Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, wintergirl skrev:

Det er mann som er utro selv det vet du. Mange menn er ikke utro med en som er penere, mange ganger tvert om. Kan si det mer som at de går ned på sitt eget nivå. 

 

9 timer siden, CamillaCollett skrev:

Jeg tror absolutt at man kan finne kjærligheten på feil sted, altså at det er mulig at man forelsker seg i en annen enn den man er sammen med, og at forholdet til den nye kan være rettere enn forholdet til den gamle. Jeg tror ikke dette er noe som skjer ofte, men det forekommer.

MEN.

De forholdene starter ikke på denne måten, tror jeg. Denne mannen du har rotet deg opp i har så mange tvilsomme trekk at jeg ikke ser de ekte følelsene du insisterer på at er der.

1. Han fortalte ikke at han var gift i utgangspunktet. Det er forskjell på å være aktivt på sjekkern (som han tydeligvis har vært) som gift, og å falle for et menneske over tid (for eksempel fordi man er venner, jobber sammen eller på andre måter har måttet forholde seg til hverandre). Han har vært ute etter noen, denne mannen. Dette er en fortsettlig utro mann.

2. Han snakker ikke om følelser med deg.

3. Han er av og på. Hvorfor er han det, tror du? Nettopp på grunn av effekten du beskriver - det gjør deg mer interessert. Han tvinner deg rundt lillefingeren.

Gode poeng du har her. Og det at han er av og på er nok sikkert også en måte å skape en viss avstand på, slik at det ikke blir for nært.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Privatlivet til tre voksne, om vi skal være litt ærlige her, og hun ene voksne her er helt uvitende. Det gode familielivet hjemme er en stor løgn også, han lyver og lever et dobbeltliv. Du starter et forhold du neppe har lyst å være ærlig om til dine barn noensinne, eller skal du legge ut om hvordan dere startet bak ryggen til hans kone og barna hans?  Da blir nok barna dine stolte av sin mor. 

Anonymkode: 2719c...614

Tro meg, hun trenger ikke legge ut om noenting til barna, det er alltid noen som har hørt eller sett noe, som en eller annen gang forteller barna om det. Tro meg ;) Jeg har trøstet barn som har fått slengt dette i fleisen av bygdekjerringene. JEG måtte rydde opp for barna fordi faren og elskerinnen lagte et helvete for dem på skole osv, kun fordi de var så naive å trodde at ingen så dem. Du utviser så lav innlevelsesevne og konsekvenstenkning ts, at det er til å bli kvalm av. At du setter deg selv foran barna dine og fremtiden deres sier meg alt jeg trenger å vite om dine evner som mor. Ikke kom med det tullet at du skiller mellom privatliv og affære, for det gjør faen ikke bygda du lever i, den bygda barna dine vokser opp i! Skjerp deg, om ikke annet så for barnas skyld, i begge leire! 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tutte skrev:

 

Gode poeng du har her. Og det at han er av og på er nok sikkert også en måte å skape en viss avstand på, slik at det ikke blir for nært.

Jeg forstår poenget, å det er akkurat dette jeg frykter opp i dette. Jeg lever meg veldig inn i ting, å kan se for meg det uendelige (til tider), da spesielt når han skriver mye mld til meg og er spørrende. Igår forgårs var kona borte, da ble det mye prat. Da skreiv han at han hadde meg i tankene å at aller helst skulle vært der jeg var, altså hjemme hos meg. 

Men kan følelsene være sterke for kona da? Når han klarer å holde på som dette med meg. Om ikke han går fallt helt for meg enda, da kan det hende han vil gjøre det til slutt. Kanskje den dagen jeg hadde stoppet å skrive med han, det er da han innser at han savner meg litt...? 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan umulig være redd for å miste kona. Han er ikke redd for å vise at han er mye på mobilen, han går kode på den, han tør å kysse med meg der folk kan se han, osv.. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2017 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Det mener alle koner fordi det ikke er atteraktive nok til å passe mannen selv. Dere kan ikke beskytte dere ved å skylde på elskerinner.

Anonymkode: 70518...adc

I hollywood er jo alle folka atteraktive. Det der var et helt elendig forsøk på ansvarsfraskrivelse.

Anonymkode: 70518...adc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2017 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Det mener alle koner fordi det ikke er atteraktive nok til å passe mannen selv. Dere kan ikke beskytte dere ved å skylde på elskerinner.

