Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har truffet mannen noen få ganger, og mener at det gir deg et godt grunnlag for å si at han er en mann for deg....

Det du vet som er fakta er at denne mannen er at han har så lite respekt for sin kone at han deler utroskapen med vennene sine. Akkurat det sier mye. Mange rundt henne vet, bare ikke hun. Et bevisst valg fra hans side.

Han virker veldig manipulativ i sin omgang med deg. Du får ingenting konkret, bare hint og ikke noe håndfast. Ikke noe av det du skriver tyder på følelser fra hans side. 

En mann som faktisk på tross av at følelsene for deg ikke er altoppslukende likevel involverer seg med deg, selv om han er gift er ikke mye empatisk.

Jeg kan til en viss grad forstå folk som i forelskelsens rus begir seg ut på en slik reise, men her er det jo ikke mer enn et blaff av etellerannet. Og likevel tar han ikke fem øre for å å vise sin mangel på respekt for kona si til alle som vil se, på byen i omfavnelse med deg eller via kommunikasjon med deg mens kamerater highfiver.

Du får som fortjent egentlig. Du har fått mange råd, men velger å ignorere dem. Dette kan ende på to måter

1) Han blir hos sin kone, du får ditt hjerte knust

2) Han går fra sin kone, og du har skaffet deg en mann uten empati som beviselig ikke har respekt for den partneren som han har til enhver tid.

I ingen av tilfellene har du trukket vinnerloddet! Gratulerer

 

 

Anonymkode: 0ddca...a26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, jeg har lyst å gå litt i dybden her. Bare for å få en viss forståelse i det han mener/skriver. Han skrev nettopp at han er med kona denne kvelden - han er i grunnen lite hjemme pga yrket osv..), men at han velger å vil gå i "snikkerboden sin", bare for å komme seg bort fra hun. Dette skriver han Ikke, men det føles som at han vil jeg skal vite at han ikke er med henne. 

Videre så snapper han meg et bilde om at han ble i sofaen istedet, men helt i andre enden av sofaen enn kona. - Så ja, han skriver med meg mens hun sitter der. Han skrev også at han spesielt den siste perioden har gjort dette.  

Så skreiv jeg; at jeg skulle ut en liten tur, da begynner han med en gang ; åja ut på byen ikveld ja?? Det var ikke det jeg skulle, men ut med hunden. Han virker faktisk lettet etter det. Han spør hele tiden om jeg er på jakt etter en annen mann, å sier i gåsøyne at jeg bare kan ha flørte som jeg vil, fordi jeg får jo lov av han. ( der med et lattersmil). Jeg tolker det som at han egentlig er nyskjerrig, men vil ikke spør med følelser. Forstår dere min tanke rundt dette? Han utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette, men alikavel ser jeg så bryr han seg. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, TS: Han kjeder seg i ekteskapet, han er glad for oppmerksomheten og er redd for at den skal opphøre fordi han i utgangspunktet ikke ønsker å rote seg borti noen andre. Men, der er du, og som et frisk pust i hverdagen har han noe annet enn det kjedelig og vante hjemme.

Han vil bare ha både posen og sekken sin. Hadde han hatt følelser for deg så hadde han snakket med deg om det. Da hadde han sagt at han har blitt glad i deg, han har begynt prosessen med å gå fra kona osv osv. Han vet at du er interessert, han vet at han har deg på kroken, men han vet ikke for hvor lenge. 

Og at han var i motsatt ende av sofaen er kanskje ikke så rart siden han sitter og snapper med deg? Hadde vært litt vel spesielt om han hadde tatt bilde av seg og kona ved siden av hverandre og snappet det? 

Han holder deg på pinebenken og holder deg lunken for å holde på deg. Jeg tror ikke denne mannen er på vei bort fra kona og mot deg. 

Og eneste måten - tror jeg - du kan få vite det sikkert er å si at du velger å bryte med han så han kan finne ut hva han vil og hvis han vil ha deg så håper du at du fortsatt er der og tar i mot han. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har lyst å gå litt i dybden her. Bare for å få en viss forståelse i det han mener/skriver. Han skrev nettopp at han er med kona denne kvelden - han er i grunnen lite hjemme pga yrket osv..), men at han velger å vil gå i "snikkerboden sin", bare for å komme seg bort fra hun. Dette skriver han Ikke, men det føles som at han vil jeg skal vite at han ikke er med henne. 

