Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så oppgitt og skuffet over deg, ts. Du kommer helt klart til å smake på karma, og den vil svi. Det virker som om du har bestemt deg for hva du skal gjøre, så jeg gidder ikke å argumentere videre på hvorfor det du gjør er patetisk, tragisk og egoistisk. Bare vit at du ødelegger andre mennesker.

Anonymkode: d7d99...8d2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir så oppgitt og skuffet over deg, ts. Du kommer helt klart til å smake på karma, og den vil svi. Det virker som om du har bestemt deg for hva du skal gjøre, så jeg gidder ikke å argumentere videre på hvorfor det du gjør er patetisk, tragisk og egoistisk. Bare vit at du ødelegger andre mennesker.

Anonymkode: d7d99...8d2

Bare vit at det å manipulere (spille på følelser og religiøs straff) også ødelegger mennesker. 

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare vit at det å manipulere (spille på følelser og religiøs straff) også ødelegger mennesker. 

Anonymkode: e3a4d...fa6

Vær så snill. Jeg manipulerer ikke. Ikke vri det om til å handle om det. Jeg sier bare hva jeg mener om ts sin oppførsel, og jeg liker den ikke. Og vil i tillegg poengtere at om ts fortsetter med dette, vil det få negative følger for henne!

Anonymkode: d7d99...8d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/8/2017 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Hallo??? Dere møtte hverandre noen timer 1 kveld i fylla!!! Dere har ikke mulighet til å ha oppnådd ekte kjærlighet på den tiden.... Glem dette. Se dette for hva det er!! Hadde ikke ofret et sekund på dette. At han nå sier han er usikker, er kun pga han synes det er litt spennende. Tror neppe han ligger noe mer i deg. Han kommer IKKE til å forlate kona sin for dette. '

Blir helt tullete av folk som virker som om de er betatt for resten av livet, og ikke vet hvordan de skal gå videre osv, bare fordi de har møtt en mann i fylla.

Anonymkode: 879a1...110

Helt enig, man må være pragmatisk. 10.000 kr cash på bordet mot at du ikke forteller det til kona og videresender kompromitterende meldinger. Så har du litt midler å glemme ham med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hurepoix skrev:

Helt enig, man må være pragmatisk. 10.000 kr cash på bordet mot at du ikke forteller det til kona og videresender kompromitterende meldinger. Så har du litt midler å glemme ham med.

Haha! 

Men hvordan skal han forklare de 10.000?

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! 

Men hvordan skal han forklare de 10.000?

Anonymkode: e3a4d...fa6

Han får late som om han går ut på byen og kaster penger om seg noen kvelder, eventuelt reiser på en hobbytur, mens han egentlig sitter i skogen og pisker seg selv med ei godtroende gås.

Endret av Hurepoix
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Hurepoix skrev:

Drit i kona vel. Hu gifta seg jo med et sleipt fjols. Skulle ha sjekka bedre. Er eventuelle barn det er synd på.

Enkelte har kanskje mer empati med konen enn andre, nettopp fordi de har opplevd slike ting før. Vel, da kan de jo kanskje heller gå litt i seg selv og spørre seg hvorfor de opplever slike ting, i stedet for å KUN skylde på den andre kvinnen.

I min erfaring så er utroskap oftere et resultat av at den første kvinnen er slem og sjeldnere et resultat av at den andre kvinnen er så bra.

Og mannen er, som du ganske riktig påpeker, et sleipt fjols. Så hva de krangler sånn om han for, det er det store spørsmålet :laugh:

Anonymkode: e3a4d...fa6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte har kanskje mer empati med konen enn andre, nettopp fordi de har opplevd slike ting før. Vel, da kan de jo kanskje heller gå litt i seg selv og spørre seg hvorfor de opplever slike ting, i stedet for å KUN skylde på den andre kvinnen.

I min erfaring så er utroskap oftere et resultat av at den første kvinnen er slem og sjeldnere et resultat av at den andre kvinnen er så bra.

Og mannen er, som du ganske riktig påpeker, et sleipt fjols. Så hva de krangler sånn om han for, det er det store spørsmålet :laugh:

Anonymkode: e3a4d...fa6

Du er hvertfall på bærtur.  Noen vil ha i pose og sekk, og de har gjerne en medhjelper..  

