Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis alle som var utro eller var involvert i en gift person skulle hatt en diagnose, da hadde en stor prosentandel av befolkningen vært psykisk syke😊

Anonymkode: c3872...744

Neida. Har du lest alt ts har skrevet? Hun har visst alt fra starten av, men bestemt seg for å leve på løgn om at hun redder en mann ut fra et dårlig ekteskap og at hun er noe spesielt for han. Forelsket fra første kveld? Det går fint an å stoppe når du vet og før leken har begynt.  Nå ligger de med hverandre bak hennes rygg og ts tror det er så synd i denne mannen og at det er henne han drømmer om. Hun skulle satt krav med en gang istedet for å holde på sånn. Det er andre gang hun innleder forhold med en gift mann. Blir det en tredje og tro?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Neida. Har du lest alt ts har skrevet? Hun har visst alt fra starten av, men bestemt seg for å leve på løgn om at hun redder en mann ut fra et dårlig ekteskap og at hun er noe spesielt for han. Forelsket fra første kveld? Det går fint an å stoppe når du vet og før leken har begynt.  Nå ligger de med hverandre bak hennes rygg og ts tror det er så synd i denne mannen og at det er henne han drømmer om. Hun skulle satt krav med en gang istedet for å holde på sånn. Det er andre gang hun innleder forhold med en gift mann. Blir det en tredje og tro?

Garantert!

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert!

Anonymkode: 67bc3...6a5

Ja,hun har en skjebne når det kommer til å redde ulykkelige ektemenn.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det du skriver i denne tråden er han ekstremt opptatt av bekreftelse og av å bli beundret, samt at han totalt mangler empati. Han er heldigvis langt fra i samme liga som Patrick Bateman, men han virker så absolutt å ha selvelskende (narsissistiske) trekk.

Anonymkode: 632a3...e95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir litt tullete. Mange er utro, har alle diagonser da? Poenget er ikke hvorvidt noen i denne tråden kvalifiserer til en diagnose. Poenget er at TS, som hun skriver, har rota det til, for hun har involvert seg med en gift mann med barn, ekteskapet ihvertfall tilsynelatende var helt intakt før hun trådte inn og ble mannens elskerinne. Og nå roper lengselen etter ham høyere enn moralske formaninger om å trekke seg ut av situasjonen. Hun vet også svært lite om deres ekteskap, det er usikkert om hun ikke vil vite eller ikke blir fortalt. Kanskje hun også håper å vinne ham ved å få ham til å glemme det som ihvertfall tidligere var det ekteskapets styrke.

Dette er ikke noen unik problemstilling. En del langvarige forhold blir til ved overlapp og til dels svik. Folk roter det til. De blir betatt.

Anonymkode: 77678...3c8

Nettopp. Jeg måtte bare sitere denne, for dette er tråd som startet med hvordan jeg følte situasjonen var i begynnelsen - da det var null følelser i bildet, men heller mer spenning og et lite snev av interesse/nysgjerrighet for han. Jeg må fortelle det at da vi rotet første gang ute så fortalte han ikke at han hadde kone/samboer, så jeg fikk ut ifra at han var singel. Greit, jeg skulle trekt meg unna da jeg fikk vite det, men da hadde nysgjerrigheten min allerede tatt overhånd. 

For meg er det noe spesielt med han, jeg får en følelse på at han liker meg mer og mer. Men at han holder litt tilbake, før han er litt på igjen. Hadde han vært for pågående ville jeg ikke hatt så mye interesse rundt han, merkelig nok.