Videre så snapper han meg et bilde om at han ble i sofaen istedet, men helt i andre enden av sofaen enn kona. - Så ja, han skriver med meg mens hun sitter der. Han skrev også at han spesielt den siste perioden har gjort dette.  

Så skreiv jeg; at jeg skulle ut en liten tur, da begynner han med en gang ; åja ut på byen ikveld ja?? Det var ikke det jeg skulle, men ut med hunden. Han virker faktisk lettet etter det. Han spør hele tiden om jeg er på jakt etter en annen mann, å sier i gåsøyne at jeg bare kan ha flørte som jeg vil, fordi jeg får jo lov av han. ( der med et lattersmil). Jeg tolker det som at han egentlig er nyskjerrig, men vil ikke spør med følelser. Forstår dere min tanke rundt dette? Han utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette, men alikavel ser jeg så bryr han seg. 

Anonymkode: da354...2ca

Kjære vene, dere virker så ubegripelig umodne og barnslige begge to! Og du uttrykker deg veldig uklart, så nei, det er ikke lett å forstå hva du mener. Det at han sitter i andre enden av sofaen enn sin kone, tror du virkelig at det betyr at ekteskapet skranter? Han sier altså at du gjerne kan flørte med andre, dette betyr jo at han ikke har noen seriøse planer om å gå ifra sin kone for din skyld. At han likevel virker lettet over at du ikke er på byen er vel ikke så rart. Han vil ha deg for seg selv, samtidig som han gjør det klart at det ikke blir noe mer enn en flørt. Han gir deg akkurat det lille du trenger (hinte om dårlig forhold) for at du skal gidde å fortsette. Og denne kontakten med deg gir ham litt energi og ego-boost i en ikke super-spennende hverdag. Dette kan dere jo holde gående i noen år, TS, mens dine beste år glir fra deg. Hvis du i det hele tatt har noen ønsker om å få en egen familie og egne barn, så burde du avslutte nå.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har lyst å gå litt i dybden her. Bare for å få en viss forståelse i det han mener/skriver. Han skrev nettopp at han er med kona denne kvelden - han er i grunnen lite hjemme pga yrket osv..), men at han velger å vil gå i "snikkerboden sin", bare for å komme seg bort fra hun. Dette skriver han Ikke, men det føles som at han vil jeg skal vite at han ikke er med henne. 

Videre så snapper han meg et bilde om at han ble i sofaen istedet, men helt i andre enden av sofaen enn kona. - Så ja, han skriver med meg mens hun sitter der. Han skrev også at han spesielt den siste perioden har gjort dette.  

Så skreiv jeg; at jeg skulle ut en liten tur, da begynner han med en gang ; åja ut på byen ikveld ja?? Det var ikke det jeg skulle, men ut med hunden. Han virker faktisk lettet etter det. Han spør hele tiden om jeg er på jakt etter en annen mann, å sier i gåsøyne at jeg bare kan ha flørte som jeg vil, fordi jeg får jo lov av han. ( der med et lattersmil). Jeg tolker det som at han egentlig er nyskjerrig, men vil ikke spør med følelser. Forstår dere min tanke rundt dette? Han utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette, men alikavel ser jeg så bryr han seg. 

Anonymkode: da354...2ca

Han setter seg på enden når han snapper med deg. Etter han er ferdig med det så er det tilbake til konas armer igjen. At du kan flørte med andre er jo for at du ikke skal ha for mye fokus på han alene. Han skal bli hos kona ser det ut som. Men syns du er skikkelig råtten som lar det pågå. Du kan sette grenser og si klart ifra,men du tenker kun på deg selv og velger å tolke det din vei. Dere er to fæle mennesker som gjør sånt. Tør du ikke å kreve at han skal ordne opp kona først? Redd for at han velger å bli hos henne hvis du står på kravene? Lussent gjort! Skjerp deg! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har lyst å gå litt i dybden her. Bare for å få en viss forståelse i det han mener/skriver. Han skrev nettopp at han er med kona denne kvelden - han er i grunnen lite hjemme pga yrket osv..), men at han velger å vil gå i "snikkerboden sin", bare for å komme seg bort fra hun. Dette skriver han Ikke, men det føles som at han vil jeg skal vite at han ikke er med henne. 

