Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, taylor skrev:

Men litt av svaret ligger nok i dette innlegget. Bekreftelse, spenning, kick bak ryggen på sin kone. Kanskje noe av hans motivasjon nettopp ligger i dette, at han holder på med noe forbudt. Det er ikke sikkert det er like attraktivt for han å rote med deg hvis alt skulle komme fram i lyset.

Tenker akkurat det samme. Hadde denne mannen virkelig ønsket seg ut av ekteskapet, så hadde han tatt praten med konen - ikke flørtet med en annen bak ryggen hennes. Sånn sett handler det nok om bekreftelse og spenning. Og hvis forholdet virkelig skranter, så er det ikke akkurat et positivt karaktertrekk at 1) han ikke velger å fokusere på, og jobbe med, problemene i ekteskapet, eller 2) at han er for feig til å gå selv om han ikke ser en fremtid med konen, og heller velger å bedra henne og legge til rette for konflikt etter bruddet.

What a man what a man what a man....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ærlig å sier at han tar ting litt som det kommer. Han sier også at det spesifikt er de siste mnd det har gått dårlig med de to. Enda værre etter han traff meg. Så du mener han umulig kan ha fått følelser inn i bildet her? 

 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg fort kan falle for andre menn, å jeg vet i et litt dårlig forhold kan jeg lett bli begeistret av andre. Dette har jeg erfart fra tidligere. Da var nok ikke mine følelser for kjæresten helt på topp Så hvorfor kan ikke det samme skje hos han? Forresten så er det helt vanlig å falle for andre selv i et ekteskap/samboerforhold en eller annen gang. Vi alle trenger et lite løft i forholdet, å det som kan være skummelt da er nettopp dette som har skjedd for hans del. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ærlig å sier at han tar ting litt som det kommer. Han sier også at det spesifikt er de siste mnd det har gått dårlig med de to. Enda værre etter han traff meg. Så du mener han umulig kan ha fått følelser inn i bildet her? 

 

Anonymkode: da354...2ca

Dette betyr at han tar ting som de kommer og han kommer ikke til å snakke med kona si. 

Det betyr at det har gått ille de siste mnd og så trengte han bekreftelse ei annen dame gir han. Helt til det går bra igjen i ekteskapet og så er han ferdig med deg.

Det han har sagt til deg nå - underforstått - er at han ikke kommer til å gå fra kona si. 

Han har følelser. Men, han har ikke går-fra-kona-for-ny-dame-fordi-jeg-er-forelsket-følelser. Det er sikkert deilig for han å få bekreftelse fra en ny og ha sex med ny dame og flørte. Det er som en vitamininnsprøytning. Men, det er veldig langt unna at denne mannen blir din. Han er gift. Med en annen. Og han har indirekte sagt at han ikke kommer til å satse på deg.

Det er sånn jeg tolker det der. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ærlig å sier at han tar ting litt som det kommer. Han sier også at det spesifikt er de siste mnd det har gått dårlig med de to. Enda værre etter han traff meg. Så du mener han umulig kan ha fått følelser inn i bildet her? 

 

Anonymkode: da354...2ca

For å være en ordentlig person burde han jobbe med forholdet til kona i stellet for å flørte med andre. Selvfølgelig går det semre med kona når han bruker all sin positive energi på annen dame. Og ny flørt er jo spennende og bygger opp mannaegoet og du ts responderer. Det trengs ikke noen dypere følelser eller planer for det. Pent mot kona er det ikke, som sagt. 

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ærlig å sier at han tar ting litt som det kommer. Han sier også at det spesifikt er de siste mnd det har gått dårlig med de to. Enda værre etter han traff meg. Så du mener han umulig kan ha fått følelser inn i bildet her? 

 

Anonymkode: da354...2ca

Ts..... kjære deg. Forsett å finn på unnskyldninger. Prat med de venninnene dine som støtter deg. La han forsette å prate deg rundt. 

Bli sammen med han, få barn, stebarn og en x-kone på kjøpet. Lykke til. Bli i din rosa boble. 

UPS.....litt kjedelig på heimefronten? Etter et pr år?  Oj, han drar på byen..... med de samme kompisene...... 

For all del! Lykke til! Mitt råd, avslutt denne tråden. 