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er hvertfall på bærtur.  Noen vil ha i pose og sekk, og de har gjerne en medhjelper..  

Anonymkode: c43e5...cf9

Og det synes du ikke er slemt og dustete gjort?

Jeg synes i alle fall det er både slemt og dustete og jeg kan ikke begripe hvorfor enkelte av dere ønsker å være sammen med slike mennesker.

Enten så har dere selv oppført dere råttent og fortjener å få en smell.

Eller så er han en dust som behandler dere dårlig og dere bør være glad for å bli kvitt han, ikke bitre og lei.

Uansett hvordan dere vrir på dette, så kommer dere aldri til å komme frem til at både dere selv og den som svikter dere er bra mennesker, og at det er den andre kvinnens skyld alene.

Bra mennesker lever i en verden hvor man holder seg til kjæresten sin, og eventuelt gjør det slutt før man gjør noe med andre.

Oppfør dere bra og finn dere en kjæreste som også oppfører seg bra, så slipper dere dette styret med å være bitre, det er det jeg forsøker å si.

Anonymkode: e3a4d...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte har kanskje mer empati med konen enn andre, nettopp fordi de har opplevd slike ting før. Vel, da kan de jo kanskje heller gå litt i seg selv og spørre seg hvorfor de opplever slike ting, i stedet for å KUN skylde på den andre kvinnen.

I min erfaring så er utroskap oftere et resultat av at den første kvinnen er slem og sjeldnere et resultat av at den andre kvinnen er så bra.

Og mannen er, som du ganske riktig påpeker, et sleipt fjols. Så hva de krangler sånn om han for, det er det store spørsmålet :laugh:

Anonymkode: e3a4d...fa6

Jeg har vært "den andre", både etter å ha møtt noen på måten TS har gjort (jeg hadde en periode i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene hvor jeg regelrett jaktet på kjekke unge menn med forlovelses-/giftering) og som eskorte. 

Jeg har kun medfølelse for én part i slike saker, nemlig den parten som ikke vet noe. Det finnes naturligvis "kjærester" som ikke vet noe før de er fanget for langt inn i spillet til at de klarer å se klart, men da snakker vi om menn av typen ekstremt manipulerende, som ikke har noen problemer med å love i pose og sekk til både kone og "kjæreste". Men det er ikke situasjonen for TS. Hun har derimot visst at mannen var gift eller forlovet fra dag én, da han ikke har gjort noen forsøk på å skjule det. Hun har tatt et informert valg om å fortsette dette følelsesspillet. Ergo får ikke hun noen medfølelse fra meg. Heller ikke mannen. Kun hun som er uvitende får det.

Og nei, konene til mine erobringer og businesspartnere var ikke slemme. Men mennene som "sjekket meg opp" (måtte jo la dem tro det, ellers hadde de blitt fratatt manndommen), var oppmerksomhetshorer, og hadde null problem med å knulle og dulle med noen på si så lenge "hun forsto dem", så på dem med et tilnærmet bedende blikk og ikke var typen til å kontakte kona.

Eskortekundene med koner hjemme, var gjerne ute etter en ung og smart "armpynt" til de skulle representere, gjerne i utlandet. Og selv om kona hjemme kunne være svært pen og representativ, var det mye mindre sjanse for at jeg, som var betalt, ville lage en scene dersom en av kundene befølte meg på rumpa, stirret for åpenlyst på kløfta eller kom med uanstendige forslag. Jeg ble jo betalt for å komme meg ut av slikt på en elegant måte. Dessuten tror jeg mine kunder som var 20-30 år eldre enn meg elsket oppmerksomheten de fikk fra andre mennesker å ha meg på armen.

Anonymkode: 632a3...e95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell den stakkars kona om dette, du er nok ikke den eneste han har gjort sånt med, og hun har rett på å få vite det også blokker du han drittsekken på facebook. Herregud. 

Anonymkode: 111a5...76a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært "den andre", både etter å ha møtt noen på måten TS har gjort (jeg hadde en periode i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene hvor jeg regelrett jaktet på kjekke unge menn med forlovelses-/giftering) og som eskorte. 

