Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker litt på eksmannen min jeg. Når han var utro mot meg så dumpet jeg han.

Han startet å stalke meg og det var nesten to år med daglige innbrudd fra en mann i snørr og tårer, tigging, unnskyldninger osv. Fordi han ikke ville ut av ekteskapet vårt og flytte fra ungene (det skulle han tenkt på før) og han holder ennå på noen ganger i måneden. Dette var samtidig som han bodde med elskerinnen...Synes nesten synd på hu stakkars. Ikke akkurat gullfuglen hun har skutt....Jeg har tatt vare på alt av meldinger og tåredryppende mail fra han, men har ikke samvittighet til å sende til ho selv om hun gikk etter en hun visste var gift.

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Tuesday, August 22, 2017 den 17.26, AnonymBruker skrev:

Ja da ts! Vi kan alle bli betatt og begeistret for en annen en partneren vår. Det som er viktig er hva vi gjør med disse følelsene...... ikke dyrke de, ikke gi de næring. Det er vanlig! Det handler om respekt for den du er sammen med. Følelser kan ta slutt. Da avslutter du forholdet på en ordentlig måte. 

Hvem gir han retten til å trampe rundt i partnerens følelser? Hvordan tror du hun har det? Men det driter vel du i?

Så lenge du får bekreftelse!?

Anonymkode: 9c84d...a36

Jeg sitter hele tiden med en følelse av usikkerhet (ja til tross mine snart 30) og anger, å litt på samvittigheten - men ikke helt på den. Jeg aner ikke hvordan hun er for ddt første, å åssen oppfører hun seg mot han? Gjør han dette før å ta igjen? Jeg sitter vel heller med flere spm før jeg kan klare å få dårlig samvittighet. Samtidig så er jeg veldig der at jeg ikke vil hun skal merke noe, jeg er faktisk livredd for det. Vi prater ikke helt i det dype, sånn av og til, fordi jeg ikke klarer å helt la være å spør. Men vi aner jo faktisk ikke hva som skjer mellom de to, jeg antar hvertfall at det er en grunn til at han holder på som han gjør?!

Det kan være det er noe han sier, men den siste tiden har de vært veldig lite med hverandre. Nevner at det ikke er farlig om hun holder på med andre, siden jeg self har spurt om dette også. Lurer på hvor redd han er for å miste henne. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få en oppdatering på denne tråden? Ser jeg har gått glipp av det andre møtet mellom dem? 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter hele tiden med en følelse av usikkerhet (ja til tross mine snart 30) og anger, å litt på samvittigheten - men ikke helt på den. Jeg aner ikke hvordan hun er for ddt første, å åssen oppfører hun seg mot han? Gjør han dette før å ta igjen? Jeg sitter vel heller med flere spm før jeg kan klare å få dårlig samvittighet. Samtidig så er jeg veldig der at jeg ikke vil hun skal merke noe, jeg er faktisk livredd for det. Vi prater ikke helt i det dype, sånn av og til, fordi jeg ikke klarer å helt la 8være å spør. Men vi aner jo faktisk ikke hva som skjer mellom de to, jeg antar hvertfall at det er en grunn til at han holder på som han gjør?!

Det kan være det er noe han sier, men den siste tiden har de vært veldig lite med hverandre. Nevner at det ikke er farlig om hun holder på med andre, siden jeg self har spurt om dette også. Lurer på hvor redd han er for å miste henne. 

Anonymkode: da354...2ca

Akkurat det samme sa eksen min til elskerinnen sin også,men han ville ha sex med meg hver eneste dag.  Kunne ikke gi han en klem engang før han begynte å nærmest kle av meg. Han sa faktisk til meg at jeg kunne rote med andre menn han også, men nå så er han redd for at jeg faktisk skal ende opp med en annen som gjør meg lykkelige og som jeg vil bli sammen med for livet.  Du skjønner det,forholdet vårt som de aller fleste gikk veldig nedover, men istedet for å jobbe med det så valgte han å feste hele tiden og ruse seg. Så møtte han hun andre og valgte å være utro i tillegg.  Gjett hvem han sender meldinger til, jo det er meg det. De gangene vi ses så er jeg den flotteste for han og han prøver seg hver eneste gang.  Så, tror du skal slutte å tro du er så utvalgt foran kona hans.  Kan hende han føler lite for henne nå,men når han står i fare for å miste henne, så kan pipa få en annen lyd. Brått så blir han sjalu når hun møter andre menn og sender meldinger til henne bak din rygg og prøver seg på henne. Men på den andre siden så hadde du kanskje hatt godt av det. Han også. For all del, kjør på hvis du mener du er helt unik og kan redde han fra et dårlig forhold, dakar. 

Endret av wintergirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært veldig lite med hverandre, sier du. Han er ute på byen hver helg. Hvem passer barna? Hva sier det om ham?