Men hvorfor skal alle her ha det til at han ikke har fått litt følelser for meg? Er det så enkelt med mannfolk, at om de treffer ei dame ute så velger uansett kona fremfor elskerinnen? Det kan ikke være tilfelle alltid. Det er nok av skillsmissepar, å da pga andre personer som har vært involvert. Jeg venter litt på at han skal snakke om følelsene sine, for det gjør han ikke. Han snakker litt "rundt grøten" å spør om jeg er med andre menn nå, hvem osv. En liten bekreftelse som får meg til å tro at han er litt interessert. Kanskje han må vite hvor jeg er før han forlater. Noen er livredd for å være alene. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Jeg måtte bare sitere denne, for dette er tråd som startet med hvordan jeg følte situasjonen var i begynnelsen - da det var null følelser i bildet, men heller mer spenning og et lite snev av interesse/nysgjerrighet for han. Jeg må fortelle det at da vi rotet første gang ute så fortalte han ikke at han hadde kone/samboer, så jeg fikk ut ifra at han var singel. Greit, jeg skulle trekt meg unna da jeg fikk vite det, men da hadde nysgjerrigheten min allerede tatt overhånd. 

For meg er det noe spesielt med han, jeg får en følelse på at han liker meg mer og mer. Men at han holder litt tilbake, før han er litt på igjen. Hadde han vært for pågående ville jeg ikke hatt så mye interesse rundt han, merkelig nok.

Men hvorfor skal alle her ha det til at han ikke har fått litt følelser for meg? Er det så enkelt med mannfolk, at om de treffer ei dame ute så velger uansett kona fremfor elskerinnen? Det kan ikke være tilfelle alltid. Det er nok av skillsmissepar, å da pga andre personer som har vært involvert. Jeg venter litt på at han skal snakke om følelsene sine, for det gjør han ikke. Han snakker litt "rundt grøten" å spør om jeg er med andre menn nå, hvem osv. En liten bekreftelse som får meg til å tro at han er litt interessert. Kanskje han må vite hvor jeg er før han forlater. Noen er livredd for å være alene. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg må si jeg blir veldig betenkt over hvordan du lar følelser overstyre all form for fornuft, spesielt siden du er mor. 

Dette er andre gangen du trør inn i andres territorium, du tror ikke det blir snakk etterhvert? Hvordan vil dette påvirke barna dine? Det kan ikke være særlig kjekt å være sønnen/datteren til hun som alltid legger seg etter gifte menn. Du risikerer å ødelegge for barna dine, du utviser null form for konsekvenstenkning, og handler etter følelser. Litt som et barn. Det kan ikke være særlig sunt? Jeg blir bekymret for barna du har ansvar for. 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si jeg blir veldig betenkt over hvordan du lar følelser overstyre all form for fornuft, spesielt siden du er mor. 

Dette er andre gangen du trør inn i andres territorium, du tror ikke det blir snakk etterhvert? Hvordan vil dette påvirke barna dine? Det kan ikke være særlig kjekt å være sønnen/datteren til hun som alltid legger seg etter gifte menn. Du risikerer å ødelegge for barna dine, du utviser null form for konsekvenstenkning, og handler etter følelser. Litt som et barn. Det kan ikke være særlig sunt? Jeg blir bekymret for barna du har ansvar for. 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

Det er vel mannen som har hovedansvaret her, det er han som er gift. Hovedbekymringen burde vel i så fall vært barna hans og ikke hennes.  Hvis man skulle vært bekymret for alle barn, hvis foreldre "la seg etter" gifte personer, så har man mye å bekymre seg over.  Skulle det faktum at man har et forhold til en gift person, gjøre deg mindre egnet som forelder? Hva med alle de andre som gjør "ufornuftige" ting: drikker, snuser, røyker, bruker for mye penger, ikke er opptatt av miljøet, trimmer for lite, spiser for mye sjokolade etc etc.... ??

Anonymkode: c3872...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mannen som har hovedansvaret her, det er han som er gift. Hovedbekymringen burde vel i så fall vært barna hans og ikke hennes.  Hvis man skulle vært bekymret for alle barn, hvis foreldre "la seg etter" gifte personer, så har man mye å bekymre seg over.  Skulle det faktum at man har et forhold til en gift person, gjøre deg mindre egnet som forelder? Hva med alle de andre som gjør "ufornuftige" ting: drikker, snuser, røyker, bruker for mye penger, ikke er opptatt av miljøet, trimmer for lite, spiser for mye sjokolade etc etc.... ??

