Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan spørre han rett ut om han har begynt å fått følelser? Har spurt litt mellom linjene, å han svarer gjerne med at det ikke er lett for han å stoppe å prate med meg. Han vil reise bort med meg, så vi får være litt alene. Han sier det kribler i magen hans nr han er med meg :yvonne:

Virker som at han har begynt å få følelser som han egentlig helst ville ha sluppet. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, ny fitte rett og slett. Sier som min notoriske utro kollega : hvorfor spise taco hjemme hver dag, når man kan spise biff ute inimellom? Å sånn går nå dagan....

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

På 5.9.2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Det er nytteløst å si noe fornuftig til ts. 

Innlegg som tydelig "ødelegger" hennes romantiske fårestilling om at det blir han og henne, blir besvart "men jeg har hørt andre historier" som ikke er slik -bedre avslutning/fortsettelse enn hva som kommer frem her. 

Du får kose deg du ts. Kjærlighet gjør blind. Og han spiller på det hos deg. 

Husk bare på; han vil gjøre det samme mot deg når han er "lei" i deres forhold. 

Og du vil måtte sitte der og lure på om du stoler på han eller ikke. 

Dette er neppe første gangen han har ei elskerinne heller, alt hva du har skrevet om han vitner om at dette er et spill han kan. 

God bedring

Anonymkode: 679a2...8a5

Pga tror jeg nok det er en en tulle-historie. Ingen gjør sånn... I hvertfall ikke når hun vet at det er tilfellet. Det samme gjelder denne mannen hun omtaler. Det virker ikke sant. :) 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det å bli betatt og forelsket er en helt naturlig ting, selv om man lever i et godt parforhold. De fleste vil oppleve det en eller flere ganger i livet. Det er hvordan man forholder seg til disse følelsene, som er avgjørende i forhold til et utroskap. Dette er fakta. Det er desverre mer vanlig enn man tror selv.

Det at vi holder på som vi gjør, kan være begynnelsen på en skillsmisse mellom de to. Jeg aner ikke hvordan dette ender. Jeg naiv? Ja jeg er nok det. Men her har jeg vært ærlig fra første side, å tipper det er flere der ute som er/har vært i lignende situasjon, men vanskelig å få det frem. Du er naiv hvis du tror at dette er unormalt. Ts

Anonymkode: da354...2ca

Mulig det er normalt, men når du vet at han er det så skjønner jeg ikke at du gidder å gjøre deg selv så liten. Du ydmyker deg selv. Det samme gjør han også, så dere er nok en god match. 

Anonymkode: ff222...1d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, September 11, 2017 den 5.28, AnonymBruker skrev:

 

Pga tror jeg nok det er en en tulle-historie. Ingen gjør sånn... I hvertfall ikke når hun vet at det er tilfellet. Det samme gjelder denne mannen hun omtaler. Det virker ikke sant. :) 

Mulig det er normalt, men når du vet at han er det så skjønner jeg ikke at du gidder å gjøre deg selv så liten. Du ydmyker deg selv. Det samme gjør han også, så dere er nok en god match. 

Anonymkode: ff222...1d4

Dette er iallefall ikke en tullehistorie. Hvorfor skulle jeg gidde? Oppdateringer kommer nok, så får vi se! (For de som tror, vel å merke...)

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte han igår kveld, å vi kyssa litt å stod å pratet litt før han skulle på jobb igjen.:ninuskapus:

Vi skal også om et par uker ha en tur, kanskje mest for å finne ut av alt. Jeg sitter med at han har samme følelse for meg som jeg har fått for han. Dette er ikke greit (vet det), men vi må gjøre det for å se om det blir noe videre. Hvorfor i alle dager skulle han gidde å rote og snakke med meg for kun spenninga's skyld? Nei dette er mer komplisert enn spennende for han óg tipper jeg. Jeg er hvertfall blitt rimelig betatt av han... 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han igår kveld, å vi kyssa litt å stod å pratet litt før han skulle på jobb igjen.:ninuskapus:

Vi skal også om et par uker ha en tur, kanskje mest for å finne ut av alt. Jeg sitter med at han har samme følelse for meg som jeg har fått for han. Dette er ikke greit (vet det), men vi må gjøre det for å se om det blir noe videre. Hvorfor i alle dager skulle han gidde å rote og snakke med meg for kun spenninga's skyld? Nei dette er mer komplisert enn spennende for han óg tipper jeg. Jeg er hvertfall blitt rimelig betatt av han... 

