for dere to. Dere fortjener ikke noe bra ut av dette, annet enn dritt for hvordan dere BEGGE går bak ryggen på kona hans. Gjennom et helt samliv så er det normalt å bli betatt av andre mennesker og faktisk miste følelsen for sin partner, og svært mange faktisk, angrer for at de ikke kjempet for forholdet. Hverdagen kom til det nye paret også og den ene angret for å ha ødelagt det forholdet han/hun var i. Men deres tidligere kone/mann har gått videre og vil ikke ha dem tilbake og denne personen holder da enten ut i det nye forholdet, fordi de er redde for å være alene. Eller de går fra den nye og blir singel  og bitter for å ha ødelagt det beste dem hadde bare for en forelskelse som gikk over. Det er faktisk mange av dem også.

Noen valgte fra førsten av å kjempe for forholdet og er i dag lykkelige for at de ikke ødela, men heller jobbet for det som trengte å jobbes med, ble nyforelsket i hverandre og har det bedre enn noen gang. Dette skjer også svært mange ts. Det er mange skilsmisser ja. Noen er for det beste da de var dårlige, enten ene, eller begge to. Men sånn ellers er det altfor mange som gir opp for lett. Det er trist! For de lover troskap i gode og dårlige dager. Dårlige dager kommer til alle og man bør være mer voksne å skjønne at det er reelt for omtrent alle par. 

Ønsker ikke deg og han noe godt her. Dere fortjener faktisk å lide av konsekvensene dere har lagt opp til selv,ved å bedra et annet menneske som vil lide mye pga deres egotripp. Kona og ungene håper jeg vil komme seg raskt på beina og få det kjempe godt igjen. 

Ja, kanskje kona fortjener bedre? Helt Enig, sier ikke annet. Han virker til å være interessert i ei annen ei her, ja meg. Om han liker at dette har skjedd, er jeg helt sikker på at han ikke gjør. Han klarer bare ikke å la være. Ikke jeg heller, bittert nok. Dette er bare sånn det er, beklager!! 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk syk syk syk syk. Bare hvordan du skriver her viser at det er dømt til å gå til helvete. Er du besatt eller?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje kona fortjener bedre? Helt Enig, sier ikke annet. Han virker til å være interessert i ei annen ei her, ja meg. Om han liker at dette har skjedd, er jeg helt sikker på at han ikke gjør. Han klarer bare ikke å la være. Ikke jeg heller, bittert nok. Dette er bare sånn det er, beklager!! 

Anonymkode: da354...2ca

Hun fortjener det beste og dere to fortjener å miste den lille dritten dere har.  Det blir ikke dere to. Enten så leker han med deg, eller så er han i som egen dype krise som egentlig bør jobbes med. Dette er skrekk for deg å høre. Men hvis han er så fantastisk, så kanskje kona kjemper for han og de to begynner å jobbe med hverandre istedet. De blir nyforelsket og han dumper deg og han får det bedre med sin kone,  mer enn noen gang. Dette kan også skje. 

Hadde han virkelig gitt så blaffen i kona, og om hun fant en annen, så burde valget vært enkelt for han. Så noe holder han igjen ts. Kanskje han innerst inne elsker kona, men sliter voldsomt med seg selv. Tenkt på det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, TS. Forstår jeg deg rett om det du egentlig lurer på er hvordan du skal vite om han er interessert i noe mer enn sex? Svaret er nok ganske enkelt er at han er ute etter sex, litt spenning og bekreftelse. Tror det finnes en del forskning som sier at menn knytter seg til kvinner på en helt annen måte enn omvendt - les: det tar lengre tid for dem å utvikle følelser og bli forelsket (ja, det finnes sikkert individuelle forskjeller). Også i en ordinær dating situasjon er det jo vanskelig å vite hva den andre parten egentlig vil og her kompliseres ting av at han i tillegg er gift. Han er neppe forelsket i deg. Om dere drar dette lengre, kan han kanskje ende opp med å bli det, men sjansen er vel akkurat like stor for at det dabber av. Om det ender med forelskelse fra hans side, er det ikke det samme sm at han går fra kona.

Du er ikke interessert i å høre at dette er galt, fordi du jo vet det allerede, så jeg skal ikke gjenta akkurat det. Men tenk litt på om du har lyst til å være den dama da, som kaster alle prinsipper over bord for følelsen av å bli sett. Jeg har selv vært der du er. Kom heldigvis til fornuft, tok et skritt tilbake og innså at umiddelbar tiltrekning og forelskelse kan bidra til at en gjør ting en ikke vil stå inne for senere. I mitt tilfelle var nok han villig til å dra det lenger enn det gikk. Nå er jeg bare så innmari glad for at jeg brøt, og så innmari flau og lei meg for at jeg ikke brøt tidligere. I dag har jeg bare forakt til overs for han som kunne bedra konas tillit så fryktelig, og også for meg selv som bidro til akkurat det. 

Anonymkode: fa193...9ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat for øyeblikket nå så skriver vi bare med hverandre. Han er på guttetur og hører ikke så mye ifra han. Han har vist en interesse for meg som har gjort det vanskelig å la være. Selfølgelig har jeg et annet liv også, jeg har mine små barn jeg elsker over alt.