Jeg har kun medfølelse for én part i slike saker, nemlig den parten som ikke vet noe. Det finnes naturligvis "kjærester" som ikke vet noe før de er fanget for langt inn i spillet til at de klarer å se klart, men da snakker vi om menn av typen ekstremt manipulerende, som ikke har noen problemer med å love i pose og sekk til både kone og "kjæreste". Men det er ikke situasjonen for TS. Hun har derimot visst at mannen var gift eller forlovet fra dag én, da han ikke har gjort noen forsøk på å skjule det. Hun har tatt et informert valg om å fortsette dette følelsesspillet. Ergo får ikke hun noen medfølelse fra meg. Heller ikke mannen. Kun hun som er uvitende får det.

Og nei, konene til mine erobringer og businesspartnere var ikke slemme. Men mennene som "sjekket meg opp" (måtte jo la dem tro det, ellers hadde de blitt fratatt manndommen), var oppmerksomhetshorer, og hadde null problem med å knulle og dulle med noen på si så lenge "hun forsto dem", så på dem med et tilnærmet bedende blikk og ikke var typen til å kontakte kona.

Eskortekundene med koner hjemme, var gjerne ute etter en ung og smart "armpynt" til de skulle representere, gjerne i utlandet. Og selv om kona hjemme kunne være svært pen og representativ, var det mye mindre sjanse for at jeg, som var betalt, ville lage en scene dersom en av kundene befølte meg på rumpa, stirret for åpenlyst på kløfta eller kom med uanstendige forslag. Jeg ble jo betalt for å komme meg ut av slikt på en elegant måte. Dessuten tror jeg mine kunder som var 20-30 år eldre enn meg elsket oppmerksomheten de fikk fra andre mennesker å ha meg på armen.

Anonymkode: 632a3...e95

Dersom du jaktet på disse mennene så kan jeg godt forstå at du synes mest synd på konen, ja. Ingen tvil om det.

Men for oss som har opplevd å se mennesker i dårlige parforhold, hvor utroskapen mer er en slags resultat av en krise, så ser bildet noe annerledes ut.

Jeg sier ikke at det er eneste, og i hvertfall ikke beste, måten å komme unna en slem partner på. Men at det skjer, det har jeg selv sett med egne øyne og hørt om så mange ganger at jeg er ikke i tvil. Når tråder som dette også fylles med bitterhet fra mennesker som tilsynelatende ikke klarer å styre seg eller sinnet sitt, og som kjefter og smeller på trådstarter og kaller henne ussel og dum enda de ikke kjenner henne, så blir det hele bare mer tydelig.

Jeg er mot utroskap. Men jeg er enda mer mot sinneutbrudd. Sinneutbrudd er mye mer farlig og mye mer kritikkverdig.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du jaktet på disse mennene så kan jeg godt forstå at du synes mest synd på konen, ja. Ingen tvil om det.

Men for oss som har opplevd å se mennesker i dårlige parforhold, hvor utroskapen mer er en slags resultat av en krise, så ser bildet noe annerledes ut.

Jeg sier ikke at det er eneste, og i hvertfall ikke beste, måten å komme unna en slem partner på. Men at det skjer, det har jeg selv sett med egne øyne og hørt om så mange ganger at jeg er ikke i tvil. Når tråder som dette også fylles med bitterhet fra mennesker som tilsynelatende ikke klarer å styre seg eller sinnet sitt, og som kjefter og smeller på trådstarter og kaller henne ussel og dum enda de ikke kjenner henne, så blir det hele bare mer tydelig.

Jeg er mot utroskap. Men jeg er enda mer mot sinneutbrudd. Sinneutbrudd er mye mer farlig og mye mer kritikkverdig.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Er jo ikke så rart at noen tror dette, at det er på grunn av den forferdelige og slemme kona som han har så dårlig forhold til. Det er jo standardfrasen til utro menn. Hvis kona er så slem så er det da bare å skille seg, man er ikke utro. Sannheten er at dette er som oftest ikke tilfelle, menn som holder på slik er som regel bare ute etter bekreftelser og spenning fra lettlurte elskerinner som tror de er heltinner og hjelper mannen ut av krisa så han lettere kommer seg bort. Haha😂

Endret av Tutte
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ganske så bastant.  Du vet faktisk ikke om din kjæreste er, har vært eller kommer til å være utro.  Naivt å tro.  

