Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎26‎.‎09‎.‎2017 den 15.57, wintergirl skrev:

Ja, feig faen vet du. Og som var i 40 års krise og trengte all bekreftelse han kunne få, stakkar mann:sprettoy:

 

10 timer siden, wintergirl skrev:

Sant så sant. Mannen min var utro mot meg og sa til elskerinnen at det var helt over mellom oss. Men han fortalte henne ikke at han ville ha mye sex med meg og fortsatt kontakter  meg i dag og vil finne på ting med meg. Han til og med fortsatt vil ha masse sex med meg enda. Jeg gjør han visst så kåt 🙄 Lurer på hun vet det. Så, han gikk bak ryggen hennes også 😁 Han klarer ikke å gi slipp på meg. Hvordan vil det gå i fremtiden for han da? Så ts. For alt du vet så kan han gjøre akkurat det samme mot deg. Deilig å tenke på at han kanskje tenner sykt mer på kona enn han forteller deg?  Kanskje noe alvorlig galt med han som ned min eks.  Seriøse problemer. En mann som sliter med å bli voksen og trengte så sårt den bekreftelsen han kunne få. Høres ut som han du roter med nå er likedan. 

Du får være glad du kom deg bort fra den idioten av en mann. Blir så sint når jeg hører om sånne egoister :angry: Er stor sjanse for at det er samme type mann TS har rota seg bort i ja.

Endret av Tutte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Tutte skrev:

 

Du får være glad du kom deg bort fra den idioten av en mann. Blir så sint når jeg hører om sånne egoister :angry: Er stor sjanse for at det er samme type mann TS har rota seg bort i ja.

jepp. Og det er selvfølgelig de som er ofre og har sine grunner for å gjøre det de gjør også. Stakar :sprettoy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, en som vil ha i pose og sekk, oppfører seg NETTOPP sånn! Vet du hvorfor han vil at dere skal la vær å snappe en dag? Det er fordi snapstreaken deres står ved siden av navnet ditt på lista hans (på samme måte som at det tallet, og flammen, står ved siden av navnet hans hos deg), og han er livredd for at kona skal gå inn å sjekke snappen hans, å se at han har en snapstreak på xx dager med en ukjent kvinne! Og den går ikke bort med mindre dere lar vær å snappe en dag. Ikke vær så naiv å tenk at det 'bare er mye for han'! Han er redd for å bli tatt i UTROSKAP! Vil du virkelig ha en sånn mann? Tror du han hadde vært REDD for at kona skulle finne ut av dette, om de hadde et så jævlig forhold, og alle følelser var vekk, og de praktisk talt var ferdig med hverandre? 

Herregud ts, hør på oss som har vært igjennom dette før! Ikke kast bort tiden din på dette, og ikke spør han om "er dette bare tull for deg?" selvfølgelig kommer han aldri til å si "ja, det er det, sorry Mac", da VET han jo at du fordufter.. Han jeg hektet meg på en gang i tiden, sa til og med etter at utroskapen hans kom frem, at det han gjorde med meg "ikke bare var tull, og at det var følelser der, det bare var så vanskelig å gå fra dama mtp hvordan ting var". Ikke vær så naiv at du går på den.. Og jeg ba han pent om å dra seg til helvete vekk når hele greia kom frem, og det burde du også! Hvis du er så overbevist om at han er forelsket i deg, men av en eller annen grunn ikke klarer å gå fra kona, si det som det er, da! Si at du er dødsforelsket i han, og at du STOLER på han, når han sier at dette ikke bare er tull, å be han rydde opp på hjemmebane. Dere fortsetter IKKE dette, FØR han går fra kona si. Først DA får du svaret ditt ts. Og jeg tror desverre ikke at du får det svaret du vil. Så hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke gått rundt å latt han tro at du er så forbanna dum som han tydeligvis tror, og sagt klart i fra at nå stopper dette, og fortsetter ikke FØR han har gått fra kona! Og først da ser du selv, at han er en utro drittsekk, som har lyvd deg rett opp i trynet! 

Sitt heller ikke å håp på at utroskapen vil bli avslørt, kona går fra han, og han koller løpende til deg, fordi han er alene. Vil du.... Virkelig...? Ha en som er utro, og velger deg fordi han ikke har noe bedre valg? Eller vil du at han skal velge deg, fordi det er deg han vil ha, og ikke kona? Tenk om kona plutselig angrer om et halvt år da, da forlater han deg igjen, tro meg.. Og det de gjør MED deg, kan de gjøre MOT deg, så jeg hadde ALDRI tort å inngå en forhold med en som kan gå bak ryggen til kona si på den måten, uansett hvor vanskelig og dritt forholdet er, så gjør man for faen ikke sånt mot et annet menneske! 