Anonymkode: 70518...adc

I hollywood er jo alle folka atteraktive. Det der var et helt elendig forsøk på ansvarsfraskrivelse.

Anonymkode: 70518...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår poenget, å det er akkurat dette jeg frykter opp i dette. Jeg lever meg veldig inn i ting, å kan se for meg det uendelige (til tider), da spesielt når han skriver mye mld til meg og er spørrende. Igår forgårs var kona borte, da ble det mye prat. Da skreiv han at han hadde meg i tankene å at aller helst skulle vært der jeg var, altså hjemme hos meg. 

Men kan følelsene være sterke for kona da? Når han klarer å holde på som dette med meg. Om ikke han går fallt helt for meg enda, da kan det hende han vil gjøre det til slutt. Kanskje den dagen jeg hadde stoppet å skrive med han, det er da han innser at han savner meg litt...? 

Anonymkode: da354...2ca

Er du et troll eller?  Du er så kvinnfolk... Analysere, analysere! hvis jeg gjør slik, kanskje han tenker at han har mistet meg da? Kanskje han faller for meg tilslutt. De tåpelige kostbarlekene! "hvis jeg slutter å skrive, vil han kanskje savne meg" :alice:

Hvis du slutter å skrive, og han aldri gir lyd fra seg. Var det da du hadde startet en tråd her om at du føler deg så sviktet, brukt og lite spesiell?

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Å herlifred, så du mener han lider av personlighetsforstyrrelse?! det kan vi bare utelukke med en gang. Man sliter ikke psykisk fordi om man er utro, å spør som en spøk om jeg ble sjalu... Han brukte latterfjes da han skrev det. Av der jeg har sett han er han er ingen maktsyk person, å ingen sære trekk som at han alltid har rett osv. Han virker veldig jordnær mot meg. Han sier også hele tiden at dette burde vi egentlig ikke gjøre. Han har følelser han også. 

Anonymkode: da354...2ca

Ts.

Kan ikke du tulle litt med han da? Si at du skal på en date med en fyr og "kose" litt? Skikkelig humor. Så ser du hvordan han reagere? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan umulig være redd for å miste kona. Han er ikke redd for å vise at han er mye på mobilen, han går kode på den, han tør å kysse med meg der folk kan se han, osv.. 

Anonymkode: da354...2ca

Det sier mer om han som person, tydelig at dette har han gjort før.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han kan umulig være redd for å miste kona. Han er ikke redd for å vise at han er mye på mobilen, han går kode på den, han tør å kysse med meg der folk kan se han, osv.. 

Anonymkode: da354...2ca

Du er faktisk et fælt menneske. Du tenker kun på deg selv i denne situasjonen og driter i kona. Det eneste du håper på er at han virkelig ikke bryr seg om henne og at han mister henne fordi hun gjør noen galt. For en tåpelig mann også forresten. Du rettferdiggjør deg selv med å nevne all utroskap som skjer og de det blir forhold ut av, men du glemmer dem som også går til helvete. Du overser all råd du får her og analyserer alt din egen fordel. Hadde han brydd seg ordentlig så hadde han ikke holdt på sånn. Og tro meg, har han fått smaken på utroskap så gjør han det nok igjen. Blir det mot deg så er det velfortjent. At du er singel, gjør ikke deg uskyldig opp i dette.  En ting du aldri svarer på er når flere her ber deg gi han et ultimatum.  Den tør du ikke. Er du redd alle analysene dine om at deg er deg som er spesiell, vil falle i grus hvis han plutselig kjemper for kona istedet? Kan være at de har det dårlig nå om dagen og har lite til overs for hverandre,men det de en gang hadde kan også vekkes til live igjen. Altfor mange gir opp for lett og innser at det ikke var så grønnere gress alikavel på andre siden.  Kanskje de til og med.syns det gresset de forlot ser grønnere ut enn der de er nå.  Du får analysere deg i hjel. Håper dere får som fortjent ihverfall.  Stakkars kone som sitter der og ikke vet noe som helst. 

Endret av wintergirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett hvordan dere så ut. 

Svært få kvinner er "special snowflakes". Hun ene jeg vet om som kanskje kan kalles det, har merkelig nok aldri rotet med en opptatt mann.

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han kan umulig være redd for å miste kona. Han er ikke redd for å vise at han er mye på mobilen, han går kode på den, han tør å kysse med meg der folk kan se han, osv.. 

Anonymkode: da354...2ca

Kanskje han liker å ta sjanser. En del får kick av å "leve på kanten". 

