Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare vær forsiktig, TS. Det er også et annet (motsatt) scenario som for mange elskerinner er enda verre enn å gå og lure på hvem mannen velger: Hva om han ringer på en dag med kofferten i hånda og har blitt kastet ut hjemmefra? Kanskje de kalde føttene dine kommer da? Kanskje det ikke er så spennende lenger når du må leve med han 24/7 og oppdager alle uvanene hans - i tillegg til alle de drøssevis av andre problemene som har blitt nevnt før. Kanskje det nettopp er det forbudte og alt han risikerer for å være sammen med deg som er så forlokkende. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 25/08/2017 at 2:36 PM, AnonymBruker said:

Det jeg er egentlig er litt spent på er om jeg er den eneste han roter med.. Nå får jeg helt sikkert flere tilbakemeld om at han selfølgelig gjør det. - Men jeg har ikke hatt følelsen på det. Han vil som sagt at vi skal treffes offentlig på byen å gjør ingenting av om vi blir sett, virker det som. Jeg spurte også i begynnelsen om jeg var et engangstilfelle eller om dette hadde skjedd han før, da sa han at det aldri hadde skjedd han før. Dette var visst ikke typisk han.  

Anonymkode: da354...2ca

Men akkurat hvor dum hadde han måttet være for å fortelle deg det dersom det var ikke var et engangstilfelle? Ingen liker å være en i rekken, det vet jo alle. "Å ja, jeg går ut og finner meg ny dame å være utro med et par ganger i året, jeg." Ingen innrømmer noe sånt, da mister man alle sjanser man har.

Er det mulig at det er et engangstilfelle? Ja. Kan du stole på at det er sånn fordi han har sagt det? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, August 26, 2017 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Bare vær forsiktig, TS. Det er også et annet (motsatt) scenario som for mange elskerinner er enda verre enn å gå og lure på hvem mannen velger: Hva om han ringer på en dag med kofferten i hånda og har blitt kastet ut hjemmefra? Kanskje de kalde føttene dine kommer da? Kanskje det ikke er så spennende lenger når du må leve med han 24/7 og oppdager alle uvanene hans - i tillegg til alle de drøssevis av andre problemene som har blitt nevnt før. Kanskje det nettopp er det forbudte og alt han risikerer for å være sammen med deg som er så forlokkende. 

Anonymkode: d15fd...cf5

Jeg aner ikke om det er spenninga rundt dette nå som gjør at jeg er blitt så betatt av han her, eller om det faktisk blir like fint om det skulle bli réellt. Det jeg merker nå er at jeg tenker ufattelig mye på han, å har et inderlig håp om at han skal dra ifra kona. Men tenker det kan ta tid med tanke på barn i bildet, hus, skillsmisse ++

De aller fleste som har noen på si, vil nok bort å vekk ifra det nåværende forholdet/ekteskapet. Hvem vil ha i pose og sekk resten av livet? Han har spurt om jeg vil ha flere barn blant annet. Hvorfor skulle han være nyskjerrig på det om jeg ikke betydde noe for han? Okei, vi har ikke truffet hverandre veldig mange ganger, men etter de få gangene vi har vært med hverandre så har det bare blitt mer og mer kontakt/kyssing/flørt osv. Han kan jo være i den bobla jeg er i, har litt på den følelsen selv hvertfall. Tror ikke han bare vil ha meg for en liten periode. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er inne i en boble begge to, TS. Han fordi han endelig får bekreftelse og et lite sug i magen etter mange år med samme kone, og du ...vel... fordi du blir lett betatt?

Han trenger ikke tenke på flere barn overhodet, han tenker kanskje at han ikke skal ha flere og spør deg bare for å lufte tanker? Det trenger ikke være fordi du betyr noe for han. Ingenting av det han sier - eller alt av det han sier - trenger å ha noe med hans følelser overfor deg. Det kan rett og slett være at han bare føler han kan snakke fritt med deg fordi du ikke klager på skitne underbukser eller sokker som ligger på gulvet eller snorking om natta. Du er et friskt pust i livet hans akkurat nå, og det kan være hele greia.

Eller. Kanskje du virkelig får han. Kanskje han virkelig er forelsket. Uansett har han kone og barn nå. Som gjør ting vanskelig. Lenge. 

Men. Du har jo vært gjennom dette før så du vet jo egentlig hva som kommer til å skje videre. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, August 28, 2017 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Dere er inne i en boble begge to, TS. Han fordi han endelig får bekreftelse og et lite sug i magen etter mange år med samme kone, og du ...vel... fordi du blir lett betatt?

