Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært innpå temaet, men han klarer ikke ta det steget enda. Han håper i grunnen på at hun skulle gjøre noe galt, da blir det lettere for han å gå ifra. Han er likegyldig med andre ord. 

Han vil møtes igjen, det tror jeg er pga at han skal se om det virkelig føles riktig eller ikke. Han vil vel være sikker før han drar.. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Du går på alle de klassiske utro-frasene.

Eneste måten du kan finne ut om han faktisk mener alvor er å gi han beskjed om at du ikke vil ha mer kontakt med han før han har flyttet fra kona og tatt ut separasjon. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.8.2017 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Og lever man poly, tar man ofte  mye mer ansvar for andre, ikke mindre - hilsen dame som levde sammen med to menn i fire år, og den ene mannen hadde også en annen kjæreste 

Anonymkode: 77678...3c8

Veldig godt poeng!

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært innpå temaet, men han klarer ikke ta det steget enda. Han håper i grunnen på at hun skulle gjøre noe galt, da blir det lettere for han å gå ifra. Han er likegyldig med andre ord. 

Han vil møtes igjen, det tror jeg er pga at han skal se om det virkelig føles riktig eller ikke. Han vil vel være sikker før han drar.. 😏

Anonymkode: da354...2ca

For en tufs! Han venter på at hun skal være utro? Sån at han kan gå og hun får skylden? 

Sier ikke dette alt om han? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, dette kommer bare til å ende med hjertesorg for deg, gå videre og finn en skikkelig mann!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Trude.lutt skrev:

For en tufs! Han venter på at hun skal være utro? Sån at han kan gå og hun får skylden? 

Sier ikke dette alt om han? 

Men er det nødvendigvis en så fjern tanke?

Nå er ikke jeg utro, men jeg er i et vanskelig ekteskap og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bli eller gå. Fornuften sier at jeg skal bli, hjertet at jeg skal gå, og vi har felles barn. Jeg har mange ganger hatt den tanken, at det nesten ville vært en lettelse dersom mannen min var utro. Da ville det ikke vært noen tvil om veien videre, og jeg hadde sluppet den gnagende samvittigheten. 

Det er en forferdelig feig tanke, selvfølgelig. Men jeg tror den er mye vanligere enn man skulle tro.

Jeg tror kanskje ikke det finnes så mange kalkulerte mennesker som så mange på KG ser ut til å mene. Derimot tror jeg utro mennesker ofte er ekstremt forvirret. La oss si de er som meg, som ikke klarer å bestemme seg for om de skal bli eller gå, og så dukker det et annet menneske opp og gjør alt enda vanskeligere. De vet hva fornuften sier. De vet også at lysten og hjertet sier noe annet.

Anonymkode: cd553...0a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Calypso skrev:

TS, dette kommer bare til å ende med hjertesorg for deg, gå videre og finn en skikkelig mann!

Det er innlysende at ts ikke har et hjerte, som går etter gifte menn for å redde de.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det nødvendigvis en så fjern tanke?

Nå er ikke jeg utro, men jeg er i et vanskelig ekteskap og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bli eller gå. Fornuften sier at jeg skal bli, hjertet at jeg skal gå, og vi har felles barn. Jeg har mange ganger hatt den tanken, at det nesten ville vært en lettelse dersom mannen min var utro. Da ville det ikke vært noen tvil om veien videre, og jeg hadde sluppet den gnagende samvittigheten. 

Det er en forferdelig feig tanke, selvfølgelig. Men jeg tror den er mye vanligere enn man skulle tro.

Jeg tror kanskje ikke det finnes så mange kalkulerte mennesker som så mange på KG ser ut til å mene. Derimot tror jeg utro mennesker ofte er ekstremt forvirret. La oss si de er som meg, som ikke klarer å bestemme seg for om de skal bli eller gå, og så dukker det et annet menneske opp og gjør alt enda vanskeligere. De vet hva fornuften sier. De vet også at lysten og hjertet sier noe annet.