Anonymkode: c3872...744

Hun vet han er gift, hun har også et ansvar. Man legger seg ikke etter gifte menn opptil flere ganger.  Det de to holder på med er utrolig dårlig gjort overfor hans kone. 

Og nei, ts. Han er ingen skikkelig mann. Han har det som plommen i egget med to damer han nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mannen som har hovedansvaret her, det er han som er gift. Hovedbekymringen burde vel i så fall vært barna hans og ikke hennes.  Hvis man skulle vært bekymret for alle barn, hvis foreldre "la seg etter" gifte personer, så har man mye å bekymre seg over.  Skulle det faktum at man har et forhold til en gift person, gjøre deg mindre egnet som forelder? Hva med alle de andre som gjør "ufornuftige" ting: drikker, snuser, røyker, bruker for mye penger, ikke er opptatt av miljøet, trimmer for lite, spiser for mye sjokolade etc etc.... ??

Anonymkode: c3872...744

Man kan være bekymret for barn av ulike grunner. Jeg tenker at å gå etter gifte menn er en form for karakterbrist, som bunner i andre problemer. At det viser egosentriske tendenser og ikke minst at man er lite empatisk.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan være bekymret for barn av ulike grunner. Jeg tenker at å gå etter gifte menn er en form for karakterbrist, som bunner i andre problemer. At det viser egosentriske tendenser og ikke minst at man er lite empatisk.

Anonymkode: 67bc3...6a5

Tenker du spesifikt i denne saken, eller mener du generelt at damer og menn som har et forhold til gifte, er egoistiske og lite empatiske? Det kan jo være mange grunner til at folk er gift og har et forhold på si. De kan jo til og med få aksept av ektefellen for det. Ikke for å kritisere, men det høres ut som du har litt lite livserfaring. Når man har levd noen år, så skjønner man at det meste her i livet ikke er svart/hvitt.

Anonymkode: c3872...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du spesifikt i denne saken, eller mener du generelt at damer og menn som har et forhold til gifte, er egoistiske og lite empatiske? Det kan jo være mange grunner til at folk er gift og har et forhold på si. De kan jo til og med få aksept av ektefellen for det. Ikke for å kritisere, men det høres ut som du har litt lite livserfaring. Når man har levd noen år, så skjønner man at det meste her i livet ikke er svart/hvitt.

Anonymkode: c3872...744

Mener i denne saken, i tillegg til at ts er umoden med et forsørgeransvar. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du spesifikt i denne saken, eller mener du generelt at damer og menn som har et forhold til gifte, er egoistiske og lite empatiske? Det kan jo være mange grunner til at folk er gift og har et forhold på si. De kan jo til og med få aksept av ektefellen for det. Ikke for å kritisere, men det høres ut som du har litt lite livserfaring. Når man har levd noen år, så skjønner man at det meste her i livet ikke er svart/hvitt.

Anonymkode: c3872...744

Nå tar vi stilling til ts sin situasjon. Høres det bra ut det de to holder på med? Kona vet ingenting, og de har ikke et åpent forhold. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen med viten og vilje går inn i et forhold med en opptatt mann. Glad jeg vokste opp med foreldre som lærte meg forskjellen på rett og galt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si jeg blir veldig betenkt over hvordan du lar følelser overstyre all form for fornuft, spesielt siden du er mor. 

Dette er andre gangen du trør inn i andres territorium, du tror ikke det blir snakk etterhvert? Hvordan vil dette påvirke barna dine? Det kan ikke være særlig kjekt å være sønnen/datteren til hun som alltid legger seg etter gifte menn. Du risikerer å ødelegge for barna dine, du utviser null form for konsekvenstenkning, og handler etter følelser. Litt som et barn. Det kan ikke være særlig sunt? Jeg blir bekymret for barna du har ansvar for. 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

Nå lar jeg ikke mine barn bli påvirket av dette. Det er noe de verken vet eller har hørt noe om. Hvis jeg skulle falle fullstendig for han og det hadde blitt oss ei gang i tiden, så hadde det gått tid før jeg gikk ut om forholdet vårt. Det er noen barn i bildet her, full fokus på de. Så ikke vær bekymret er du grei. Vi må skille privatlivet mellom to voksne og det gode familielivet hjemme innimellom.  