Videre så snapper han meg et bilde om at han ble i sofaen istedet, men helt i andre enden av sofaen enn kona. - Så ja, han skriver med meg mens hun sitter der. Han skrev også at han spesielt den siste perioden har gjort dette.  

Så skreiv jeg; at jeg skulle ut en liten tur, da begynner han med en gang ; åja ut på byen ikveld ja?? Det var ikke det jeg skulle, men ut med hunden. Han virker faktisk lettet etter det. Han spør hele tiden om jeg er på jakt etter en annen mann, å sier i gåsøyne at jeg bare kan ha flørte som jeg vil, fordi jeg får jo lov av han. ( der med et lattersmil). Jeg tolker det som at han egentlig er nyskjerrig, men vil ikke spør med følelser. Forstår dere min tanke rundt dette? Han utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette, men alikavel ser jeg så bryr han seg. 

Anonymkode: da354...2ca

Hva tenker du selv om dette? Hvordan tolker du det? Synes du det virker lovende? Er du virkelig villig til å risikere så mye for en som "utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette"? Jeg synes det høres stusslig ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det at han sitter i andre enden av sofaen enn sin kone, tror du virkelig at det betyr at ekteskapet skranter?

Og om ekteskapet skranter trenger ikke det bety at han vil gå fra kona. Verden er full av menn som klager over kona si, har en elskerinne og flørter med andre, men aldri går fra kona.

Anonymkode: ebcb5...c5a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har lyst å gå litt i dybden her. Bare for å få en viss forståelse i det han mener/skriver. Han skrev nettopp at han er med kona denne kvelden - han er i grunnen lite hjemme pga yrket osv..), men at han velger å vil gå i "snikkerboden sin", bare for å komme seg bort fra hun. Dette skriver han Ikke, men det føles som at han vil jeg skal vite at han ikke er med henne. 

Videre så snapper han meg et bilde om at han ble i sofaen istedet, men helt i andre enden av sofaen enn kona. - Så ja, han skriver med meg mens hun sitter der. Han skrev også at han spesielt den siste perioden har gjort dette.  

Så skreiv jeg; at jeg skulle ut en liten tur, da begynner han med en gang ; åja ut på byen ikveld ja?? Det var ikke det jeg skulle, men ut med hunden. Han virker faktisk lettet etter det. Han spør hele tiden om jeg er på jakt etter en annen mann, å sier i gåsøyne at jeg bare kan ha flørte som jeg vil, fordi jeg får jo lov av han. ( der med et lattersmil). Jeg tolker det som at han egentlig er nyskjerrig, men vil ikke spør med følelser. Forstår dere min tanke rundt dette? Han utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette, men alikavel ser jeg så bryr han seg. 

Anonymkode: da354...2ca

I dybden? Dette er jo alt meget overflatisk!

At han også er så respektløs mot sin egen kone bør virkelig få en bjelle eller ti til å gå av hos deg! Han fyren der har mange ord, men utrolig lite handling. Han har nok ingen planer om å faktisk forlate kona si. Hvorfor i alle dager skal han det? Han får jo både pose og sekk nå allerede! Han har det som plommen i egget!

Du får lov av han å flørte med andre? Seriøst?!?!? Han bestemmer også hva du får lov og ikke lov til nå. Selv med ett lattersmil så ligger det faktisk mye bak det.

 

Jeg forstår at du ikke tenker i det hele tatt for tiden! Du er så opptatt av at du skal få han, at han skal velge deg og ser alt kun i dine egne ønskescenarioer. Det er på tide at du våkner opp snart! Han fyren vil du egentlig ikke ha. Forestill deg 5-7 år ned i framtiden. Han sitter i andre enden av sofaen, barna ligger og sover. Han er opptatt med telefonen sin. Passer meget godt på den. Da får du tenke tilbake på måten du tok han på. Hvem sender han bilder med, hva skriver han, hvor var han i går, hvem var han egentlig sammen med.