Anonymkode: cd553...0a0

Men tror du helt seriøst at du hadde blitt lettet hvis han var utro? Vær forsiktig med hva du ønsker deg. Alt er ikke så enkelt som vi liker å tro. Kanskje du hadde blitt kjempe såret og innsett hva du egentlig har, men som nå er i ferd med å gli ut av livet ditt. Har dere snakket sammen? Hva med å prøve å jobbe med det du har? Så lenge ikke partneren er slem og dere er dårlig for hverandre, er det ikke verdt å kjempe for? Hvorfor ble dere sammen i begynnelsen? Jeg tror det er lett å ta hverandre for gitt etter mange år og man tror man er lei av ektefellen/samboeren, men det er først når de mister dem at de innser hva de hadde og hvor bra de egentlig hadde det. 

Har vært i dine sko. Mannen var teit mange ganger da; med kjefting,syting og drittsleng,men det var mye bra også. Jeg tenkte at jeg ikke hadde blitt såret hvis han skulle være utro, men der tok jeg såååååå feil. Så feil. Hadde vi bare kunnet snakke sammen og lagt ifra oss unødvendig sinne så kunne det blitt bedre. Han angrer selv for sidespranget, men jeg stoler ikke lenger på han. Skal innrømme at jeg har kommet over det verste nå da :) Men utroskap er forferdelig uansett,både for den som blir bedratt og den som bedrar.  Hva med en pause fra hverandre? Pause betyr ikke alltid en feig måte å gjøre det slutt på, men dere kan få litt tid til å tenke hver for dere og kjenne på savnet.  Men ikke gi opp før dere har prøvd i det minste :)

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, wintergirl skrev:

Men tror du helt seriøst at du hadde blitt lettet hvis han var utro? Vær forsiktig med hva du ønsker deg. Alt er ikke så enkelt som vi liker å tro. Kanskje du hadde blitt kjempe såret og innsett hva du egentlig har, men som nå er i ferd med å gli ut av livet ditt. Har dere snakket sammen? Hva med å prøve å jobbe med det du har? Så lenge ikke partneren er slem og dere er dårlig for hverandre, er det ikke verdt å kjempe for? Hvorfor ble dere sammen i begynnelsen? Jeg tror det er lett å ta hverandre for gitt etter mange år og man tror man er lei av ektefellen/samboeren, men det er først når de mister dem at de innser hva de hadde og hvor bra de egentlig hadde det. 

Har vært i dine sko. Mannen var teit mange ganger da; med kjefting,syting og drittsleng,men det var mye bra også. Jeg tenkte at jeg ikke hadde blitt såret hvis han skulle være utro, men der tok jeg såååååå feil. Så feil. Hadde vi bare kunnet snakke sammen og lagt ifra oss unødvendig sinne så kunne det blitt bedre. Han angrer selv for sidespranget, men jeg stoler ikke lenger på han. Skal innrømme at jeg har kommet over det verste nå da :) Men utroskap er forferdelig uansett,både for den som blir bedratt og den som bedrar.  Hva med en pause fra hverandre? Pause betyr ikke alltid en feig måte å gjøre det slutt på, men dere kan få litt tid til å tenke hver for dere og kjenne på savnet.  Men ikke gi opp før dere har prøvd i det minste :)

Det er mulig jeg ikke ville blitt lettet i det hele tatt. Og det er mulig at denne mannen TS flørter med heller ikke ville blitt lettet om kona var utro selv om han sier det. Jeg mente å få fram at det ikke behøver å være noe han sier fordi han er en kald jævel som vil lure TS til sengs, men faktisk har tenkt lenge at han ville blitt lettet hvis kona var utro. Vet ikke. 

Vi går i terapi, så vi jobber for det vi har :) Men det er vanskelig. Noen problemer løser vi, andre problemer er vanskeligere å få bukt med, og hele prosessen virvler også opp nye følelser og konfrontasjoner. Forhåpentligvis kommer vi i mål til slutt :)

Anonymkode: cd553...0a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig jeg ikke ville blitt lettet i det hele tatt. Og det er mulig at denne mannen TS flørter med heller ikke ville blitt lettet om kona var utro selv om han sier det. Jeg mente å få fram at det ikke behøver å være noe han sier fordi han er en kald jævel som vil lure TS til sengs, men faktisk har tenkt lenge at han ville blitt lettet hvis kona var utro. Vet ikke. 