Han trenger ikke tenke på flere barn overhodet, han tenker kanskje at han ikke skal ha flere og spør deg bare for å lufte tanker? Det trenger ikke være fordi du betyr noe for han. Ingenting av det han sier - eller alt av det han sier - trenger å ha noe med hans følelser overfor deg. Det kan rett og slett være at han bare føler han kan snakke fritt med deg fordi du ikke klager på skitne underbukser eller sokker som ligger på gulvet eller snorking om natta. Du er et friskt pust i livet hans akkurat nå, og det kan være hele greia.

Eller. Kanskje du virkelig får han. Kanskje han virkelig er forelsket. Uansett har han kone og barn nå. Som gjør ting vanskelig. Lenge. 

Men. Du har jo vært gjennom dette før så du vet jo egentlig hva som kommer til å skje videre. 

Anonymkode: 929e4...271

Det er jo ingen andre enn han som vet akkurat det. Men jeg har nettopp spurt hva han vil, å hva han har tenkt å gjøre med dette. Han blir stille i mld og litt alvorlig når vi er innpå temaet. Han skreiv at det var veldig vanskelig og at vi ikke burde tøyet strikket helt ut enda, ikke gå for fort frem. Han gidder ikke å holde på som dette om det ikke er noe mening i det. Jeg tror det var lett i begynnelsen for han, det var som du sier et lite kick i hverdagen - som nå har utartet seg til litt mer enn bare det. Hva gjør mannfolk når de begynner å få følelser? Jo, de er som oss, de begynner å bry seg og tenker mer og mer på denne personen. Nå vet jeg ikke om han har følelser for meg, men det er da fullt mulig... Ikke vær så naiv, pleas. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen andre enn han som vet akkurat det. Men jeg har nettopp spurt hva han vil, å hva han har tenkt å gjøre med dette. Han blir stille i mld og litt alvorlig når vi er innpå temaet. Han skreiv at det var veldig vanskelig og at vi ikke burde tøyet strikket helt ut enda, ikke gå for fort frem. Han gidder ikke å holde på som dette om det ikke er noe mening i det. Jeg tror det var lett i begynnelsen for han, det var som du sier et lite kick i hverdagen - som nå har utartet seg til litt mer enn bare det. Hva gjør mannfolk når de begynner å få følelser? Jo, de er som oss, de begynner å bry seg og tenker mer og mer på denne personen. Nå vet jeg ikke om han har følelser for meg, men det er da fullt mulig... Ikke vær så naiv, pleas. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Óg .. Fordi om følelsene for kona har forsvunnet, så er det mange brikker som må på plass før en evt flytter bort. Jeg har selv vært i ei langt forhold med ett barn i bildet med et felleshus, det er ikke bare bare å forlate det man har. Men at han kanskje har lyst å få et liv med ei ann ei, det er det jeg mener kan være fullt mulig her. Ikke alle gifte menn/damer som vil være med kona/mannen for alt det er verd. Hadde livet bare  vært så easy-peasy hadde det ikke vært farlig..... 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Óg .. Fordi om følelsene for kona har forsvunnet, så er det mange brikker som må på plass før en evt flytter bort. Jeg har selv vært i ei langt forhold med ett barn i bildet med et felleshus, det er ikke bare bare å forlate det man har. Men at han kanskje har lyst å få et liv med ei ann ei, det er det jeg mener kan være fullt mulig her. Ikke alle gifte menn/damer som vil være med kona/mannen for alt det er verd. Hadde livet bare  vært så easy-peasy hadde det ikke vært farlig..... 

Anonymkode: da354...2ca

Uff, som du lurer deg selv. Tragisk. Det er vel heller sånn at han kanskje kun ser på deg som en spenning i hverdagen og ikke som noe seriøst.  Han er ikke deg og har heller ikke samme følelser som deg, som å bry seg, som du tror han gjør. Han har mest sannsynlig ingen planer om å forlate kona si og sine barn for deg. Derfor han ikke vil snakke mer om det. For det er det han burde, snakke mer om det og bli ferdig med det. Samme om det ikke er lett, men mye bedre enn å være utro. Finner kona ut av det så kan det hende han gjør alt i sin makt for å redde forholdet med henne, ellers så kanskje kona kaster han ut, og da kan han jo bare flytte inn til deg. Men ikke se bort ifra at han kommer til å sende (ex) kona si mld og prøve seg masse på henne, bak din rygg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen andre enn han som vet akkurat det. Men jeg har nettopp spurt hva han vil, å hva han har tenkt å gjøre med dette. Han blir stille i mld og litt alvorlig når vi er innpå temaet. Han skreiv at det var veldig vanskelig og at vi ikke burde tøyet strikket helt ut enda, ikke gå for fort frem. Han gidder ikke å holde på som dette om det ikke er noe mening i det. Jeg tror det var lett i begynnelsen for han, det var som du sier et lite kick i hverdagen - som nå har utartet seg til litt mer enn bare det. Hva gjør mannfolk når de begynner å få følelser? Jo, de er som oss, de begynner å bry seg og tenker mer og mer på denne personen. Nå vet jeg ikke om han har følelser for meg, men det er da fullt mulig... Ikke vær så naiv, pleas. 