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har vært veldig lite med hverandre, sier du. Han er ute på byen hver helg. Hvem passer barna? Hva sier det om ham?

Anonymkode: d15fd...cf5

Og tror du han kun har ts i tankene når han sitter på utesteder med kameratene sine? Det tror nemlig ikke jeg. En gift "voksen" mann med barn som er ute hver helg. Kan tro han ser på damene der ute, og kanskje til og med flørter med de. Hvem vet, kanskje til og med har ons med noen. Noe skurrer ihverfall når en gift mann er ute hver enste helg omtrent. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker litt på eksmannen min jeg. Når han var utro mot meg så dumpet jeg han.

Han startet å stalke meg og det var nesten to år med daglige innbrudd fra en mann i snørr og tårer, tigging, unnskyldninger osv. Fordi han ikke ville ut av ekteskapet vårt og flytte fra ungene (det skulle han tenkt på før) og han holder ennå på noen ganger i måneden. Dette var samtidig som han bodde med elskerinnen...Synes nesten synd på hu stakkars. Ikke akkurat gullfuglen hun har skutt....Jeg har tatt vare på alt av meldinger og tåredryppende mail fra han, men har ikke samvittighet til å sende til ho selv om hun gikk etter en hun visste var gift.

Anonymkode: 12f49...b3a

Jeg syns du skulle sende beskjedene. Eneste grunnen til å ikke gjøre det er at han kan bli enda mere masete

Anonymkode: 05908...df6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, August 24, 2017 den 13.10, AnonymBruker skrev:

De har vært veldig lite med hverandre, sier du. Han er ute på byen hver helg. Hvem passer barna? Hva sier det om ham?

Anonymkode: d15fd...cf5

Nei han er ikke ute på byen hver helg, men han har vel vært endel nå i sommer som mange andre og er. Han jobber helgearbeid også av og til å blir borte hele helga da osv.. Som jeg så vidt vet, er hun hjemme med de både når han jobber og er ute med kollegaer. Han virker ikke til å være den fest typen, bare så det er sagt. Det er akkurat disse temaene som vil dukke mer opp jo mer jeg blir kjent med han, fordi jeg kan ho ikke si at jeg kjenner han. Snakker bare ut ifra det han skriver å filmer om på snappene. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skulle sende beskjedene. Eneste grunnen til å ikke gjøre det er at han kan bli enda mere masete

Anonymkode: 05908...df6

Jeg tror han vil bli så skuffet at han ikke vil ha noe med meg å gjøre lengre. Fordi om han ikke er så redd for at ekteskapet skal ryke, så er han helt sikkert ikke tilfreds med at han skal bli hengt ut som en utro mann. Jeg kunne faktisk ikke vært så slem å sagt dette til kona. Er det virkelig mange som kunne gjort det i dette tilfellet? Bare lurer.. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er egentlig er litt spent på er om jeg er den eneste han roter med.. Nå får jeg helt sikkert flere tilbakemeld om at han selfølgelig gjør det. - Men jeg har ikke hatt følelsen på det. Han vil som sagt at vi skal treffes offentlig på byen å gjør ingenting av om vi blir sett, virker det som. Jeg spurte også i begynnelsen om jeg var et engangstilfelle eller om dette hadde skjedd han før, da sa han at det aldri hadde skjedd han før. Dette var visst ikke typisk han.  

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han vil bli så skuffet at han ikke vil ha noe med meg å gjøre lengre. Fordi om han ikke er så redd for at ekteskapet skal ryke, så er han helt sikkert ikke tilfreds med at han skal bli hengt ut som en utro mann. Jeg kunne faktisk ikke vært så slem å sagt dette til kona. Er det virkelig mange som kunne gjort det i dette tilfellet? Bare lurer.. 

Anonymkode: da354...2ca

Selvfølgelig sier man ifra til kona. Da er du ærlig og faktisk empatisk. Du er rett og slett falsk og et lite fint menneske slik du holder på her. Du er med på å gå bak ryggen på kona hans. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg er egentlig er litt spent på er om jeg er den eneste han roter med.. Nå får jeg helt sikkert flere tilbakemeld om at han selfølgelig gjør det. - Men jeg har ikke hatt følelsen på det. Han vil som sagt at vi skal treffes offentlig på byen å gjør ingenting av om vi blir sett, virker det som. Jeg spurte også i begynnelsen om jeg var et engangstilfelle eller om dette hadde skjedd han før, da sa han at det aldri hadde skjedd han før. Dette var visst ikke typisk han.  