Jeg tar det litt som det kommer nå, og aner ikke om han her bare er en flørt eller om det er min fremtidige. Om dette skulle bli min, er det jo masse ting som må ordnes. Han må kjenne på det selv, om han klarer å ta en beslutning der han må ta en skillsmisse. Han vet godt at han ikke kan holde på slik. Han har sagt dette vi holder på med til flere av kameratene som er med på tur. Jeg har ingen idé om han vil det ene eller det andre, men jeg setter opp kriterier jeg også. Det er ikke helt blankt. Kanskje det er når vi ikke holder på at han finner ut han vil dra fra kona. Verden er ikke slik at mannfolka de klarer ikke forlate kona si de, noen blir lei og finner ut at de vil flytte ifra. Faktisk ganske mange. 

Anonymkode: da354...2ca

Er denne mannen noensinne hjemme? 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
På 7.7.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

For en ekkel mann.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele denne tråden som startet for tre måneder siden, da du ble sjekket opp og klinte på dansegulvet, har utviklet seg veldig forutsigbart: Det startet med at du så på facebook at han var gift og syntes det var litt spennende, deretter ville du ha råd om hva du skulle gjøre med det (råd som du selvsagt ikke fulgte), og nå sitter du skikkelig i klisteret og er smådesperat etter bevis og bekreftelser på at han bryr seg om deg. Han har full kontroll og du har null kontroll. 

Det er ingen her som kan fortelle deg om han mener alvor med deg, eller om interessen er i ferd med å dabbe litt av. Den eneste måten du kan finne ut det på er faktisk å spørre ham, selv om du da frykter at han vil føle presset og kutte kontakten med deg. Du ser vel at etter tre måneder burde han klare å være tydeligere på hva han føler for deg og kanskje formidle noen tanker om hvilke planer han har for ekteskapet sitt. Har han planer om å bryte ut eller har han ikke, og hva er det som hindrer ham hvis det er så ille der hjemme?

Hvor mye av livet ditt og tiden din vil du bruke på å vente på livstegn fra ham, for deretter å analysere det han skriver opp og i mente. Er det virkelig sånn du vil leve? Du er ung og burde ikke kaste bort gode år i livet ditt på dette opplegget, som byr på store utfordringer samme hvordan det ender. Har han truffet barna dine og er han innstilt på å bli stefar til tre? Er han opptatt av hvordan du opplever situasjonen?

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2017 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Akkurat for øyeblikket nå så skriver vi bare med hverandre. Han er på guttetur og hører ikke så mye ifra han. Han har vist en interesse for meg som har gjort det vanskelig å la være. Selfølgelig har jeg et annet liv også, jeg har mine små barn jeg elsker over alt.

Jeg tar det litt som det kommer nå, og aner ikke om han her bare er en flørt eller om det er min fremtidige. Om dette skulle bli min, er det jo masse ting som må ordnes. Han må kjenne på det selv, om han klarer å ta en beslutning der han må ta en skillsmisse. Han vet godt at han ikke kan holde på slik. Han har sagt dette vi holder på med til flere av kameratene som er med på tur. Jeg har ingen idé om han vil det ene eller det andre, men jeg setter opp kriterier jeg også. Det er ikke helt blankt. Kanskje det er når vi ikke holder på at han finner ut han vil dra fra kona. Verden er ikke slik at mannfolka de klarer ikke forlate kona si de, noen blir lei og finner ut at de vil flytte ifra. Faktisk ganske mange. 

Anonymkode: da354...2ca

Høres ut som du har fantasert dere til både samboerskap, giftemål og mere til.

 

Det er virkelig på tide at du våkner opp!! Du er da for søren en voksen dame! Oppfør deg som det!

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å ha null tro videre å tenke at neida det blir aldri dere to. Men vi to har tatt en videre prat om dette der han sier han har begynt å fått følelser for meg. Merker det også fordi han blir litt frustrert opp i dette, snakker om hvordan jeg vil klare det og det om det blir oss

. Det eneste er at han nå ikke klarer å gjøre noe. Dette pga barna. At han har noe for kona, det er nok fint lite. Jo, det er mulig vi finner hverandre - men ikke akkurat nå. Han er fortsatt likegyldig til om hun gjør det slutt med han, men han vil helst kona skal ta avgjørelsen. Alle vet jo at når man er så usikker i et ekteskap så ender det ikke bra. Skulle tro ekteskapet var evigvarende. Kona kan faktisk få nok hun også. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her er det bare å ha null tro videre å tenke at neida det blir aldri dere to. Men vi to har tatt en videre prat om dette der han sier han har begynt å fått følelser for meg. Merker det også fordi han blir litt frustrert opp i dette, snakker om hvordan jeg vil klare det og det om det blir oss

. Det eneste er at han nå ikke klarer å gjøre noe. Dette pga barna. At han har noe for kona, det er nok fint lite. Jo, det er mulig vi finner hverandre - men ikke akkurat nå. Han er fortsatt likegyldig til om hun gjør det slutt med han, men han vil helst kona skal ta avgjørelsen. Alle vet jo at når man er så usikker i et ekteskap så ender det ikke bra. Skulle tro ekteskapet var evigvarende. Kona kan faktisk få nok hun også. 

Anonymkode: da354...2ca

På den ene siden ser jeg kvinnefaktene dine her. Du lager unnskyldninger for han. "Han kan ikke klare noe nå, pga barna". 

Får håpe kona vil skilles da....så blir det enklere for han.

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...