En fyr jeg holdt på med litt på og av - og som hadde kjæreste litt på og av - syntes det var moro om andre, og ikke minst, hun kunne få det med seg at vi holdt på. Når jeg sa til ham at han burde vise litt mer hensyn til henne som var eks/kjæreste, bare lo og fjaste han det vekk. 

I dag ville jeg aldri innledet et forhold til en slik "uryddig" mann.

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår poenget, å det er akkurat dette jeg frykter opp i dette. Jeg lever meg veldig inn i ting, å kan se for meg det uendelige (til tider), da spesielt når han skriver mye mld til meg og er spørrende. Igår forgårs var kona borte, da ble det mye prat. Da skreiv han at han hadde meg i tankene å at aller helst skulle vært der jeg var, altså hjemme hos meg. 

Men kan følelsene være sterke for kona da? Når han klarer å holde på som dette med meg. Om ikke han går fallt helt for meg enda, da kan det hende han vil gjøre det til slutt. Kanskje den dagen jeg hadde stoppet å skrive med han, det er da han innser at han savner meg litt...? 

Anonymkode: da354...2ca

Vær oppmerksom på at han kan sette dere to opp mot hverandre og prøve å få dere til å kjempe om ham. 

Selvfølgelig tenker han mye på deg, både når kona er der og ikke. Det er det ingen tvil om. Spørsmålet er mer hva det skal bety. Hvorfor har han et langvarig forhold bak ryggen på kona, og uten å gi deg noen garantier? Og hvor lenge er du villig til å være med på denne leken?

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår poenget, å det er akkurat dette jeg frykter opp i dette. Jeg lever meg veldig inn i ting, å kan se for meg det uendelige (til tider), da spesielt når han skriver mye mld til meg og er spørrende. Igår forgårs var kona borte, da ble det mye prat. Da skreiv han at han hadde meg i tankene å at aller helst skulle vært der jeg var, altså hjemme hos meg. 

Men kan følelsene være sterke for kona da? Når han klarer å holde på som dette med meg. Om ikke han går fallt helt for meg enda, da kan det hende han vil gjøre det til slutt. Kanskje den dagen jeg hadde stoppet å skrive med han, det er da han innser at han savner meg litt...? 

Anonymkode: da354...2ca

Dette med meldinger er som dop. Du gir han umiddelbar respons og bekreftelse. Det ligner  spilleavhengighet  eller dop misbruk.  Min eks  gjorde dette med en kollega i grensløse mengder. Også fra soffa krok,  meg sittende i  samme soffa.... . Hun ble alene. Han var ikke intressert etter han ble tatt byksene nede. Det var wake up call. Litt sent da. Men som sagt det ble ikke noe mellom ham og den andre kvinne.det lå ikke noe bak meldingene i   hele tatt. Kun en ball som ble slått fram og tilbake. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår poenget, å det er akkurat dette jeg frykter opp i dette. Jeg lever meg veldig inn i ting, å kan se for meg det uendelige (til tider), da spesielt når han skriver mye mld til meg og er spørrende. Igår forgårs var kona borte, da ble det mye prat. Da skreiv han at han hadde meg i tankene å at aller helst skulle vært der jeg var, altså hjemme hos meg. 

Men kan følelsene være sterke for kona da? Når han klarer å holde på som dette med meg. Om ikke han går fallt helt for meg enda, da kan det hende han vil gjøre det til slutt. Kanskje den dagen jeg hadde stoppet å skrive med han, det er da han innser at han savner meg litt...? 

Anonymkode: da354...2ca

Du får spørre han da, hvis det er deg han har i tankene og deg han vil være hos, hvorfor er han ikke det da? Han står helt fritt til å forlate kona å bli sammen med deg. Jeg tror at innerst inne så vet du svaret selv hvorfor han ikke har gjort det. Han ønsker ikke å gå fra kona. Det har nå gått over 2 mnd uten at han i det hele tatt snakker om følelser på den måten og hva dere skal gjøre videre.

Du tenker at han kanskje venter fordi han vil være sikker på deg før han forlater kona, fordi han kanskje er redd for å være alene. For det første, hvis han virkelig ville noe videre med deg så hadde han spurt mer direkte om ting. For det andre, hvis det virkelig er slik at han holder deg på si fordi han er redd for å være alene, vil du virkelig ha en så pinglete mann? En pinglete mann som utnytter, bruker andre, lyver og bedrar for å slippe å være alene. Det er mandig du.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan umulig være redd for å miste kona. Han er ikke redd for å vise at han er mye på mobilen, han går kode på den, han tør å kysse med meg der folk kan se han, osv.. 