Vi går i terapi, så vi jobber for det vi har :) Men det er vanskelig. Noen problemer løser vi, andre problemer er vanskeligere å få bukt med, og hele prosessen virvler også opp nye følelser og konfrontasjoner. Forhåpentligvis kommer vi i mål til slutt :)

Anonymkode: cd553...0a0

Håper det ordner seg for dere :)

Ja kan hende mannen er i en dårlig periode,men det gir han ingen rett til å holde på sånn. Brått så bestemmer dama hans seg for å gå, SÅ våkner han opp og innser at han ikke vil miste henne alikavel.  Sånt kan skje i parforhold og det er viktig å jobbe med det man har og ikke rote det til så mye at det ikke kan ryddes opp igjen. Mange par som har dreti på draget der og sitter plutselig med skjegget i postkassa når de innser at kona/mannen var den beste og den nye faktisk var verre. Det skjer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært innpå temaet, men han klarer ikke ta det steget enda. Han håper i grunnen på at hun skulle gjøre noe galt, da blir det lettere for han å gå ifra. Han er likegyldig med andre ord. 

Han vil møtes igjen, det tror jeg er pga at han skal se om det virkelig føles riktig eller ikke. Han vil vel være sikker før han drar.. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Da har du med andre ord funnet deg en feiging. Gratulerer!

Han utro feiging... SKikkelig gullfugelen det der ja.

 

Unnskyld meg TS, du virker så utrolig naiv!!!

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært innpå temaet, men han klarer ikke ta det steget enda. Han håper i grunnen på at hun skulle gjøre noe galt, da blir det lettere for han å gå ifra. Han er likegyldig med andre ord. 

Han vil møtes igjen, det tror jeg er pga at han skal se om det virkelig føles riktig eller ikke. Han vil vel være sikker før han drar.. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Han er fortsatt ambivalent. Det er vanskelig å bare gå fra kona uten et alternativ. Så han vurderer å gå, hvis han kan få gå til deg.

Dette høres ut som ei kjærlighetshistorie der du er prinsessa, men husk at du ikke vet hva han går fra og hvorfor. Du vet ikke hvilke metoder han bruker når noe er vanskelig (tøffe, omgjengelige karer er ofte gode på å holde alt inni seg- kanskje vil han være sånn når dere får vansker, også?). Du vet ikke hva slags tanker han har om hva slags liv han kan få med deg. 

Du vet ikke om han faktisk går permanent om han går. 

Vær forsiktig. Det er du som får skylda hvis dette eksploderer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Han er fortsatt ambivalent. Det er vanskelig å bare gå fra kona uten et alternativ. Så han vurderer å gå, hvis han kan få gå til deg.

Dette høres ut som ei kjærlighetshistorie der du er prinsessa, men husk at du ikke vet hva han går fra og hvorfor. Du vet ikke hvilke metoder han bruker når noe er vanskelig (tøffe, omgjengelige karer er ofte gode på å holde alt inni seg- kanskje vil han være sånn når dere får vansker, også?). Du vet ikke hva slags tanker han har om hva slags liv han kan få med deg. 

Du vet ikke om han faktisk går permanent om han går. 

Vær forsiktig. Det er du som får skylda hvis dette eksploderer. 

Og i tillegg så har han med seg en sinna ekskone og muligens barn som blir skadet i prosessen også. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Han vil vel være sikker før han drar.. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Hvordan går det med dere, TS? 

Har dere fått snakket ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Saturday, August 05, 2017 den 14.07, Rosalie skrev:

Du går på alle de klassiske utro-frasene.

Eneste måten du kan finne ut om han faktisk mener alvor er å gi han beskjed om at du ikke vil ha mer kontakt med han før han har flyttet fra kona og tatt ut separasjon. 

For meg virker det som om han vil mer enn å bare ha ei dame på si. Han har fortalt sine 3 beste kompiser om meg. Kan ikke skjønne hvorfor han ville ha fortalt det om han bare ville ha "hatt" meg for en periode..? 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, August 07, 2017 den 0.14, Virrevirrevapp skrev:

Hvordan går det med dere, TS? 

Har dere fått snakket ut?