Ts

Anonymkode: da354...2ca

Var den til meg? At jeg ikke skulle være naiv? :fnise:

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var den til meg? At jeg ikke skulle være naiv? :fnise:

Anonymkode: 929e4...271

Kanskje ikke aller mest retta mot deg nei....;) 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Uff, som du lurer deg selv. Tragisk. Det er vel heller sånn at han kanskje kun ser på deg som en spenning i hverdagen og ikke som noe seriøst.  Han er ikke deg og har heller ikke samme følelser som deg, som å bry seg, som du tror han gjør. Han har mest sannsynlig ingen planer om å forlate kona si og sine barn for deg. Derfor han ikke vil snakke mer om det. For det er det han burde, snakke mer om det og bli ferdig med det. Samme om det ikke er lett, men mye bedre enn å være utro. Finner kona ut av det så kan det hende han gjør alt i sin makt for å redde forholdet med henne, ellers så kanskje kona kaster han ut, og da kan han jo bare flytte inn til deg. Men ikke se bort ifra at han kommer til å sende (ex) kona si mld og prøve seg masse på henne, bak din rygg. 

Jeg tenker og mine venner jeg har snakket med tenker at han kanskje vil sikre seg før han forlater. Ikke uvanlig det, mange er redd for å leve et aleneliv. Ja nettopp, kona har ved flere anledninger kunne funnet ut at vi holder på som vi gjør. Det har hun ikke, det er bare flaks det. Han er ikke fremmed for å ta på meg i offentligheten. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker og mine venner jeg har snakket med tenker at han kanskje vil sikre seg før han forlater. Ikke uvanlig det, mange er redd for å leve et aleneliv. Ja nettopp, kona har ved flere anledninger kunne funnet ut at vi holder på som vi gjør. Det har hun ikke, det er bare flaks det. Han er ikke fremmed for å ta på meg i offentligheten. 

Anonymkode: da354...2ca

Vet kona om det, eller Ikke? Sikre seg først ja. Så du er nummer 2? Hvis han virkelig likte deg så hadde han ordnet opp med kona si nå. Ordner det seg med kona så er du ute av bildet. Hvis det virkelig er så ille da. Hvor ofte har dere vært i offentligheten og er det et sted mange av hans kjente bor? For hvis han lissom bryr seg så lite, så burde han lett fortelle kona om det før han kludrer det til enda mer. Syns uansett dere begge er utrolig fæle her. Gå bak ryggen på et annet menneske. Håper seriøst karma tar dere begge en dag. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker og mine venner jeg har snakket med tenker at han kanskje vil sikre seg før han forlater. Ikke uvanlig det, mange er redd for å leve et aleneliv. Ja nettopp, kona har ved flere anledninger kunne funnet ut at vi holder på som vi gjør. Det har hun ikke, det er bare flaks det. Han er ikke fremmed for å ta på meg i offentligheten. 

Anonymkode: da354...2ca

Hva er vitsen med denne tråden egentlig? I starten ville du vite hva du skulle gjøre. Når har du fått 19 (!) sider med svar, men du er så blind på at det er deg han vil ha. Ok da, så fortsett med det du gjør.

Anonymkode: 4a7d3...f59

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bli skuffet gang på gang hvor lite den andre kvinnen tenker sin rolle og ansvar i utroskap mot kona og barna. Om mannen er en drittsekk mot sin kona  trenger vel ikke andre kvinner hjelpe til? Jeg skjønner ikke denne egotiden vi lever i, ikke stoppe fast en tråkker på en medmenneske. Jeg bli lei meg og fortvilt. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

kona har ved flere anledninger kunne funnet ut at vi holder på som vi gjør. Det har hun ikke, det er bare flaks det. Han er ikke fremmed for å ta på meg i offentligheten. 