Anonymkode: 9c84d...a36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg fort kan falle for andre menn, å jeg vet i et litt dårlig forhold kan jeg lett bli begeistret av andre. Dette har jeg erfart fra tidligere. Da var nok ikke mine følelser for kjæresten helt på topp Så hvorfor kan ikke det samme skje hos han? Forresten så er det helt vanlig å falle for andre selv i et ekteskap/samboerforhold en eller annen gang. Vi alle trenger et lite løft i forholdet, å det som kan være skummelt da er nettopp dette som har skjedd for hans del. 

Anonymkode: da354...2ca

Ja da ts! Vi kan alle bli betatt og begeistret for en annen en partneren vår. Det som er viktig er hva vi gjør med disse følelsene...... ikke dyrke de, ikke gi de næring. Det er vanlig! Det handler om respekt for den du er sammen med. Følelser kan ta slutt. Da avslutter du forholdet på en ordentlig måte. 

Hvem gir han retten til å trampe rundt i partnerens følelser? Hvordan tror du hun har det? Men det driter vel du i?

Så lenge du får bekreftelse!?

Anonymkode: 9c84d...a36

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ærlig å sier at han tar ting litt som det kommer. Han sier også at det spesifikt er de siste mnd det har gått dårlig med de to. Enda værre etter han traff meg. Så du mener han umulig kan ha fått følelser inn i bildet her? 

 

Anonymkode: da354...2ca

Han kan fint ha fått følelser for deg.  Men legg merke til at han bruker deg som hobbypsykolog og klagebrett for å snakke om forholdet til kona si, som han fortsatt anser seg selv som å date. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han brutt barrieren med å være utro én gang, gjør han det kanskje lettere neste gang (mot deg - dersom du skulle ende opp med å få ham). Jeg har selv følelser for en gift mann, men har aldri rørt ham/flørtet, og det har aldri han med meg heller. Jeg hadde mistet respekten og tilliten til ham om han hadde være utro mot kona si - hvordan kan du noensinne stole på en som bedrar? Selv respektable, flotte menn kan få følelser for andre, det er helt menneskelig, men idet de gjør noe med det krysser de en viktig moralsk linje som forandrer alt. Man kan kanskje ikke alltid kontrollere hva man føler, men man kan kontrollere hva man gjør.

Han vet hvordan du føler, det er nok. Om han faktisk vil ha deg, og om han er en å satse på, så avslutter han ekteskapet sitt på en normal måte før han tar ting videre med deg (men nå har vel denne situasjonen allerede gått utover disse rammene... og mannen høres ut som en umoralsk drittsekk uten impulskontroll, så om du bryr seg om deg selv (og kona hans) bør du bare glemme ham. Den eneste som tjener på denne situasjonen er jo mannen. Han får i både pose og sekk, mens de to damene han puler på ikke kommer til å sitte igjen med annet enn tillitsproblemer og såra følelser.)

Anonymkode: 49841...e1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan kanskje ikke alltid kontrollere hva man føler, men man kan kontrollere hva man gjør.

:Nikke:

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var åpen med meg om at han var utro mot en tidligere kjæreste. jeg syntes det på en måte var litt søtt at han var såpass åpen og ærlig om det, og han lovte jo at det var et engangstilfelle..

helt til han var utro mot meg to år etterpå :):)

Anonymkode: f9ce8...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, snakk om å gå rett inn i en katastrofe med øynene vid åpne! Selv om TS er 30 (eller nært det), er jeg imponert over naiviteten hennes.

Hun vil så gjerne bli elsket, men alt hun får er en illusjon.

Anonymkode: b040d...6c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en svært enkel sjel, TS. Du snakker hele tiden om å "falle for" andre. Men betatthet, tiltrekning, forelskelse er faktisk ikke det samme som kjærlighet. Du vet jo selv at slike ting går over (det har du jo opplevet selv mange ganger). Du har altså truffet denne mannen to ganger og du mener han har falt for deg. Det burde nesten ikke være "lov" å være 30 år og så blåøyd. Og jeg sier det igjen, du har enda ikke svart på dette: Hvordan kan man bli godt kjent og finne ut om et forhold er liv laga når man aldri kan være sammen i hverdagen, med venner og familie, dra på turer, finne praktiske løsninger på husarbeid, matvaner, verdier osv.? Hva tenker du om det?

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy fan så stokk dum og blåst rett igjennom det går an å bli... Og ikke minstekrav blind og dauhørt 💤 

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å fy fan så stokk dum og blåst rett igjennom det går an å bli... Og ikke minstekrav blind og dauhørt 💤 

Anonymkode: c43e5...cf9

Er vel nesten bedre å være "stokk dum og blåst" enn å ikke ha lært noe om høflighet og saklighet.