Snakker like mye enda, sender bilde av alt mulig rart (gjerne hva han har gjort osv).. Han var ute i helga, snappet med meg med kameraten ved siden av. Han gleder seg til hver gang han skal ut av hus. Jeg blir verken klokere eller mer usikker, jeg nå innrømme jeg blir glad når jeg ser han har skrift til meg. :-|

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til spm du stilte meg... Jeg har ikke turt å gi han det valget enda. Han sier til meg at han tar tingene som det er nå, å litt det som skjer, det skjer. Han vil ikke forhaste seg virker det som. Det er godt mulug han kanskje vil ut av forholdet. Det er ikke nødvendig alltid i pose og sekk folk vil ha. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Sunday, August 06, 2017 den 13.44, Virrevirrevapp skrev:

Han er fortsatt ambivalent. Det er vanskelig å bare gå fra kona uten et alternativ. Så han vurderer å gå, hvis han kan få gå til deg.

Dette høres ut som ei kjærlighetshistorie der du er prinsessa, men husk at du ikke vet hva han går fra og hvorfor. Du vet ikke hvilke metoder han bruker når noe er vanskelig (tøffe, omgjengelige karer er ofte gode på å holde alt inni seg- kanskje vil han være sånn når dere får vansker, også?). Du vet ikke hva slags tanker han har om hva slags liv han kan få med deg. 

Du vet ikke om han faktisk går permanent om han går. 

Vær forsiktig. Det er du som får skylda hvis dette eksploderer. 

Ja det er sant.. men antar jo at folk til slutt vil finne sin rette å dele livet med? Vi er ikke laget for å ha flere forhold på en gang, eller bytte partner eninga. I 30-årene bør det være på sin plass å tenke fremtid. Jeg har lyst å ha en kjæreste jeg har mye til felles med, akkurat det vil jeg tro han også vil. Ikke bare rote rundt, han virker ikke som den typen. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker like mye enda, sender bilde av alt mulig rart (gjerne hva han har gjort osv).. Han var ute i helga, snappet med meg med kameraten ved siden av. Han gleder seg til hver gang han skal ut av hus. Jeg blir verken klokere eller mer usikker, jeg nå innrømme jeg blir glad når jeg ser han har skrift til meg. :-|

Anonymkode: da354...2ca

Det er lett å bli hekta på chat og umiddebar respons. Det blir en krydde i hverdagen. Spill. Flykt.Den gir pirring og bekreftelse. Men Det er ikke mer enn det når man kommer til stykket å skal ta et valg mellom elskerinne og familien.  

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg virker det som om han vil mer enn å bare ha ei dame på si. Han har fortalt sine 3 beste kompiser om meg. Kan ikke skjønne hvorfor han ville ha fortalt det om han bare ville ha "hatt" meg for en periode..? 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, du betyr nok noe for ham, han vil vise fram at han har deg. Samtidig er dette ikke foreløpig et opplegg som krever noe av ham. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant.. men antar jo at folk til slutt vil finne sin rette å dele livet med? Vi er ikke laget for å ha flere forhold på en gang, eller bytte partner eninga. I 30-årene bør det være på sin plass å tenke fremtid. Jeg har lyst å ha en kjæreste jeg har mye til felles med, akkurat det vil jeg tro han også vil. Ikke bare rote rundt, han virker ikke som den typen. 

Anonymkode: da354...2ca

Så finn deg en singel mann og ikke en som er gift og som leker med deg. At han har fortalt kamerater om deg og snapper med deg med en kamerat ved siden, betyr ikke at han har planer om å satse på deg. Han får gå uuuuuuut av forholdet han er i først,hvis det er så ille! 

Jeg kom i snakke med esken min om søndag og han tror,stakkar, at om ikke så lenge så vil han og jeg finne sammen igjen.  Jeg er nummer 1 for han (bare pisspreik) MEN han må rase av seg først og skal kutte ut den andre kjerringa mer og mer. Hun er ikke så fin og har ikke verdier osv osv ( hans ord!) Hun derimot har planer om å satse på han. I forholdet vårt så var han den vanskelige og løy masse til den andre kjerringa om oss. Fordi hun vil føle seg spesiel så hører hun kun på hans versjon. Men sannheten er at han juger til begge. Han nekter å gi slipp på meg. Merkelig, hvis det er sååå ille. Han har fortalt noen "venner" om henne også,men ikke de gode vennene sine som har moral og verdier, kun de som er av samme ulla. 

Det er min personlige opplevelse.  Han du er så keen på kan ha en annen, men til syvende og sist så ser det ikke ut som om han har planer om å gå ifra kona han heller. Kanskje han vil ha en pause, men ikke få ifra henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...