Anonymkode: da354...2ca

Kvinnfolk mentalitet. "Jeg føler at han liksom føler det samme". 

Gratulerer, får håpe kona hans er like jævlig mot han.

Anonymkode: aa443...dcb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han igår kveld, å vi kyssa litt å stod å pratet litt før han skulle på jobb igjen.:ninuskapus:

Vi skal også om et par uker ha en tur, kanskje mest for å finne ut av alt. Jeg sitter med at han har samme følelse for meg som jeg har fått for han. Dette er ikke greit (vet det), men vi må gjøre det for å se om det blir noe videre. Hvorfor i alle dager skulle han gidde å rote og snakke med meg for kun spenninga's skyld? Nei dette er mer komplisert enn spennende for han óg tipper jeg. Jeg er hvertfall blitt rimelig betatt av han... 

Anonymkode: da354...2ca

Seriøst? Du spør om hvorfor han skulle gidde for spenningen sin skyld? Fordi det er spennende, vel! Samme svar jeg har gitt deg gjennom hele tråden: han har det kjipt hjemme (kanskje, kanskje ikke, kanskje han bare kjeder seg og kona ikke er interessert i sex og romantikk) og så kommer du som gir han oppmerksomhet, kyss, kos og sex. Selvfølgelig kan han gjøre dette for spenningen.

Du har hørt (lest) om menn som virker forelsket og dater og har sex med kvinner i opptil ett år og straks han finner noe nytt (bedre?) så flagrer han videre og dama sitter såret tilbake fordi hun følte at de hadde det så bra, og så var det bare sex for han sin del?

Det skjer jo med single menn hele tiden. Menn som har FF'er og går videre. De flørter og har sikkert sommerfugler i magen de også, men ikke nok til å forplikte seg til et forhold.

Så - denne mannen er mest sannsynlig bare ute etter sommerfugler og noe nytt. Jeg tror han går tilbake til kona når du begynner å spørre om noe mer, når du setter krav, når du begynner å bli lei av å snike, når du har fått nok av at du er andrevalget. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han igår kveld, å vi kyssa litt å stod å pratet litt før han skulle på jobb igjen.:ninuskapus:

Vi skal også om et par uker ha en tur, kanskje mest for å finne ut av alt. Jeg sitter med at han har samme følelse for meg som jeg har fått for han. Dette er ikke greit (vet det), men vi må gjøre det for å se om det blir noe videre. Hvorfor i alle dager skulle han gidde å rote og snakke med meg for kun spenninga's skyld? Nei dette er mer komplisert enn spennende for han óg tipper jeg. Jeg er hvertfall blitt rimelig betatt av han... 

Anonymkode: da354...2ca

Det er nettopp fordi det er spennende at folk har affærer på si, selv om de har noen hjemme. Iblant blir det noe seriøst ut av det, iblant ikke. At han har følelser for deg, angir bare årsaken til at du er en del av hans liv, det sier ikke i seg selv at han ønsker noe seriøst ut av dette på sikt. Du tar sjansen på at det blir deg og ikke kona. Han er gift med barnas mor og er i ferd med å innlede en langvarig affære bak ryggen på henne mens de fortsatt bor sammen og er offisielt sammen. At dere to planlegger en ferie sammen der dere skal ha sex og snakke, forandrer ikke på det at du er hans hemmelighet, inntil det faktisk forandres på det. Jeg går nesten ut fra at du ikke vet særlig om barndommen hans, kompisene hans, hva han drømmer om i livet, hva han er stolt over og alle disse tingene som single vanligvis deler de første månedene de er sammen. Eller gjør du det, fordi han har delt mye om seg selv med deg? I så fall har jeg mer tro på at det blir dere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du dra på ferie med en mann som har kone og barn hjemme? Dere skal ha sex og bak et annet menneske rygg? Eier du ikke noe form for empati? Du mener at kona hans fortjener dette fordi dere to er sjelevenner da eller? Håper faktisk du blir skikkelig såret tilbake. Syns ikke sånne som deg og han fortjener så mye fint egentlig.  Håper kona finner ut av dette og gir han et ultimatum. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, wintergirl skrev:

Skal du dra på ferie med en mann som har kone og barn hjemme? Dere skal ha sex og bak et annet menneske rygg? Eier du ikke noe form for empati? Du mener at kona hans fortjener dette fordi dere to er sjelevenner da eller? Håper faktisk du blir skikkelig såret tilbake. Syns ikke sånne som deg og han fortjener så mye fint egentlig.  Håper kona finner ut av dette og gir han et ultimatum. 