 

Nei, du ønsker deg ikke dit! Kutt han ut!

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, jeg har lyst å gå litt i dybden her. Bare for å få en viss forståelse i det han mener/skriver. Han skrev nettopp at han er med kona denne kvelden - han er i grunnen lite hjemme pga yrket osv..), men at han velger å vil gå i "snikkerboden sin", bare for å komme seg bort fra hun. Dette skriver han Ikke, men det føles som at han vil jeg skal vite at han ikke er med henne. 

Videre så snapper han meg et bilde om at han ble i sofaen istedet, men helt i andre enden av sofaen enn kona. - Så ja, han skriver med meg mens hun sitter der. Han skrev også at han spesielt den siste perioden har gjort dette.  

Så skreiv jeg; at jeg skulle ut en liten tur, da begynner han med en gang ; åja ut på byen ikveld ja?? Det var ikke det jeg skulle, men ut med hunden. Han virker faktisk lettet etter det. Han spør hele tiden om jeg er på jakt etter en annen mann, å sier i gåsøyne at jeg bare kan ha flørte som jeg vil, fordi jeg får jo lov av han. ( der med et lattersmil). Jeg tolker det som at han egentlig er nyskjerrig, men vil ikke spør med følelser. Forstår dere min tanke rundt dette? Han utgir seg for å ikke legge for mye følelser rundt dette, men alikavel ser jeg så bryr han seg. 

Anonymkode: da354...2ca

Herregud... er det noen hjemme hos deg??

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å bli blind oppi alt dette. Igjen, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det frister å la det gå en dag uten at jeg sender han mld. For å se hvordan han da reagerer på det. Ja dere tror han vil være hos kona for all tid. Merkelig det er så mange par som ryker da? Om han er en av dem som faktisk vil i et nytt samboerskap. Han sier gang på gang at han håper hun får rota seg litt opp i en mann, hun trenger det, sier han. Ikke sikkert han mener det nei. Av og til kunne jeg ønske hun dro fra han, så kunne vi sett da:haar: Hun er vel ikke en av dem som blir i ekteskapet uansett hva. Hadde jeg vært henne, hadde jeg fulgt veldig godt med! Dette er en fæl situasjon, jeg er fæl mot henne, han kommer godt ut av dette og jeg blir taperen. Klart det alltid skal ende slik.. Kunne trengt å høre om folk som har opplevd nettopp dette. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å bli blind oppi alt dette. Igjen, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det frister å la det gå en dag uten at jeg sender han mld. For å se hvordan han da reagerer på det. Ja dere tror han vil være hos kona for all tid. Merkelig det er så mange par som ryker da? Om han er en av dem som faktisk vil i et nytt samboerskap. Han sier gang på gang at han håper hun får rota seg litt opp i en mann, hun trenger det, sier han. Ikke sikkert han mener det nei. Av og til kunne jeg ønske hun dro fra han, så kunne vi sett da:haar: Hun er vel ikke en av dem som blir i ekteskapet uansett hva. Hadde jeg vært henne, hadde jeg fulgt veldig godt med! Dette er en fæl situasjon, jeg er fæl mot henne, han kommer godt ut av dette og jeg blir taperen. Klart det alltid skal ende slik.. Kunne trengt å høre om folk som har opplevd nettopp dette. 

Anonymkode: da354...2ca

Det er da vitterlig HAN som bør dra fra henne!!

Han er jo direkte feig som ikke tar skritter selv. Er det virkelig en feiging du ønsker???

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å bli blind oppi alt dette. Igjen, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det frister å la det gå en dag uten at jeg sender han mld. For å se hvordan han da reagerer på det. Ja dere tror han vil være hos kona for all tid. Merkelig det er så mange par som ryker da? Om han er en av dem som faktisk vil i et nytt samboerskap. Han sier gang på gang at han håper hun får rota seg litt opp i en mann, hun trenger det, sier han. Ikke sikkert han mener det nei. Av og til kunne jeg ønske hun dro fra han, så kunne vi sett da:haar: Hun er vel ikke en av dem som blir i ekteskapet uansett hva. Hadde jeg vært henne, hadde jeg fulgt veldig godt med! Dette er en fæl situasjon, jeg er fæl mot henne, han kommer godt ut av dette og jeg blir taperen. Klart det alltid skal ende slik.. Kunne trengt å høre om folk som har opplevd nettopp dette. 