Anonymkode: da354...2ca

"Har ikke på følelsen" my ass. Si det til deg selv du. Du vet ingenting av hva han gjør når han er helt alene med kamerater.  Samme om han ikke bryr seg om du er på byen sammen med han. Det betyr ikke at det er deg han vil satse på. Kameraten hans vil sikkert dekke over for han den dagen han gjør det igjen.  Hvorfor setter du ikke et ultimatum om at han skal gå ifra kona? Redd for svaret? Hvis dere er så seriøse så burde dere gjort det først. Så her er der noe som skurrer og du er redd for at svaret er at du ikke er The one, alikevel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, wintergirl skrev:

Selvfølgelig sier man ifra til kona. Da er du ærlig og faktisk empatisk. Du er rett og slett falsk og et lite fint menneske slik du holder på her. Du er med på å gå bak ryggen på kona hans. 

Ja men er jo med på det her. Trenger ikke å legge all skyld på han, vi er to om dette. Dette er ingen ønskesituasjon, bare så det er sagt. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi får se hvordan dette her ender. Jeg skal møte han en gang til, vet bare ikke når. Han har nok noen tanker rundt dette, menn har følelser de også - så det er jo klart at det surrer noen tanker hos han også. Ikke minst samvittigheten og hvordan familielivet hjemme har forandret seg, det gjør det bare automatisk. Jeg aner ingenting fremover, så det gjenstår å se. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. august 2017 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Sant nok.. Jeg ville gjerne ha sluppet å være i denne situasjonen. Han var nettopp i Syden med venner og selfølgelig kona. Det "reiv" litt for å si det sånn, (nå er jeg bare dønn ærlig). Vet at jeg har rotet meg opp i et ekteskap her som ikke er bra. Jeg kan jo ikke holde på som dette. Det vet jeg. Det funker nok heller ikke før hans del å ha i både pose og sekk på sikt.

Han har en veldig bra jobb uten at jeg kan si noe mer om hvilken jobb. Tøff psykisk og fysisk, som er et krav i den jobben han har. Han virker veldig stabil å prater om alt. Selv ordentlige mennesker kan da falle for et annet menneske til tross de er gift? Virker som noen her mener at det kun er dumme mennesker med lite vett som gjør det, det har ingenting med det å gjøre. For meg virker det som at han har blitt litt betatt ja, men vanskelig å vite.

Vil tro han hadde sluttet å skrive med meg om det kun var en ting han ville med meg. Han sender kyss smiley og gir utrykk for at han er lite med kona selv på ferieturen de var på. På kveldene var han med kameratene, å det var det han likte best. Hva tenker du om dette? 

Ts

 

Anonymkode: da354...2ca

Ta ansvar og vær voksen! Ta kontakt med kona og fortell hva som har skjedd. Kom gjerne med bevis hvis hun ikke tror deg. Da kan han selv velge mellom deg og kona. Det må jo være ydmykende for deg å være nr. 2 som du er nå. Sitte på vent å håpe at det skal bli noe mer. 

Anonymkode: 3fd63...9f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8. august 2017 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Snakker like mye enda, sender bilde av alt mulig rart (gjerne hva han har gjort osv).. Han var ute i helga, snappet med meg med kameraten ved siden av. Han gleder seg til hver gang han skal ut av hus. Jeg blir verken klokere eller mer usikker, jeg nå innrømme jeg blir glad når jeg ser han har skrift til meg. :-|

Anonymkode: da354...2ca

Du tar til takke med smuler og han koser seg over at han greier å manipulere deg. Kompisen synes sikkert også det er morsomt. 

Anonymkode: 3fd63...9f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. august 2017 den 0.40, wintergirl skrev:

Du får vente å se den dagen en mann er utro mot deg, om du tenker like tolerant da. Jo, voksne mennesker går fra kona/mannen sin før de driver på med andre.  

NB! Jeg er ikke en av dem som er redd for at det er exmannen min du flørter med. Kan love deg han har fortalt kjerringa han var utro med,  masse løgner. Hun i all sin desperasjon etter oppmerksomheten, tror løgnene da. Han har ingen planer om å satse på henne heller,var bare en som var villig til å være hobby psykologen hans og en puledukke. 

Nedlatende å kalle en kvinne for puledokke. Snakk om å trykke sitt eget kjønn ned. Mannen er ikke noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men er jo med på det her. Trenger ikke å legge all skyld på han, vi er to om dette. Dette er ingen ønskesituasjon, bare så det er sagt. 

Anonymkode: da354...2ca

Har ikke sagt noe annet. Ja, dere er begge to like ille.  Neste gang er det deg som blir gått bak ryggen på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, himmeloghav skrev:

Nedlatende å kalle en kvinne for puledokke. Snakk om å trykke sitt eget kjønn ned. Mannen er ikke noe bedre.

Ikke det mennesket der. Hadde hun enda vært mer ydmyk og hatt en annen oppførsel mot meg, så hadde det vært noe helt annet. For meg er ikke hun noe annet. Og ja, eksen er en horebukk, løgnaktig feig svin. Jeg har mine grunner som ikke du vet om, om hvorfor jeg er så skuffet over begge to 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...