Anonymkode: da354...2ca

Les selv hva du skriver her. Høres det ut som en ansvarsfull mann som tar hensyn til andres følelser du beskriver her? Håper du snart begynner å se klart.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Trude.lutt skrev:

Ts.

Kan ikke du tulle litt med han da? Si at du skal på en date med en fyr og "kose" litt? Skikkelig humor. Så ser du hvordan han reagere? 

Har prøvd å være litt "kostbar", men det varte i hele 3t.:fnise: 

Vi skriver gjennom hele dagen, ikke hele tiden, for vi har en jobb å et annet liv også - men vi skriver masse! Han skriver ofte at han har lyst på meg, så aner ikke om d er kun sex i tankene på han eller noen følelser også. Han vil jo på tur så, blir bare enda bedre kjent med han da. Til de som sier jeg ikke tenker konsenkvenser eller ikke tenker på hvordan det er for den stakars kona, jeg tenker veldig lite på hvordan hun ville tatt dette. Jeg kjenner ikke henne, å om hun holder på med andre menn jeg jeg ikke. Hun må vel ha fått med seg at han har blitt noe annerledes den siste tiden. For alt jeg vet så kan kjærligheten være over for de begge, men de er der fortsatt. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2017 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Han kan umulig være redd for å miste kona. Han er ikke redd for å vise at han er mye på mobilen, han går kode på den, han tør å kysse med meg der folk kan se han, osv.. 

Anonymkode: da354...2ca

du.....hadde han ville blitt kvitt kona så hadde han gått fra henne......så jo, til tross for at han er en dårlig person så elsker han nok kona. Han vil bare ha i pose og sekk fordi hverdagen er kjedelig.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å være litt "kostbar", men det varte i hele 3t.:fnise: 

Vi skriver gjennom hele dagen, ikke hele tiden, for vi har en jobb å et annet liv også - men vi skriver masse! Han skriver ofte at han har lyst på meg, så aner ikke om d er kun sex i tankene på han eller noen følelser også. Han vil jo på tur så, blir bare enda bedre kjent med han da. Til de som sier jeg ikke tenker konsenkvenser eller ikke tenker på hvordan det er for den stakars kona, jeg tenker veldig lite på hvordan hun ville tatt dette. Jeg kjenner ikke henne, å om hun holder på med andre menn jeg jeg ikke. Hun må vel ha fått med seg at han har blitt noe annerledes den siste tiden. For alt jeg vet så kan kjærligheten være over for de begge, men de er der fortsatt. 

Anonymkode: da354...2ca

ELLER så har han hatt en dame på si omtrent hele forholdet så oppførselen hans er akkurat som den pleier å være.

Men jeg håper det blir dere to. Dere virker bekke som noen fryktelige egoistiske smånarsisistiske mennesker uten omtanke for noen andre enn dere selv så dere passer nok som hånd i hanske. Helt til neste villige damer kommer da vel å merke, for da fortsetter han videre dit også går du for den gifte mannen til venninna de.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å være litt "kostbar", men det varte i hele 3t.:fnise: 

Vi skriver gjennom hele dagen, ikke hele tiden, for vi har en jobb å et annet liv også - men vi skriver masse! Han skriver ofte at han har lyst på meg, så aner ikke om d er kun sex i tankene på han eller noen følelser også. Han vil jo på tur så, blir bare enda bedre kjent med han da. Til de som sier jeg ikke tenker konsenkvenser eller ikke tenker på hvordan det er for den stakars kona, jeg tenker veldig lite på hvordan hun ville tatt dette. Jeg kjenner ikke henne, å om hun holder på med andre menn jeg jeg ikke. Hun må vel ha fått med seg at han har blitt noe annerledes den siste tiden. For alt jeg vet så kan kjærligheten være over for de begge, men de er der fortsatt. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er en fin liten fantasi som du har lagd deg der, der kona hans sikkert gir f, er utro selv eller er så sløv at hun nesten fortjener utroskap. Sånn som du beskriver ham, er det like  sannsynlig at han tar aktive grep for å føre henne bak lyset. Han har kanskje fortalt henne at han har en ny kompis/mer å gjøre på jobb, og kanskje er han allerede i gang med storslått feiring av deres neste bryllupsdag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...