Dette klarer ikke ts å forholde seg til. Dette blir helt feil i boblen hennes. Hun tør ikke stille et ultimatum. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trude.lutt skrev:

Dette klarer ikke ts å forholde seg til. Dette blir helt feil i boblen hennes. Hun tør ikke stille et ultimatum. 

Akkurat.  Hun er redd han velger kona vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte han igår kveld, å vi kyssa litt å stod å pratet litt før han skulle på jobb igjen.:ninuskapus:

Vi skal også om et par uker ha en tur, kanskje mest for å finne ut av alt. Jeg sitter med at han har samme følelse for meg som jeg har fått for han. Dette er ikke greit (vet det), men vi må gjøre det for å se om det blir noe videre. Hvorfor i alle dager skulle han gidde å rote og snakke med meg for kun spenninga's skyld? Nei dette er mer komplisert enn spennende for han óg tipper jeg. Jeg er hvertfall blitt rimelig betatt av han... 

Anonymkode: da354...2ca

Nei, dere faktisk ikke gjøre det. Dere gjør det fordi dere har lyst. 

Det dere derimot burde gjøre, er å avslutte all kontakt for så å se om det blir noe videre. Men vet du hva? Jeg tror du er helt klar over at da blir det ikke noe videre, da finner han seg en ny for å ha noe på si med. 

 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Det er nettopp fordi det er spennende at folk har affærer på si, selv om de har noen hjemme. Iblant blir det noe seriøst ut av det, iblant ikke. At han har følelser for deg, angir bare årsaken til at du er en del av hans liv, det sier ikke i seg selv at han ønsker noe seriøst ut av dette på sikt. Du tar sjansen på at det blir deg og ikke kona. Han er gift med barnas mor og er i ferd med å innlede en langvarig affære bak ryggen på henne mens de fortsatt bor sammen og er offisielt sammen. At dere to planlegger en ferie sammen der dere skal ha sex og snakke, forandrer ikke på det at du er hans hemmelighet, inntil det faktisk forandres på det. Jeg går nesten ut fra at du ikke vet særlig om barndommen hans, kompisene hans, hva han drømmer om i livet, hva han er stolt over og alle disse tingene som single vanligvis deler de første månedene de er sammen. Eller gjør du det, fordi han har delt mye om seg selv med deg? I så fall har jeg mer tro på at det blir dere. 

Ut ifra det jeg har fått ut av han, så er det ingenting som taler mot at han skal ha fått følelser for meg, enda. Men jeg merker han bryr seg litt, han er ikke særlig glad i hvis jeg skal ut. Han vil jeg skal oppdatere litt på Snap om jeg er ute. Når jeg møtte han i forigårs viste han uttrykkelig at han likte det han holdt rundt, merker det på hele han. Han var veldig glad for å se meg, begynte å kysse nesten med ett. Så jo, jeg føler det er "noe". Etter jeg hadde møtt han var bare som om jeg var storm forelsket. Blir som ei fjortis igjen. Han begynte også å prate om turen vi skal ha, ikke jeg. 