Tenk litt nå ts, før du blir SKIKKELIG såret. :(

Anonymkode: 20208...a35

Han prøvde en dag å la være å snappe med meg, men fikk før kvelden var startet allikavel så det hjalp ikke mye. Han har kode på sin så ser ikke helt hensikten ved det. Han lar kona få vite at han har kode på tlf sin, så hun ikke kommer inn. Han er ikke mye redd for å bli bustet, når han kliner med meg på et åpent dansegulv osv. 

Men! Hvorfor skal  det være for gitt at kona godtar utroskap da? Alle her skal ha det til at det ikke blir oss, det er helt greit!! Men hvis kona finner ut av dette (noe jeg ikke håper), men å finne ut at mannen har vært utro i 3mnd i strekk, det er nok få som godtar og lar ekteskapet gå sin vei videre etter slikt. Så det er ikke sikkert det bare er meg som trenger å bli såret her, det er godt mulig det er han som til syvende og sist er den sårede. Jeg vil tro at hvis hun finner ut av dette, er veien kort over til meg. 

Lurer på hvordan ting blir etterhvert om det ikke blir oss, om vi vil fortsatt kjenne hverandre, møtes tilfeldig igjen via felles bekjente ( som vi gjorde i sommer ). Vil dette bare være en historie? Å denne mannen etterhvert blir glemt...? Tusen spm i hodet her. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flau og pinlig historia for deg og ham. Frykteliig svik mot kona.  At du ikke innser det fast du får høre det tusen ganger. Uansett utgang er det  ingen vinnere her. Kun tre tapere. Dere to fortjener det fordi dere velger å gå inn i det med åpne øyne. Kona blir lurt og sviktet uten å ha noen mulighet for valg eller beskytte seg selv. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En flau og pinlig historia for deg og ham. Frykteliig svik mot kona.  At du ikke innser det fast du får høre det tusen ganger. Uansett utgang er det  ingen vinnere her. Kun tre tapere. Dere to fortjener det fordi dere velger å gå inn i det med åpne øyne. Kona blir lurt og sviktet uten å ha noen mulighet for valg eller beskytte seg selv. 

Anonymkode: 048f8...cfd

Så du mener hun skal få vite dette? Av og til er vel det beste å ikke få høre den sure sannheten. Hun blir satt i vanskelig hjørne om hun får vite det. Vi får se hvor vi er om ett år, så går det som det går. Jeg vet vi er to svikere, men det hjelper ikke å høre det gang på gang. Jeg er desverre blitt betatt i feil mann. Ferdig med det. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvis kona finner ut av dette (noe jeg ikke håper), men å finne ut at mannen har vært utro i 3mnd i strekk, det er nok få som godtar og lar ekteskapet gå sin vei videre etter slikt. Så det er ikke sikkert det bare er meg som trenger å bli såret her, det er godt mulig det er han som til syvende og sist er den sårede. Jeg vil tro at hvis hun finner ut av dette, er veien kort over til meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er de som tilgir og setter strek over utroskap, men mange vil ikke gjøre det. Hvis han starter med deg, hvilket liv tror du dere vil få framover? Er du klar for å bli kjent med ham og hans nettverk og familie, og holde ut prosessen inntil han bli skilt? 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av og til er vel det beste å ikke få høre den sure sannheten. Hun blir satt i vanskelig hjørne om hun får vite det. 

Anonymkode: da354...2ca

Hun blir indirekte også satt i en vanskelig situasjon ved at hun er del i en seksuell kjede hun ikke kjenner til. Ja, for han har nok sex med henne også. For ikke å snakke om at hvis de har problemer i forholdet, og han holder skjult hva han driver med, angriper hun kanskje problemet fra helt feil side. Det er sjelden sånn at folk er utro og at den andre bare er lykkelig uvitende og upåvirket. Eller tror du at han sitter og snapper henne like oppmerksomt som han gjør med deg, slik at hun tenker at alt er i skjønneste orden?

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener hun skal få vite dette? Av og til er vel det beste å ikke få høre den sure sannheten. Hun blir satt i vanskelig hjørne om hun får vite det. Vi får se hvor vi er om ett år, så går det som det går. Jeg vet vi er to svikere, men det hjelper ikke å høre det gang på gang. Jeg er desverre blitt betatt i feil mann. Ferdig med det. 

