Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, padawan skrev:

Det er naivt å tro det å være gift er en sikkerhet. Folk er utro over en lav sko og det skal ikke mer til enn å underskrive et papir for å skille seg. En fordeler således boet og går hver til sitt. Er det felles barn er det litt mer styr med å bli enige om samvær og slikt. men det må en gjennom selv om en "bare" er samboer. 

Enig! Det som kan være det mest utfordrende med å gå i fra er hvis det er barn i bildet, da må man også gjennom mekling, hvem skal ha omsorgen/delt osv.. Det å gå gjennom en skillsmisse er som du sier, skrive under, gå gjennom en seperasjon på ett år og... fenito. Det er også veldig mange som vil prøve noe annet før de drar fra kona/mannen, så de kan sikre seg og få slippe å være alene. Det er fullt mulig at han vil noe annet, jeg aner ikke. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster bort dine beste år, TS. Jeg sier det igjen. Men nå er det jo slik at mange tror at deres historie er helt spesiell og at andres erfaringer ikke betyr noe som helst. Så du får bare kjøre på. Og det hadde vært interessant å høre fortløpende fra din side hvordan dette forholdet utvikler seg, så fortsett gjerne å holde oss oppdatert. Forresten, en måte å hjelpe elskeren din å komme seg ut av dette døde ekteskapet kunne jo være at du tipset kona?

Anonymkode: d15fd...cf5

Blir straks 30år, å har gått gjennom forhold hvor jeg merket tidlig at det ikke stemte. Har også holdt på med mannfolk jeg ikke skulle rotet meg opp i. Det er ikke alltid lett å vite før man tester det ut. Det er litt det jeg kjenner på nå. Jeg sier ikke jeg kjenner han, men har fått litt mer interesse rundt han nå som vi daglig snapper til hverandre. 

Over til ditt spm, jeg kunne aldri tenkt tanken på det. Vet det vil gå fort og brutalt mellom de da, men det syntes jeg blir slemt ovenfor han. Jeg vil ikke vinne på det, da har han plutselig ingen av oss. Men ser at tanken kan være der hos andre. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg skal holde deg oppdatert. Det kan likså godt bli en bortkastet periode, som det ikke er det. Han ønsker å ha meg der når kona faktisk er med han, men enkelte ganger så blir han stille igjen. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det som kan være det mest utfordrende med å gå i fra er hvis det er barn i bildet, da må man også gjennom mekling, hvem skal ha omsorgen/delt osv.. Det å gå gjennom en skillsmisse er som du sier, skrive under, gå gjennom en seperasjon på ett år og... fenito. Det er også veldig mange som vil prøve noe annet før de drar fra kona/mannen, så de kan sikre seg og få slippe å være alene. Det er fullt mulig at han vil noe annet, jeg aner ikke. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Ts. Vil du ha en mann som går bak ryggen til partneren sin? Som ikke er ærlig? Som treffer damer på hotell? Vil du virkelig ha et forhold med en sån fyr?

For hvis dere blir sammen, vil du da stole på han? På kompisene hans? Slappe av når han er på byen? 

Hvis han gjør det samme mot deg? Hva kan du si da? 

Dette er siste innlegg fra meg..... har spurt deg før og spør igjen. Les hva du skriver. Tenk at en god venninne av deg forteller dette. Hva hadde du sagt til henne? 

Og sett et ultimatum, meg eller kona. Så får du svar!

Men du vil/tør kanskje ikke?

Takker for meg i denne tråden. Du har fått så mange gode råd, men velger å forsette. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Ja, for hvem vil ikke være sammen med en mann som har så lite respekt for den han er sammen med. 

Anonymkode: ffc6b...cdd

Er ofte slik. Noen klarer ikke å være alene. Det gjelder for begge kjønn da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Randi92 skrev:

Har du kommet noen vei med denne gifte mannen eller har du tatt til fornuft og latt han være? 