Anonymkode: da354...2ca

Du bør si ifra til han at du ikke ønsker kontakt med han før han har valgt å gå fra kona si. 

 

Ja, det er mange forhold som ryker, det er menn som går fra konene og går til elskerinnen sin. Jeg tror uansett at det er menn som er ferdig med konene sine og ikke leker med elskerinnen, men faktisk er forelsket og ønsker å være sammen med elskerinnen hele tiden - så mye at de forlater kona. 

Det gjør jo ikke han du surrer med. Han blir hos kona, snakker ikke med henne, snapper med deg og sitter og håper på at kona skal rote seg borti andre menn så han slipper å være den "slemme"? 

Så lenge kona ikke roter seg bort i andre menn så kommer han aldri til å si noe til henne. Han virker ikke forelsket i deg. Hadde han vært det så hadde han sagt det. Og han hadde også sagt at han vil gå fra kona si for deg, fordi det er deg han vil ha. Men, det sier han ikke. Han sier at han ikke har rett til å be deg om å la være å flørte med andre menn, men samtidig at han ikke vil at du skal gjøre det.

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør si ifra til han at du ikke ønsker kontakt med han før han har valgt å gå fra kona si. 

 

Ja, det er mange forhold som ryker, det er menn som går fra konene og går til elskerinnen sin. Jeg tror uansett at det er menn som er ferdig med konene sine og ikke leker med elskerinnen, men faktisk er forelsket og ønsker å være sammen med elskerinnen hele tiden - så mye at de forlater kona. 

Det gjør jo ikke han du surrer med. Han blir hos kona, snakker ikke med henne, snapper med deg og sitter og håper på at kona skal rote seg borti andre menn så han slipper å være den "slemme"? 

Så lenge kona ikke roter seg bort i andre menn så kommer han aldri til å si noe til henne. Han virker ikke forelsket i deg. Hadde han vært det så hadde han sagt det. Og han hadde også sagt at han vil gå fra kona si for deg, fordi det er deg han vil ha. Men, det sier han ikke. Han sier at han ikke har rett til å be deg om å la være å flørte med andre menn, men samtidig at han ikke vil at du skal gjøre det.

Anonymkode: 929e4...271

Ja, det er det nok. Men det skjer ikke nødvendigvis med ei gang det. Som jeg skreiv litt lengre oppe så er det en hard prosess å gå igjennom en skillsmisse/forhold. - Det skjer ikke på dagen det.  Det er nok mye tanker oppi hodet på denne mannen også, det er ikke bare på meg. Alt kan vel ikke være så enkelt for mannfolk?  Hvordan de har det i ekteskapet har jeg ingen idé om, men man kan uansett ikke ha det topp, det nekter jeg å tro de har. Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det nok. Men det skjer ikke nødvendigvis med ei gang det. Som jeg skreiv litt lengre oppe så er det en hard prosess å gå igjennom en skillsmisse/forhold. - Det skjer ikke på dagen det.  Det er nok mye tanker oppi hodet på denne mannen også, det er ikke bare på meg. Alt kan vel ikke være så enkelt for mannfolk?  Hvordan de har det i ekteskapet har jeg ingen idé om, men man kan uansett ikke ha det topp, det nekter jeg å tro de har. Ts

Anonymkode: da354...2ca

Snakk om å snakke rundt a :klaske: Det vi prøver å fortelle deg er at du MÅ sette krav til han.  Men det virker som om du er redd for utfallet og at han ikke velger deg alikavel, kanskje. Det er ikke sikkert han vil skilles. Det er det denne AB prøver å forklare deg, men du vinkler det til å virke som om flere her egentlig tenker at han innerst inne er intressert i deg og at det er vanskelig for han. Du må sette krav til han nå og kreve at han sier det til kona. Tør du det? Du er utrolig simpel. Måtte du få samme behandling tilbake. Hvis han virkelig er så lei kona, hvorfor sier han ikke noe? Han "venter" på at hun skal tabbe seg ut først.  For et teit menneske..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der kommer aldri i verden til å forlate kona for deg. Glem det! Min mann forlot sin kone for meg men han utrykte enormt mye mer kjærlighet og forelskelse ovenfor meg enn din elsker gjør. Og selv om han var uendelig forelska i meg var det utrolig vanskelig for ham å ta valget om å gå. Et langt samliv binder folk sammen vettu. Du er en fling. Han sier det rett ut. "flørt med andre" og "roe ned". Stikk før du blir dumpet er mitt råd. 