Anonymkode: da354...2ca

Hun får vite det. Spørsmålet er når! Om et år så er alt dritt med alle tre, spesielt dere to. Kona har ihverfall verdigheten i behold,i motsetning til dere to. Forelsket i feil mann? Du kunne tatt deg sammen,ikke vært en jævla egoist og latt han være da du fant ut at han var gift. 

Endret av wintergirl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så du mener hun skal få vite dette? Av og til er vel det beste å ikke få høre den sure sannheten. Hun blir satt i vanskelig hjørne om hun får vite det. Vi får se hvor vi er om ett år, så går det som det går. Jeg vet vi er to svikere, men det hjelper ikke å høre det gang på gang. Jeg er desverre blitt betatt i feil mann. Ferdig med det. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er ikke noen unnskyldning at du har blitt betatt. Du kan fremdeles stoppe dette når som helst. Det er et valg du tar, og du velger å svike. Hver eneste dag som har gått siden du fant ut at han var gift så har du valgt å svike.

Anonymkode: 612c6...f50

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS:-)

jeg har bare lest litt sporadisk her, så ikke sett alle svarene..

jeg forelsket meg selv i en gift mann for noen år siden, og vi hadde et av/på forhold i flere år. Vi så hverandre ikke så mye siden bor langt unna, men vil snakket/mld hele tiden. Jeg gikk til slutt i fra min mann, men han har fortsatt ikke gått fra sin kone ennå. Han sier han elsker meg over alt, men at han sliter med å gå. Jeg har omsider innsett at han da umulig kan elske meg slik han sier...da hadde han jo gått. Han påstår de ikke har tatt på hverandre på 4år, men jeg tviler vel på at det stemmer...samtidig hadde ikke mannen min og jeg sex en eneste gang siste 3årene av forholdet vårt..

så tenkt deg godt om, det er slitsomt å elske en som er gift... Så still krav etterhvert...han må velge; deg eller henne..om ikke sliter du deg bare ut. Jeg har omsider begynte smådate andre menn, og selv om vi fortsatt har daglig kontakt har jeg sagt til han at jeg ikke kan vente lenger..noe han likte svært dårlig...men sånn må det bare bli..

Og, drit i hylekoret her inne...;-) lykke til!

Anonymkode: acd75...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener hun skal få vite dette? Av og til er vel det beste å ikke få høre den sure sannheten. Hun blir satt i vanskelig hjørne om hun får vite det. Vi får se hvor vi er om ett år, så går det som det går. Jeg vet vi er to svikere, men det hjelper ikke å høre det gang på gang. Jeg er desverre blitt betatt i feil mann. Ferdig med det. 

Min mann var utro mot meg i et år, og tro du meg det kommer ALLTID fram. Det var ikke "vanskelig" for meg og barna, det var fullstendig knusende.

Jeg vet han sa til henne at han elsket henne, og skrøt henne opp i skyene. Men fra dagen han ble fersket var hun luft for ham. Han prøvde desperat og ordne opp med meg og jeg tviler ikke et sekund på at hun ikke betydde noenting for ham, samme hvor betatt hun var i ham.

Han traff ei billig tøyte som deg og gikk fem på, og kastet dermed vrak på det gode livet vi hadde, med masse god sex på hjemmebane.

I dag flere år senere sitter de som single bitre mennesker begge to, og det gleder meg faktisk.

Du er et menneske uten empati og fortjener ikke bedre en å sitte igjen såret og alene!

 

Anonymkode: 713d2...be8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han prøvde en dag å la være å snappe med meg, men fikk før kvelden var startet allikavel så det hjalp ikke mye. Han har kode på sin så ser ikke helt hensikten ved det. Han lar kona få vite at han har kode på tlf sin, så hun ikke kommer inn. Han er ikke mye redd for å bli bustet, når han kliner med meg på et åpent dansegulv osv. 

Men! Hvorfor skal  det være for gitt at kona godtar utroskap da? Alle her skal ha det til at det ikke blir oss, det er helt greit!! Men hvis kona finner ut av dette (noe jeg ikke håper), men å finne ut at mannen har vært utro i 3mnd i strekk, det er nok få som godtar og lar ekteskapet gå sin vei videre etter slikt. Så det er ikke sikkert det bare er meg som trenger å bli såret her, det er godt mulig det er han som til syvende og sist er den sårede. Jeg vil tro at hvis hun finner ut av dette, er veien kort over til meg. 