Er nok ikke mye fornuft i ts. Hun forsvarer utroskap med nebb og klør her, kun for sin egen fordel. Hun tror denne mannen ser på henne som sin største kjærlighet ,nesten som tatt ut av en romantisk film hvor en gentleman møter den ene jenta som får han til å føle seg hel. 

Endret av wintergirl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det som kan være det mest utfordrende med å gå i fra er hvis det er barn i bildet, da må man også gjennom mekling, hvem skal ha omsorgen/delt osv.. Det å gå gjennom en skillsmisse er som du sier, skrive under, gå gjennom en seperasjon på ett år og... fenito. Det er også veldig mange som vil prøve noe annet før de drar fra kona/mannen, så de kan sikre seg og få slippe å være alene. Det er fullt mulig at han vil noe annet, jeg aner ikke. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Det er litt mer enn det. Det er et økonomisk oppgjør, man fordeler møbler og penger og selger kanskje huset for å ha råd til to leiligheter istedet. Det blir gjerne mye økonomisk og praktisk styr. Før oppgjøret er ferdig kan man ikke få  skilsmisse. Har man barn blir man plutselig aleneforelder deler av tiden. 

Anonymkode: 77678...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, vi som skriver her inne for å advare deg gjør det ikke for å ødelegge for den store kjærligheten. Vi gjør det fordi vi vil deg vel. Noen av oss har til og med vært i dine sko. Det er et par ting du bør tenke på for din egen del:.

-I lengden bryter det ned din egen selvrespekt å ha en kjæreste som du kun kan treffe i skjul. Du kan ikke leie ham på gata eller presentere ham for venner og familie.Dere kan ikke gå på kino, restaurant, fest, dra på ferie eller oppleve andre ting sammen. Det gjør at man aldri kan finne ut om forholdet egentlig er liv laga. Møter på et hotellrom er spennende nesten med hvem som helst, dette betyr ikke at du er så veldig spesiell. Så selv om ekteskapet hans (mot formodning ) skulle ende i skilsmisse, så er det faktisk usannsynlig at det blir dere to.

-Vil du egentlig være en slik dame som bidrar til å splitte en familie? Du må gjerne si at forholdet er dårlig i utgangspunktet, men mange par går igjennom slitsomme /dårlige perioder uten at det betyr at forholdet er dødsdømt. Eller, alle par går gjennom tøffe perioder i løpet av et langt liv. Da er det for noen lett å søke ut, men det blir en flukt uten realisme og hverdag. Og det sier kanskje litt om mannen, at han velger en slik løsning?

-Det verste for din del er kanskje at du må lyve for alle du kjenner om hvor du er og hva du gjør og hvem du treffer. Du kommer til å føle deg som en dritt etter noen måneder med dette styret. Det som er spennende og ulovlig og pirrende nå, vil føles skittent og billig om en stund. Hvis du virkelig er 30 år (og ikke ca. 22 som jeg trodde i utgangspunktet) tror jeg du vil forstå disse tingene når du bare får tenkt deg om litt. Kvinn deg opp og avslutt.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leter i alle fall desperat etter bevis på at han mener alvor med deg. Snap foran 3 kamerater er IKKE bevis på at han ikke er en spenningssøkende player. For alt du vet kan det hende de ler av hele greia, og at han bagatelliserer dette mens du er klar for å ta i mot de smulene du får. Dere har etter det jeg forstår truffet hverandre noen få (et par?) ganger, en av dem i fylla, og du velger å tolke det som at han vil forlate familien til fordel for deg?

At han kjeder seg i ekteskapet og flørter litt både her og der, betyr ikke at han er villig til å miste det han har og fordelene ved å bli i forholdet.

Et tips er at du prøver å bruke fornuften din og ikke rote deg enda mer inn i opplegget hans. Du er ganske blind allerede, men litt håp er det forhåpentligvis.