Han har snakket veldig lite om fortid/barndommen osv.. Men når jeg tenker etter, så har ikke jeg heller pratet særlig om det. Selv om jeg har begynt å få følelser for han. Han snakker mye om jobben sin, som han er stolt av. Han jobber i en veldig ressurssterk jobb, en jobb det står veldig respekt av. Kan ikke utdype meg veldig der, men. Han klarer fint å sjarmere meg, å få meg til å føle at han liker meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut ifra det jeg har fått ut av han, så er det ingenting som taler mot at han skal ha fått følelser for meg, enda. Men jeg merker han bryr seg litt, han er ikke særlig glad i hvis jeg skal ut. Han vil jeg skal oppdatere litt på Snap om jeg er ute. Når jeg møtte han i forigårs viste han uttrykkelig at han likte det han holdt rundt, merker det på hele han. Han var veldig glad for å se meg, begynte å kysse nesten med ett. Så jo, jeg føler det er "noe". Etter jeg hadde møtt han var bare som om jeg var storm forelsket. Blir som ei fjortis igjen. Han begynte også å prate om turen vi skal ha, ikke jeg. 

Han har snakket veldig lite om fortid/barndommen osv.. Men når jeg tenker etter, så har ikke jeg heller pratet særlig om det. Selv om jeg har begynt å få følelser for han. Han snakker mye om jobben sin, som han er stolt av. Han jobber i en veldig ressurssterk jobb, en jobb det står veldig respekt av. Kan ikke utdype meg veldig der, men. Han klarer fint å sjarmere meg, å få meg til å føle at han liker meg. 

Anonymkode: da354...2ca

"Få føleleser", hva legger du egentlig i det TS? At han er betatt, kanskje forelsket? At han er litt tent på deg? At han får sommerfugler i magen av å treffe deg? Det er ingen her som nekter for det. Men TS, du er ikke 14 år lenger, du er snart 30. Da vet du vel at det er milelangt fra det å "få følelser" til å elske dypt og inderlig for resten av livet, i den grad at man forlater en partner. Det som teller her er ikke om han har følelser for deg (det har han helt sikkert) , men hvilke følelser han har for sin kone. Er ekteskapet dødt, er det ingen kjærlighet mellom dem? Venter han bare på et påskudd (=ny dame) til å gå? I så fall er det jo mest redelig å gå med en gang før han blir tatt med buksene nede. Hvis han derimot er glad i sin kone og det livet de har sammen, men forholdet er inne i en litt grå periode, ja da spiller det egentlig ingen rolle om han har følelser for deg.Da representerer du en herlig flukt fra hverdagen, en bekreftelse. Så i den grad du skal snakke med ham om følelser, så spør heller om hva han føler for sin kone. For taperen her, TS, det bli deg. Garantert. Du kaster bort dine beste år på en mann som ikke er ledig. Det er mange kvinner som har  gått i den fellen. Plutselig er du 35-36 år og det begynner å bli sent å få egne barn. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ut ifra det jeg har fått ut av han, så er det ingenting som taler mot at han skal ha fått følelser for meg, enda. Men jeg merker han bryr seg litt, han er ikke særlig glad i hvis jeg skal ut. Han vil jeg skal oppdatere litt på Snap om jeg er ute. Når jeg møtte han i forigårs viste han uttrykkelig at han likte det han holdt rundt, merker det på hele han. Han var veldig glad for å se meg, begynte å kysse nesten med ett. Så jo, jeg føler det er "noe". Etter jeg hadde møtt han var bare som om jeg var storm forelsket. Blir som ei fjortis igjen. Han begynte også å prate om turen vi skal ha, ikke jeg. 

Han har snakket veldig lite om fortid/barndommen osv.. Men når jeg tenker etter, så har ikke jeg heller pratet særlig om det. Selv om jeg har begynt å få følelser for han. Han snakker mye om jobben sin, som han er stolt av. Han jobber i en veldig ressurssterk jobb, en jobb det står veldig respekt av. Kan ikke utdype meg veldig der, men. Han klarer fint å sjarmere meg, å få meg til å føle at han liker meg. 