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du spesifikt i denne saken, eller mener du generelt at damer og menn som har et forhold til gifte, er egoistiske og lite empatiske? Det kan jo være mange grunner til at folk er gift og har et forhold på si. De kan jo til og med få aksept av ektefellen for det. Ikke for å kritisere, men det høres ut som du har litt lite livserfaring. Når man har levd noen år, så skjønner man at det meste her i livet ikke er svart/hvitt.

Anonymkode: c3872...744

Så enig! Livet går ikke alltid på linjer, å at utroskap forkommer i flere hjem, er overhodet ikke uvanlig. Mulig noen er så blåøyde å tror at de som gjør det kún er egoistiske, mangel på empati og fullstendig koko. Vi har har alle våre sider. Ts

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen med viten og vilje går inn i et forhold med en opptatt mann. Glad jeg vokste opp med foreldre som lærte meg forskjellen på rett og galt.

Så godt å høre at du er feilfri. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å høre at du er feilfri. 

Anonymkode: da354...2ca

Jeg kan ikke se at jeg har påstått at jeg er feilfri noen plass så slutt å finn på ting for å unnskylde oppførselen din, men jeg går ikke etter gifte menn ved viten og vilje. Slikt gjør ikke folk med et snev av samvittighet. Jeg kan ikke fatte og begripe at du syntes det er greit å ødelegge en familie. 

Endret av Sirah
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener i denne saken, i tillegg til at ts er umoden med et forsørgeransvar. 

Anonymkode: 67bc3...6a5

Ikke bland inn forsørgeransvaret i dette. Som sagt så holder jeg dette utenfor livet jeg har med mine barn. Skal vi si det om alle utro foreldre? Du kan ikke si at vi ikke har foreldreansvarsevne for det beste vi har, av den grunn. 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå lar jeg ikke mine barn bli påvirket av dette. Det er noe de verken vet eller har hørt noe om. Hvis jeg skulle falle fullstendig for han og det hadde blitt oss ei gang i tiden, så hadde det gått tid før jeg gikk ut om forholdet vårt. Det er noen barn i bildet her, full fokus på de. Så ikke vær bekymret er du grei. Vi må skille privatlivet mellom to voksne og det gode familielivet hjemme innimellom.  

Anonymkode: da354...2ca

Naivt. Dere kan bli fersket av kona hans. Og om forholdet deres da fortsetter, kommer lokalsamfunnet garantert til å få høre sannheten om at du og han er home wreckers. Og det er ikke lett for barn å måtte leve med. Og nei, det stempelet vi aldri bli borte.

Anonymkode: 632a3...e95

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå lar jeg ikke mine barn bli påvirket av dette. Det er noe de verken vet eller har hørt noe om. Hvis jeg skulle falle fullstendig for han og det hadde blitt oss ei gang i tiden, så hadde det gått tid før jeg gikk ut om forholdet vårt. Det er noen barn i bildet her, full fokus på de. Så ikke vær bekymret er du grei. Vi må skille privatlivet mellom to voksne og det gode familielivet hjemme innimellom.  

Anonymkode: da354...2ca

Privatlivet til tre voksne, om vi skal være litt ærlige her, og hun ene voksne her er helt uvitende. Det gode familielivet hjemme er en stor løgn også, han lyver og lever et dobbeltliv. Du starter et forhold du neppe har lyst å være ærlig om til dine barn noensinne, eller skal du legge ut om hvordan dere startet bak ryggen til hans kone og barna hans?  Da blir nok barna dine stolte av sin mor. 

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...