Anonymkode: 49310...540

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temporær flukt fra hverdagen for begge parter. Ikke mer. At en tredje part får svi (kona og barna)  er vel ikke noe å bry seg om?  Lenge leve egoisme? Hva med å bruke hoved litt og ikke bare det som pirrer mellom beine, eller innbilt forelskelse.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Temporær flukt fra hverdagen for begge parter. Ikke mer. At en tredje part får svi (kona og barna)  er vel ikke noe å bry seg om?  Lenge leve egoisme? Hva med å bruke hoved litt og ikke bare det som pirrer mellom beine, eller innbilt forelskelse.

Anonymkode: 048f8...cfd

 

Hvis det spreker så vil TS være symbolet for det som er råttent og vondt for barna resten av livet deres. Men TS er i boblen sin så  at hun er delaktig i å ødelegge oppveksten til noen barn er noe hun glatt gir faen i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer ikke trådstarter her, men tenkte snakke litt mer om utroskap generelt. Har selv vært utro i et tidligere forhold, og dette kom som følge av at forholdet ikke var som det skulle være. Ofte så blir man dessverre oppmerksom på det først når man får interesse for andre. Jeg ser at en del mener at har man vært utro en gang, så vil man være det med neste partner også. Så svart/hvitt er nok ikke virkeligheten. Jeg vet i alle fall med meg sjøl at jeg aldri ville vært utro igjen! Da ville jeg ha avsluttet forholdet jeg var i først. Alle kan gjøre en feil, og noen lærer såpass mye av denne feilen at de aldri gjør den en gang til.  Ganske utrolig hvor kategoriske enkelte er...

Anonymkode: c3872...744

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsvarer ikke trådstarter her, men tenkte snakke litt mer om utroskap generelt. Har selv vært utro i et tidligere forhold, og dette kom som følge av at forholdet ikke var som det skulle være. Ofte så blir man dessverre oppmerksom på det først når man får interesse for andre. Jeg ser at en del mener at har man vært utro en gang, så vil man være det med neste partner også. Så svart/hvitt er nok ikke virkeligheten. Jeg vet i alle fall med meg sjøl at jeg aldri ville vært utro igjen! Da ville jeg ha avsluttet forholdet jeg var i først. Alle kan gjøre en feil, og noen lærer såpass mye av denne feilen at de aldri gjør den en gang til.  Ganske utrolig hvor kategoriske enkelte er...

Anonymkode: c3872...744

Når man søker råd er man ganske så klar over situasjonen og hvilke feil man er på veg å gjøre. 

At man likevel velger å gjøre feil er selvfølgelig  eget valg. At man prioriter sin egen lykke og velger å ignorere skade man gjør på andre er også et valg. 

Om det kalles  kategorisk? Vet ikke. Om det finnes formildende omstendigheter?  Ikke om du går inni det med åpne øyne og ignorerer varslene.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsvarer ikke trådstarter her, men tenkte snakke litt mer om utroskap generelt. Har selv vært utro i et tidligere forhold, og dette kom som følge av at forholdet ikke var som det skulle være. Ofte så blir man dessverre oppmerksom på det først når man får interesse for andre. Jeg ser at en del mener at har man vært utro en gang, så vil man være det med neste partner også. Så svart/hvitt er nok ikke virkeligheten. Jeg vet i alle fall med meg sjøl at jeg aldri ville vært utro igjen! Da ville jeg ha avsluttet forholdet jeg var i først. Alle kan gjøre en feil, og noen lærer såpass mye av denne feilen at de aldri gjør den en gang til.  Ganske utrolig hvor kategoriske enkelte er...

Anonymkode: c3872...744

Det er ikke slik at alle som er utro mot en partner da alltid er det mot neste parter nei. Men hva tenker du om en mann som møter ei tilfeldig dame på fest i fylla og kliner med henne første kvelden, slik som mannen TS prater om her har gjort? Ingen som ikke har lett for å være utro gjør det på denne måten. Tviler sterkt på at TS er den første og siste denne mannen har gjort dette med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, August 20, 2017 den 16.07, Trude.lutt skrev:

Ts. Vil du ha en mann som går bak ryggen til partneren sin? Som ikke er ærlig? Som treffer damer på hotell? Vil du virkelig ha et forhold med en sån fyr?