Anonymkode: da354...2ca

Ut fra det du forteller, virker han betatt av deg. Problemet er at det ikke i seg selv er nok til å forandre hele livet. Og han går fortsatt bak ryggen på den han er sammen med. Du ønsker sikkert å bare ha det fint med ham siden situasjonen er så komplisert, jeg skjønner det. Men du kjenner ikke til hvordan han håndterer problemer. Hvis dere blir sammen, er det kanskje du som venter hjemme mens han reiser i den viktige jobben sin og kanskje møter nye han blir betatt av. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TS, jeg vet at han ikke vil velge deg. Dette er hvorfor (beklager hvis jeg er brutal): Han har en prestisjejobb i et kjent firma. Han er veldig stolt av jobben.Han er opptatt av fasade. Du virker som en svært enkel sjel. Du er nok typen som er god nok for å ha på si, men ikke en han vil bryte opp familien sin for, ikke en han vil ha med på middag med advokatkollegene (eler hva han nå er) og deres koner. Sorry. Du blir brukt, og du forstår det ikke selv. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..av og til mister jeg troen altså. Hvordan er det mulig å ha så lav selvverdi at man tar til takke med smulene noen drysser ned på deg? "Åh, jeg er så heldig, for jeg får rote med en mann som behandler meg som dritt, kona som dritt, barna sine som dritt! Og, når det passer for han, så kommer jeg bare logrende og slikker smulene i meg når han finner tid til meg" 

Nå er vi flere som har advart deg, du lar deg selv bli til en dørmatte. Det er synd for deg, og det er synd for menneskene som sitter intetanende på andre siden av gjerdet. Jeg kjenner jeg blir kvalm på konas vegne som skal drive familien AS alene mens mannen er ute å har seg med eventyrene sine. Hvis noen kjenner igjen noen av personene i denne tråden, vær så snill å gi dem beskjed! Du aner virkelig ikke hvor mye det velter et barns liv når dette kommer for en dag (for det gjør det). Prøv å opparbeide deg et godt forhold til barna da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2

Du kunne vært hvem som helst TS. Det er åpenbart at han har fått følelser for spenningen i dette, ikke deg. Hadde han vært keen på deg hadde han da forlatt den kjipe kona og levd lykkelig med deg. Og vet du hva? Når hverdagen kommer og han er kjæresten din (nå bare skisserer jeg, dette kommer jo ikke til å skje) så er det ikke så sikkert at du er så keen heller. Han er jo bare litt ekstra spennende nå, fordi han har en kone men du innbiller deg at han foretrekker deg. Det er litt konkurranse i det, og litt spenning dertil. Ikke sant? Ta deg sammen, du kunne vært hvem som helst. Det er deg fordi du finner deg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det ser ut at han er i en kamerat gjeng der det litt status å ha noen si, som de finner på ute på byen. TS var nok noe av det enkleste å sjekke opp så han valgte henne. TS er nok av den typen som er lett å se når du kommer inn på et utested. Den desperate enkle dama uten integritet som er lett å manipulere og tar til takke med det meste bare hun får litt oppmerksomhet. Det perfekte leketøyet før en fyr vil ha noe på si, men som seriøse menn styrer unna. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tba skrev:

 

Det ser ut at han er i en kamerat gjeng der det litt status å ha noen si, som de finner på ute på byen. TS var nok noe av det enkleste å sjekke opp så han valgte henne. TS er nok av den typen som er lett å se når du kommer inn på et utested. Den desperate enkle dama uten integritet som er lett å manipulere og tar til takke med det meste bare hun får litt oppmerksomhet. Det perfekte leketøyet før en fyr vil ha noe på si, men som seriøse menn styrer unna. 

Måtte nesten le nå. Så seriøse menn velger ikke "enkle sjeler", som du mener TS er?

Anonymkode: c3872...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Tba skrev:

Det ser ut at han er i en kamerat gjeng der det litt status å ha noen si, som de finner på ute på byen. TS var nok noe av det enkleste å sjekke opp så han valgte henne. TS er nok av den typen som er lett å se når du kommer inn på et utested. Den desperate enkle dama uten integritet som er lett å manipulere og tar til takke med det meste bare hun får litt oppmerksomhet. Det perfekte leketøyet før en fyr vil ha noe på si, men som seriøse menn styrer unna. 

Det vet vi ingenting om. For alt vi vet er han tiltrukket av at hun likner kona si som ung. Kan like gjerne være at det er han som er oppglødd over betattheten sin og insisterer på at kameratene må høre om det. Og at han er reelt rådvill og tar dumme sjanser fordi han ikke helt klarer å se for seg framtida.Men TS; ta det fra en som har datet (eller "datet") en rådvill person; når folk er sånn, er det du selv som må sette grenser. Hvor lenge er du villig til å være noens hemmelige kjæreste, før du krever at han legger planer for framtida? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...