Anonymkode: c43e5...cf9

Nei, jeg vet ikke det. Men jeg vet at jeg ikke er typen til å gå amok hvis det skjer, og dermed vet jeg også at sjansen er mindre for at det skjer.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tutte skrev:

Er jo ikke så rart at noen tror dette, at det er på grunn av den forferdelige og slemme kona som han har så dårlig forhold til. Det er jo standardfrasen til utro menn. Hvis kona er så slem så er det da bare å skille seg, man er ikke utro. Sannheten er at dette er som oftest ikke tilfelle, menn som holder på slik er som regel bare ute etter bekreftelser og spenning fra lettlurte elskerinner som tror de er heltinner og hjelper mannen ut av krisa så han lettere kommer seg bort. Haha😂

Det er ikke det det er snakk om. Det er snakk om forhold hvor man tydelig ser at kvinnen er et hespetre og at mannen har det vondt, og er glad på vegne av han når han kommer seg bort. Jeg snakker om venner her, ikke om noen som forsøker å være utro med meg.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det det er snakk om. Det er snakk om forhold hvor man tydelig ser at kvinnen er et hespetre og at mannen har det vondt, og er glad på vegne av han når han kommer seg bort. Jeg snakker om venner her, ikke om noen som forsøker å være utro med meg.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Alt er jo ikke alltid slik det ser ut som utenfra.  Det ligger som regel noe bak det.  Kan være at mannen ikke er grei i heletatt og får deretter fortjent "kjeft"  fra partneren sin, mens utenfra ser man bare kjeftinga 👍  

Samme som når man hører et barn /ungdom begynner å skrike eller bli sint på den andre, og man ber han /henne om å gi seg mens det var den andre som ølet opp han /henne til å bli sint.  

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er jo ikke alltid slik det ser ut som utenfra.  Det ligger som regel noe bak det.  Kan være at mannen ikke er grei i heletatt og får deretter fortjent "kjeft"  fra partneren sin, mens utenfra ser man bare kjeftinga 👍  

Samme som når man hører et barn /ungdom begynner å skrike eller bli sint på den andre, og man ber han /henne om å gi seg mens det var den andre som ølet opp han /henne til å bli sint.  

Anonymkode: c43e5...cf9

Jeg forstår at dette er leit for noen av dere å høre om, eller å tenke på. Men jo mer dere nekter å ta på alvor at slik er det i enkelte forhold, jo mer virker det som dere forsvarer all annen type oppførsel enn utroskap. 

Dette er menn jeg har kjent i årevis og som blomstrer sammen med noen kvinner og visner sammen med andre kvinner, så nei, det er virkelig ikke slik at jeg dømmer altfor raskt og enkelt her.

Anonymkode: e3a4d...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det det er snakk om. Det er snakk om forhold hvor man tydelig ser at kvinnen er et hespetre og at mannen har det vondt, og er glad på vegne av han når han kommer seg bort. Jeg snakker om venner her, ikke om noen som forsøker å være utro med meg.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Men det er jo utroskap det er snakk om i tråden her. Er mange som lever i dårlig forhold som man ønsker å komme seg bort fra, det vet jo alle. Men man er ikke utro av den grunn, og de fleste menn som er utro ønsker jo heller ikke å gå fra kona. Veldig rart når han har det så vondt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, håper du han skal gå fra kona for deg? Vet du noe om forholdet deres (de tilfellene jeg vet om der noen faktisk gifta seg med elskerinna, visste de alt om sin "rival")?

Virker han generelt impulsiv, eller er det bare dette med deg han driver med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tutte skrev:

Men det er jo utroskap det er snakk om i tråden her. Er mange som lever i dårlig forhold som man ønsker å komme seg bort fra, det vet jo alle. Men man er ikke utro av den grunn, og de fleste menn som er utro ønsker jo heller ikke å gå fra kona. Veldig rart når han har det så vondt.

Ja, det er utroskap jeg snakker om! Utroskap som følge av en krise.

Det er veldig mange som først klarer å komme seg ut av et destruktivt forhold ETTER at de har falt for noen andre eller vært utro. I de tilfellene synes jeg bare det er BRA at noen forbarmet seg over de. Jeg forstår at utroskapen gir den sviktende parten enda mer vann på mølla, for da får han eller hun skylden for alt. Men JEG PERSONLIG synes ikke det er sånn.

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...