For hvis dere blir sammen, vil du da stole på han? På kompisene hans? Slappe av når han er på byen? 

Hvis han gjør det samme mot deg? Hva kan du si da? 

Dette er siste innlegg fra meg..... har spurt deg før og spør igjen. Les hva du skriver. Tenk at en god venninne av deg forteller dette. Hva hadde du sagt til henne? 

Og sett et ultimatum, meg eller kona. Så får du svar!

Men du vil/tør kanskje ikke?

Takker for meg i denne tråden. Du har fått så mange gode råd, men velger å forsette. 

 

Jeg har sagt det til et par venninner, å de er like nyskjerrig på hvordan dette ender.

Jeg merker at meg og han har fått en tone, han er ikke av den typen som roter med flere på en gang. Det virker som han vil ut av forholdet, for så å starte et nytt et. Det ser ut til det er noe spesielt med meg, (ikke innbilsk ment her) men han bryr seg virkelig. Han sier han tenker på meg konstant, å at han egentlig aldri skulle møtt meg. Aner ikke hva han mener der. Av og til går man fra og finner kjærligheten på ny, hvorfor skal alle ha det til at han garantert kommer til å gjøre det igjen mot meg? Et ordtak sier; én gang utro, alltid utro. - Jeg mener, nei det er ikke alltid sånn. Kanskje mot samme partner, men ikke nødvendigvis i de neste foholdene. Man lærer at det å bytte fra det ene forholdet til det neste ikke er noe å leve av. De fleste vil ha et rolig liv. Man finner kjærligheten til slutt. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsvarer ikke trådstarter her, men tenkte snakke litt mer om utroskap generelt. Har selv vært utro i et tidligere forhold, og dette kom som følge av at forholdet ikke var som det skulle være. Ofte så blir man dessverre oppmerksom på det først når man får interesse for andre. Jeg ser at en del mener at har man vært utro en gang, så vil man være det med neste partner også. Så svart/hvitt er nok ikke virkeligheten. Jeg vet i alle fall med meg sjøl at jeg aldri ville vært utro igjen! Da ville jeg ha avsluttet forholdet jeg var i først. Alle kan gjøre en feil, og noen lærer såpass mye av denne feilen at de aldri gjør den en gang til.  Ganske utrolig hvor kategoriske enkelte er...

Anonymkode: c3872...744

Takk! Dette jeg ville høre. Ikke for å beskytte meg selv for det jeg holder på med, men at verden ikke alltid er slik at utroskap skal følge personen livet ut. Man finner til slutt den personen man vil leve med, kroppen er ikke skapt for å bytte partner hele tiden.

Husk på at hvis en har erfart vonde ting i livet som for eks skillsmisse, så vil man ikke gå gjennom dette igjen. Har man ikke erfart det, vet man ikke bedre. Folk må slutte å dømme før man egentlig vet. Utroskap er ikke greit, å jeg føler selfølgelig kjempeliten som ødelegger mellom dem, men i utgangspunktet tror jeg det ekteskapet ville ha gått fløyten uansett. Han hadde antageligvis ikke ville vært utro om de hadde hatt det fint sammen. Takk for alle svar uansett, Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Dette jeg ville høre. Ikke for å beskytte meg selv for det jeg holder på med, men at verden ikke alltid er slik at utroskap skal følge personen livet ut. Man finner til slutt den personen man vil leve med, kroppen er ikke skapt for å bytte partner hele tiden.

Husk på at hvis en har erfart vonde ting i livet som for eks skillsmisse, så vil man ikke gå gjennom dette igjen. Har man ikke erfart det, vet man ikke bedre. Folk må slutte å dømme før man egentlig vet. Utroskap er ikke greit, å jeg føler selfølgelig kjempeliten som ødelegger mellom dem, men i utgangspunktet tror jeg det ekteskapet ville ha gått fløyten uansett. Han hadde antageligvis ikke ville vært utro om de hadde hatt det fint sammen. Takk for alle svar uansett, Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Det er fult mulig å være utro fast man har det helt fint hjemme. Risikon er mindrr men det skjer også. Egoet søker mer bekreftelse, spenning, kick. Om kona tilgir er neste spørsmål. Vondt blir det uansett,  for alle parter.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt det til et par venninner, å de er like nyskjerrig på hvordan dette ender.