Anonymkode: c3872...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, August 22, 2017 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Dette betyr at han tar ting som de kommer og han kommer ikke til å snakke med kona si. 

Det betyr at det har gått ille de siste mnd og så trengte han bekreftelse ei annen dame gir han. Helt til det går bra igjen i ekteskapet og så er han ferdig med deg.

Det han har sagt til deg nå - underforstått - er at han ikke kommer til å gå fra kona si. 

Han har følelser. Men, han har ikke går-fra-kona-for-ny-dame-fordi-jeg-er-forelsket-følelser. Det er sikkert deilig for han å få bekreftelse fra en ny og ha sex med ny dame og flørte. Det er som en vitamininnsprøytning. Men, det er veldig langt unna at denne mannen blir din. Han er gift. Med en annen. Og han har indirekte sagt at han ikke kommer til å satse på deg.

Det er sånn jeg tolker det der. 

Anonymkode: 929e4...271

Men da lurer jeg på hva han gjør om hun faktisk finner ut av det? Forrige helg ville han jeg skulle komme inn til byen å treffe han og bare valse rundt som ingenting er galt? Han kan da umulig være redd for å miste henne da? 

Ei venninne av meg sa at han kanskje muligens har lyst å bli avslørt, menn er ikke så flinke til å skal prate om følelser å blir derfor vanskelig å ta "praten om det". 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å fy fan så stokk dum og blåst rett igjennom det går an å bli... Og ikke minstekrav blind og dauhørt 💤 

Anonymkode: c43e5...cf9

Unødvendig kommentar. Så alle som holder på slik er stokk dumme mener du? Dette er en vanskelig situasjon jeg uheldigvis er kommet borti. Lurer på om du er mye bedre og helt feilfri?

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig kommentar. Så alle som holder på slik er stokk dumme mener du? Dette er en vanskelig situasjon jeg uheldigvis er kommet borti. Lurer på om du er mye bedre og helt feilfri?

Anonymkode: da354...2ca

Usaklig ja.  Frustrert er greien.  Jeg er ikke feilfri, det ser du vel på kommentaren ✌ altså du tar ikke til deg noe av det som blir kommentert her inne, så skjønner ikke helt vitsen med å lage en tråd om det når du faktisk har tenkt å fortsette i samme duren.  Derav min usaklige kommentar fra meg som ikke er feilfri (bortsett fra at jeg ikke prøver meg på folk i forhold) 😊 

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da lurer jeg på hva han gjør om hun faktisk finner ut av det? Forrige helg ville han jeg skulle komme inn til byen å treffe han og bare valse rundt som ingenting er galt? Han kan da umulig være redd for å miste henne da? 

Ei venninne av meg sa at han kanskje muligens har lyst å bli avslørt, menn er ikke så flinke til å skal prate om følelser å blir derfor vanskelig å ta "praten om det". 

Anonymkode: da354...2ca

He he, ja der har du kanskje forklaringen - at menn ikke er så flinke til å prate om følelser, så derfor tør han ikke si at han vil skilles. Jeg kan love deg (og han) at hvis han blir tatt med buksene nede, da skal han få oppleve følelser i full sving! Men en ting jeg tenker på, TS - det virker som om prinsen din er glad i å gå på byen om kveldene med kompiser. Jeg lurer på hvem som ender opp som barnevakt etterhvert hvis han blir skilt? Håper det er en jobb du kan tenke deg.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da lurer jeg på hva han gjør om hun faktisk finner ut av det? Forrige helg ville han jeg skulle komme inn til byen å treffe han og bare valse rundt som ingenting er galt? Han kan da umulig være redd for å miste henne da? 

Ei venninne av meg sa at han kanskje muligens har lyst å bli avslørt, menn er ikke så flinke til å skal prate om følelser å blir derfor vanskelig å ta "praten om det". 

Anonymkode: da354...2ca

Det finner du vel ut for du kommer vel til å møte han i byen og valse rundt? 

For alt vi vet så kan du ha rett i at han bare vil ha en vei ut av ekteskapet og gjør det på den feigeste måten... eller det kan hende han og kona har en avtale? Eller det kan hende at han er kontrollerende og bestemmer at kona ikke skal bry seg og så kan hun ikke det. Du vet jo egentlig ingenting om denne mannen utover det han har sagt til deg og det han har sagt kan være løgn.

Bare vær forsiktig. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...