Lurer på hvordan ting blir etterhvert om det ikke blir oss, om vi vil fortsatt kjenne hverandre, møtes tilfeldig igjen via felles bekjente ( som vi gjorde i sommer ). Vil dette bare være en historie? Å denne mannen etterhvert blir glemt...? Tusen spm i hodet her. 

Anonymkode: da354...2ca

På hvilken måte er det positivt at han klinte med deg på et åpent dansegulv? Slik jeg tolker det viser det en mann uten omtanke for andre enn seg selv. Er det en kvalitet du setter høgt om han skulle bli din?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann var utro mot meg i et år, og tro du meg det kommer ALLTID fram. Det var ikke "vanskelig" for meg og barna, det var fullstendig knusende.

Jeg vet han sa til henne at han elsket henne, og skrøt henne opp i skyene. Men fra dagen han ble fersket var hun luft for ham. Han prøvde desperat og ordne opp med meg og jeg tviler ikke et sekund på at hun ikke betydde noenting for ham, samme hvor betatt hun var i ham.

Han traff ei billig tøyte som deg og gikk fem på, og kastet dermed vrak på det gode livet vi hadde, med masse god sex på hjemmebane.

I dag flere år senere sitter de som single bitre mennesker begge to, og det gleder meg faktisk.

Du er et menneske uten empati og fortjener ikke bedre en å sitte igjen såret og alene!

 

Anonymkode: 713d2...be8

Helt knusende er det , det skriver jeg under. Det er ikke å tro hvor ille det kan bli når du blir sviktet på denne måten. At to voksne mennesker vill deg så vondt. Ikke ordrer deg en tanke uten la sin egen besatthet å styre. 

 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS:-)

jeg har bare lest litt sporadisk her, så ikke sett alle svarene..

jeg forelsket meg selv i en gift mann for noen år siden, og vi hadde et av/på forhold i flere år. Vi så hverandre ikke så mye siden bor langt unna, men vil snakket/mld hele tiden. Jeg gikk til slutt i fra min mann, men han har fortsatt ikke gått fra sin kone ennå. Han sier han elsker meg over alt, men at han sliter med å gå. Jeg har omsider innsett at han da umulig kan elske meg slik han sier...da hadde han jo gått. Han påstår de ikke har tatt på hverandre på 4år, men jeg tviler vel på at det stemmer...samtidig hadde ikke mannen min og jeg sex en eneste gang siste 3årene av forholdet vårt..

så tenkt deg godt om, det er slitsomt å elske en som er gift... Så still krav etterhvert...han må velge; deg eller henne..om ikke sliter du deg bare ut. Jeg har omsider begynte smådate andre menn, og selv om vi fortsatt har daglig kontakt har jeg sagt til han at jeg ikke kan vente lenger..noe han likte svært dårlig...men sånn må det bare bli..

Og, drit i hylekoret her inne...;-) lykke til!

Anonymkode: acd75...bdf

Det kan jo være han får en annen tone nå? Nå som du dater andre menn. I utgangspunkter vil han nok ha deg, men redd for å forlate kona av en eller annen grunn. Jeg vet om flere som har forlatt sin kone/mann og at faktisk gresset har vært grønnere på den andre siden, så jo det er mulig. Han her jeg holder på med syntes jeg er himla fin, han liker meg godt, spørs om det holder da.

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann var utro mot meg i et år, og tro du meg det kommer ALLTID fram. Det var ikke "vanskelig" for meg og barna, det var fullstendig knusende.

Jeg vet han sa til henne at han elsket henne, og skrøt henne opp i skyene. Men fra dagen han ble fersket var hun luft for ham. Han prøvde desperat og ordne opp med meg og jeg tviler ikke et sekund på at hun ikke betydde noenting for ham, samme hvor betatt hun var i ham.

Han traff ei billig tøyte som deg og gikk fem på, og kastet dermed vrak på det gode livet vi hadde, med masse god sex på hjemmebane.

I dag flere år senere sitter de som single bitre mennesker begge to, og det gleder meg faktisk.

Du er et menneske uten empati og fortjener ikke bedre en å sitte igjen såret og alene!

 

Anonymkode: 713d2...be8

Du hater det nettopp fordi du har vært oppi den situasjonen. Det er klart vi to kræsjer her. Ikke si at jeg er billig, det ordet får du bruke i ei annen setting. Det har ingenting med billig å gjøre. Det er din historie, å ja, klart det har vært vondt for deg. Du er i ettertid bitter på damer som roter seg opp i gifte menn, vi får håpe du er like oppgitt over menn som går etter gifte damer også da. 