Jeg merker at meg og han har fått en tone, han er ikke av den typen som roter med flere på en gang. Det virker som han vil ut av forholdet, for så å starte et nytt et. Det ser ut til det er noe spesielt med meg, (ikke innbilsk ment her) men han bryr seg virkelig. Han sier han tenker på meg konstant, å at han egentlig aldri skulle møtt meg. Aner ikke hva han mener der. Av og til går man fra og finner kjærligheten på ny, hvorfor skal alle ha det til at han garantert kommer til å gjøre det igjen mot meg? Et ordtak sier; én gang utro, alltid utro. - Jeg mener, nei det er ikke alltid sånn. Kanskje mot samme partner, men ikke pnødvendigvis i de neste foholdene. Man lærer at det å bytte fra det ene forholdet til det neste ikke er noe å leve av. De fleste vil ha et rolig liv. Man finner kjærligheten til slutt. 

Anonymkode: da354...2ca

Du får oppdatere oss om et år. Spennende å se om du er så spesiell at han går ut ifra det "elendige" forholdet og inn i er nytt. 

Utroskap er alltid galt. Alltid! Det at du rettferdiggjør det dette mannen gjør, sier en hel del om seg også. Unner deg faktisk ikke det beste her. Det beste for deg er å lære, om så den harde veien. Du vet at alle forhold går inn i dårlige perioder? Kan hende han innser at kona er den beste når stormen har lagt seg.

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt det til et par venninner, å de er like nyskjerrig på hvordan dette ender.

Jeg merker at meg og han har fått en tone, han er ikke av den typen som roter med flere på en gang. Det virker som han vil ut av forholdet, for så å starte et nytt et. Det ser ut til det er noe spesielt med meg, (ikke innbilsk ment her) men han bryr seg virkelig. Han sier han tenker på meg konstant, å at han egentlig aldri skulle møtt meg. Aner ikke hva han mener der. Av og til går man fra og finner kjærligheten på ny, hvorfor skal alle ha det til at han garantert kommer til å gjøre det igjen mot meg? Et ordtak sier; én gang utro, alltid utro. - Jeg mener, nei det er ikke alltid sånn. Kanskje mot samme partner, men ikke nødvendigvis i de neste foholdene. Man lærer at det å bytte fra det ene forholdet til det neste ikke er noe å leve av. De fleste vil ha et rolig liv. Man finner kjærligheten til slutt. 

Anonymkode: da354...2ca

Han er nettopp typen som roter med flere på en gang. Hvis han ikke hadde vært det, så hadde han jo ikke rotet med deg. Eller mener du at han ikke roter med flere andre dame samtidig som han er gift med sin kone, i motsetning til å bare rote med en annen dame samtidig med at han er gift.

Han vil ikke ut av forholdet for så å starte et nytt. Da hadde han gått fra sin kone før han begynte å rote med deg. Nå har han begynt å rote med deg mens han er gift, og gudene må vite hva han vil med det.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fult mulig å være utro fast man har det helt fint hjemme. Risikon er mindrr men det skjer også. Egoet søker mer bekreftelse, spenning, kick. Om kona tilgir er neste spørsmål. Vondt blir det uansett,  for alle parter.

Anonymkode: 048f8...cfd

Men litt av svaret ligger nok i dette innlegget. Bekreftelse, spenning, kick bak ryggen på sin kone. Kanskje noe av hans motivasjon nettopp ligger i dette, at han holder på med noe forbudt. Det er ikke sikkert det er like attraktivt for han å rote med deg hvis alt skulle komme fram i lyset.

Du mener at det er noe spesielt med deg, og det tror jeg sannelig du har rett i. Men du er bare ikke spesiell på den måten du  selv tror.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...