Anonymkode: b9beb...536

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎28‎.‎08‎.‎2017 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke om det er spenninga rundt dette nå som gjør at jeg er blitt så betatt av han her, eller om det faktisk blir like fint om det skulle bli réellt. Det jeg merker nå er at jeg tenker ufattelig mye på han, å har et inderlig håp om at han skal dra ifra kona. Men tenker det kan ta tid med tanke på barn i bildet, hus, skillsmisse ++

De aller fleste som har noen på si, vil nok bort å vekk ifra det nåværende forholdet/ekteskapet. Hvem vil ha i pose og sekk resten av livet? Han har spurt om jeg vil ha flere barn blant annet. Hvorfor skulle han være nyskjerrig på det om jeg ikke betydde noe for han? Okei, vi har ikke truffet hverandre veldig mange ganger, men etter de få gangene vi har vært med hverandre så har det bare blitt mer og mer kontakt/kyssing/flørt osv. Han kan jo være i den bobla jeg er i, har litt på den følelsen selv hvertfall. Tror ikke han bare vil ha meg for en liten periode. 

Anonymkode: da354...2ca

Han spurte deg nok om du ville ha flere barn fordi han vet at han ikke har mulighet til å gi deg det siden dere bare kommer til å ha et forhold på si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se på dette da. Jeg skal ikke gå imot alle her å si at jeg kommer til å bli sammen med han. Det er heller ikke det jeg vil, men har blitt nyskjerrig på han. Innerst inne tror jeg ikke han klarer å gå ifra henne, men at kona forlater han, ja kanskje.

Hvis vi møtes flere ganger og holder kontakt jevnt mellom hverandre, kan jo dette også skape problemer. Det er lettere for han at det blusser opp litt følelser hvis vi holde på slik som dette. Ja, vi burde stoppe - å ja, jeg burde si til han at han får velge en av oss. Valget er sikkert ikke vanskelig...

Men nå det er sagt, så tror jeg han fått en liten begeistring for meg. Det merker jeg når jeg treffer han. Han blir veldig oppslukt/klumsete/smiler hele tiden, ser at han har kun meg for øyet osv. Sist han var ute med kona og et vennepar, sa han hvor kjedelig det var å være ute med henne. Hun var festbrems og ville jeg skulle være der, ikke kona. Han skrev en hel masse mld til meg den kvelden. Jeg undres over at han gidder å holde på som dette, hvis han ikke skulle hatt noe for meg. Han spurte også forrige uke om jeg kom opp på hytta hans, men jeg kunne ikke. Hvorfor vil han dette da? hvorfor? Ikke rart det er frustrerende og litt vondt om han ikke mener noe her. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎08‎.‎2017 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker og mine venner jeg har snakket med tenker at han kanskje vil sikre seg før han forlater. Ikke uvanlig det, mange er redd for å leve et aleneliv. Ja nettopp, kona har ved flere anledninger kunne funnet ut at vi holder på som vi gjør. Det har hun ikke, det er bare flaks det. Han er ikke fremmed for å ta på meg i offentligheten. 

Anonymkode: da354...2ca

Ser du selv hva du skriver og tenker? At han vil sikre seg før han evt forlater kona og er redd for å ha et aleneliv. Ja det er faktisk også mulig, men hva synes du om en mann som holder på slik? Bare det betyr at dette handler ikke om ekte følelser for deg, men han bruker deg for å komme seg bort og slippe og være alene. Det er jo fryktelig egoistisk. Og hvis det så skulle bli et forhold med deg og han, hva tror du han gjør den dagen han vil bort fra deg? Akkurat det samme!

Det er noe som heter at på den måten du møtte din partner, er også slik du blir forlatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...