Anonymkode: da354...2ca

Så han leker med ilden og håper at kona skal få vite det og enten slå opp eller forandre forholdet til et sted han vil være. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig! For meg er det bare å kutte tråden, jeg skal heller gi oppdateringene jeg. For jeg aner ingenting akkurat nå. Jeg er klart ikke første person som er i denne dumme situasjonen, men jeg tør å snakke om det. Godt man holder seg anonym. Hvor mange blir det ikke forhold ut av da? Det er veldig mange negative kommentarer her, å dette har fra dag 1 (!) ikke vært lett for meg heller. Han virker betatt, å det er det jeg føler. Her får jeg kritikk uansett hva.. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok betatt av deg. Spørsmålet er mer hva det skal bety. 

Husk at en del har vært på andre siden av gjerdet. Eller kanskje kjenner en venninne, søster osv som har blitt ført bak lyset. 

Hvor lenge kan du gå i uvisse, tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig! For meg er det bare å kutte tråden, jeg skal heller gi oppdateringene jeg. For jeg aner ingenting akkurat nå. Jeg er klart ikke første person som er i denne dumme situasjonen, men jeg tør å snakke om det. Godt man holder seg anonym. Hvor mange blir det ikke forhold ut av da? Det er veldig mange negative kommentarer her, å dette har fra dag 1 (!) ikke vært lett for meg heller. Han virker betatt, å det er det jeg føler. Her får jeg kritikk uansett hva.. 

Anonymkode: da354...2ca

Du virker veldig selvsentrert, TS. Du sier at du har blitt kritisert fra dag 1, men saken er at du har fått mange konstruktiv råd om å stoppe opp å tenke deg om, og snu situasjonen. Det virker ikke som du evner å ta andre perspektiver, og dermed fremstår du som en umoden person. Hva er du ute etter? Et klapp på skulderen? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men syns det er veldig mye om hva du syns og tror og føler og tenker at han kanskje føler og tenker, og at det er basert på ekstremt lite håndfast som han har sagt og gjort. Tror du spinner mye på noe som aldri kommer til å bli noe her.

Anonymkode: ebcb5...c5a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bli skuffet gang på gang hvor lite den andre kvinnen tenker sin rolle og ansvar i utroskap mot kona og barna. Om mannen er en drittsekk mot sin kona  trenger vel ikke andre kvinner hjelpe til? Jeg skjønner ikke denne egotiden vi lever i, ikke stoppe fast en tråkker på en medmenneske. Jeg bli lei meg og fortvilt. 

Anonymkode: 048f8...cfd

Dette er jeg fullstendig enig i. Mannen er en enda større drittsekk. Det er fullstendig håpløst at mennesker ikke ser sitt eget ansvar å klarer å korrigere negativ adferd. At en nærmest klarer å fremstille seg selv som offeret, og forventer sympati. Etter min mening er handlingen TS fremviser (og spesielt mannen) like som vold. Det skaper store traumer for de som utsettes for denne typen overgrep. Å bli bedratt av den du har nærmest i ditt liv sårer uendelig mye, mennesker som har barn sammen kommer heller ikke unna denne typen overgripere. TS bistår og nører oppunder en ondskapsfull handling, hun ikke virker heller ikke å ta det inn over seg alvoret i situasjonen. Jeg tror det noe grunnlegende feil som gjør at vi ikke evner å gjøre rett. Det verste er at samfunnet i denne typen tilfelle ikke har noen form for sanksjon å sette inn, tvert om gis offer og overgriper samme rett. Vi støtter oss på at fordervede menneskers moral skal behandles med lik respekt å like rettighet uten konsekvens, dette mener jeg er fundamentalt feil    

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig! For meg er det bare å kutte tråden, jeg skal heller gi oppdateringene jeg. For jeg aner ingenting akkurat nå. Jeg er klart ikke første person som er i denne dumme situasjonen, men jeg tør å snakke om det. Godt man holder seg anonym. Hvor mange blir det ikke forhold ut av da? Det er veldig mange negative kommentarer her, å dette har fra dag 1 (!) ikke vært lett for meg heller. Han virker betatt, å det er det jeg føler. Her får jeg kritikk uansett hva.. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja, tenk neste gang han faller for en annen. Sånn er livet og det er sånn det blir forhold av, å drive å gå hver gang man møter en annen. Det er alltids noen man kan bli betatt av selv om man er i et forhold, så kos deg så lite det varer. Og hva forventer du av oss? Ingen vil klappe en person som går bak ryggen på en annen. Men ganske sikker på at dere får igjen på deres måte. Håper da at hans nåværende kone finner en mye bedre mann og at han du driver med nå angrer som f.... og savner tilbake til henne. Som sagt før og som du nekter å høre på, det kan være han som er den vanskelige i forholdet.

Ja, du får oppdatere oss. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...