Alle har hver sine ting i ekteskapet/forholdet, av og til er begge skyld i utroskap, av og til kun den ene. Her kan ikke alle taes under samme kam. Se den. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har hver sine ting i ekteskapet/forholdet, av og til er begge skyld i utroskap, av og til kun den ene. Her kan ikke alle taes under samme kam. 

Anonymkode: da354...2ca

Men det er jo nettopp det du ikke vet noe om. Du kjenner ikke kona hans, vet ikke noe om ekteskapet deres. Han vil ikke ta den debatten med deg, fordi det innebærer at han må gå i seg selv. Det er jo ikke hyggelig å tenke på at han kanskje har deler av skylda for at ekteskapet knaker. Eller kanskje at det ikke knaker. Det er tydelig at du ønsker at ekteskapet deres skal ta slutt og han bli åpent sammen med deg, men vil du virkelig det når du ikke en gang vet hvorfor han søkt ut? Er dette hans første ekteskap? Hvordan endte de andre forholdene hans? Hvordan takler han det når ting blir ubehagelig? 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dum som et brød og du og han fortjener kraftig juling. Fy fan att det går an.  Stakkars kona... Og barna.. Sender dem masse gode tanker.:dagens-rose:  Og håper du og han til slutt blir fersket så jævlig, og blir sittende single og grå resten av livet!! :kvalm:

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS:-)

jeg har bare lest litt sporadisk her, så ikke sett alle svarene..

jeg forelsket meg selv i en gift mann for noen år siden, og vi hadde et av/på forhold i flere år. Vi så hverandre ikke så mye siden bor langt unna, men vil snakket/mld hele tiden. Jeg gikk til slutt i fra min mann, men han har fortsatt ikke gått fra sin kone ennå. Han sier han elsker meg over alt, men at han sliter med å gå. Jeg har omsider innsett at han da umulig kan elske meg slik han sier...da hadde han jo gått. Han påstår de ikke har tatt på hverandre på 4år, men jeg tviler vel på at det stemmer...samtidig hadde ikke mannen min og jeg sex en eneste gang siste 3årene av forholdet vårt..

så tenkt deg godt om, det er slitsomt å elske en som er gift... Så still krav etterhvert...han må velge; deg eller henne..om ikke sliter du deg bare ut. Jeg har omsider begynte smådate andre menn, og selv om vi fortsatt har daglig kontakt har jeg sagt til han at jeg ikke kan vente lenger..noe han likte svært dårlig...men sånn må det bare bli..

Og, drit i hylekoret her inne...;-) lykke til!

Anonymkode: acd75...bdf

Drit i hylekoret her inne? Du hadde jo ikke akkurat en så veldig lykkelig historie å formidle selv. Akkurat det du skriver her er hva de fleste elskerinner opplever. Mannen forlater sjelden kona, og det er også akkurat det som har skjedd i ditt tilfelle. Det er det hylekoret har prøvd å formidle her inne. Hun skal ikke stille krav etter hvert, hun må stille krav NÅ, ellers risikerer det å bli slik i flere år. Det er også sjelden det hjelper å stille krav uansett, ender bare med at mannen får panikk og blir hos kona uansett. Kort oppsummert, et forhold til en gift mann ender svært sjelden godt uansett hva man velger å gjøre.

Det beste er å forlate hele greia så fort som mulig, begynne å date andre slik du først nå har gjort. Håper de er single da forresten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være han får en annen tone nå? Nå som du dater andre menn. I utgangspunkter vil han nok ha deg, men redd for å forlate kona av en eller annen grunn. Jeg vet om flere som har forlatt sin kone/mann og at faktisk gresset har vært grønnere på den andre siden, så jo det er mulig. Han her jeg holder på med syntes jeg er himla fin, han liker meg godt, spørs om det holder da.

Ts

Anonymkode: da354...2ca

He he, ja selvsagt gjør han det. Men du er bra naiv hvis du i det hele tatt drømmer om at det er nok for ham til å bryte opp et ekteskap med felles hjem og barn og vennekrets for å flytte sammen med en enkel sjel fra landet  uten utdanning og med TRE småbarn selv, slik at dere tilsammen har FEM små under sju år. Det høres jo ut som et rent helvete. Nå lever han  herrens glade dager med familieliv, masse fritid, guttegjengen, spennende jobb og elskerinne på si. Hvorfor skulle han bytte ut det?

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...